De pa van een oud klasgenoot van mequote:Op zondag 2 oktober 2011 17:42 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Op de bloemenweg zit er zo´n kerel. Kijk naar het hoekhuis met een hekje en een schuur en daar moet je zijn..
En is de kwaliteit daar goed zover jullie weten? Hoop trouwens dat het niet al te ver lopen is vanaf de Brusselsepoort met die fiets hahaquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:12 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
De pa van een oud klasgenoot van me.
Mooi uitzicht hequote:Op maandag 3 oktober 2011 00:43 schreef Knevelt het volgende:
Vanavond op de St. Pietersberg geweest. Met mijn date.
Ja, was weer heel leuk.quote:Op maandag 3 oktober 2011 07:34 schreef DaDude1987 het volgende:
Cool! Was het wat? Ideaal date-weer deze paar wekenLekker op terras zitten en avondwandeling maken. Niet de korte rokjes te vergeten!
Goedemorgen. Zeker!quote:
mijn lever faalt sowieso....quote:Op maandag 3 oktober 2011 11:47 schreef Stereotomy het volgende:
1000 mg maximaal doen (2 pillen). Meer heeft sowieso geen zin qua 'meer pijnstilling' ofzo, en meer verhoogt wel altijd de kans op acuut leverfalen.
quote:
Iemand die dit weet? (sorry voor het zeuren)quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:21 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
En is de kwaliteit daar goed zover jullie weten? Hoop trouwens dat het niet al te ver lopen is vanaf de Brusselsepoort met die fiets hahaEn doet die kerel dat als soort van hobby? Want dan is de kans groot dat ik voor een gesloten deur sta lijkt me.
Morgenochtend weer richting Maastricht trouwens![]()
uurtje lopen, volgens mij...quote:Op maandag 3 oktober 2011 16:25 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Iemand die dit weet? (sorry voor het zeuren)
Hmm ik krijg ook zin in een broodje Limburger nu
De mac was mijn terrein vandaag... echter nu alsnog een enorm brakke sessie dus dat wordt fatboy kwijlen zodadelijk...quote:
*mental imagequote:Op maandag 3 oktober 2011 19:00 schreef numero_uno het volgende:
[..]
De mac was mijn terrein vandaag... echter nu alsnog een enorm brakke sessie dus dat wordt fatboy kwijlen zodadelijk...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |