Xbox 360quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)
PS3quote::
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (kentdebruin)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
kaassoldaat (laucas)
c0sm0fifa (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
Okéquote:Op donderdag 29 september 2011 23:09 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Via de vleugels. Dan met Sulejmani of mertens naar binnen om zelf af te maken. Als er 2 verdedigers op de wingers afkomen geef ik een voorzet, maar die zijn wel een stuk moeilijker dan bij 11. Als er genoeg ruimte is gewoon via het midden.
Had net een corner mee, zijn keeper komt uit en pakt de bal. Hij trapt hem direct uit, tegen Alderweireld aan... makkelijk doelpuntje. Iedereen opgepast dus, het is een stuk makkelijker om dit te doen dan in fifa 11.
Vaak geplaatst schot. Ze gaan wel vaker naast nu. Als ik op afstand zit en redelijk in het midden probeer ik ook wel eens een hard schot in de verre hoek. De keeper heeft die vaak niet te pakken en slaat de bal wel, al 2x uit de rebound een doelpuntje gemaakt.quote:Op donderdag 29 september 2011 23:11 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Oké![]()
Geplaatst schot of normaal schot? Vond dat geplaatste schot een beetje nep in '11, maar volgens mij is dat nu moeilijker...
Hahaha take that you ol' lapohunterquote:Op donderdag 29 september 2011 23:12 schreef Dudeweiser het volgende:
WAT DENK JIJ DAN BEETJE MIJN TOPIC JATTEN WAT IS DEZE?!![]()
![]()
Oké, viel me op dat naar binnen draaien tegen cpu ook al een stuk effectiever was in de demoquote:Op donderdag 29 september 2011 23:12 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Vaak geplaatst schot. Ze gaan wel vaker naast nu. Als ik op afstand zit en redelijk in het midden probeer ik ook wel eens een hard schot in de verre hoek. De keeper heeft die vaak niet te pakken en slaat de bal wel, al 2x uit de rebound een doelpuntje gemaakt.
quote:Op donderdag 29 september 2011 23:12 schreef Dudeweiser het volgende:
![]()
ik huntte niet eens, ik zag het zo maar ineens en toen dacht ik bam vol maken die handelquote:Op donderdag 29 september 2011 23:12 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hahaha take that you ol' lapohunter
Wat ben jij een Pino zeg...quote:Op donderdag 29 september 2011 23:12 schreef Dudeweiser het volgende:
![]()
Ja ik ben ook maar een beetje aan het kloten hoor, heb maar 2 potjes met de demo gedaan. Maar met een linkspoot op RW en een rechtspoot op LW zit je altijd wel snorquote:Op donderdag 29 september 2011 23:13 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Oké, viel me op dat naar binnen draaien tegen cpu ook al een stuk effectiever was in de demoGa het eens proberen
Daar hield ik nooit zo vanquote:Op donderdag 29 september 2011 23:15 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ja ik ben ook maar een beetje aan het kloten hoor, heb maar 2 potjes met de demo gedaan. Maar met een linkspoot op RW en een rechtspoot op LW zit je altijd wel snor
Ligt er ook aan of je 4321 speelt of 433.quote:Op donderdag 29 september 2011 23:18 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Daar hield ik nooit zo van![]()
Misschien dat daar nu verandering in komt.
Vertel, bij 4321 met linksbenige RW spelen?quote:Op donderdag 29 september 2011 23:21 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ligt er ook aan of je 4321 speelt of 433.
Nice, goed voor je chemistry ook die 2 samenquote:Op donderdag 29 september 2011 23:20 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja die
En Alex en David luiz als CB
Want?quote:Op donderdag 29 september 2011 23:21 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ligt er ook aan of je 4321 speelt of 433.
David en alex uit een pakje. van de rest voor 10 euro pakjes gekocht. zaten redelijke kaarten is. cam -cm kaartje. 4-3-3. stadion van 8k. en daarna nog beetje met 59e minquote:Op donderdag 29 september 2011 23:22 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Nice, goed voor je chemistry ook die 2 samenWat voor briljante speler had je dat je dit kon financieren?
[..]
Want?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |