abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102546103
Die dingen zijn smerig.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_102546143
Stom nieuws Lola. Maar misschien valt het wel mee, ik ben een groot voorstander van eerst alles uitzoeken en dan pas in paniek raken :* .
pi_102546165
En, schuimblokken zijn wel lekker. Van die mini's. Maar na vijf heb je weer genoeg voor een jaar :P.
pi_102546499
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 10:41 schreef Lolaatje het volgende:
Ik spoiler maar even tussen alle vrolijkheid door :').

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier heb ik helemaal overheen gelezen. Hij is al langer ziek?

:*
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_102546696
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 12:40 schreef Tegan het volgende:
Stom nieuws Lola. Maar misschien valt het wel mee, ik ben een groot voorstander van eerst alles uitzoeken en dan pas in paniek raken :* .
Mee eens :Y. In paniek raken helpt hem ook barweinig. Wilde alleen even mopperen over de onduidelijkheid.
"The problem with common sense is that most people are morons."
pi_102546998
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 12:51 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Hier heb ik helemaal overheen gelezen. Hij is al langer ziek?

:*
Ja, al lang. Op en neer de afgelopen jaren, maar de laatste tijd ging het relatief goed. Al een paar keer meegemaakt dat het er vrij slecht uitzag en hij toch weer opkrabbelde.

Mijn vader is mijn held O+.
pi_102548257
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 12:57 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

Mee eens :Y. In paniek raken helpt hem ook barweinig. Wilde alleen even mopperen over de onduidelijkheid.
Dat mag O+ .
pi_102548805
Owja, mijn familie is heel traditioneel. En nu is de vriendin van mijn neef ineens zwanger vijf maanden :P , en nu gaan ze ineens snel snel trouwen in november anders begaan ze een doodzonde enzo :o . Seks voor het huwelijk, stel je voor! Een kind voor het huwelijk, dan kan je gewoon maar zelfmoord plegen ;( . Maar goed, ik heb genoeg neven en nichten met kinderen, maar dit is de eerste die nog een beetje bij mijn leeftijdscategorie hoorde :o . Dus echt raar dat hij straks een kleintje heeft... Vind het wel leuk enzo hoor, maar nu hoort hij in mijn hoofd bij de oudere neven en nichten :P. Het was ook de neef waar ik het het meeste mee kon vinden, als mede-nerd :). Dus raar idee...
pi_102549155
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 13:59 schreef Tegan het volgende:
Owja, mijn familie is heel traditioneel. En nu is de vriendin van mijn neef ineens zwanger vijf maanden :P , en nu gaan ze ineens snel snel trouwen in november anders begaan ze een doodzonde enzo :o . Seks voor het huwelijk, stel je voor! Een kind voor het huwelijk, dan kan je gewoon maar zelfmoord plegen ;( .
Wat zijn mensen toch rare wezens.
pi_102549268
Dat ja. Maar goed, moeten ze vooral zelf weten. Als ze maar gelukkig zijn. Ik vraag me af hoeveel hoofdpijn ik de familie dagelijks bezorg met mijn levenskeuzes :P.

Toen mijn nicht ging trouwen lieten ze het duidelijk merken dat ze de dag daarna pas samen gingen wonen voor het eerst :+ .
pi_102549330
Zwanger trouwen lijkt me niet heel tof eigenlijk. Opgeblazen jezelf in een jurk proppen en proosten met appelsap. Maar dat ervaar je vast anders als je zwanger bent :P.
pi_102549360
Ik zou het ook niet willen. Maar goed, ik zou niet zwanger worden als ik niet aan seks voor het huwelijk doe :P. Voor de buitenwereld dan.
pi_102549496
Ongelukje?
pi_102549532
Nouja, ik ben misschien bevooroordeeld maar iets zegt me dat zulke ongelukjes vaker voorkomen als het stiekem gebeurd :).
pi_102549791
Ongelukje my ass. Daar bestaan zoveel pillen en behandelingen voor... Als je het laat zitten is dat gewoon een keuze - al dan niet onder sociale druk genomen.
pi_102549859
Daarom snap ik het ook niet.
Als je kiest voor een kind, dan ga je toch éérst trouwen en dan dat kind kweken?
Of je gaat helemaal niet trouwen.
Maar niet eerst een kindje verwekken en dan hals over kop toch nog maar even trouwen. Dat is gewoon raar.
pi_102549992
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 13:07 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

Ja, al lang. Op en neer de afgelopen jaren, maar de laatste tijd ging het relatief goed. Al een paar keer meegemaakt dat het er vrij slecht uitzag en hij toch weer opkrabbelde.

Mijn vader is mijn held O+.
Kan me voorstellen dat je dan nu zoiets hebt van: eerst maar afwachten wat de dokter zegt :)
Wel moeilijk lijkt het hoor. Als je je vader ziek ziet -O-
50.000 O+
pi_102549993
Ik moet zeggen dat JD en ik ook vrij snel getrouwd zijn hoor. Omdat we het toch niet groot zouden houden, en omdat het met erkennen en ouderlijke macht direct goed geregeld is :).

Maar goed, ik kan me voorstellen dat er bij het neefje van Teeg misschien een gelovige reden aan ten grondslag ligt, als ik het goed begrijp.
pi_102550019
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 13:59 schreef Tegan het volgende:
Owja, mijn familie is heel traditioneel. En nu is de vriendin van mijn neef ineens zwanger vijf maanden :P , en nu gaan ze ineens snel snel trouwen in november anders begaan ze een doodzonde enzo :o . Seks voor het huwelijk, stel je voor! Een kind voor het huwelijk, dan kan je gewoon maar zelfmoord plegen ;( . Maar goed, ik heb genoeg neven en nichten met kinderen, maar dit is de eerste die nog een beetje bij mijn leeftijdscategorie hoorde :o . Dus echt raar dat hij straks een kleintje heeft... Vind het wel leuk enzo hoor, maar nu hoort hij in mijn hoofd bij de oudere neven en nichten :P. Het was ook de neef waar ik het het meeste mee kon vinden, als mede-nerd :). Dus raar idee...
Jouw ouders waren toch niet getrouwd? :?
Of ik haal nu dingen echt grof door elkaar :P
50.000 O+
pi_102550061
quote:
13s.gif Op vrijdag 30 september 2011 14:33 schreef KomtTijd... het volgende:
Ongelukje my ass. Daar bestaan zoveel pillen en behandelingen voor... Als je het laat zitten is dat gewoon een keuze - al dan niet onder sociale druk genomen.
Hmmm... geen enekl voorbehoedmiddel is 100% betrouwbaar. Behalve de 100% onthouding :+
Dus een ongelukje kan wel degelijk. Het oplossen van dat oneglukje is weer een ander verhaal :)
50.000 O+
pi_102550079
Owh schijt! Ik met m'n typepolio de laatste tijd. Ik ga m'n posts echt niet verbeteren steeds hoor. ben er klaar mee :(
50.000 O+
pi_102550123
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 14:40 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Jouw ouders waren toch niet getrouwd? :?
Of ik haal nu dingen echt grof door elkaar :P
Klopt. Maar dat heeft een hele hoop redenen. Desondanks zijn wij wel het zwarte schaap van de familie. Plus, dat mijn moeder zeg maar vrij modern in het leven staat. Zij wil gewoon dat wij gelukkig zijn en maakt het niet uit welke keuzes we maken itt mijn tantes en ooms die kinderen krijgen voor het huwelijk een doodzonde vinden :). Wij zijn heel vrij en breed opgegroeid. Ik denk dat ik daarom ook heel Nederlands ben. Mijn beide ouders waren namelijk best wel erg gelovig (beide hun eigen geloof).
pi_102550154
Ik heb bv. ook een neef die uitgehuwelijkt is :{ . Meerderen zelfs nu ik erover nadenk.

Dat kan ik nog minder begrijpen dan dat snel trouwen voor dat kind is geboren.

Maar goed, whatever makes them happy.
pi_102550170
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 14:41 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Hmmm... geen enekl voorbehoedmiddel is 100% betrouwbaar. Behalve de 100% onthouding :+
Dus een ongelukje kan wel degelijk. Het oplossen van dat oneglukje is weer een ander verhaal :)
Dat bedoel ik. Er pas na 5 maanden achter komen en dan denken: "shit, laten we dan maar trouwen", dat bestaat gewoon niet.

Denk eerder dat ze helemaal niet wouden trouwen, maar na 5 maanden toegegeven hebben aan sociale druk uit de omgeving/familie. Maargoed ik ken de situatie niet dus ik ga niet oordelen.
pi_102550190
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 september 2011 14:45 schreef KomtTijd... het volgende:

[..]

Dat bedoel ik. Er pas na 5 maanden achter komen en dan denken: "shit, laten we dan maar trouwen", dat bestaat gewoon niet.
Idd. Ik denk ook niet dat het een echt ongelukje is. Gewoon stiekem gebeurd en toen net zo lang niet vertellen tot er geen uitweg meer was :).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')