Op het EK heb je niet een wedstrijd voor de 3de plaats.quote:Op donderdag 15 december 2011 14:54 schreef ajacied4lf het volgende:
Zelfs zonder Villa zullen ze de finale halen. en dan een topwedstrijd tussen Duitsland - Spanje
Nee, maar Nederland komt de poulefase niet door, dus dat maakt niet uitquote:Op donderdag 15 december 2011 14:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Op het EK heb je niet een wedstrijd voor de 3de plaats.
Portugal - Italie finale dan?quote:Op donderdag 15 december 2011 14:56 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee, maar Nederland komt de poulefase niet door, dus dat maakt niet uit
als Ozil er niet is stellen ze gewoon Gotze op . En wie stelt Nederland op ? Dirk Kuyt ?quote:Op donderdag 15 december 2011 14:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als Ozil en Robben niet mee kunnen zie ik ze in Spanje ook wel juichen hoor.
Nou niet echtquote:Op donderdag 15 december 2011 14:57 schreef tech4u het volgende:
Het is gewoon altijd triest om te juichen als er een speler geblesseerd is.
Ik juich niet omdat hij pijn heeftquote:Op donderdag 15 december 2011 14:57 schreef tech4u het volgende:
Als een speler geblesseerd raakt, en de club investeert erin, en als hij bijna weer terug aan het komen is, en hij vertrekt naar een andere club, dan is het wel leukquote:Op donderdag 15 december 2011 14:57 schreef tech4u het volgende:
Alsof het wat gaat schelenquote:Op donderdag 15 december 2011 14:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik juich niet omdat hij pijn heeftMaar omdat Spanje nu iets verzwakt is.
Zou wat zijn als het andersom wasquote:Op donderdag 15 december 2011 15:00 schreef BB-King het volgende:
Messi breekt records en Villa zijn scheenbeen.
Het was geen schop, meer ongelukkig neerkomen.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:50 schreef Mandéra het volgende:
Villa opstellen in zo'n kakwedstrijd.
Vandaag zat ik nog te lachen met een klasgenoot, stel je voor dat Messi een rotschop krijgt in die wedstrijd, nu pakken ze even Villa.
quote:David Villa is zijn basisplaats bij Barcelona kwijt. Volgens Marca zou er ook een geschil zijn geweest met sterspeler Lionel Messi. Barcelona zou nu de 30-jarige spits graag verkopen, maar niet voor een prikje. Twee jaar geleden betaalde de club nog 40 miljoen euro aan Valencia om de Spaanse international over te nemen.
Liverpool en Chelsea zouden de voornaamste kandidaat-kopers zijn. Bij Chelsea is men niet tevreden over Fernando Torres en dan wil Roman Abramovich de geldkraan opnieuw open draaien. Liverpool speelt dit seizoen meer dan behoorlijk voetbal, maar scoort te weinig. Daar zou Villa de oplossing kunnen bieden.
Ik ben al vanaf het begin niet of nauwelijks onder de indruk van Villa geweest. Hij lijkt ook altijd nét buiten de vaste kern (Valdes, Pique, Puyol, Alves, Xavi, Iniesta en Messi) te vallen. Dat hij een enorm groot talent is, staat buiten kijf gezien zijn spel bij Valencia en Spanje.quote:Op donderdag 15 december 2011 20:34 schreef wolfrolf het volgende:
Toch jammer als dat waar is. Ik vind Villa echt bij Barca passen. In de Britse hotseknots league breekt ie gelijk zijn armen en benen.
Dat bericht is al een week oud en gelijk ontkend door Pep.quote:Op donderdag 15 december 2011 20:12 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Opvallend bericht van gisteren :
[..]
Hij zal wel een knappe vriendin hebben $$$ compenseert uiterlijkquote:Op zaterdag 17 december 2011 14:14 schreef Leanishibe het volgende:
[..]
Eigenlijk is hij best wel lelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |