F hier, en Shockabsorber Run Braquote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:17 schreef littledrummergirl het volgende:
dames, even een vraagjewat voor sportbeha hebben jullie?
Ik heb nogal een grote maat(cup e) en heb een beetje moeite een goed passende te vinden die ook daadwerkelijk stevig is
quote:
Zitten je schoenen nog wel echt goed? Goede hardloopsokken ook, zonder naden dus?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:26 schreef motorbloempje het volgende:
Heb een gewone bh aan, werkt prima![]()
Enige waar ik me zorgen om maak zijn de blaren die ik krijgaan de binnenkant van m'n voeten, bij de bal, aan de zijkant zeg maar
Yup en yup...quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:28 schreef GotC het volgende:
[..]
Zitten je schoenen nog wel echt goed? Goede hardloopsokken ook, zonder naden dus?
ik ben nu onderweg naar de hardloopwinkel in den haag waar ze een paar soorten opzij hebben gelegd voor mequote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:20 schreef GotC het volgende:
[..]
F hier, en Shockabsorber Run Bra
[ afbeelding ]
Daar heb ik m ook gekochtquote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:36 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ben nu onderweg naar de hardloopwinkel in den haag waar ze een paar soorten opzij hebben gelegd voor meik wil echt passen ipv via internet bestellen.
Oh en wat zou ik graag met een gewone bh kunnen hardlopen ipv met zon overpricede sportbh
ja toen ik belde kreeg ik ook een manquote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:50 schreef GotC het volgende:
[..]
Daar heb ik m ook gekochtWerd geholpen door een man, gelukkig wist hij er nog alles over te vertellen
Serieus, goede sportbh is even belangrijk als de schoenen
Als je dat tempo op de 10 km vol kunt houden loop je 'm in 50 minuten (idd geen hogere wiskunde;)) en volgens mij hoor je dan bij de meeste lopen bij de beste 20% - 40%.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:48 schreef Vincent17 het volgende:
Vandaag duurloop op school gehad. 2 km in 10:00 minuten. Is dit goed? Had namelijk het idee dat het wel lekker ging.
Sjah, ook zoiets, ik had gisteren onderweg per ongeluk endomondo uitgedruktquote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:04 schreef Brighteyes het volgende:
Zooo, les 14 zit er op!
Alleen mijn GPS doet het niet meer na mijn telefoonupgrade. Beetje demotiverend: Distance zero point zero kilometers.![]()
Ik was ook onder de indrukquote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:55 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja toen ik belde kreeg ik ook een mandie wist ook helemaal hoe het zat met maten enzo, ik was onder de indruk
Laat me maar eens voelen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:22 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik was ook onder de indrukStond te kijken bij de sportbh's, komt hij naar me toe: 'Ja kan je het een beetje vinden? Lukt het? Deze en deze maat moet je denk ik hebben, toch?'
Idd erg fijn personeelquote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:31 schreef littledrummergirl het volgende:
ik werd geholpen door een vrouw netfijn personeel in die winkel
ze hebben mn maat voor me besteld
nee inderdaadquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:03 schreef Tamashii het volgende:
Ik heb daar ook wel eens last van, weet nog niet precies waardoor het komt.
Thnx! Ik ga het morgen eens proberen, mocht ik er weer last van krijgen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:20 schreef GotC het volgende:
Ah, de beroemde steken in de zij? Stond op de FB pagina van Runner's World iets over ('Wat doe jij als je #steken in je zij krijgt tijdens het #hardlopen?')
Veel mensen antwoordden dat ze een vuist maken, duim in de vuist en echt stevig knijpen. Vervolgens diep ademhalen. Of je pas veranderen. Bij steek rechterkant je linkerbeen naar voren en links precies andersom.
Ook meer rechtop lopen hielp bij een aantal
Sowieso, eet/drink je vlak voordat je gaat lopen?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:22 schreef Dreamyheadz het volgende:
[..]
Thnx! Ik ga het morgen eens proberen, mocht ik er weer last van krijgen.
Meestal niet, heel soms neem ik een paar slokjes water (niet zoveel dat mijn buik gaat klotsen) of een half glas sinaasappelsap met vruchtvlees, dat vond ik (bij mijn vorige hardlooppogingen een half jaar geledenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:23 schreef GotC het volgende:
[..]
Sowieso, eet/drink je vlak voordat je gaat lopen?
Ah okquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:30 schreef Dreamyheadz het volgende:
[..]
Meestal niet, heel soms neem ik een paar slokjes water (niet zoveel dat mijn buik gaat klotsen) of een half glas sinaasappelsap met vruchtvlees, dat vond ik (bij mijn vorige hardlooppogingen een half jaar geleden) wel prettig
Ok, thnx! Wat ik trouwens juist automatisch doe als reactie op de pijn, is heel voorzichtig in- en uitademen. Dat werkt dus juist niet. Heb er zowaar zin in om de tips morgenvroeg toe te passen hehequote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:35 schreef douche-eendje het volgende:
Stekenzijtip van mijn huisgenote was om je buik goed bol te zetten (dus heel goed inademen). Dan zou het al minder moeten worden, en natuurlijk niet teveel eten voor het lopen.
Het zou natuurlijk helemaal mooi zijn als je ze niet nodig zou hebbenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:40 schreef Dreamyheadz het volgende:
[..]
Ok, thnx! Wat ik trouwens juist automatisch doe als reactie op de pijn, is heel voorzichtig in- en uitademen. Dat werkt dus juist niet. Heb er zowaar zin in om de tips morgenvroeg toe te passen hehe
Gewoon lekker proberenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:40 schreef Dreamyheadz het volgende:
[..]
Ok, thnx! Wat ik trouwens juist automatisch doe als reactie op de pijn, is heel voorzichtig in- en uitademen. Dat werkt dus juist niet. Heb er zowaar zin in om de tips morgenvroeg toe te passen hehe
Ik ga eerst preventief te werkquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:42 schreef YUR het volgende:
[..]
Het zou natuurlijk helemaal mooi zijn als je ze niet nodig zou hebben
Ben nu nog wat aan het aanrommelen hoor..Heb in een ver verleden Start To Run gedaan, maar dat vond ik op een gegeven moment niet zo leuk meer. Ben in de tussentijd ook verhuisd, en had dus mijn favoriete hardloop plantsoen niet meerquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:42 schreef GotC het volgende:
[..]
Gewoon lekker proberenEn idd, niet heel voorzichtig ademen, je lichaam wil lucht!
Maarre, wat loop je zoal?
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:03 schreef Tamashii het volgende:
Kwam daar van de week toevallig iets over tegen maar kan het nu niet meer vinden. Kwam neer bukken en op de plek duwen waar het pijn deed. Voor paar seconden en weer los en dat herhalen. De theorie erachter stond er niet bij (of heb niet verder gekekenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:03 schreef Tamashii het volgende:
Het lijkt hier in ieder geval te werken, de huisgenoot in kwestie loopt minimaal 30 km per week dus op haar advies durf ik wel te vertrouwenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:40 schreef Dreamyheadz het volgende:
[..]
Tip: Plan je rondje zo dat je op de terugweg wind mee hebtquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:47 schreef littledrummergirl het volgende:
damntegen de wind in rennen is toch niet zo relaxed
Of loop rondjes in een park, zoals ikquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:49 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Tip: Plan je rondje zo dat je op de terugweg wind mee hebtLiefst ook nog het begin tussen wat gebouwen en terug erbuiten
ik loop meestal langs de havensquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:49 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Tip: Plan je rondje zo dat je op de terugweg wind mee hebtLiefst ook nog het begin tussen wat gebouwen en terug erbuiten
Naar het park lopen gebruik ik juist als verkapte warming up. Goed doorwandelen voor zo'n 1,8kmquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:52 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik loop meestal langs de havensdus niet erg veel bebouwing en altijd wel redelijk wat wind
eigk zou ik door het park willen rennen ofzo, maar dan moet ik daar eerst weer heen
We gaan goed samen op he?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:20 schreef YUR het volgende:
Zo, net thuis van een turbulente les 16 van Evy 2011. Wat een wind!
Maar het was wel weer lekker![]()
Resultaat (voor zover dat van belang is...) 4,5 km in 30m47s
Idem, en de terugweg loop ik deels als coolingdownquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:53 schreef YUR het volgende:
[..]
Naar het park lopen gebruik ik juist als verkapte warming up. Goed doorwandelen voor zo'n 1,8km
Dat ookquote:
quote:Op zondag 9 oktober 2011 09:13 schreef Sts het volgende:
Les 18 vandaag, op my new babies:
[ afbeelding ]
Een halve maat groter dan de vorige, dus hopelijk geen blauwe tenen meer. Leuk om te zien op zo'n filmpje welke schoenen wel en niet goed corrigeren. Het nieuwe model van mijn oude schoenen corrigeerde bv voor geen meter.
Vandaag ga ik mijn collega's aanmoedigen op de halve marathon
You'd better!quote:Op zondag 9 oktober 2011 09:22 schreef Maraca het volgende:
Mooie schoenen. Waar waren die toen ik mijn schoenen uitkoos?![]()
Vanmiddag maar weer eens rennen. Wel veel naar de sportschool geweest, maar hardlopen is er niet echt van gekomen. Lang leve dit topic want dan heb ik steeds weer zin om te gaan rennen
quote:Op zondag 9 oktober 2011 12:54 schreef Swetsenegger het volgende:
5km in 32:19. Ik moest vooral inhouden voor de 3-jarige kleuter die er steeds op 50 meter hartstochtelijk huilend met een verhit rood hoofd op d'r hardst achteraan fietste.
't is er niet van gekomenquote:Op zondag 9 oktober 2011 12:52 schreef xFriendx het volgende:
[..]
You'd better!![]()
Hoewel in de sportschool hangen ook niet verkeerd is, ook daar kan je cardio doen. Maar ben het met je eens, dat is niet hetzelfde als lekker buiten lopen.
Heb maandag nog gelopen en wil morgenavond weer. Tussendoor ook sportschool en squash gedaan, dus zit met bewegen wel goed.
Oh ja een sportbh daar moet ik ook nog eens voor op pad. Heb gelukkig geen grote cup maar het schijnt toch beter te zijn om ze flink in te snoeren.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:17 schreef littledrummergirl het volgende:
dames, even een vraagjewat voor sportbeha hebben jullie?
Ik heb nogal een grote maat(cup e) en heb een beetje moeite een goed passende te vinden die ook daadwerkelijk stevig is
Blaren, checkquote:Op zondag 9 oktober 2011 10:05 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde schoenen, maar dan geel ipv blauw. Deze heeft versteviging in de zool.
Die versteviging is ook enigszins aan de binnenkant te voelen aan de rand, waardoor ik wel eens blaren krijg. Ik doe nu tape op mijn voet op die plaats.
Ik heb net als littledrummergirl ook n cup E en gebruik de shock absorber hoogste klasse, geschikt voor rennen dus. En dat werkt perfect,je zit er volledig ingesnoerd en ik heb nergens last van. Ik heb er 55e voor betaald, dat kost ie overal,totdat ik zag dat ie bij decathlon 30e kostquote:Op zondag 9 oktober 2011 18:12 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Oh ja een sportbh daar moet ik ook nog eens voor op pad. Heb gelukkig geen grote cup maar het schijnt toch beter te zijn om ze flink in te snoeren.
Hier ook een shockabsorber met een dcup, je merkt inderdaad wel verschil. En je ziet het ook bij andere vrouwen die hardlopen, of ze wel of geen sportbh dragenquote:Op maandag 10 oktober 2011 13:38 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
Ik heb net als littledrummergirl ook n cup E en gebruik de shock absorber hoogste klasse, geschikt voor rennen dus. En dat werkt perfect,je zit er volledig ingesnoerd en ik heb nergens last van. Ik heb er 55e voor betaald, dat kost ie overal,totdat ik zag dat ie bij decathlon 30e kostdus als ik n 2e ga halen ga ik mooi daarheen!
Hier ookquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:39 schreef mazaru het volgende:
Mooi hardloopshirt gekocht bij de Liddl, voor ¤10,--. Daar hoef ik van de winter geen kou voor te lijden.
Ja, het oog wil ook wat.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:36 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik ben ook echt wel blij met m'n shockabsorber. Als ik m aanheb, is het net alsof ik niks heb, maar boeiend. Ik ga niet sporten om er sexy uit te zien, dat doe ik wel na het sporten![]()
Sure! Nŕ het rennenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |