Een dergelijk magere OP lokt alleen maar uit tot bagger zoals je ziet.quote:Op zondag 6 november 2011 17:41 schreef poo het volgende:
Alleen maar kip bij de KFC
Enkel dicht omdat die ene user wat negerplaatjes post?
Het is toch gewoon van de zotte dat de KFC in Nederland zo weinig variatie heeft!
quote:Op maandag 7 november 2011 11:57 schreef mymoodfentje het volgende:
Ehm ik kan niet meer quoten. De functie lijkt verdwenen. Help?
Niet toevallig een ad-blocker draaien?quote:
Dank je, ik ben een noobquote:Op maandag 7 november 2011 11:59 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
[..]
Niet toevallig een ad-blocker draaien?
Kan je beter naar ONZ FB gaan, daar is het erger qua topics.quote:Op maandag 7 november 2011 12:04 schreef stbabylon het volgende:
Wordt het niet eens tijd om een wat permanentere oplossing te bedenken voor de kutusers die denken (denken, let op!) grappig te zijn met hun duitsers/luchtalarm topics?
Ik kom niet in ONZ, ik heb een IQ van boven de 60 en een leven.quote:Op maandag 7 november 2011 12:06 schreef Lithia het volgende:
[..]
Kan je beter naar ONZ FB gaan, daar is het erger qua topics.
Oh ja, andere mensen zien het gewoon in nieuwe topics. Sorry voor het storen.quote:Op maandag 7 november 2011 12:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik kom niet in ONZ, ik heb een IQ van boven de 60 en een leven.
Die gaan gewoon dicht, niets aan het handje.quote:Op maandag 7 november 2011 12:04 schreef stbabylon het volgende:
Wordt het niet eens tijd om een wat permanentere oplossing te bedenken voor de kutusers die denken (denken, let op!) grappig te zijn met hun duitsers/luchtalarm topics?
Dat snap ik. En volgende maand zijn het dezelfde niet grappige users die het weer doen. Vandaar de permanentere oplossing zoektocht.quote:Op maandag 7 november 2011 12:08 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die gaan gewoon dicht, niets aan het handje.
En zo hebben we ook iedere dag te maken met dezelfde uitgekauwde grappen en topics. Het hoort er een beetje bij en doe je niets aan.quote:Op maandag 7 november 2011 12:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat snap ik. En volgende maand zijn het dezelfde niet grappige users die het weer doen. Vandaar de permanentere oplossing zoektocht.
Thanks.quote:Op maandag 7 november 2011 17:51 schreef Klojo120 het volgende:
JDerksen dezen user post alleen maar dit topic is baas plaatjes.
Zijn we nu vrienden?quote:
quote:Op maandag 7 november 2011 18:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
had ook al de spamuserservice ingeschakeld
Hij is er op aangesproken. En die UI is al jaren oud en zeker niet relevant om te bespreken in FB.quote:Op maandag 7 november 2011 18:14 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Zijn we nu vrienden?
Tevens, uw ui, heeft een andere afbeelding die soms verschijnt... Wat is deze?
We zijn het een keer eens.quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:34 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Sowieso een ontiegelijk vervelende user
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |