De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind hem er ook gewoon niet uit zien.quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit dus, Korn heeft hij inmiddels ook al verkracht. Daarnaast vind ik het een beetje een droeftoeter, er zijn zat betere artiesten te vinden die het ook wat beter brengen.
Laten we maar niet beginnen over het verzieken van nummers, dan kunnen een heleboel artiesten er direct mee stoppen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit dus, Korn heeft hij inmiddels ook al verkracht. Daarnaast vind ik het een beetje een droeftoeter, er zijn zat betere artiesten te vinden die het ook wat beter brengen.
Eens.quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:36 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Laten we maar niet beginnen over het verzieken van nummers, dan kunnen een heleboel artiesten er direct mee stoppen.
Klopt, soort van verkapte emo.quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik vind hem er ook gewoon niet uit zien.
Eens.quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:36 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Laten we maar niet beginnen over het verzieken van nummers, dan kunnen een heleboel artiesten er direct mee stoppen.
quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik vind hem er ook gewoon niet uit zien.
quote:
Pardon?quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:37 schreef Plastic_zak het volgende:
@lh : jij vindt het lekker om gif binnen te krijgen ?
Ik zou hem doenquote:
Nee niet.quote:
En bier!!quote:
quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En bier!!
@LH ik heb hekel aan naamtopics
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |