Kleine klachten kun je hier kwijt:quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:22 schreef de_boswachter het volgende:
Het enige commentaar wat ik heb is dat het kut herfstweer is.
De groetjes.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:41 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Je kan de bal ook eens bij jezelf leggen. Wijzen naar anderen is altijd zo makkelijk.
Misschien zijn je gesloten topics gewoon niet goed genoeg / geschikt voor KLB?
Op een topic als bovenstaand kunnen alleen maar baggereacties volgen. Inhoudelijke reacties zijn niet mogelijk omdat het topic überhaupt geen inhoud heeft. Baggereacties hebben we al genoeg.
Opa.Bakkebaard, mag ik een kleine opmerking maken over je taalgebruik. Het valt me op dat het vaker nogal aanvallend/defensief en ongenuanceerd is. Je modereert opzich okay, maar persoonlijk ik vind je taalgebruik/uitleg af en toe best wel irritant. Het kan best wat neutraler. Als je iemand zijn woorden verwijderd/weggooid, wekt dat weerstand op. Als je feedback daarna niet neutraal is, dan escaleert/provoceert dat onnodig lijkt mij.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:04 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Omgedraaide wereld, Maanvis. Andere topics met weinig tot geen inhoud gaan ook gewoon dicht als we ze zien. Jouw topic viel me op en ging dus dicht. Als je geen zin hebt om er wat van je topic te maken, maak het dan gewoon niet? Zo moeilijk is het toch niet?
Maak een topic met een duidelijke klacht. Kweek wat herkenbaarheid, gebruik humor en het blijft heus wel open hoor.
Euh.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:20 schreef Snuwerd het volgende:
Opa.Bakkebaard, mag ik een kleine opmerking maken over je taalgebruik. Het valt me op dat het vaker nogal aanvallend/defensief en ongenuanceerd is. Je modereert opzich okay, maar persoonlijk ik vind je taalgebruik/uitleg af en toe best wel irritant. Het kan best wat neutraler. Als je iemand zijn woorden verwijderd/weggooid, wekt dat weerstand op. Als je feedback daarna niet neutraal is, dan escaleert/provoceert dat onnodig lijkt mij.
my 2 cents
Niet zo trollenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:20 schreef Snuwerd het volgende:
[..]
[..]
Opa.Bakkebaard, mag ik een kleine opmerking maken over je taalgebruik. Het valt me op dat het vaker nogal aanvallend/defensief en ongenuanceerd is. Je modereert opzich okay, maar persoonlijk ik vind je taalgebruik/uitleg af en toe best wel irritant. Het kan best wat neutraler. Als je iemand zijn woorden verwijderd/weggooid, wekt dat weerstand op. Als je feedback daarna niet neutraal is, dan escaleert/provoceert dat onnodig lijkt mij.
my 2 cents
Dat is gewoon goed onderboude feedback. Als je dat al verkeerd opvat kun je beter in een hoekje in de gangkast gaan zitten huilen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:20 schreef Snuwerd het volgende:
[..]
[..]
my 2 cents
Je reageert wel inhoudelijk, maar je voegt er vaak ook een oordeel over de user aan toe.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:26 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Euh.Ik probeer altijd inhoudelijk te reageren in dit topic. Natuurlijk lukt dit niet altijd maar ik zie eerlijk gezegd helemaal niets verkeerds aan je quote's en zou het een volgende keer precies weer zo zeggen.
Dat maak jij ervan. Als je aan dit soort opmerkingen al aanstoot neemt dan stel ik voor dat je uitwijkt naar het libelleforum. Wellicht dat je daar meer gelijkgestemden vindt.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:12 schreef Snuwerd het volgende:
[..]
Je reageert wel inhoudelijk, maar je voegt er vaak ook een oordeel over de user aan toe.
Kan ik je verblijden met een zakdoekje? Kan ook voorstellen je username aan te passen naar Sneuerd?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:18 schreef Snuwerd het volgende:
Ok, misschien had ik niet moeten verwachten dat alle mods professioneel en neutraal zijn.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:19 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Kan ook voorstellen je username aan te passen naar Sneuerd?
Hoe was het onder je steen?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:00 schreef de_boswachter het volgende:
Hey lekkere jongens,
Waar is het banmeldtopic van het forum gebleven?
Geile kussens,
Bowa
Is je moeder niet thuis?quote:
Ja, voor die pan, niet voor de verzending.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:10 schreef destrovel het volgende:
Dit "Gratis" poffertjespan lijkt me een niet geheel terecht slotje. De actie meldt "spaar voor een poffertjespan" en "gratis verzending", maar vreemd genoeg mag je toch 4 euro betalen.
Doordat jij niet goed leest wordt het een baggertopic, door eindeloze quotes van hetzelfde bericht.quote:Lijkt me nogal misplaatst, temeer omdat het ook geen baggertopic is.
Je spaart zegels voor een pan.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, voor die pan, niet voor de verzending.
Je spaart voor korting op een pan die normaliter meer kost, je spaart niet voor een gratis pan, Dat wordt ook nergens aangegeven. Gaat dus nergens over, je hebt het niet goed gelezen; zie ook de reacties.
[..]
Doordat jij niet goed leest wordt het een baggertopic, door eindeloze quotes van hetzelfde bericht.
Voor die pan.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:22 schreef destrovel het volgende:
[..]
Je spaart zegels voor een pan.
Je krijgt gratis verzending.
Waar betaal ik 3,99 voor?
Denk je dat die pan normaliter 3,99 kost? Kom op, gebruik je hersenen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:24 schreef destrovel het volgende:
[..]
Waar spaar ik dan zegels voor?
Al vind ik het in dat topic allemaal wel meevallen is het ons inderdaad opgevallen dat het TSje bashen weer toenam. Willen we niet en modereren we dus strenger op. Als we users het vaak zien doen in meerdere topics dan gaat het ook de notes in. Ik zal het topic wat opschonen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:06 schreef Ritmo het volgende:
Ligt het nou aan mij of begint het trieste 'laten we TS bashen, ongeacht de inhoud van de klacht' weer een beetje in de mode te raken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |