wavoormuis?quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:13 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb een nerdvraag.
Stel hè, ik heb een browser. En een normale computermuis.
Ik wil tabs binnen een browser kunnen openen door het scrollwieltje in te klikken. Maar, de muis doet dat niet!
Hoe krijg ik dat ingesteld? Lieve nerds?.
Firefox trouwens. En tabs sluiten met zo'n scrollwielklikje gaat wel goed.
Oeh, hoe tofquote:Op vrijdag 30 september 2011 19:12 schreef Tegan het volgende:
Ik had een 3310 met doorzichtig hoesje. Kon je mooi de batterijen en printplaat achter de toetsen zien enzo![]()
![]()
. Lekker nerdig
.
Coolquote:Op vrijdag 30 september 2011 19:12 schreef Tegan het volgende:
Ik had een 3310 met doorzichtig hoesje. Kon je mooi de batterijen en printplaat achter de toetsen zien enzo![]()
![]()
. Lekker nerdig
.
Een HP. Gewone muis. Optisch. Twee knoppen, scrollwiel in het midden.quote:
Proberen waardquote:Op vrijdag 30 september 2011 18:58 schreef Tegan het volgende:
Dan moet je het T.-recept proberen.
Koken met schep suiker, totdat ze gaar zijn (niet pap), En dan met knoflook, ui, zout en peper opbakken tot ze lichtjes bruin beginnen te worden.
Spruitjes.
Ik maak er altijd stamppot van, met een klodder mosterd erdoor.quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:15 schreef MissMSX het volgende:
Bo
[..]
Proberen waard
Ik had nu met kerrie en chilipoeder gedaan. Maar proefde toch nog die bittere smaak
Dan moet'ie het gewoon doen. Als'ie niet stuk is.quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:15 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Een HP. Gewone muis. Optisch. Twee knoppen, scrollwiel in het midden.
Als 'ie het deed postte ik het niet. En hij's niet stuk. Want ik muis er nog op los.quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:16 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dan moet'ie het gewoon doen. Als'ie niet stuk is.
http://support.mozilla.co(...)?s=shortcut&r=0&as=squote:Op vrijdag 30 september 2011 19:13 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb een nerdvraag.
Stel hè, ik heb een browser. En een normale computermuis.
Ik wil tabs binnen een browser kunnen openen door het scrollwieltje in te klikken. Maar, de muis doet dat niet!
Hoe krijg ik dat ingesteld? Lieve nerds?.
Firefox trouwens. En tabs sluiten met zo'n scrollwielklikje gaat wel goed.
Dat klinkt dan weer niet smakelijkquote:Op vrijdag 30 september 2011 19:15 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik maak er altijd stamppot van, met een klodder mosterd erdoor.
Oooh.. je moet in het MIDDEN klikken. Sjiez.quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:18 schreef Tegan het volgende:
[..]
http://support.mozilla.co(...)?s=shortcut&r=0&as=s
Als het bitter blijft kun je er ook een half boullionblokje verkruimeld bij gooienquote:Op vrijdag 30 september 2011 19:15 schreef MissMSX het volgende:
Bo
[..]
Proberen waard
Ik had nu met kerrie en chilipoeder gedaan. Maar proefde toch nog die bittere smaak
Ik heb laatst in het topic gepost! Een kiekske van 2 weken terug ongeveer. Wacht ff. Ik snor het linkje wel even op.quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:19 schreef Memento-Mori het volgende:
Kuukske, hoe is t met t buukske?
Lijkt mij ook niet erg lekker.quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:15 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik maak er altijd stamppot van, met een klodder mosterd erdoor.
Heeft'ie ook een middelste muisknop?quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:19 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oooh.. je moet in het MIDDEN klikken. Sjiez.. Da's thuis niet. Nouja, ik probeer er aan te wennen. Goed voor m'n mik-skills.,
Cute. Iets in me dacht dat je buikje al groter zou zijn.quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:19 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik heb laatst in het topic gepost! Een kiekske van 2 weken terug ongeveer. Wacht ff. Ik snor het linkje wel even op.
Het grote buikentopic deel 71.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |