SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier
Dat is toch een keertje leukquote:Op donderdag 29 september 2011 20:42 schreef Powerflowerrr het volgende:
[..]
Wie weet is ze wel heel goed in ganzenborden
Zou zo maar kunnen.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:42 schreef Powerflowerrr het volgende:
[..]
Wie weet is ze wel heel goed in ganzenborden
*place brofist here*quote:Op donderdag 29 september 2011 20:42 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
daar komt het toch weer op neer ja
Je hebt toch ook wel gewoon vrouwelijke vrienden waarmee je niet per se seks hoeft te hebben om het leuk te hebben?quote:Op donderdag 29 september 2011 20:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn.
Als je er geen seks mee wil zou je er niet op afstappen.
Maarja na een paar keer ganzenborden wordt je dat ook wel zatquote:Op donderdag 29 september 2011 20:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is toch een keertje leuk
Inderdaad dat kan heel goed. Ik heb er wel een paar. Handig om tips van te krijgen of om kleren mee te kopen. bvquote:Op donderdag 29 september 2011 20:45 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Je hebt toch ook wel gewoon vrouwelijke vrienden waarmee je niet per se seks hoeft te hebben om het leuk te hebben?
Ja tuurlijk.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:45 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Je hebt toch ook wel gewoon vrouwelijke vrienden waarmee je niet per se seks hoeft te hebben om het leuk te hebben?
Zeker, maar er zijn nog andere spelletjes. Ik vind spelletjes doen leuk dusquote:Op donderdag 29 september 2011 20:45 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
Maarja na een paar keer ganzenborden wordt je dat ook wel zat
Vrienden niet relatie wel.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja tuurlijk.
Maar je gaat geen meisje in de kroeg aanspreken in de intentie om er alleen vrienden mee te worden.
Een relatie zonder seks kan ik mij niet voorstellen.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:48 schreef kree het volgende:
[..]
Vrienden niet relatie wel.
Of misschien ook wel als je het gewoon leuk vind om met haar te praten maar verder niks wil.
En relatie is niet gelijk aan seks (voor mij dan maar daar zijn de meningen over verdeeld)
Jouw webcamquote:
Nieuwe kopenquote:
Hoe naïefquote:Op donderdag 29 september 2011 20:48 schreef kree het volgende:
[..]
Of misschien ook wel als je het gewoon leuk vind om met haar te praten maar verder niks wil.
Armoedzaaier.quote:
Sowieso moet je het cam-programmatje uitzetten btw. Tevens ziet ie mijn cam gewoon niet, hondsirritant.quote:
Eens maar ik wil eerst een relatie en dan seks.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een relatie zonder seks kan ik mij niet voorstellen.
Waarom zie ik daar niks van?quote:Op donderdag 29 september 2011 20:49 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Jouw webcam
De mijne doet het allang
Sorry kree maar hij heeft wel gelijk.quote:
Wordt dan een eenzijdige webcam sessiequote:Op donderdag 29 september 2011 20:49 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Jouw webcam
De mijne doet het allang
Waarom?quote:
Da's niet eerlijk!quote:Op donderdag 29 september 2011 20:50 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
Wordt dan een eenzijdige webcam sessie
Ik ga niet met vrouwen praten die ik niet ken puur omdat ik gezellig wil praten.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:51 schreef kree het volgende:
[..]
Waarom?
Niet iedereen hoeft toch gelijk een potentiele relatie te zijn?
Omdat jij me niet echt boeitquote:Op donderdag 29 september 2011 20:50 schreef Powerflowerrr het volgende:
[..]
Waarom zie ik daar niks van?
Nee maar wel (on)bewust potentieel vermenigvuldigingsmateriaalquote:Op donderdag 29 september 2011 20:51 schreef kree het volgende:
[..]
Waarom?
Niet iedereen hoeft toch gelijk een potentiele relatie te zijn?
Gelukkig krijgt mijn vriendin straks wel gewoon iemand met een inkomen.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:51 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Gelijk heb je , niet eens zelf de cam betaalt.
Ha nouja ik wel dan, misschien is het karakter goed en uiterlijk minder en denk ik van dat wordt niks.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ga niet met vrouwen praten die ik niet ken puur omdat ik gezellig wil praten.
Misschien iemand anders wel, maar ik in ieder geval niet.
Oh daarom zie ik ook niks zeker.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:52 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Omdat jij me niet echt boeit
Niet huilenquote:Op donderdag 29 september 2011 20:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh daarom zie ik ook niks zeker.
Ik kreeg laatst anders ook uitbetaald van mn werk hoor.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Gelukkig krijgt mijn vriendin straks wel gewoon iemand met een inkomen.
Ik wel. Ik kan seks hebben zonder een relatie. Maar andersom niet.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:50 schreef kree het volgende:
[..]
Eens maar ik wil eerst een relatie en dan seks.
Ik ga dan ook niet gelijk op iemand af met het idee van "ik wil seks"
Daar zat ook het grote verschil in mening met onze vrind Flepke
Ik ook. Maar het is alweer opquote:Op donderdag 29 september 2011 20:53 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik kreeg laatst anders ook uitbetaald van mn werk hoor.
Van karakter word mijn vermenigvsuldigings orgaan niet blij hoorquote:Op donderdag 29 september 2011 20:52 schreef kree het volgende:
[..]
Ha nouja ik wel dan, misschien is het karakter goed en uiterlijk minder en denk ik van dat wordt niks.
Maar dat neemt niet weg voor mij dat ik er leuk mee kan praten
Ja ik zou dat ook kunnen, maar dat is effe niet waarop ik naar op zoek ben op het moment.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wel. Ik kan seks hebben zonder een relatie. Maar andersom niet.
Ach laat hem lekker kijken naar jequote:Op donderdag 29 september 2011 20:53 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik ook. Maar het is alweer op
Ik heb het al veel keer gezegd.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:53 schreef Powerflowerrr het volgende:
[..]
Van karakter word mijn vermenigvsuldigings orgaan niet blij hoor
quote:Op donderdag 29 september 2011 20:54 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen cent uitgegeven
Ik heb alleen nog een sollicitatiegesprek.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:53 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik kreeg laatst anders ook uitbetaald van mn werk hoor.
Niet iedereen kan het of wil het. Seks met iemand waarvoor je iets voelt is echt veel beter. Dat zeker maar een keertje casual seks kan ook erg lekker zijnquote:Op donderdag 29 september 2011 20:54 schreef kree het volgende:
[..]
Ja ik zou dat ook kunnen, maar dat is effe niet waarop ik naar op zoek ben op het moment.
Wanneer hoor je wat? Of moet dat gesprek nog komen? Is trouwens weer een plek om te oefenen met praten met meisjesquote:Op donderdag 29 september 2011 20:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog een sollicitatiegesprek.![]()
Maar er is al zoveel door mijn neus geboord deze week, die baan moet ik godverdomme hebben.
Uhu prima dat je het andersom wilt doen, maar snap je wel dat je daarom een "verhoogd risico" loopt om in de friendzone te komen?quote:Op donderdag 29 september 2011 20:55 schreef kree het volgende:
[..]
Ik heb het al veel keer gezegd.
Maar het gaat mij nu niet in eerste instantie over mijn lul zeg maar.
(leuke bijkomstigheid)
Maar ik zoek iemand waarmee ik verder kan doorgaan
"It's my party, and I'll cry if I want to Cry if I want to, cry if I want to You would cry too if it happened to you"quote:
Je weet dat je het jezelf door je neus boort?quote:Op donderdag 29 september 2011 20:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog een sollicitatiegesprek.![]()
Maar er is al zoveel door mijn neus geboord deze week, die baan moet ik godverdomme hebben.
Ik heb vorige week gesolliciteerd.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wanneer hoor je wat? Of moet dat gesprek nog komen? Is trouwens weer een plek om te oefenen met praten met meisjes
Ja ben me daar wel bewust van en als ik iemand echt leuk zou vinden is aanraken etc geen probleem.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:57 schreef Powerflowerrr het volgende:
[..]
Uhu prima dat je het andersom wilt doen, maar snap je wel dat je daarom een "verhoogd risico" loopt om in de friendzone te komen?
Door fysieke aanrakingen kan je duidelijkmaken dat je je aangetrokken tot haar voelt. Ofdat het eenmalig was kom je later wel achter.
Dat van afgelopen week heb ik mezelfd door de neus geboord ja.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:58 schreef Powerflowerrr het volgende:
[..]
Je weet dat je het jezelf door je neus boort?
Glas is half vol/ half leeg.
Solicitatie afnemer is een klapmongool, solicitant is een klapmongool.
Ik, jammer dat er gewerkt moet worden..quote:Op donderdag 29 september 2011 21:01 schreef debeterebob het volgende:
Wie heeft er ook zo'n zin in een strandwandeling als het morgen weer zo'n mooie dag is?
Dat heb ik ook. Als ik mij op mijn gemak voel kan ik heel goed praten. Indien niet krijg ik geen woord uit mijn mondquote:Op donderdag 29 september 2011 21:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb vorige week gesolliciteerd.
Vandaag gebeld en uitgenodigd voor een gesprek.
Praten me ze is niet zo'n probleem.
Beginnen met praten is dat eerder.
Ikquote:Op donderdag 29 september 2011 21:01 schreef debeterebob het volgende:
Wie heeft er ook zo'n zin in een strandwandeling als het morgen weer zo'n mooie dag is?
Ik, maar ik zit van 9.00 tot 23.30 bij college, in de trein en in de snackbarquote:Op donderdag 29 september 2011 21:01 schreef debeterebob het volgende:
Ik heb een enorm rustig maar spannend weekend.quote:Op donderdag 29 september 2011 21:02 schreef Newbie114 het volgende:
Damn stomme cam telkens![]()
Trouwens ik heb een druk weekend
Ik durf gewoon niet aan te spreken.quote:Op donderdag 29 september 2011 21:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Als ik mij op mijn gemak voel kan ik heel goed praten. Indien niet krijg ik geen woord uit mijn mond
Naakt strand en dan beide naakt gaan zonnen/zwemmen als het weer het toelaatquote:Op donderdag 29 september 2011 21:09 schreef Powerflowerrr het volgende:
Strandwandelingen zijn afgezaagd op een gegeven moment (ik bedoel met verschillende meisjes, niet dat ik iedere dag hetzelfde stukje strand loop met hetzelfde meisje)
Mijn ideeen:
1. Voetbal/badminton/ander bal spel kopen/huren terplekke
2. Fietsen over boulevard (huren)
3. Hotel aan zee
4. Trampoline/bunjeejumen dat soort dingen
Iemand meer?
Dat probleem heb ik dus ook. Afgelopen zaterdag wilde ik iemand aanspreken maar ik durfde niet.quote:Op donderdag 29 september 2011 21:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik durf gewoon niet aan te spreken.
Het gesprekje daarna zou het probleem niet zijn.
Voor jou zal het geen probleem zijn, dat geloof ik graag.quote:Op donderdag 29 september 2011 21:01 schreef kree het volgende:
[..]
Ja ben me daar wel bewust van en als ik iemand echt leuk zou vinden is aanraken etc geen probleem.
Have funquote:
Pervert.quote:Op donderdag 29 september 2011 21:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Naakt strand en dan beide naakt gaan zonnen/zwemmen als het weer het toelaat
Heeft iedere man last van. Sommige zetten zich erover heen, andere blijven in de hoek van de kroeg biertjes wegtikken.quote:Op donderdag 29 september 2011 21:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik dus ook. Afgelopen zaterdag wilde ik iemand aanspreken maar ik durfde niet.
Dat moet je alleen melden als we mogen meekijken,quote:
Ik ben best perversquote:Op donderdag 29 september 2011 21:13 schreef Powerflowerrr het volgende:
[..]
Pervert.
[..]
Heeft iedere man last van. Sommige zetten zich erover heen, andere blijven in de hoek van de kroeg biertjes wegtikken.
Hier goed.quote:Op donderdag 29 september 2011 21:16 schreef Capstan het volgende:
Goedenavond mensen, hoe gaat het hier?
Ja maar dat is meestal omdat ze geen seks willen hebben of omdat ze lelijk maar wel gezellig zijnquote:Op donderdag 29 september 2011 20:45 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Goed, alleen mijn voeten doen zeer, zieke blaren enzo van voetbaltrainingquote:Op donderdag 29 september 2011 21:16 schreef Capstan het volgende:
Goedenavond mensen, hoe gaat het hier?
Of omdat ze al een vriend hebben.quote:Op donderdag 29 september 2011 21:17 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ja maar dat is meestal omdat ze geen seks willen hebben of omdat ze lelijk maar wel gezellig zijn
Ja, maar die vallen onder de categorie 'willen geen seks'. Meestal dan.quote:Op donderdag 29 september 2011 21:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Of omdat ze al een vriend hebben.
Maar dan spreek ik voor mezelf.
Een relatie hoeft niets te betekenenquote:Op donderdag 29 september 2011 21:19 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ja, maar die vallen onder de categorie 'willen geen seks'. Meestal dan.
ouch! nouja hou haar in gedachten zou ik zeggen en ondertussen bij iemand anders proberenquote:Op donderdag 29 september 2011 21:21 schreef Capstan het volgende:
Overigens kan ik nog steeds geen uitsluitsel geven m.b.t. mijn "wel afspreken of niet afspreken"-dame. Is alweer drie dagen niet online geweest
Dat is wel kut. Handig zo die niet online zijnquote:Op donderdag 29 september 2011 21:21 schreef Capstan het volgende:
Overigens kan ik nog steeds geen uitsluitsel geven m.b.t. mijn "wel afspreken of niet afspreken"-dame. Is alweer drie dagen niet online geweest
Waarom zou je dat soort vriendinnen willen hebben?quote:Op donderdag 29 september 2011 21:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Of omdat ze al een vriend hebben.
Maar dan spreek ik voor mezelf.
Ik zou zeggen gewoon op date mee gaan.quote:Op donderdag 29 september 2011 21:21 schreef Capstan het volgende:
Op wat voor rare emoticons doel je???quote:Op donderdag 29 september 2011 21:23 schreef Newbie114 het volgende:
Is iemand hier het ooit opgevallen dat er teveel rare emoticons zitten op skype?
Het is een leuk meisje maar ik wil haar niet versieren.quote:Op donderdag 29 september 2011 21:23 schreef Powerflowerrr het volgende:
[..]
Waarom zou je dat soort vriendinnen willen hebben?
1. Je hebt je intenties blijkaar niet duidelijk genoeg gemaakt
2. Je zit continue met gevoelens te worstelen.
3. Mocht het uit gaan dan ben je 2de keus, als je echt zo bijzonder was had ze het wel voor je uitgemaakt.
En zo is er dus ook niemand anders online bij wie ik het zou kunnen proberenquote:Op donderdag 29 september 2011 21:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is wel kut. Handig zo die niet online zijn
Vooral dequote:Op donderdag 29 september 2011 21:24 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
Op wat voor rare emoticons doel je???
skiiirquote:Op donderdag 29 september 2011 21:24 schreef Capstan het volgende:
[..]
En zo is er dus ook niemand anders online bij wie ik het zou kunnen proberen
Hmm, mag ik ook bij die club? Hier exact hetzelfde probleem.. Sterker nog: een aantal vrienden vinden zelfs dat ik vaak veel te veel praat.. Maak met kennissen en collega's van mijn huidige baan ook heel makkelijk even een praatje, maar 1e contact met vrouwen is erg lastig helaas.quote:Op donderdag 29 september 2011 21:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Als ik mij op mijn gemak voel kan ik heel goed praten. Indien niet krijg ik geen woord uit mijn mond
Wil je seks met haar hebben?quote:Op donderdag 29 september 2011 21:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is een leuk meisje maar ik wil haar niet versieren.
Daarnaast kan ik er prima mee praten, ik zie het probleem niet.
Join the clubquote:Op donderdag 29 september 2011 21:25 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Hmm, mag ik ook bij die club? Hier exact hetzelfde probleem.. Sterker nog: een aantal vrienden vinden zelfs dat ik vaak veel te veel praat.. Maak met kennissen en collega's van mijn huidige baan ook heel makkelijk even een praatje, maar 1e contact met vrouwen is erg lastig helaas.
Ik heb een tijd goed contact gehad met een hele leuke tweeling(waarvan ik zag dat er laatst 1 zih op Fok heeft geregistreerd) maar om een of andere vage reden, misschien omdat ik wel te duidelijk heb laten merken dat ik ze leuk vond( en ze regelmatig mailde..) hebben ze het contact verbroken en willen ze niks meer van me weten, ze vonden dat ik hun stalkte.![]()
Sindsdien dus weer helemaal single, en hoewel ik soms wel leuke mensen tegenkom in de taxi(laatst nog een hele leuke goede discussie gevoerd met eenmeisje(maar zeldzaam) vergeet ik ook vaak hun msn/mail/iets anders te vragen, of heb ik er het lef gewoon niet voor.
Ja en ja.quote:Op donderdag 29 september 2011 21:25 schreef Powerflowerrr het volgende:
[..]
Wil je seks met haar hebben?
En als ze naakt op je ligt te wachten in je bed? Zou je haar naar huis toe sturen?
Dat zou niet echt lief zijn he? Haar zo poedelnaakt wegsturen..quote:Op donderdag 29 september 2011 21:25 schreef Powerflowerrr het volgende:
[..]
Wil je seks met haar hebben?
En als ze naakt op je ligt te wachten in je bed? Zou je haar naar huis toe sturen?
Gewoon verder zoekenquote:Op donderdag 29 september 2011 21:24 schreef Capstan het volgende:
[..]
En zo is er dus ook niemand anders online bij wie ik het zou kunnen proberen
Het is ook lastig.quote:Op donderdag 29 september 2011 21:25 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Hmm, mag ik ook bij die club? Hier exact hetzelfde probleem.. Sterker nog: een aantal vrienden vinden zelfs dat ik vaak veel te veel praat.. Maak met kennissen en collega's van mijn huidige baan ook heel makkelijk even een praatje, maar 1e contact met vrouwen is erg lastig helaas.
Ik heb een tijd goed contact gehad met een hele leuke tweeling(waarvan ik zag dat er laatst 1 zih op Fok heeft geregistreerd) maar om een of andere vage reden, misschien omdat ik wel te duidelijk heb laten merken dat ik ze leuk vond( en ze regelmatig mailde..) hebben ze het contact verbroken en willen ze niks meer van me weten, ze vonden dat ik hun stalkte.![]()
Sindsdien dus weer helemaal single, en hoewel ik soms wel leuke mensen tegenkom in de taxi(laatst nog een hele leuke goede discussie gevoerd met eenmeisje(maar zeldzaam) vergeet ik ook vaak hun msn/mail/iets anders te vragen, of heb ik er het lef gewoon niet voor.
Even je wall of text verbeterdquote:Op donderdag 29 september 2011 21:25 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ik heb een tijd veel te veel gepraat met een hele leuke tweeling daarom hebben ze het contact verbroken
Sindsdien dus weer helemaal single, en hoewel ik soms wel leuke mensen tegenkom in de taxi maar ik heb er het lef gewoon niet voor om msn/mail/iets anders te vragen.
quote:Op donderdag 29 september 2011 21:28 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Dat zou niet echt lief zijn he? Haar zo poedelnaakt wegsturen..
Leen haar dan op z'n minst wat kleding..
Als ze er toch al ligtquote:Op donderdag 29 september 2011 21:28 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Dat zou niet echt lief zijn he? Haar zo poedelnaakt wegsturen..
Leen haar dan op z'n minst wat kleding..
Jij denkt graag voor anderen.quote:Op donderdag 29 september 2011 21:29 schreef Powerflowerrr het volgende:
[..]
Even je wall of text verbeterd![]()
![]()
niet echt, wel een puppy-liefde, maar ik vind het zelf ook heel lastig om iemand een vriend te noemen, dankzij ervaringen uit het verleden en die tweeling.quote:Op donderdag 29 september 2011 21:27 schreef kree het volgende:
[..]
Join the club
Wel al een relatie gehad?
Ik dacht dat dat ook kon ja.quote:Op donderdag 29 september 2011 21:29 schreef Myraela het volgende:
Je kan toch gewoon vrienden zijn met meisjes als jongen, of ben ik echt te naief?
Lijkt me gewoon normaal, ik wil ook niet met mijn vrienden naar bed of iets.
Ik heb geen Facebook. En lijkt me niet zo nuttig om dat alleen daarvoor wel aan te makenquote:Op donderdag 29 september 2011 21:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon verder zoeken![]()
Facebook is ook een goeie plek
èèn troost, je ben niet de enigequote:Op donderdag 29 september 2011 21:30 schreef Marco001 het volgende:
[..]
niet echt, wel een puppy-liefde, maar ik vind het zelf ook heel lastig om iemand een vriend te noemen, dankzij ervaringen uit het verleden en die tweeling.
Meerderheid van de mannen heeft normale vriendinnen omdat ze hopen om er ooit seks mee te hebben. Mannen die zeggen dat dit niet zo is zijn of te bang om er voor uit te komen, of kunnen bijna iedere vrouw krijgen voor extreem uiterlijk/zelfvertrouwen/bankrekeningquote:Op donderdag 29 september 2011 21:29 schreef Myraela het volgende:
Je kan toch gewoon vrienden zijn met meisjes als jongen, of ben ik echt te naief?
Inderdaad heel normaal. Als man alleen mannelijke vrienden waarom?quote:Op donderdag 29 september 2011 21:29 schreef Myraela het volgende:
Tuurlijk hoor. Maar het is volgens mij ook soms zo dat jongens eigenlijk wel meer met een meisje willen, maar niets durven te doen, of niet weten wat ze moeten dan. Of is dat alleen zo bij bètastudiesquote:Op donderdag 29 september 2011 21:29 schreef Myraela het volgende:
Tja, Ik heb, zeker toen na dat ene meisje(nouja, jaar of 20, was zelf toen 22) echt een paar keer mijn hoofd op het stuur geramd.. Ik heb dan altijd zoiets van Aaarg, lullo, waarom vroeg je het niet? zo moeilijk is dat toch niet?quote:Op donderdag 29 september 2011 21:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon verder zoeken![]()
Facebook is ook een goeie plek
[..]
Het is ook lastig.Oh dat soort dingen zijn zo stom. Gvd denk je dan
Ik had wel een keer een vriend die hier kwam slapen, en ik had zo iets van ja /care tis een vriend, die kan heus wel normaal naast me liggen. Maar die deed wel wat kansloze pogingen.quote:Op donderdag 29 september 2011 21:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat ook kon ja.![]()
Maar ik ben waarschijnlijk vreemd.
Je kan ook gewoon met een vrouw praten he.quote:Op donderdag 29 september 2011 21:31 schreef Powerflowerrr het volgende:
[..]
Meerderheid van de mannen heeft normale vriendinnen omdat ze hopen om er ooit seks mee te hebben. Mannen die zeggen dat dit niet zo is zijn of te bang om er voor uit te komen, of kunnen bijna iedere vrouw krijgen voor extreem uiterlijk/zelfvertrouwen/bankrekening
Bijna alle mannen zijn zo. Get used to it.quote:Op donderdag 29 september 2011 21:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik had wel een keer een vriend die hier kwam slapen, en ik had zo iets van ja /care tis een vriend, die kan heus wel normaal naast me liggen. Maar die deed wel wat kansloze pogingen.Dat was behoorlijk ongemakkelijk. En mijn beste vriend moest echt lachen toen ik het vertelde, want die het me al gewaarschuwd.
Ik zou dat echt niet doen.quote:Op donderdag 29 september 2011 21:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik had wel een keer een vriend die hier kwam slapen, en ik had zo iets van ja /care tis een vriend, die kan heus wel normaal naast me liggen. Maar die deed wel wat kansloze pogingen.Dat was behoorlijk ongemakkelijk. En mijn beste vriend moest echt lachen toen ik het vertelde, want die het me al gewaarschuwd.
Mannen gedragen zich heel anders als er vrouwen bij zijn, zuipen met mannen vind ik vaak wel gezelliger als ik eerlijk benquote:Op donderdag 29 september 2011 21:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad heel normaal. Als man alleen mannelijke vrienden waarom?
Nouja, ik geloof wel dat mannen er minder snel moeite mee zouden hebben als er iets zou gebeuren. Maar ik geloof niet dat het echt het doel is van elke man om maar seks te krijgen en alleen daarom een vriendschap te faken.quote:Op donderdag 29 september 2011 21:32 schreef minibeer het volgende:
[..]
Tuurlijk hoor. Maar het is volgens mij ook soms zo dat jongens eigenlijk wel meer met een meisje willen, maar niets durven te doen, of niet weten wat ze moeten dan. Of is dat alleen zo bij bètastudies?
haha gewoon doen.quote:Op donderdag 29 september 2011 21:30 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik heb geen Facebook. En lijkt me niet zo nuttig om dat alleen daarvoor wel aan te maken
Ach je kan er boos over blijven maar dat helpt niet. Volgende keer gewoon weer proberenquote:Op donderdag 29 september 2011 21:32 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Tja, Ik heb, zeker toen na dat ene meisje(nouja, jaar of 20, was zelf toen 22) echt een paar keer mijn hoofd op het stuur geramd.. Ik heb dan altijd zoiets van Aaarg, lullo, waarom vroeg je het niet? zo moeilijk is dat toch niet?
opzich wel waar, bij sommige van mijn collega's(van't vrijwilligersbaantje) heb ik wel diepere interesse, maar gewoon vriendschap vind ik ook belangrijk, en voor sex moet er toch wel echt een bepaalde klik zijn imho..quote:Op donderdag 29 september 2011 21:31 schreef Powerflowerrr het volgende:
[..]
Meerderheid van de mannen heeft normale vriendinnen omdat ze hopen om er ooit seks mee te hebben. Mannen die zeggen dat dit niet zo is zijn of te bang om er voor uit te komen, of kunnen bijna iedere vrouw krijgen voor extreem uiterlijk/zelfvertrouwen/bankrekening
Nee tuurlijk niet, dat zeg ik ook niet. Maar ik denk dat ze het soms wel stiekem hopen.quote:Op donderdag 29 september 2011 21:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nouja, ik geloof wel dat mannen er minder snel moeite mee zouden hebben als er iets zou gebeuren. Maar ik geloof niet dat het echt het doel is van elke man om maar seks te krijgen en alleen daarom een vriendschap te faken.
daarom..quote:Op donderdag 29 september 2011 21:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
haha gewoon doen.
[..]
Ach je kan er boos over blijven maar dat helpt niet. Volgende keer gewoon weer proberen
Daarnaast kan een vriendin best. Gewoon andere dingen mee doen. Geen seksquote:Op donderdag 29 september 2011 21:33 schreef minibeer het volgende:
[..]
Mannen gedragen zich heel anders als er vrouwen bij zijn, zuipen met mannen vind ik vaak wel gezelliger als ik eerlijk ben
Maar Facebook is toch helemaal geen datingsite...en het is toch ook niet echt de bedoeling om onbekenden te zoeken en toe te voegen? Of zie ik dat verkeerd?quote:
Inderdaad, gewoon lekker relaxt, lekker af en toe naar de bios ofzo..quote:Op donderdag 29 september 2011 21:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daarnaast kan een vriendin best. Gewoon andere dingen mee doen. Geen seks
Wel doen inderdaad, laat daar nou net dat eerste meisje vandaan komen (en ja op 27 jarige leeftijd)quote:Op donderdag 29 september 2011 21:30 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik heb geen Facebook. En lijkt me niet zo nuttig om dat alleen daarvoor wel aan te maken
Als ik iets aan/in een vrouw heb/zie behalve seks/relatie dan maak ik geen fysiek contact.quote:Op donderdag 29 september 2011 21:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon met een vrouw praten he.![]()
Net als met een man.
Probeer het eens.
Doe ik lekker niet, mijn voeten zijn verneuktquote:Op donderdag 29 september 2011 21:35 schreef heloef het volgende:
Ja kan er ook nog wat van leren.
Zo weet ik dat ik mijn sokken straks uit moet doen tijdens de seks.
Kijk dat zijn tips die kan alleen een vrouw je geven.
Dat wist ik al zonder dat een vrouw het mij ooit heeft verteld. Al heb ik geen idee waaromquote:Op donderdag 29 september 2011 21:35 schreef heloef het volgende:
Ik let daar nooit op want ik vind voeten toch een van de lelijkste dingen aan een man.quote:Op donderdag 29 september 2011 21:35 schreef heloef het volgende:
Ik zie het vooral als een leuk medium maar ik ga toch eens kijken of ik daar dates vandaan kan halen.quote:Op donderdag 29 september 2011 21:35 schreef Marco001 het volgende:
[..]
daarom..
Ik heb trouwens wel Facebook, maar doe er niks mee omdat ik er niks mee kan worden..
Nee dat niet. Maar je kan wel bekende toevoegen of mensen met dezelfde interesse en daar zit misschien wel iets leuks bijquote:Op donderdag 29 september 2011 21:35 schreef Capstan het volgende:
[..]
Maar Facebook is toch helemaal geen datingsite...en het is toch ook niet echt de bedoeling om onbekenden te zoeken en toe te voegen? Of zie ik dat verkeerd?
Waarom denk ik dan weer te weten dat het wel moet?quote:Op donderdag 29 september 2011 21:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik let daar nooit op want ik vind voeten toch een van de lelijkste dingen aan een man.
Haha aan mij is het wel het lelijkste idd.quote:Op donderdag 29 september 2011 21:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik let daar nooit op want ik vind voeten toch een van de lelijkste dingen aan een man.
Oh maar ik hou mezelf niet aan het lijntje.quote:Op donderdag 29 september 2011 21:36 schreef Powerflowerrr het volgende:
[..]
Als ik iets aan/in een vrouw heb/zie behalve seks/relatie dan maak ik geen fysiek contact.
Doe ik dit wel dan heb ik geen interesse in een normale vriendschap en verbreek ik contact mocht zei dit wel willen.
Andersom als ik haar niet versier maar ze wel verliefd word dan verbreek ik ook contact.
Ik hou er niet van om mezelf/andere aan het lijntje te houden.
Zo ongelofelijk waarquote:Op donderdag 29 september 2011 21:33 schreef minibeer het volgende:
[..]
Mannen gedragen zich heel anders als er vrouwen bij zijn, zuipen met mannen vind ik vaak wel gezelliger als ik eerlijk ben
Die van mij zijn ook nog eens enorm.quote:Op donderdag 29 september 2011 21:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jaja. Als je de kans hebt om vrienden te worden met een leuk meisje waar je eigenlijk meer mee wil doe je het ook wel.quote:Op donderdag 29 september 2011 21:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh maar ik hou mezelf niet aan het lijntje.
Dat jij ze alleen als neukmateriaal of helemaal niets ziet betekent niet dat het voor iedere man zo is.
Als ik gevoelens voor mijn vriendinnen zou hebben zou ik geen vrienden mee worden, doe ik mezelf alleen maar pijn mee.
Oh, dan gaat het 'm niet worden, want mijn collega's hoef ik er niet op te hebben staan en van vroeger ken ik niemand goed genoeg om ze uit het niets op Facebook toe te gaan voegenquote:Op donderdag 29 september 2011 21:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zie het vooral als een leuk medium maar ik ga toch eens kijken of ik daar dates vandaan kan halen.
[..]
Nee dat niet. Maar je kan wel bekende toevoegen of mensen met dezelfde interesse en daar zit misschien wel iets leuks bij
Sexuele gevoelens zijn geen gevoelens?quote:Op donderdag 29 september 2011 21:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh maar ik hou mezelf niet aan het lijntje.
Dat jij ze alleen als neukmateriaal of helemaal niets ziet betekent niet dat het voor iedere man zo is.
Als ik gevoelens voor mijn vriendinnen zou hebben zou ik geen vrienden mee worden, doe ik mezelf alleen maar pijn mee.
Maat 50 heeft een vriend van mequote:Op donderdag 29 september 2011 21:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Die van mij zijn ook nog eens enorm.
inderdaad.quote:Op donderdag 29 september 2011 21:36 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Inderdaad, gewoon lekker relaxt, lekker af en toe naar de bios ofzo..
Grote voeten was toch een goed iets, of waren dat handen?quote:Op donderdag 29 september 2011 21:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Diequote:Op donderdag 29 september 2011 21:24 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
Op wat voor rare emoticons doel je???
Je weet wat ze zeggen over mannen met grote voeten hè?quote:Op donderdag 29 september 2011 21:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Denk dat jij beter naar de grote van iemands kruis kan kijkenquote:Op donderdag 29 september 2011 21:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Grote voeten was toch een goed iets, of waren dat handen?
Ik heb van alles wat. Paar fokkers, collega's en vage bekendequote:Op donderdag 29 september 2011 21:40 schreef Capstan het volgende:
[..]
Oh, dan gaat het 'm niet worden, want mijn collega's hoef ik er niet op te hebben staan en van vroeger ken ik niemand goed genoeg om ze uit het niets op Facebook toe te gaan voegen
Er zijn zoveel vrouwen die ik wel een keer zou willen neuken.quote:Op donderdag 29 september 2011 21:40 schreef Powerflowerrr het volgende:
[..]
Sexuele gevoelens zijn geen gevoelens?
Je kan er toch vanaf nu mee beginnen met iedereen waar je een keertje mee samenwerkt of whatever. Je wisselt veel sneller gegevens uit en daarbij krijg je sneller weer een reactie op iets dat je post. Serieus, facebook is echt een goed iets voor je sociale leven.quote:Op donderdag 29 september 2011 21:40 schreef Capstan het volgende:
[..]
Oh, dan gaat het 'm niet worden, want mijn collega's hoef ik er niet op te hebben staan en van vroeger ken ik niemand goed genoeg om ze uit het niets op Facebook toe te gaan voegen
Grote handen, grote voeten, grote penisquote:Op donderdag 29 september 2011 21:41 schreef Powerflowerrr het volgende:
[..]
Denk dat jij beter naar de grote van iemands kruis kan kijken
Dan toon je toch gewoon fysiek je interesse?.quote:Op donderdag 29 september 2011 21:40 schreef minibeer het volgende:
[..]
Jaja. Als je de kans hebt om vrienden te worden met een leuk meisje waar je eigenlijk meer mee wil doe je het ook wel.
Ik heb 47.quote:Op donderdag 29 september 2011 21:40 schreef minibeer het volgende:
[..]
Maat 50 heeft een vriend van me
kan ook veradelijk zijn hoor.. Heb zelf wel eens gezien dat iemand een balzak had haast tot aan zijn knieën, maar het overige gereedschap was maar miniem..quote:Op donderdag 29 september 2011 21:41 schreef Powerflowerrr het volgende:
[..]
Denk dat jij beter naar de grote van iemands kruis kan kijken
Ik heb de eerste twee wel.quote:Op donderdag 29 september 2011 21:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Grote handen, grote voeten, grote penis
Als ik nog eens ooit seks heb, trek ik naast sokken ook gewoon wanten aan, dan blijven mijn handen tenminste ook een mysteriequote:Op donderdag 29 september 2011 21:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Grote voeten was toch een goed iets, of waren dat handen?
Handen vind ik dan juist weer enorm belangrijk.quote:Op donderdag 29 september 2011 21:43 schreef Capstan het volgende:
[..]
Als ik nog eens ooit seks heb, trek ik naast sokken ook gewoon wanten aan, dan blijven mijn handen tenminste ook een mysterie
Ik 45, betekend dat dat die van jou groter is als d emijne?quote:
Die van mij zijn net grijp klauwen.quote:Op donderdag 29 september 2011 21:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Handen vind ik dan juist weer enorm belangrijk.
Gast, als man moet je altijd zeggen dat je lul groot is, ookal ist heul niet zoquote:
Ik heb niet eens een rijbewijs.quote:Op donderdag 29 september 2011 21:44 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ik 45, betekend dat dat die van jou groter is als d emijne?
Nouja, ik rij vaak Mercedes en heb zelf een duitse auto, dat compenseert wel
Ook handen met redelijk korte vingertjes?quote:Op donderdag 29 september 2011 21:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
trek dan een burka aan johquote:Op donderdag 29 september 2011 21:43 schreef Capstan het volgende:
[..]
Als ik nog eens ooit seks heb, trek ik naast sokken ook gewoon wanten aan, dan blijven mijn handen tenminste ook een mysterie
Ach het gaat er ook om wat je er mee doet tot op zekere hoogte niet hoe groot die is.quote:
En met een handschoen aan iemand zitten. bahquote:Op donderdag 29 september 2011 21:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Spreek ze aan zou ik zeggen?quote:Op donderdag 29 september 2011 21:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Er zijn zoveel vrouwen die ik wel een keer zou willen neuken.![]()
En ondertussen wel fappen op het netvliesbeeld van haar in bikini zeker?quote:Vraag is: Kan je er mee leven dat je haar nooit zal neuken? Kan je er mee leven dat ze een vriend heeft?
Nou de antwoorden op die vragen zijn voor mij ja. Dus kan ik er gewoon vrienden mee zijn zonder dat ik last heb van mijn gevoelens.
Pics.quote:Op donderdag 29 september 2011 21:45 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ook handen met redelijk korte vingertjes?
En armen?quote:Op donderdag 29 september 2011 21:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Pics.
Gewoon de gemiddelde mannen hand, grote handen, nice.
quote:Op donderdag 29 september 2011 21:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach het gaat er ook om wat je er mee doet tot op zekere hoogte niet hoe groot die is.
[..]
En met een handschoen aan iemand zitten. bah
Nou, dan hoef ik je geen foto te sturen, want het formaat van de gemiddelde mannenhand, dat halen mijn kinderknuisjtes niet...quote:Op donderdag 29 september 2011 21:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Pics.
Gewoon de gemiddelde mannen hand, grote handen, nice.
Ja god dat is het probleem of niet?quote:Op donderdag 29 september 2011 21:45 schreef Powerflowerrr het volgende:
[..]
Spreek ze aan zou ik zeggen?
Okee dan zijn dat gevoelens.quote:[..]
En ondertussen wel fappen op het netvliesbeeld van haar in bikini zeker?
Je hebt gevoelens voor haar anders zou je geen seks met haar willen
Heel groot doet pijn. Er zijn maar weinig vrouwen die een mega lul prettig vinden.quote:
Dikte is belangrijk heb ik me laten vertellen.quote:Op donderdag 29 september 2011 21:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heel groot doet pijn. Er zijn maar weinig vrouwen die een mega lul prettig vinden.
Dat ook inderdaad.quote:Op donderdag 29 september 2011 21:49 schreef minibeer het volgende:
[..]
Dikte is belangrijk heb ik me laten vertellen.
Probleem is ook wel dat iedereen die mij kent, mij kent als iemand die totaal geen Facebook-type is. Ik heb dan het idee dat als ik eraan begin, het een beetje als een wanhopige poging overkomt...quote:Op donderdag 29 september 2011 21:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je kan er toch vanaf nu mee beginnen met iedereen waar je een keertje mee samenwerkt of whatever. Je wisselt veel sneller gegevens uit en daarbij krijg je sneller weer een reactie op iets dat je post. Serieus, facebook is echt een goed iets voor je sociale leven.
Nee, dan kom je over als iemand die het licht gezien heeft.quote:Op donderdag 29 september 2011 21:51 schreef Capstan het volgende:
[..]
Probleem is ook wel dat iedereen die mij kent, mij kent als iemand die totaal geen Facebook-type is. Ik heb dan het idee dat als ik eraan begin, het een beetje als een wanhopige poging overkomt...
Same here. Ik heb het zo lang niet gedaan dat ik nu wel moet volhoudenquote:Op donderdag 29 september 2011 21:51 schreef Capstan het volgende:
[..]
Probleem is ook wel dat iedereen die mij kent, mij kent als iemand die totaal geen Facebook-type is. Ik heb dan het idee dat als ik eraan begin, het een beetje als een wanhopige poging overkomt...
Boeie ik zet ook niks op facebook. ja 1 foto en voor de rest zie ik het wel.quote:Op donderdag 29 september 2011 21:52 schreef minibeer het volgende:
[..]
Same here. Ik heb het zo lang niet gedaan dat ik nu wel moet volhouden
En daarnaast heb ik er ook daadwerkelijk geen zin in
Dat kan ik. Goeie seks is belangrijk in een relatie. En voor goeie seks heb je nu eenmaal een lul nodig waar een vrouw genoot van krijgtquote:Op donderdag 29 september 2011 21:51 schreef kree het volgende:
Kan iemand eens de relatie tussen lengte en dikte van je lul uit leggen met relaties/versieren?
moet je wel eerst een relatie hebben natuurlijkquote:Op donderdag 29 september 2011 21:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat kan ik. Goeie seks is belangrijk in een relatie. En voor goeie seks heb je nu eenmaal een lul nodig waar een vrouw genoot van krijgt
Ik werd wel geregeld via facebookquote:Op donderdag 29 september 2011 21:55 schreef heloef het volgende:
Ik heb ooit een date proberen te regelen via Facebook.
Ging niet lekker.
Balen man. Iemand die ik ken heeft zijn vriendin van facebook.quote:Op donderdag 29 september 2011 21:55 schreef heloef het volgende:
Ik heb ooit een date proberen te regelen via Facebook.
Ging niet lekker.
Je moet het zelf weten, ik doe alles over facebook. Maar mijn vrienden gebruiken het ook veel en mijn mefestudenten ook, niet zo gek met een multimedia opleiding.quote:Op donderdag 29 september 2011 21:51 schreef Capstan het volgende:
[..]
detailsquote:Op donderdag 29 september 2011 21:55 schreef kree het volgende:
[..]
moet je wel eerst een relatie hebben natuurlijk
Ik kende haar al 4 jaar maar had haar een jaar niet gezien.quote:Op donderdag 29 september 2011 21:56 schreef minibeer het volgende:
[..]
Balen man. Iemand die ik ken heeft zijn vriendin van facebook.
InHolland?quote:Op donderdag 29 september 2011 21:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je moet het zelf weten, ik doe alles over facebook. Maar mijn vrienden gebruiken het ook veel en mijn mefestudenten ook, niet zo gek met een multimedia opleiding.zou niet zonder willen.
In de tijd dat ik nog studeerde was het misschien ook makkelijker geweest om eraan te beginnen. Maar nu zou ik dus mijn medestudenten van toen op moeten gaan zoeken, en die kennen me toch niet meerquote:Op donderdag 29 september 2011 21:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je moet het zelf weten, ik doe alles over facebook. Maar mijn vrienden gebruiken het ook veel en mijn mefestudenten ook, niet zo gek met een multimedia opleiding.zou niet zonder willen.
Hoe oud was jij?quote:Op donderdag 29 september 2011 21:59 schreef Capstan het volgende:
[..]
In de tijd dat ik nog studeerde was het misschien ook makkelijker geweest om eraan te beginnen. Maar nu zou ik dus mijn medestudenten van toen op moeten gaan zoeken, en die kennen me toch niet meer
Ik zit gevaarlijk dicht tegen de dertig aanquote:Op donderdag 29 september 2011 22:00 schreef kree het volgende:
[..]
Hoe oud was jij?
Ben je nog effe niet tegengekomen de laatste topics
Ok haha ja ik ook nouja op 2 jaar na dan.quote:Op donderdag 29 september 2011 22:01 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik zit gevaarlijk dicht tegen de dertig aan
Ze vinden is het probleem nietquote:Op donderdag 29 september 2011 22:01 schreef kree het volgende:
[..]
Ok haha ja ik ook nouja op 2 jaar na dan.
Begin me een beetje zorgen te maken of ik ooit nog een meid vindt.
Er zit een verschil tussen ze vinden (zien) en ook verder iets wat krijgen.quote:Op donderdag 29 september 2011 22:03 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ze vinden is het probleem niet
Een leuke vinden, dat is pas moeilijk.quote:Op donderdag 29 september 2011 22:03 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ze vinden is het probleem niet
quote:
Bedoelde je dit?quote:Op donderdag 29 september 2011 22:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Iemand vinden die me ziet zitten, dat is pas moeilijk.
Euhm maybe not for you.quote:
Ja jij hebt even het geluk aan je zijde.quote:
Dat ook natuurlijk.quote:
Ik ben al over die drempel. Blijf daar.quote:Op donderdag 29 september 2011 22:01 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik zit gevaarlijk dicht tegen de dertig aan
Als ik terug in de tijd kon gaan dan was ik nu getrouwd (met iemand die ik nog steeds leuk vind (maar inmiddels met iemand anders is getrouwd))quote:Op donderdag 29 september 2011 22:11 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik ben al over die drempel. Blijf daar.
Gecondoleerdquote:Op donderdag 29 september 2011 22:11 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik ben al over die drempel. Blijf daar.
Komt wel goed.quote:Op donderdag 29 september 2011 22:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja jij hebt even het geluk aan je zijde.
[..]
Dat ook natuurlijk.
haha hmmm denkwijze van mij......quote:
Niet iedereen kan me leuk vinden helaas.quote:
Ach wie weet in het bejaardentehuisquote:Op donderdag 29 september 2011 22:20 schreef kree het volgende:
[..]
haha hmmm denkwijze van mij......
als ik 18 ben dan heb ik wel een vriendin
toen 20
25
28
Nog niks
Mag het toch niet hopenquote:Op donderdag 29 september 2011 22:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach wie weet in het bejaardentehuis
Kak.quote:Op donderdag 29 september 2011 22:20 schreef kree het volgende:
[..]
toen 20
25
28
Nog niks
Same herequote:
Ergens klinkt dit bekend. Angstwekkend bekend...quote:Op donderdag 29 september 2011 22:20 schreef kree het volgende:
[..]
toen 20
25
28
Nog niks
Heul nietquote:Op donderdag 29 september 2011 22:23 schreef kree het volgende:
[..]
Jij ziet je toekomst al uitgestippeld hahaha
Ja en het is best wel kut om dat onder ogen te zien eigenlijk.quote:Op donderdag 29 september 2011 22:24 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ergens klinkt dit bekend. Angstwekkend bekend...
Mwoah er wordt vaker van de man verwacht dat die actie onderneemt. Dat zie je ook wel aan dit topic: bijna alleen maar mannen.quote:Op donderdag 29 september 2011 22:26 schreef kree het volgende:
[..]
Ja en het is best wel kut om dat onder ogen te zien eigenlijk.
Hoewel vreemd?
Ja ik weet het niet er zijn ook zat vrouwen in die situatie dat is gewoon zo.
Je komt ze alleen niet gemakkelijk tegen.
Weet ik niet, vertelquote:Op donderdag 29 september 2011 22:28 schreef tijnbrein het volgende:
Ik hoor er niet bij ik heb een relatie gehadof houd ik mijzelf nu voor de gek?
Ik ook van 3 dagen op 28 jaarquote:Op donderdag 29 september 2011 22:28 schreef tijnbrein het volgende:
Ik hoor er niet bij ik heb een relatie gehadof houd ik mijzelf nu voor de gek?
haha nee ik hoor ook in de club van Kree, capstanquote:
Mijn denkwijze.quote:Op donderdag 29 september 2011 22:20 schreef kree het volgende:
[..]
toen 20
25
28
Nog niks
3 maanden hierquote:
Dan doe je toch iets verkeerdsquote:Op donderdag 29 september 2011 22:31 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Mijn denkwijze.
Als ik 18 ben, heb ik een vriendin.
Als ik 22 ben, heb ik een vriendin
Als ik 24 ben heb ik scharrels
Als ik 26 ben heb ik een vriendin
Als ik 30 ben, ben ik weer single.
allemaal waargebeurd.
Nog steeds kut dan. Misschien nog wel erger omdat je nu weet wat je mist.quote:Op donderdag 29 september 2011 22:31 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Mijn denkwijze.
Als ik 18 ben, heb ik een vriendin.
Als ik 22 ben, heb ik een vriendin
Als ik 24 ben heb ik scharrels
Als ik 26 ben heb ik een vriendin
Als ik 30 ben, ben ik weer single.
allemaal waargebeurd.
Kort ja.quote:Op donderdag 29 september 2011 22:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
3 dagen is wel heel kort
Ik vind het niet erg om alleen te zijn. Ik ben twee keer een ware tegengekomen en dat heeft helaas twee keer niets opgeleverd. Dat is mijn maat nu. Al het andere is leuk voor anderen, maar werkt voor mij niet. Dan ben ik liever alleen. Dat is ook de reden waarom ik single ben, ik was klaar met het 'leuk en fijn' hebben. Good ain't good enough.quote:Op donderdag 29 september 2011 22:32 schreef kree het volgende:
[..]
Nog steeds kut dan. Misschien nog wel erger omdat je nu weet wat je mist.
dat zeg je dat je liever alleen bent.quote:Op donderdag 29 september 2011 22:35 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg om alleen te zijn. Ik ben twee keer een ware tegengekomen en dat heeft helaas twee keer niets opgeleverd. Dat is mijn maat nu. Al het andere is leuk voor anderen, maar werkt voor mij niet. Dan ben ik liever alleen.![]()
Helaas en gelukkig niet nee.quote:Op donderdag 29 september 2011 22:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet iedereen kan me leuk vinden helaas.
In ieder geval een betere reputatie.quote:
Het is denk niet erg zo lang die er niet is.quote:Op donderdag 29 september 2011 22:36 schreef kree het volgende:
[..]
dat zeg je dat je liever alleen bent.
Maar dat is niet echt zo denk.
Weet zeker dat je die van binnen toch weer een "ware" wil tegenkomen.
Dat zou kunnen maar op "onze" leeftijd zie je in (althans ik dan voor mezelf)quote:Op donderdag 29 september 2011 22:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is denk niet erg zo lang die er niet is.
Dat bedoelt hij denk ik.
Maar ik vind het toch belangrijk dat je als er geen leuke dame nog op je pad is je alleen kunt zijn.quote:Op donderdag 29 september 2011 22:40 schreef kree het volgende:
[..]
Dat zou kunnen maar op "onze" leeftijd zie je in (althans ik dan voor mezelf)
Dat je misschien wel eens je hele leven vrijgezel kan blijven en dat is niet iets wat ik wil.
Waarom dat? Er zijn genoeg mensen die op latere leeftijd nog een relatie verbreken en ook weer iemand vinden, het stopt niet vanaf je 30ste ofzo.quote:Op donderdag 29 september 2011 22:40 schreef kree het volgende:
[..]
Dat zou kunnen maar op "onze" leeftijd zie je in (althans ik dan voor mezelf)
Dat je misschien wel eens je hele leven vrijgezel kan blijven en dat is niet iets wat ik wil.
Dat sowieso, maar dat dacht ik ook op jou leeftijd en dan heb je er minder moeite mee denk.quote:Op donderdag 29 september 2011 22:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar ik vind het toch belangrijk dat je als er geen leuke dame nog op je pad is je alleen kunt zijn.
Zeker, maar het wordt wel moeilijker.quote:Op donderdag 29 september 2011 22:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom dat? Er zijn genoeg mensen die op latere leeftijd nog een relatie verbreken en ook weer iemand vinden, het stopt niet vanaf je 30ste ofzo.
Hmm, misschien.quote:Op donderdag 29 september 2011 22:48 schreef kree het volgende:
[..]
Zeker, maar het wordt wel moeilijker.
Ik denk het wel bijna zeker te weten. Ik geloof niet dat er veel dames van mijn leeftijd zullen zijn die er nog veel zin in hebben om iemands eerste te zijn. Die willen geen "proefkonijn" meer zijn...quote:
Nouja kijk maar. Als je als 18-jarige in de kroeg staat tussen leeftijdsgenoten dan is contact wel makkelijker als dat je bijna 30 ben en in een kroeg komt die vol staat met lui van 16-25 ofzo.quote:
niet zolang het was om te versierenquote:Op donderdag 29 september 2011 22:57 schreef Edarrawen het volgende:
Ik mag hier vast wel melden dat de camsessie is afgelopen en Newbie me behoorlijk heeft opgegeild, of is dat offtopic?
Nee wel pijnlijk.quote:Op donderdag 29 september 2011 22:57 schreef Edarrawen het volgende:
Ik mag hier vast wel melden dat de camsessie is afgelopen en Newbie me behoorlijk heeft opgegeild, of is dat offtopic?
Oh dat geloof ik wel ja, maar dat is een extra factor niet puur de leeftijd.quote:Op donderdag 29 september 2011 22:54 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik denk het wel bijna zeker te weten. Ik geloof niet dat er veel dames van mijn leeftijd zullen zijn die er nog veel zin in hebben om iemands eerste te zijn. Die willen geen "proefkonijn" meer zijn...
Ik ontmoet ook niet snel mannen zomaar uit de kroeg ofzo hoor.quote:Op donderdag 29 september 2011 22:54 schreef kree het volgende:
[..]
Nouja kijk maar. Als je als 18-jarige in de kroeg staat tussen leeftijdsgenoten dan is contact wel makkelijker als dat je bijna 30 ben en in een kroeg komt die vol staat met lui van 16-25 ofzo.
Dus dan zoek je naar een andere weg.
Voor mij is dat:
Hobby
Dating site (experiment effe van mij op het moment)
En ja waar kom je die nog meer tegen?
Kan me weinig bedenken, behalve dat je elkaar toevallig tegen komt ergens.
Ik hoop jij hem ookquote:Op donderdag 29 september 2011 22:57 schreef Edarrawen het volgende:
Hij zei van wel jaquote:
Vertel is waar dan wel?quote:Op donderdag 29 september 2011 22:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh dat geloof ik wel ja, maar dat is een extra factor niet puur de leeftijd.
[..]
Ik ontmoet ook niet snel mannen zomaar uit de kroeg ofzo hoor.
Goed bezigquote:
Alleen door te horen dat er iemand zin heeft?quote:Op donderdag 29 september 2011 22:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goed bezigdamn nu krijg ik zin ...
Via via. Interwebs (FOK! ftw) of school (maar ik zou niet met iemand van school gaan, teveel drama.quote:Op donderdag 29 september 2011 22:58 schreef kree het volgende:
[..]
Vertel is waar dan wel?
Misschien heb ik er nog wat aan
Ik ook maar 3 uur reizen enzoquote:Op donderdag 29 september 2011 22:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goed bezigdamn nu krijg ik zin ...
Interwebs is dating sites?quote:Op donderdag 29 september 2011 23:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Via via. Interwebs (FOK! ftw) of school (maar ik zou niet met iemand van school gaan, teveel drama.)
Nee dat niet maar ik zie het wel voor mij hoe ze het doen en mijn fantasie doet de restquote:Op donderdag 29 september 2011 23:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Alleen door te horen dat er iemand zin heeft?
Dan zeg je indirect dus dat iemand als ik vrij weinig kans maakt, nu nog...quote:Op donderdag 29 september 2011 22:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh dat geloof ik wel ja, maar dat is een extra factor niet puur de leeftijd.
Dat is toch best een afstandquote:Op donderdag 29 september 2011 23:00 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik ook maar 3 uur reizen enzo
Nee het is waarquote:Op donderdag 29 september 2011 23:02 schreef minibeer het volgende:
[..]
ze maken maar een grapje, hoop ik
Nee meestal sociale netwerken of fora.quote:Op donderdag 29 september 2011 23:00 schreef kree het volgende:
[..]
Interwebs is dating sites?
Welke, dat Paiq zie ik niet zo veel potentieel in eerlijk gezegd.
Tijn iig niet vrees ik, die stuurt het onderwerp toch al zo vaak naar seks.quote:Op donderdag 29 september 2011 23:02 schreef minibeer het volgende:
[..]
ze maken maar een grapje, hoop ik
Mijn beste vriendin overbrugt die afstand wekelijks voor haar vriend.quote:Op donderdag 29 september 2011 23:00 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik ook maar 3 uur reizen enzo
Goed puntquote:Op donderdag 29 september 2011 23:03 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Tijn iig niet vrees ik, die stuurt het onderwerp toch al zo vaak naar seks.
Is al te laat voor de trein nuquote:Op donderdag 29 september 2011 23:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn beste vriendin overbrugt die afstand wekelijks voor haar vriend.
Nee dat zeg je zelf. Overigens heb ik het zien gebeuren hoor, een man van 34, maagd, die ineens los kwam en nu een vaste vriendin heeft. En dat kwam zeker niet door zijn looks (quote:Op donderdag 29 september 2011 23:01 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dan zeg je indirect dus dat iemand als ik vrij weinig kans maakt, nu nog...
quote:
Snel je rijbewijs maar halen danquote:Op donderdag 29 september 2011 23:03 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Is al te laat voor de trein nu
Neuken op de eerste ontmoeting is geen goed plan he.quote:Op donderdag 29 september 2011 23:03 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Is al te laat voor de trein nu
Juist ja, nou stel facebook. Ik heb er zat meiden in staan.quote:Op donderdag 29 september 2011 23:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee meestal sociale netwerken of fora.
Ik ga der niet vinden op fora.quote:Op donderdag 29 september 2011 23:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee meestal sociale netwerken of fora.
Hoe vaak heb jij überhaupt wat geprobeerd bij een dame?quote:Op donderdag 29 september 2011 23:04 schreef kree het volgende:
[..]
Juist ja, nou stel facebook. Ik heb er zat meiden in staan.
Maar om nou zo een bericht te sturen van ik vind je leuk wil je wat met me gaan drinken...
Trouwens 1 keer geprobeerd en toen werd ik keihard afgewezen (terwijl ik haar wel leuk vond al een hele tijd)
Neem aan dat jij versiert wordt, hoe gaat dat dan?
kan bij facebook gelijk iedereen het zien? Dan is het wel jammerquote:Op donderdag 29 september 2011 23:04 schreef kree het volgende:
[..]
Maar om nou zo een bericht te sturen van ik vind je leuk wil je wat met me gaan drinken...
Trouwens 1 keer geprobeerd en toen werd ik keihard afgewezen (terwijl ik haar wel leuk vond al een hele tijd)
Een troostende gedachte. Van de vrij schrale soort, maar toch...quote:Op donderdag 29 september 2011 23:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee dat zeg je zelf. Overigens heb ik het zien gebeuren hoor, een man van 34, maagd, die ineens los kwam en nu een vaste vriendin heeft. En dat kwam zeker niet door zijn looks ()
Misschien niet. Gewoon kijken hoe het loopt.quote:Op donderdag 29 september 2011 23:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Neuken op de eerste ontmoeting is geen goed plan he.
"Ik vind je leuk wil je wat gaan drinken" doe dat dus vooral niet.quote:Op donderdag 29 september 2011 23:04 schreef kree het volgende:
[..]
Daarom gooien we er voortaan dit plaatje in.quote:
Kies mij! Kies mij!quote:Op donderdag 29 september 2011 23:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ga der niet vinden op fora.
Of ze zijn bezet, of ik verneuk het.
Vind ik wel een pre als een meisje dat doetquote:Op donderdag 29 september 2011 23:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Neuken op de eerste ontmoeting is geen goed plan he.
Tijn ik probeer hier even te cockblocken.quote:Op donderdag 29 september 2011 23:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien niet. Gewoon kijken hoe het loopt.
Denk niet dat het je erg goed luktquote:Op donderdag 29 september 2011 23:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Tijn ik probeer hier even te cockblocken.
En ik probeer een keer goed advies te gevenquote:Op donderdag 29 september 2011 23:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Alsof jij mij wil.quote:
Tjaquote:Op donderdag 29 september 2011 23:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Daarom gooien we er voortaan dit plaatje in.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 september 2011 23:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Daarom gooien we er voortaan dit plaatje in.
[ afbeelding ]
Hij evade-de je cockblockquote:Op donderdag 29 september 2011 23:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat het niet gaat tegenvallen in het echt iig.quote:Op donderdag 29 september 2011 23:08 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Denk niet dat het je erg goed lukt
Als ik haar niet kan krijgen, dan niemand niet!quote:Op donderdag 29 september 2011 23:08 schreef minibeer het volgende:
[..]
Hij evade-de je cockblock
net als in dat filmpje van flepke laatst
Hee goede instelling man, zo lukt het wel, een meisje versierenquote:Op donderdag 29 september 2011 23:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Alsof jij mij wil.![]()
Je wil een vent geen onzekere puber.
waarschijnlijk te weinig.quote:Op donderdag 29 september 2011 23:05 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hoe vaak heb jij überhaupt wat geprobeerd bij een dame?
Ik vind het ook juist cool om hier te plaatsen en dan iedereen geschokt zien doenquote:Op donderdag 29 september 2011 23:08 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Tja
Ik vind het zowieso hilaries.
Ga je iemand vermoordenquote:Op donderdag 29 september 2011 23:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ik haar niet kan krijgen, dan niemand niet!![]()
is het zo erg?quote:Op donderdag 29 september 2011 23:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ik haar niet kan krijgen, dan niemand niet!![]()
Ga wat doen dan!quote:Op donderdag 29 september 2011 23:09 schreef kree het volgende:
[..]
waarschijnlijk te weinig.![]()
Qua ervaring moet je niet bij mij zijn.
Leuke gesprekken, meer dan genoeg. Maar nooit echt een *poging* ondernomen.
Heb er een beetje te makkelijk over gedacht, van het gaat vanzelf etc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |