Dat impliceert dat zijn keuze voor deze meid al niet geaccepteert was. Klopt dat?quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:46 schreef Tegan het volgende:
[..]
Idd. Ik denk ook niet dat het een echt ongelukje is. Gewoon stiekem gebeurd en toen net zo lang niet vertellen tot er geen uitweg meer was.
Gelukkig, mijn slechte geheuegen doet het nogquote:Op vrijdag 30 september 2011 14:43 schreef Tegan het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat heeft een hele hoop redenen. Desondanks zijn wij wel het zwarte schaap van de familie. Plus, dat mijn moeder zeg maar vrij modern in het leven staat. Zij wil gewoon dat wij gelukkig zijn en maakt het niet uit welke keuzes we maken itt mijn tantes en ooms die kinderen krijgen voor het huwelijk een doodzonde vinden. Wij zijn heel vrij en breed opgegroeid. Ik denk dat ik daarom ook heel Nederlands ben. Mijn beide ouders waren namelijk best wel erg gelovig (beide hun eigen geloof).
Nouja, het ligt net iets gecompliseerder, maar dat wordt te gedetaileerd om hier te typenquote:Op vrijdag 30 september 2011 14:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat impliceert dat zijn keuze voor deze meid al niet geaccepteert was. Klopt dat?
Zo is dat, don't fight it, join us!quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:42 schreef MissMSX het volgende:
Owh schijt! Ik met m'n typepolio de laatste tijd. Ik ga m'n posts echt niet verbeteren steeds hoor. ben er klaar mee
Oja, dit!quote:
Ik heb me ook om laten lullen om mijn lange weekend te verkorten met 1 dag, meh. Had er meteen spijt van toen ik het zei.quote:Op vrijdag 30 september 2011 17:13 schreef Tegan het volgende:
Ik heb net een extra dienst genomen voor van de week. Maar net nu ik ja heb gezegd bedenk ik me dat ik daarvoor iets moet doen dat ik niet kan
. Ja, niet mijn probleem toch
.
Gisteren al begonnen met bier.quote:
Ze vertelden het niet voor niets pas daarna.quote:Op vrijdag 30 september 2011 17:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb me ook om laten lullen om mijn lange weekend te verkorten met 1 dag, meh. Had er meteen spijt van toen ik het zei.Spijt die nog groter werd toen mij tussen neus en lippen door werd verteld dat we volgende week sowieso heel slecht in de mensen zitten dus dat het flink aanpoten wordt.
![]()
[..]
Gisteren al begonnen met bier.
Ik werk geen 40 uur, dus ik vind een extra dienst af en toe niet erg, sterker nog, graag zelfsquote:Op vrijdag 30 september 2011 17:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb me ook om laten lullen om mijn lange weekend te verkorten met 1 dag, meh. Had er meteen spijt van toen ik het zei.Spijt die nog groter werd toen mij tussen neus en lippen door werd verteld dat we volgende week sowieso heel slecht in de mensen zitten dus dat het flink aanpoten wordt.
![]()
[..]
Gisteren al begonnen met bier.
Ik heb er net op en vind ze niet lekkerquote:
Ja maar, dan moet ik jullie meetenquote:Op vrijdag 30 september 2011 19:01 schreef Lolaatje het volgende:
Kun je niet een keer voor ons koken?Samen met rhu!
Er zal nooit een telefoon zijn die mijn oude 8210 kan evenarenquote:Op vrijdag 30 september 2011 19:01 schreef Tegan het volgende:
Zo sad dat Nokia binnekort dood is.
http://tweakers.net/nieuw(...)w-end-telefoons.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |