Wat heb jij allemaal?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:27 schreef Doodkapje het volgende:
Mogguh... Hey hey hey heyyy, wat is dit nou... wordt er serieus over gear gepraat in SC?
Zo'n dikke harde telezoom voor jou, schatje! Jeweetoch!quote:
Talk dirty to mequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:19 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Zo'n dikke harde telezoom voor jou, schatje! Jeweetoch!
quote:
Ja de keuken en badkamer wil je bij ons niet met blote voeten betreden iddquote:
Je motoren welquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oh maar die heb ik nog geen gehad hoor.
Ik had vandaag een bijna-werk ervaring. Echt spannend hoor als ambtenaarquote:
Was geen bijna-dood als ik zo de foto's zag!quote:
M'n vorige pleegde zelfmoodquote:
Vertel mij watquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:49 schreef Timmos het volgende:
Je hoeft niet veel schade te hebben om ''bijna-dood'' te ervaren..
Oe...quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:48 schreef freud het volgende:
[..]
Ik had vandaag een bijna-werk ervaring. Echt spannend hoor als ambtenaar.
Hangt er natuurlijk vanaf of de motor nog gefixed kan wordenquote:Was geen bijna-dood als ik zo de foto's zag!
Ik moest vrij hard lachenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:48 schreef freud het volgende:
[..]
Ik had vandaag een bijna-werk ervaring. Echt spannend hoor als ambtenaar.
Motor is behoorlijk dood jaquote:[..]
Was geen bijna-dood als ik zo de foto's zag!
Mwah, kon er alleen van opknappen?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:55 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
M'n vorige pleegde zelfmood.
[..]
Vertel mij wat.
Met m'n mountainbike-ongeluk had de mountainbike totaal geen schade (ja wat krasjes) en lag mijn hoofd helemaal in puin.
Kan je dat niet laten lassen? Enige nadeel is dat je niet meer je originele stijfheid en sterkte hebt. En je moet opnieuw verven/spuiten.quote:
Alsof je ooit 300+ hebt geredenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:28 schreef Isdatzo het volgende:
Euh, bij een brommertje zou ik het wel aandurven maar met een ding dat >300 gaat met 190 pk zou ik geen risico's nemen.
Maar als jij meer biedt dan de opkopers mag je hem hebben hoor.
Staat in MyATquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:39 schreef kanovinnie het volgende:
Heeft iedereen deze al gezien? Maandelijkse fotowedstrijd
Welke update doe je dan? Is IOS5 al uit?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:46 schreef freud het volgende:
Echt *&%*% software van apple. Elke update van mijn iPad crasht de firmware update, en loop ik weer te klootzakken om het kreng leven in te blazen. Kunnen ze daar ook dingen maken die gewoon werken, ook al ziet het er dan maar iets minder uit?
Als je ziet hoeveel recovery mogelijkheden je hebt bij Android, dan kan zelf mijn oma dat niet verkloten...
Van 4.3.3 naar 4.3.5, gewoon netjes zonder jailbreak oid.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Welke update doe je dan? Is IOS5 al uit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |