Screw that.quote:Op donderdag 29 september 2011 21:08 schreef KomtTijd... het volgende:
Dan is dit post 13337
-edit-
Nu wil ik niet meer posten
Zal ik een QyRoZ'je doen?
Is toch maar een half uurtje later?quote:Op vrijdag 30 september 2011 09:34 schreef CherryLips het volgende:
M'n trein zou om 9.19 gaan. Wordt er om 9.20 omgeroepen dat de trein niet rijdt, maar de intercity zou er wel extra stoppen. Er komen twee intercity's langs en die stoppen niet. Nu gaat de volgende trein pas om 9.49. Ben ik pas om half twaalf in de Efteling.
Goedemorgenquote:
quote:
De trein naar Den Bosch heeft ook geen haast en zit vast achter een stoptreinquote:Op vrijdag 30 september 2011 09:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Is toch maar een half uurtje later?
Oeh.quote:Op vrijdag 30 september 2011 09:59 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
* Dansje doet * [ afbeelding ]
Met het OV gaat het prima vanuit Utrecht iig. Natuurlijk is de auto sneller maar dat is ook geen eerlijke vergelijking.quote:Op vrijdag 30 september 2011 10:23 schreef Goddelijker het volgende:
Met het OV naar de Efteling is drama, met de auto ben je er in minder dan de helft van de tijd.
Ik vind het toch jammer dat 'ie nog 306 posts gedaan heeft.quote:Op vrijdag 30 september 2011 10:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Hij was okay, RIP aan de nabestaanden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |