De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dat is niet goed voor je, dan gaan je hormonen werken en dan wil je zoenen en binnen de kortste keren heb je ook nog eens seks.quote:Op woensdag 28 september 2011 23:57 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Sommige plekken daar zijn echt mooi en romantisch soms.
Idd, trieste klasgenoten heb ikquote:Op woensdag 28 september 2011 23:54 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ICT zijn in een groep van 3 mensen zonder vast rooster
Ik heb al moeite mijn hormonen in bedwang te houden op m'n nieuwe school daar.quote:Op woensdag 28 september 2011 23:58 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maar dat is niet goed voor je, dan gaan je hormonen werken en dan wil je zoenen en binnen de kortste keren heb je ook nog eens seks.
hebbiej een 1024mb videokaart dannnquote:
Met je laptop bij de hand en poker.exe opstaan? No offencequote:Op woensdag 28 september 2011 23:59 schreef monkyyy het volgende:
Vandaag 3 uur in het park in de zon liggen chillen.
lollerquote:Op woensdag 28 september 2011 23:59 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Idd, trieste klasgenoten heb ik
Naakt?quote:Op woensdag 28 september 2011 23:59 schreef monkyyy het volgende:
Vandaag 3 uur in het park in de zon liggen chillen.
Waarom zou ik.quote:
Geheugen op een Videokaart zegt niets over wat het aan kan.quote:Op donderdag 29 september 2011 00:00 schreef Dalando het volgende:
[..]
hebbiej een 1024mb videokaart dannn
Nee, ik haat pokeren.quote:Op donderdag 29 september 2011 00:00 schreef Dalando het volgende:
[..]
Met je laptop bij de hand en poker.exe opstaan? No offence
+ DirectX 11 danquote:Op donderdag 29 september 2011 00:00 schreef Dimens het volgende:
[..]
Geheugen op een Videokaart zegt niets over wat het aan kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |