SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstel voor een Bossche-Fok-Meet: Ergens in het Plein.
De OP is hier te vinden.
Dit is hoe we rollen.If she ain't a FOK!er, you shouldn't fok her
Ik fap op mijn gedachte bij jouw beeld van mij.quote:
Ehm eerst kwam BDH, en nu heb ik het filmpje veranderd plus een superman achter mijn smileyreeks gezet.quote:Op woensdag 28 september 2011 22:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Wie heeft trouwens zo erg de OP verneukt.
Dat was in het vorige deel ookal. Maar om op je vraag terug te komen. Mijn droomman.quote:Op woensdag 28 september 2011 22:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Wie heeft trouwens zo erg de OP verneukt.
Good to know Henk spermatank.quote:Op woensdag 28 september 2011 22:47 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Ik fap op mijn gedachte bij jouw beeld van mij.
Hoewel ik jou niet in het echt ken blijft dit ook echt speculeren hoe je in het echt bent.
In dit geval denk ik dat je een zwaar aantrekkelijke swagtaculair lady bent.
Groetjes, Henk.
Henk spermatank?quote:Op woensdag 28 september 2011 22:51 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Good to know Henk spermatank.
Ja maar ik kom hier nog maar 1x per week ofzo.quote:Op woensdag 28 september 2011 22:50 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat was in het vorige deel ookal. Maar om op je vraag terug te komen. Mijn droomman.
Tong? Wtfquote:Op woensdag 28 september 2011 22:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja maar ik kom hier nog maar 1x per week ofzo.Je droomman is Tong?
Ik denk eerder, BDH.quote:
Ja zo'n niveau is het.quote:
quote:Op woensdag 28 september 2011 22:55 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Ik denk eerder, BDH.
Maar dat kan natuurlijk wel, als ik homo was zou ik op BDH vallen.
Maar als BDH een kloon is van jou dan val je dus op jezelf. Hij was toch een kloon van KK?quote:Op woensdag 28 september 2011 22:55 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Ik denk eerder, BDH.
Maar dat kan natuurlijk wel, als ik homo was zou ik op BDH vallen.
BDH een kloon van mij zijnquote:Op woensdag 28 september 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Maar als BDH een kloon is van jou dan val je dus op jezelf. Hij was toch een kloon van KK?
Ja is dat zo gek dan.quote:Op woensdag 28 september 2011 23:01 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
BDH een kloon van mij zijn
Niks lieverd, loop maar door.quote:Op woensdag 28 september 2011 23:02 schreef BarrieButsers het volgende:
TM is een kloon van bdh of kk? Wat heb ik gemist?!?!
Oke tante Tuxquote:Op woensdag 28 september 2011 23:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Niks lieverd, loop maar door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |