abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102601754
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 18:18 schreef Catwoman1986 het volgende:

[..]

...
Anyway, heerlijk dat Deborah is weggestemd, wat een grondige hekel aan dat wijf heb ik zeg! Helemaal nadat ze zo ging lopen bitchen dat Anne niet haar plek in het spel heeft opgegeven. Hoe onredelijk! En dat terwijl Anne bij de vorige proef wel heeft laten zien dat ze heel sterk kan zijn als het moet en niet alleen sterk, maar ook slim. En wat kan ze zelf? Een beetje koken en stoken? Flikker toch op!

Ik heb het steeds zwak gevonden als mensen het opgaven in de grot, maar ik hoop nu van harte dat zij het ook gaat opgeven! Uiteraard ook voor Tanja, want zij is echt een heldin! Van mij mag zij of Nicolas dit gaan winnen :)
^O^
Het valt bij elke aflevering ook op dat zij tweëen er echt voor gaan, ongeacht de omstandigheden.

Volgende week een proef die op de vetzakken Nico en Kobe, hun lijf is geschreven, letterlijk en figuurlijk; de EETPROEF. ;)
Als ze hierin niet uitblinken vallen ze helemaal uit de boot. *O*
Eens zien hoe goed de magiër is. >:)

quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 23:07 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Nee zij krijgen er ook voor betaald, zelfs als ze niet eens ver komen.
http://www.zita.be/151416(...)editie-robinson.html

...
Freddy De Kerpel had de regels al niet door, toen hij in het programma zat. Kun je denken
hoe hij dit weer interpreteerd als boete.
Eigenlijk simpel, Freddy ziet zichzelf altijd als winnaar. Doordat hij nu minder krijgt, moet hij inboeten = hetzelfde als boete! Snap je 'm? Niet teveel nadenken. Doet Freddy ook niet. Gewoon simpel nadenken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')