quote:Op zondag 2 oktober 2011 06:30 schreef PaarsBeestje het volgende:
Aggot, hopelijk voelt ze zich snel weer ok om rond te springen. Je doet het weer fantastisch, Oognip.. en wat een leukerds zijn het!Lynn! Lapjeskatten... zo leuk!
Ja ga ik nu doen.quote:Op zondag 2 oktober 2011 09:51 schreef ferrari_rood het volgende:
Dat is wel apart ja.
Even de coördinator bellen?
Coordinator denkt calicivirus (hadden Emma en Oscar ook). Het is een vorm van niesziekte. De coordinator probeert koortsverlagende medicijnen hier te krijgen, mocht dat niet lukken dan naar de dierenarts voor een spuit.quote:
Niet echt nee. Maar ik heb nog niet eerder zo'n makkelijke 'klant' gehad om te dwangvoeren. Ik leg Lana op schoot en houd het spuitje voor haar neusje en ze begint er zelf aan te zuigenquote:Op zondag 2 oktober 2011 10:06 schreef ferrari_rood het volgende:
Je hebt ook echt geen geluk ermee he.
Ik ga duimen dat ze snel opknapt
Jepquote:Op zondag 2 oktober 2011 10:47 schreef indaha het volgende:
Ach Oognip toch,ik hoop dat Lana opknapt van de spuit van de dierenarts, die is toch ook om de koorts omlaag te brengen toch?
Dat kan het ook nog zijn (weet ik sinds gisteren uit ervaring)...quote:Op zondag 2 oktober 2011 10:50 schreef Oognip het volgende:
Jep
Lana heeft ook al een tijdje niet gepoept dus daar kan hij meteen naar kijken.
Ik duim voor de zekerheid nog doorquote:Op zondag 2 oktober 2011 12:33 schreef Oognip het volgende:
De dierenarts zei dat de ontlasting voor de uitgang zit dus dat het er zo wel een keer uit zal komen.
Lana voelt zich duidelijk beter door die spuit. Ze probeer alweer op het zere pootje te staan en speelt nu samen met Lynn op het balkon
Kom op Lanaquote:Op zondag 2 oktober 2011 20:53 schreef Oognip het volgende:
Lana is weer een beetje ingezakt doordat de spuit uitgewerkt is. Ze slaap alleen maar en doet niet veel. Gelukkig eet ze wel zelfen het liefst liggend zodat ze niet op haar zere pootjes hoeft te staan.
Zie hier:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |