cheaterquote:Op donderdag 29 september 2011 15:07 schreef Xblister het volgende:
geen idee.. gewoon server met open plek zoeken en dan joinenen. dan start hij de game op en ready 2 go..
HAHAHAquote:Op donderdag 29 september 2011 15:08 schreef XeriuM het volgende:
"bf3.exe werkt niet meer"
Fijn systeem zo... EA verneukt alles weer ontzettend professioneel. Wat is er mis met een ingame serverbrowser?
Origin en al die troep zorgt alleen maar voor problemen.
Ik wilde BF3 pre-orderen, maar daar zie ik nu toch vanaf. KUT EA!
Idd .. in dat opzicht wel. alleen krijg je er echt bagger voor terug qua graphics..quote:
hihihi sorry hjoorquote:Op donderdag 29 september 2011 15:09 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ga lekker naar je console topic dan
Doe geen moeite... Als je hem hebt gedownload, geïnstalleerd en al die rotplugins hebt geïnstalleerd... werkt het uiteindelijk toch niet!quote:Op donderdag 29 september 2011 15:10 schreef bambino het volgende:
Waar kun je hem downloaden dan? Ik heb BF3 preorder en in irigin staat alleen "niet uitgebracht".
Via BF3 website zie ik dat je in free games moet kijken, maar die hele store opent niet eens
Iemand een andere oplossing?
Ty maar hij loopt vast bij joining serverquote:Op donderdag 29 september 2011 15:12 schreef jpjedi het volgende:
Niet quickmatch gebruiken maar filter op Europe+NL++5 free slots en dan server pakken. Dan ben je er zo in.
Quickmatch is bagger en werkt niet
quote:Op donderdag 29 september 2011 15:11 schreef andreas612 het volgende:
ik ga denk maar eens even flink met mezelf spelen, als ik terug kom moet het gewoon gereed zijn, punt uit!
quote:Op donderdag 29 september 2011 15:03 schreef RethXoth het volgende:
Fix gevonden voor "bf3.exe werkt niet meer"![]()
1. Ga naar je installatie folder (voor mij: C:\Program Files\Origin Games\Bèta Battlefield 3")
2. Verander de foldernaam naar "Beta Battlefield 3" in plaats van "Bèta Battlefield 3"
3. Open regedit (Uitvoeren > regedit) en ga naar:
Computer\HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\E A GAMES\BF3 Beta
En wijzig daar ook de è naar e.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |