Yupquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:23 schreef andreas612 het volgende:
heb benx toegevoegd maar van rob stond er alleen therobchiefnoes oid is dat 'm?
Hahha, ye. Maar geloof me, je hebt alleen de LAV gemist. Verder niet veel boeiends en anders aan hoor.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:26 schreef andreas612 het volgende:
[..]
ok, wist niet dat hier mensen ook de alpha trial hadden gespeeld
Nice toch !quote:
ff wachte op dretjequote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:30 schreef Rob.Dude het volgende:
[..]
Nou, invite me 'ns even voor een game.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar 't werkt nu allemaal iig top! draait 'm goed op medium op 1680x1050 dus ik vind 't best
ga nu wel maffen btw
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 01-10-2011 02:21:13 ]
ik heb op de i3d servers, en nog zo'n andere (volgens mij Gameplay servers), last van lag. In ieder geval Multiplay werkt perfect.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:23 schreef Rob.Dude het volgende:
Ik heb wel serieus last van lagg, iemand een idee hoe ik dat kan verminderen? Zit al op de server met de laagste ping (iets van 19 ofzo)
http://www.patchmypc.net/quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:04 schreef andreas612 het volgende:
ben trouwens de hele bende aan het updaten, van SP1 naar SP2, IE9 installeren, dan als standaardbrowser aanvinken en dan kijken of ie wél wil starten
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 02:20 schreef andreas612 het volgende:
jeweetzelluf, 't is je boy dre
[ afbeelding ]Huh. die screenshot van het scorebord ziet eruit als BC2. Want ook op de console ziet het er niet zo uit. Meer grijs ipv al die kleurtjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar 't werkt nu allemaal iig top! draait 'm goed op medium op 1680x1050 dus ik vind 't best
ga nu wel maffen btw
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
Wel erg snel eigenlijk, hoop dat ze de ranking in het originele spel wel aanpassen, dat het niet zo snel gaat. Ik hoef ook niet zoals BF2 dat ik er 500 uur over doe, dat is mij veel te gortig en voor veel casual gamers ook. Maar als je het houdt bij een uur of 100 maximaal dan zeg ik ja.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 09:01 schreef Skull-splitter het volgende:
Idd, na 18 uur liep er al een rond met rank 44...
En dan wordt alles gereset en kun je opnieuw beginnen.
Hier een uitleg:quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 09:37 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Wel erg snel eigenlijk, hoop dat ze de ranking in het originele spel wel aanpassen, dat het niet zo snel gaat. Ik hoef ook niet zoals BF2 dat ik er 500 uur over doe, dat is mij veel te gortig en voor veel casual gamers ook. Maar als je het houdt bij een uur of 100 maximaal dan zeg ik ja.
Heb je wel de browser plugin geinstalleerd?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 09:43 schreef Euribob het volgende:
Nou Application has been send.
Nu nog een manier vinden om eindelijk dit fuckking kutspel zover te krijgen dat het stopt met zeggen dat ik geen Origin meer heb en ik kan me bewijzen.
Het is nu soms echt ridicuul hoe snel je neer-gaat, reageren is zinloos. zelfs in HC was het gezelliger te spelen.quote:
Waar kan ik die installeren? En geprobeert op IE en Chrome, nu even FF aan het downloaden om het daarop te proberen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 09:55 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Heb je wel de browser plugin geinstalleerd?
Probeer anders een andere browser
Links onderin staat game manager, als je daar op klikt staat er waarschijnlijk dat je origin niet hebt. Als je dan daar op klikt gaat ie iets installeren, of je word doorgelinktquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 10:03 schreef Euribob het volgende:
[..]
Waar kan ik die installeren? En geprobeert op IE en Chrome, nu even FF aan het downloaden om het daarop te proberen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |