abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102791933
Ik ben zoooo trots op Lynn O+
Ze mag vanaf nu de hele dag uit de bench (behalve 's nachts) omdat ze het zo goed doet. Ze is lekker aan het rond rennen en de boel aan het ontdekken. Alleen mensen vindt ze nog een beetje eng.
Hier was ze lekker met Lana aan het spelen

Daarna besloot ze dat ze moe was en kroop voor het eerst in een verwarmingsmandje, daar lag ze heel relaxt in. Van een afstandje heb ik er (beroerde) foto's van gemaakt
Eerst deze vanaf de bank:

Daarna ben ik op de punt van de bank gaan zitten en kwam ik steeds iets dichterbij:

Omdat ze al een tijdje heerlijk lag te slapen, besloot ik een poging te wagen tot langzaam naar haar toe lopen en haar te aaien. Ze werd wakker en het enige wat ze naar me deed was knipogen (ik voel me veilig). Ge-wel-dig!
En toen kwam daar het moment dat ze bleef zitten en ik haar mocht aaien O+ ik heb de hele tijd met tranen in mijn ogen van trots bij haar gezeten :@

Best een slecht filmpje, maar het is een filmpje ;)
Ze is in zo'n korte tijd echt al zo tam geworden! Het is het wildste kitten dat ik tot nu toe gehad heb, maar het snelst al zo tam. De meeste schuwe kittens bleven pas na een paar weken zitten als ik naar ze toe kwam lopen en zij doet het nu al O+
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 6 oktober 2011 @ 22:53:00 #122
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_102792001
Geweldig Oognip! *;
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_102792049
Mijn vriend is ook naar haar toe gelopen, omdat ze er zo relaxt uit zag. Ze begon naar hem wel te blazen (nenenene :6 ) maar toen hij haar ging aaien al gauw spinnen O+ Uiteindelijk is ze wel weggerend maar het ging heeel goed.
pi_102792095
Wauw wat een goede vooruitgang!! *O*

Leuk ook Lana met dat colaglas. Was heel herkenbaar van toen die van mij nog ukken waren :Y
pi_102800735
Pfff Lana is nu in 1 dag 63 gram afgevallen -O- dat is veel te veel dus ik denk dat ik haar maar zal moeten dwangvoeren.
pi_102801115
Lana verzet zich ook opeens tegen het dwangvoer terwijl ze daar normaal geen genoeg van kan krijgen. Nu zet ze zich af met haar nagels (nog nooit gevoeld van haar).
pi_102801153
Lana, kom op meissie je moet groeien!
pi_102802456
Er lag net ook wat kots van vannacht in de kattenbak. In overleg met de coordinator moet ik Lana nu elk uur een klein beetje dwangvoeren zodat haar maagje het eten wat beter kan verteren.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_102802469
Kom op Lana eten :Y) voor Oognip zodat je nieuwe baasjes je over 14 dagen kunnen komen halen.
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_102802669
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 11:42 schreef Oognip het volgende:
Er lag net ook wat kots van vannacht in de kattenbak. In overleg met de coordinator moet ik Lana nu elk uur een klein beetje dwangvoeren zodat haar maagje het eten wat beter kan verteren.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je naar het zuiden gaat mag je haar bij mij komen droppen dan zal ik goed voor haar zorgen!
pi_102806915
Lana is weer omgeslagen en vindt het dwangvoer nu wel weer heel lekker :') ze is nog wel rustig en zo maar dat is ze de laatste tijd toch wel.

Van Socks en het gedoe met haar keeltje word ik echt een beetje wanhopig. Het is zo zielig om te zien. Steeds vaker als ze aan het eten is verslikt ze zich en raakt ze in paniek met bijbehorend paniekerig miauwtje ;( Ze zullen wel gek van me worden maar ik ga toch maar weer bellen, want dit is echt niet prettig voor de dame.
Gelukkig komt ze verder wel goed aan.
pi_102806959
Arme Socks ;(
pi_102811649
Aanstaande dinsdag wordt Socks onder narcose gebracht om te kijken in haar keeltje. Ze wordt dan meteen gesteriliseerd.

Brrr
pi_102812138
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 16:26 schreef Oognip het volgende:
Aanstaande dinsdag wordt Socks onder narcose gebracht om te kijken in haar keeltje. Ze wordt dan meteen gesteriliseerd.

Brrr
Hmmm, hopen dat ze niks raars vinden en dat andere kan ze maar achter de rug hebben :*
pi_102812214
Ocharme Socks ;(
pi_102815601
Gelukkig dat ze in ieder geval naar haar keeltje kijken en gesteriliseerd worden moest toch gebeuren, nu alleen wat eerder dan gepland.
Ik vind wel altijd die narcose voor de eerste keer spannend, altijd afwachten hoe ze het verdragen.
Ik duim dinsdag voor Socks O+ en fijn dat Lana weer eet. ^O^
pi_102817219
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 18:15 schreef indaha het volgende:
Gelukkig dat ze in ieder geval naar haar keeltje kijken en gesteriliseerd worden moest toch gebeuren, nu alleen wat eerder dan gepland.
Ik vind wel altijd die narcose voor de eerste keer spannend, altijd afwachten hoe ze het verdragen.
Ik duim dinsdag voor Socks O+ en fijn dat Lana weer eet. ^O^
Het 'goedje' dat ik beschouwde als kots is denk ik diarree. Lana zat net op de kattenbak: waterdunne diarree, het zag er precies hetzelfde uit als wat ik vanmorgen in de kattenbak vond.
Lana is niet meer gediend van het dwangvoer, dus dat wordt nu echt dwangvoer.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 7 oktober 2011 @ 22:34:20 #138
13151 crew  Rewimo
pi_102827391
Eigenwijze Lana, ze moet maar snel weer zelf gaan eten :{

En Socks, je zou bijna denken dat er iets vast zit in haar keeltje (graatje of zoiets). Ik hoop dat ze de oorzaak vinden van de week.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_102827572
Blergh ik ben de hele dag/avond al druk met Lana. Ze blijft maar afvallen en ik maar dwangvoeren. Net heb ik haar weer gewogen en was ze al 20 gram lichter dan vanmorgen, terwijl ze wel genoeg voer binnenkrijgt. Ze heeft hele dunne diarree dus daar zal ze wel van afvallen. Net was ze in de kattenbak aan het graven voor een goed plekje om haar ontlasting te droppen, maar terwijl ze aan het graven was spoot de diarree er al uit -O- echt zielig
pi_102837650
Dat arme meisje toch -O-

Hoe gaat het vanmorgen?
Spin the wheel of fortune or learn to navigate.
pi_102837894
Arme Lana -O- , ik hoop dat ze snel opknapt.
pi_102837905
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 10:57 schreef Mry het volgende:
Dat arme meisje toch -O-

Hoe gaat het vanmorgen?
Het arme meisje is 30 gram lichter dan gisteren, dus in totaal 100 gram lichter dan donderdag. We Ik dwangvoer haar nu 5 a 6 keer per dag met een hoop tegenwerken van de dame. Wel at ze net wat brokjes. Ze heeft momenten dat ze druk aan het spelen is (zoals nu) en andere momenten verstopt ze zich in de kast.

Lynn is ook iets afgevallen dus dat hou ik ook even in de gaten.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 8 oktober 2011 @ 11:59:55 #143
13151 crew  Rewimo
pi_102839034
Hè verdorie, arme dametjes -O- Die stomme virussen ook dit jaar }:|
pi_102843318
Nog wat foto's van van de week

Kat in het bakkie!

Bewijs van een slapende Lynn in de bench, buiten de kattenbak :s)
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 8 oktober 2011 @ 14:35:59 #145
13151 crew  Rewimo
pi_102843371
Het zijn echt plaatjes die twee (en Socks ook natuurlijk :Y ) en je doet het hartstikke goed met ze!

Nu moeten de dames nog even doorkrijgen dat ze weer gewoon moeten eten en groeien o|O
pi_102845945
Lana is inmiddels 25 gram lichter dan vanmorgen. Ze geeft over en het gaat dus niet zo goed. Om 18:45 naar de dierenarts.
pi_102846016
Arm meissie, jullie beiden trouwens! Lana ziek en jij aan huis gebonden :*
pi_102846149
Succes bij de DA!

Zo´n kat in´t bakkie foto was er toch ook van Moon? Of was het Oscar? :D
Spin the wheel of fortune or learn to navigate.
pi_102846765
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 16:21 schreef Mry het volgende:
Succes bij de DA!

Zo´n kat in´t bakkie foto was er toch ook van Moon? Of was het Oscar? :D
Moon :D

pi_102846790
Oh en Oscar :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: