Terecht complimentquote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:51 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik je anders weer eens te zien krijg... Elke keer als ik niet braaf ben verschijn jij ineens om orde op zaken te stellen. Je zou dit kunnen zien als een schreeuw om aandacht; het is in werkelijkheid gewoon een compliment naar jou toe.
Deze.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:10 schreef Nikmans het volgende:
Overigens zijn die posts van Hyperviper echt belachelijk vet
Opgeschoond.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:50 schreef Ritmo het volgende:
Vergeten wat je ging doen...
TS'je bashen weer in volle gang.
Vreemd figuur ja. We gaan hem even doorlichten.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:47 schreef andreas612 het volgende:
matige kloon:
http://forum.fok.nl/user/history/358742
Link? Geen idee waar je het over hebt namelijk.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:57 schreef Paralectic het volgende:
Ik durft het niet met zekerheid te zeggen maar het geopende topic van sex-ezeltje
"politie denkt leuk te zijn"
Dat moet wel een troll zijn want heb dit eerder gelezen maanden terug.
Iniedergeval excuus als ik je tijd verdoe maartoch, kan trouwens link niet plaatsen ivm ipad
Groet para
Politie denkt leuk te zijn!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:06 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Link? Geen idee waar je het over hebt namelijk.
Laatste topic gesloten met een verwijzing naar de eerste.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:25 schreef daruk het volgende:
VI wint de ring
VI wint de Ring
Merge die topics o.i.d, twee topics met dezelfde naam is nogal vervelend.
Tja, geen best topic / user maar daar hebben we er wel meer van hier.quote:
ok, maar 'k dacht plaats ff de linkquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:32 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
.
Tja, geen best topic / user maar daar hebben we er wel meer van hier.
Waarvoor dank!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:36 schreef andreas612 het volgende:
ok, maar 'k dacht plaats ff de link
ben trouwens al weer weg hier
Fijnquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:46 schreef utopie het volgende:
lekker lullig... ik was met pietkanarie ofzo en o.us on-topic aan het praten over mijn koksopleiding wat ze beiden interesseerden, en iedereen was voor de rest on-topic aan het postten.
Klopt, aan haar manier van reageren en de tig spelfouten denk ik dat het een kind van 12/13 isquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:30 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik word gek van DolfijntjesLovekickt tig topics omhoog en is onbeschrijflijk irritant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |