SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:42 schreef Oognip het volgende:
Er lag net ook wat kots van vannacht in de kattenbak. In overleg met de coordinator moet ik Lana nu elk uur een klein beetje dwangvoeren zodat haar maagje het eten wat beter kan verteren.Als je naar het zuiden gaat mag je haar bij mij komen droppen dan zal ik goed voor haar zorgen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmmm, hopen dat ze niks raars vinden en dat andere kan ze maar achter de rug hebbenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:26 schreef Oognip het volgende:
Aanstaande dinsdag wordt Socks onder narcose gebracht om te kijken in haar keeltje. Ze wordt dan meteen gesteriliseerd.
Brrr
Het 'goedje' dat ik beschouwde als kots is denk ik diarree. Lana zat net op de kattenbak: waterdunne diarree, het zag er precies hetzelfde uit als wat ik vanmorgen in de kattenbak vond.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:15 schreef indaha het volgende:
Gelukkig dat ze in ieder geval naar haar keeltje kijken en gesteriliseerd worden moest toch gebeuren, nu alleen wat eerder dan gepland.
Ik vind wel altijd die narcose voor de eerste keer spannend, altijd afwachten hoe ze het verdragen.
Ik duim dinsdag voor Socksen fijn dat Lana weer eet.
Het arme meisje is 30 gram lichter dan gisteren, dus in totaal 100 gram lichter dan donderdag. We Ik dwangvoer haar nu 5 a 6 keer per dag met een hoop tegenwerken van de dame. Wel at ze net wat brokjes. Ze heeft momenten dat ze druk aan het spelen is (zoals nu) en andere momenten verstopt ze zich in de kast.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 10:57 schreef Mry het volgende:
Dat arme meisje toch![]()
Hoe gaat het vanmorgen?
Moonquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:21 schreef Mry het volgende:
Succes bij de DA!
Zo´n kat in´t bakkie foto was er toch ook van Moon? Of was het Oscar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |