Dat maak jij ervan. Als je aan dit soort opmerkingen al aanstoot neemt dan stel ik voor dat je uitwijkt naar het libelleforum. Wellicht dat je daar meer gelijkgestemden vindt.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:12 schreef Snuwerd het volgende:
[..]
Je reageert wel inhoudelijk, maar je voegt er vaak ook een oordeel over de user aan toe.
Kan ik je verblijden met een zakdoekje? Kan ook voorstellen je username aan te passen naar Sneuerd?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:18 schreef Snuwerd het volgende:
Ok, misschien had ik niet moeten verwachten dat alle mods professioneel en neutraal zijn.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:19 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Kan ook voorstellen je username aan te passen naar Sneuerd?
Hoe was het onder je steen?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:00 schreef de_boswachter het volgende:
Hey lekkere jongens,
Waar is het banmeldtopic van het forum gebleven?
Geile kussens,
Bowa
Is je moeder niet thuis?quote:
Ja, voor die pan, niet voor de verzending.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:10 schreef destrovel het volgende:
Dit "Gratis" poffertjespan lijkt me een niet geheel terecht slotje. De actie meldt "spaar voor een poffertjespan" en "gratis verzending", maar vreemd genoeg mag je toch 4 euro betalen.
Doordat jij niet goed leest wordt het een baggertopic, door eindeloze quotes van hetzelfde bericht.quote:Lijkt me nogal misplaatst, temeer omdat het ook geen baggertopic is.
Je spaart zegels voor een pan.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, voor die pan, niet voor de verzending.
Je spaart voor korting op een pan die normaliter meer kost, je spaart niet voor een gratis pan, Dat wordt ook nergens aangegeven. Gaat dus nergens over, je hebt het niet goed gelezen; zie ook de reacties.
[..]
Doordat jij niet goed leest wordt het een baggertopic, door eindeloze quotes van hetzelfde bericht.
Voor die pan.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:22 schreef destrovel het volgende:
[..]
Je spaart zegels voor een pan.
Je krijgt gratis verzending.
Waar betaal ik 3,99 voor?
Denk je dat die pan normaliter 3,99 kost? Kom op, gebruik je hersenen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:24 schreef destrovel het volgende:
[..]
Waar spaar ik dan zegels voor?
Al vind ik het in dat topic allemaal wel meevallen is het ons inderdaad opgevallen dat het TSje bashen weer toenam. Willen we niet en modereren we dus strenger op. Als we users het vaak zien doen in meerdere topics dan gaat het ook de notes in. Ik zal het topic wat opschonen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:06 schreef Ritmo het volgende:
Ligt het nou aan mij of begint het trieste 'laten we TS bashen, ongeacht de inhoud van de klacht' weer een beetje in de mode te raken?
Het gaat ons vooral om de, bijna standaard, eerste 10 reacties die we vaak tegenkomen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:42 schreef Ritmo het volgende:
Top, was dus niet de enige die het opviel.
Nu bash ik zelf ook vaak genoeg, maar dat gaat dan over de inhoud van de OP. Ben het ook net zo vaak wel eens met de klacht, en dan ga ik de TS niet aanvallen.
Deze vraag staat nog open.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En nu even een serieuze reactie aub.
Weet het echt niet. Is er wat veranderd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |