quote:Op vrijdag 30 september 2011 10:41 schreef Lolaatje het volgende:
Ik spoiler maar even tussen alle vrolijkheid door.
Hier heb ik helemaal overheen gelezen. Hij is al langer ziek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Mee eensquote:Op vrijdag 30 september 2011 12:40 schreef Tegan het volgende:
Stom nieuws Lola. Maar misschien valt het wel mee, ik ben een groot voorstander van eerst alles uitzoeken en dan pas in paniek raken.
Ja, al lang. Op en neer de afgelopen jaren, maar de laatste tijd ging het relatief goed. Al een paar keer meegemaakt dat het er vrij slecht uitzag en hij toch weer opkrabbelde.quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hier heb ik helemaal overheen gelezen. Hij is al langer ziek?
Dat magquote:Op vrijdag 30 september 2011 12:57 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Mee eens. In paniek raken helpt hem ook barweinig. Wilde alleen even mopperen over de onduidelijkheid.
Wat zijn mensen toch rare wezens.quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:59 schreef Tegan het volgende:
Owja, mijn familie is heel traditioneel. En nu is de vriendin van mijn neef ineens zwanger vijf maanden, en nu gaan ze ineens snel snel trouwen in november anders begaan ze een doodzonde enzo
. Seks voor het huwelijk, stel je voor! Een kind voor het huwelijk, dan kan je gewoon maar zelfmoord plegen
.
Kan me voorstellen dat je dan nu zoiets hebt van: eerst maar afwachten wat de dokter zegtquote:Op vrijdag 30 september 2011 13:07 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Ja, al lang. Op en neer de afgelopen jaren, maar de laatste tijd ging het relatief goed. Al een paar keer meegemaakt dat het er vrij slecht uitzag en hij toch weer opkrabbelde.
Mijn vader is mijn held.
Jouw ouders waren toch niet getrouwd?quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:59 schreef Tegan het volgende:
Owja, mijn familie is heel traditioneel. En nu is de vriendin van mijn neef ineens zwanger vijf maanden, en nu gaan ze ineens snel snel trouwen in november anders begaan ze een doodzonde enzo
. Seks voor het huwelijk, stel je voor! Een kind voor het huwelijk, dan kan je gewoon maar zelfmoord plegen
. Maar goed, ik heb genoeg neven en nichten met kinderen, maar dit is de eerste die nog een beetje bij mijn leeftijdscategorie hoorde
. Dus echt raar dat hij straks een kleintje heeft... Vind het wel leuk enzo hoor, maar nu hoort hij in mijn hoofd bij de oudere neven en nichten
. Het was ook de neef waar ik het het meeste mee kon vinden, als mede-nerd
. Dus raar idee...
Hmmm... geen enekl voorbehoedmiddel is 100% betrouwbaar. Behalve de 100% onthoudingquote:Op vrijdag 30 september 2011 14:33 schreef KomtTijd... het volgende:
Ongelukje my ass. Daar bestaan zoveel pillen en behandelingen voor... Als je het laat zitten is dat gewoon een keuze - al dan niet onder sociale druk genomen.
Klopt. Maar dat heeft een hele hoop redenen. Desondanks zijn wij wel het zwarte schaap van de familie. Plus, dat mijn moeder zeg maar vrij modern in het leven staat. Zij wil gewoon dat wij gelukkig zijn en maakt het niet uit welke keuzes we maken itt mijn tantes en ooms die kinderen krijgen voor het huwelijk een doodzonde vindenquote:Op vrijdag 30 september 2011 14:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jouw ouders waren toch niet getrouwd?
Of ik haal nu dingen echt grof door elkaar
Dat bedoel ik. Er pas na 5 maanden achter komen en dan denken: "shit, laten we dan maar trouwen", dat bestaat gewoon niet.quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hmmm... geen enekl voorbehoedmiddel is 100% betrouwbaar. Behalve de 100% onthouding
Dus een ongelukje kan wel degelijk. Het oplossen van dat oneglukje is weer een ander verhaal
Idd. Ik denk ook niet dat het een echt ongelukje is. Gewoon stiekem gebeurd en toen net zo lang niet vertellen tot er geen uitweg meer wasquote:Op vrijdag 30 september 2011 14:45 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Er pas na 5 maanden achter komen en dan denken: "shit, laten we dan maar trouwen", dat bestaat gewoon niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |