Gaan we vanaaf volgas knallen peen!quote:Op donderdag 29 september 2011 16:03 schreef Blijepeen het volgende:
Mijn vriendin al orders gegeven om Battlefield 3 alvast te downloaden.
Kan ik gelijk beginnen als ik thuis kom.
Gewoon je EA account...quote:Op donderdag 29 september 2011 16:02 schreef Document1 het volgende:
Moet ik voor dat battlefeed gebeuren een origin account hebben?
Dat vroeg ik me ook al of in het vorige topicquote:Op donderdag 29 september 2011 16:14 schreef Roces18 het volgende:
ik ga nu ook online
kan je trouwens ook caspian border spelen net zoals op pc of niet?
nee geen caspian border voor consoles. en zh1nto nog wat melde dat deze ook niet zal komen in console betaquote:Op donderdag 29 september 2011 16:14 schreef Roces18 het volgende:
ik ga nu ook online
raar... bij mij staan 2 soldiers. Rudycarell (gebanned maar dat weet EA natuurlijk niet) en ChielMontagne.quote:
neuken > bf3quote:Op donderdag 29 september 2011 16:12 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik wil Battlefield 3 vanavond spelen, maar mijn vriendin blijft bij me eten
neequote:Op donderdag 29 september 2011 16:14 schreef Roces18 het volgende:
ik ga nu ook online
Een vriend van me had dat ook. Hij belde me toen die van mij op 10% was met downloaden, was net optijd.quote:Op donderdag 29 september 2011 18:46 schreef pretpletter het volgende:
Ik kom vandaag thuis uit m'n werk vandaan...zet m'n PS3 aan om de demo te downloaden...is er onderhoud aan de servers....FUUUUUUUUUUUUUUUUUU
Ja geil ofnietquote:Op donderdag 29 september 2011 18:48 schreef -CRASH- het volgende:
FF de Beta gespeelt met surround systeem![]()
![]()
* Ben veel snipers tegengekomen die mij hebben gedood van veraf. Als het je ding is past sniper goed bij de map. Engineer is leuk om mensen met de rocket launcher neer te knallen, maar er zijn weinig auto's om kapot (of heel) te maken.quote:Op donderdag 29 september 2011 18:50 schreef bierjoost het volgende:
• In deze map, loont het dan echt om een andere class te kiezen behalve assault?
• Wat is sowieso het verschil tussen assault en support?
• Ga je in een squad zitten met allemaal dezelfde classes?
• Volgens mij is kills maken niet alleen de bedoeling, maar hoe scoor je 'snel' meer punten?
Rode verblinding is wanneer een laser op je richt (laser kan je op een wapen zetten). Voordeel van een laser is dat het preciezer schiet op afstand, nadeel is dus dat de ander ziet wanneer hij in vizier staat. Je ziet normaal ook vanuit welke richting de laser komt, dus dan kan je nog snel die kant uit vuren of natuurlijk gewoon tegen de vloer gaan om te ontwijken.quote:Op donderdag 29 september 2011 18:50 schreef bierjoost het volgende:
Even een paar n00b vragen:
• Soms krijg een rood (of wit) iets op me gericht als ik een laser ding op me krijg. Wat is dat?
• In deze map, loont het dan echt om een andere class te kiezen behalve assault?
• Wat is sowieso het verschil tussen assault en support?
• Ga je in een squad zitten met allemaal dezelfde classes?
• Volgens mij is kills maken niet alleen de bedoeling, maar hoe scoor je 'snel' meer punten?
Tot nu toe vind ik het erg vet. Maar heb het gevoel dat ik veels te veel aan het rushen ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |