abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 oktober 2011 @ 19:33:11 #121
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_102781642
Laat gaan, laat gaan.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_102782576
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 17:55 schreef xxroosjexx het volgende:
Dus oke, I'll try, even it's hard..

En er loopt nog wel iemand voor me rond :)
^O^
"It is better to keep your mouth shut and appear stupid than to open it and remove all doubt."
#
pi_102783998
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 17:55 schreef xxroosjexx het volgende:
Tsja weet je wat het is, hij belde me nog, maar negeert me verder -.- rare jongen, maar goed, hij belde dus en zei dat hij me wel miste en dat zijn gevoel voor mij ook niet anders is, maar het gewoon heel kut voelt. Het is ook een jongen en ik denk dat hij zich gewoon dik genaaid voelt ofzo.. mensen keken me aan alsof ik een dikke slet was en pas toen ik ze uit had gelegd hoe het werkelijk zat, begrepen ze mij. Hij had gewoon iedereen verteld dat ik keihard was vreemd gegaan, wat ik ook vrijwel respectloos vind. Dat deed ik ook niet bij hem, maar goed, ik ben aan het loslaten want al deze stress heeft zo z´n invloed op me.. M´n hele rug en nek staan er stijf van en ben nu al 3x naar de fysio geweest en die zei: ik kan je wel telkens kraken, maar je moet zelf ook proberen de dingen los te laten anders werkt het niet.

Dus oke, I'll try, even it's hard..

En er loopt nog wel iemand voor me rond :)
Wat een loser! Meid wees blij dat je van die sukkel verlost bent.
  donderdag 6 oktober 2011 @ 21:44:59 #124
240618 Micson
The lonely stoner
pi_102788432
Wat een kutkereltje. Een beetje misplaatst verontwaardigd gaan doen, terwijl hijzelf 5 keer vreemd is gegaan :')

Een flink pak rammel moet die kerel krijgen. Ga er in ieder geval niet naar terug, iemand die je zo behandelt verdient jou niet .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')