abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 30 september 2011 @ 19:55:30 #101
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_102559372
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 19:54 schreef xxroosjexx het volgende:

[..]

Het gaat hier niet om seks als het gaat om vreemdgaan. Het gaat om zoenen. Gewoon zoenen, daarom! Natuurlijk doe je dat alleen met je vriend, maar goed als dat fout gaat dat je dat toch met iemand anders doet, vind ik dat zelf minder erg dan dat je seks hebt. Dat is zoveel intiemer.
Ja hallo, vreemdgaan is seks. Je hebt de zaken een beetje verkeerd om wat mij betreft.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_102559480
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 19:55 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Ja hallo, vreemdgaan is seks. Je hebt de zaken een beetje verkeerd om wat mij betreft.
Vreemdgaan is niet altijd alleen seks. Dat is hoe je het bekijkt, kijk maar naar andere topics waar het ook genoeg alleen maar over zoenen gaan wanneer ze het over vreemdgaan hebben.

Wat vind je dan van zoenen? Geen vreemdgaan? Keur je dat dan wel goed?
  vrijdag 30 september 2011 @ 19:59:29 #103
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_102559556
vreemdgeweest :')

Zoenen is trouwens ook gewoon vreemdgaan.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  vrijdag 30 september 2011 @ 19:59:33 #104
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_102559560
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 19:57 schreef xxroosjexx het volgende:

[..]

Vreemdgaan is niet altijd alleen seks. Dat is hoe je het bekijkt, kijk maar naar andere topics waar het ook genoeg alleen maar over zoenen gaan wanneer ze het over vreemdgaan hebben.

Wat vind je dan van zoenen? Geen vreemdgaan? Keur je dat dan wel goed?
Het is in ieder geval niet hetzelfde als seks. Maar we hebben het er niet over wat nu precies vreemdgaan is, we hebben het erover dat je vriend blijkbaar niet genoeg waarde aan je hecht.
pi_102559665
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 19:59 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Het is in ieder geval niet hetzelfde als seks. Maar we hebben het er niet over wat nu precies vreemdgaan is, we hebben het erover dat je vriend blijkbaar niet genoeg waarde aan je hecht.
Misschien nu niet nee, hij is boos op mij. Hij ziet wel dat ik er spijt van heb, maar hij zit er ongelovelijk mee. Toch had ik er niet mee kunnen leven als alles berust was op een leugen. Dan heb je geen relatie, nadat alles dat met hem was gebeurd, gebeurd was, werd onze relatie alleen maar sterker, dus in principe ben ik verschrikkelijk dom geweest omdat op het spel te zetten door zijn fout te herhalen..
  vrijdag 30 september 2011 @ 20:03:04 #106
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_102559727
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 20:01 schreef xxroosjexx het volgende:

[..]

Misschien nu niet nee, hij is boos op mij. Hij ziet wel dat ik er spijt van heb, maar hij zit er ongelovelijk mee. Toch had ik er niet mee kunnen leven als alles berust was op een leugen. Dan heb je geen relatie, nadat alles dat met hem was gebeurd, gebeurd was, werd onze relatie alleen maar sterker, dus in principe ben ik verschrikkelijk dom geweest omdat op het spel te zetten door zijn fout te herhalen..
Hij boos op jou? Wat? :')

Maak het uit, ga leuke dingen doen in plaats van dit soort soap-perikelen en ga eens wat mensen ontmoeten.

Dat is eigenlijk nog het enige wat ik te zeggen heb.
pi_102559804
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 20:03 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Hij boos op jou? Wat? :')

Maak het uit, ga leuke dingen doen in plaats van dit soort soap-perikelen en ga eens wat mensen ontmoeten.

Dat is eigenlijk nog het enige wat ik te zeggen heb.
Haha, okee dankjewel. En dat meen ik, misschien ben ik wel naif.. Maar goed, onze relatie was altijd al een grote soap.
En als buitenstaander bekijk je het altijd op een andere manier, dus ook wel goed om daar het inzicht van te kunnen krijgen.
Toevallig ook nog een tip hoe je iemand dan uit je hoofd kunt zetten?
  vrijdag 30 september 2011 @ 20:09:45 #108
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_102559949
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 20:05 schreef xxroosjexx het volgende:

[..]

Haha, okee dankjewel. En dat meen ik, misschien ben ik wel naif.. Maar goed, onze relatie was altijd al een grote soap.
En als buitenstaander bekijk je het altijd op een andere manier, dus ook wel goed om daar het inzicht van te kunnen krijgen.
Toevallig ook nog een tip hoe je iemand dan uit je hoofd kunt zetten?
'Misschien' naïef? Denk daar nog eens over na.

Je zet iemand uit je hoofd door een nog leuker iemand te ontmoeten bijvoorbeeld.
pi_102560253
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 20:09 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

'Misschien' naïef? Denk daar nog eens over na.

Je zet iemand uit je hoofd door een nog leuker iemand te ontmoeten bijvoorbeeld.
Okee, een heel klein beetje heel erg!
En ik weet het, er zijn nog zoveel vissen die in de zee zwemmen.. Maar goed, op dit moment zit ik even in het liefdesverdriet, maar ook een soort van ontkenningsfase. Ik begrijp het allemaal niet zo, maar goed. Het gaat uiteindelijk wel over en dan hoop ik dat ik hier om lach.
  vrijdag 30 september 2011 @ 20:19:13 #110
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_102560320
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 20:17 schreef xxroosjexx het volgende:

[..]

Okee, een heel klein beetje heel erg!
En ik weet het, er zijn nog zoveel vissen die in de zee zwemmen.. Maar goed, op dit moment zit ik even in het liefdesverdriet, maar ook een soort van ontkenningsfase. Ik begrijp het allemaal niet zo, maar goed. Het gaat uiteindelijk wel over en dan hoop ik dat ik hier om lach.
Best wel ja. Er zijn genoeg jongens die voor jou alles willen doen en niet met een skank liggen te rotzooien als jij even niet kijkt.

Sla dit topic voor de zekerheid op, want je gaat je echt kapot lachen ooit.
pi_102560812
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 20:19 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Best wel ja. Er zijn genoeg jongens die voor jou alles willen doen en niet met een skank liggen te rotzooien als jij even niet kijkt.

Sla dit topic voor de zekerheid op, want je gaat je echt kapot lachen ooit.
Haha, goede tip! :)
  vrijdag 30 september 2011 @ 20:32:33 #112
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_102560869
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 20:30 schreef xxroosjexx het volgende:

[..]

Haha, goede tip! :)
Nu alleen nog gebruik maken ervan.
pi_102564286
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 20:01 schreef xxroosjexx het volgende:

[..]

Vreemd gaan is 1 ding. Ik vind dat (voor mijzelf en voor mijn vriendje) te tolereren als de een het uit kan leggen aan de ander (waarom het gebeurt) - de meesten vinden het NIET acceptabel, i know.
Maar, het gebeurt nou eenmaal, accepteer het als natuurverschijnsel. En als je hem vragen kunt waarom het gebeurt : dan scheelt dat een hoop onzekerheid.

MAAR :
boos zijn op jou (als je 1x doet wat hij 5x doet) is een ander ding. Berouw of verdriet, allemaal mooi, maar deze boos-fase lijkt op chantage.
Als dat echt zo is - - wegwezen ! Chantage is het ergste wat je kan overkomen ; erger dan vreemd gaan |:(

Nou, ik zou zeggen :
(1) vreemd gaan gebeurt ofwel NIET ofwel TOCH ; such is life ;
(2) iemand die vreemd gaat kan i.i.g. de ander niet verwijten dat ie (m/v) es iets doet wat hem (de ander dus) ff niet aanstaat ; no way ;
(3) get yourself together : vertel hem dat wat hem kennelijk vrijstaat, ook jouw vrijheid is ;
en kijk dan of hij dat begrijpt en er naar wil handelen ;
en zo mogelijk wil hij dat niet (want mannetjes zijn nogal bezitterig - -) ;
(4) laat zien dat je kunt handelen naar je vrijheid ; of je dat ook doet, is vers twee - hoeft niet, kan wel, je kan ook besluiten om dat niet te doen ;

Lijkt me dat jouw vriendje een les nodig heeft : dat niet alles in een relatie éénrichting-verkeer is. Als hij dat snapt, kan het de lucht tussen jullie klaren, en voor jou is het sowieso beter als je (ook) echt op je eigen "poten" kunt staan en dat ook laat merken (ferm gezegd). Daar hoewf je geen kenau voor te zijn, integendeel (iemand op vwo weet wat kenau betekent, toch ?).

Believe me, het werkt, ik heb het zelf zo een keer gedaan (bij een bezitterig vriendje in beginfase), met resultaat.

[ Bericht 3% gewijzigd door quirigua op 30-09-2011 21:58:47 ]
pi_102568977
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 21:42 schreef quirigua het volgende:

[..]

Vreemd gaan is 1 ding. Ik vind dat (voor mijzelf en voor mijn vriendje) te tolereren als de een het uit kan leggen aan de ander (waarom het gebeurt) - de meesten vinden het NIET acceptabel, i know.
Maar, het gebeurt nou eenmaal, accepteer het als natuurverschijnsel. En als je hem vragen kunt waarom het gebeurt : dan scheelt dat een hoop onzekerheid.

MAAR :
boos zijn op jou (als je 1x doet wat hij 5x doet) is een ander ding. Berouw of verdriet, allemaal mooi, maar deze boos-fase lijkt op chantage.
Als dat echt zo is - - wegwezen ! Chantage is het ergste wat je kan overkomen ; erger dan vreemd gaan |:(

Nou, ik zou zeggen :
(1) vreemd gaan gebeurt ofwel NIET ofwel TOCH ; such is life ;
(2) iemand die vreemd gaat kan i.i.g. de ander niet verwijten dat ie (m/v) es iets doet wat hem (de ander dus) ff niet aanstaat ; no way ;
(3) get yourself together : vertel hem dat wat hem kennelijk vrijstaat, ook jouw vrijheid is ;
en kijk dan of hij dat begrijpt en er naar wil handelen ;
en zo mogelijk wil hij dat niet (want mannetjes zijn nogal bezitterig - -) ;
(4) laat zien dat je kunt handelen naar je vrijheid ; of je dat ook doet, is vers twee - hoeft niet, kan wel, je kan ook besluiten om dat niet te doen ;

Lijkt me dat jouw vriendje een les nodig heeft : dat niet alles in een relatie éénrichting-verkeer is. Als hij dat snapt, kan het de lucht tussen jullie klaren, en voor jou is het sowieso beter als je (ook) echt op je eigen "poten" kunt staan en dat ook laat merken (ferm gezegd). Daar hoewf je geen kenau voor te zijn, integendeel (iemand op vwo weet wat kenau betekent, toch ?).

Believe me, het werkt, ik heb het zelf zo een keer gedaan (bij een bezitterig vriendje in beginfase), met resultaat.
Dankjewel! Ik had je al eerder op een pagina van vreemgaan zien reageren en ben ook wel blij met dit advies. Want ik krijg nu eerder het gevoel dat ik ook over me heen heb laten lopen en aan de ene kant maakt me dat ook boos, dat ik ons wel altijd een kans gaf, maar hij dat niet kan.
Dus ik zie het wel, het is nu uit en hij redt het eerst maar. Misschien beseft ie nog of ie wat mist.. dat zullen we wel zien!
  vrijdag 30 september 2011 @ 23:13:30 #115
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_102569021
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 23:12 schreef xxroosjexx het volgende:

[..]

Dankjewel! Ik had je al eerder op een pagina van vreemgaan zien reageren en ben ook wel blij met dit advies. Want ik krijg nu eerder het gevoel dat ik ook over me heen heb laten lopen en aan de ene kant maakt me dat ook boos, dat ik ons wel altijd een kans gaf, maar hij dat niet kan.
Dus ik zie het wel, het is nu uit en hij redt het eerst maar. Misschien beseft ie nog of ie wat mist.. dat zullen we wel zien!
Stap in de goede richting.
pi_102570720
quote:

[..]

_O_
  vrijdag 30 september 2011 @ 23:55:13 #117
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_102570864
quote:

[..]

Ik vind het iig wel typisch dat hij het blijkbaar normaal vindt dat jij hem 5 (!) x vergeeft, maar hij hetzelfde niet bij jou kan doen. Lijkt mij dat hij jou niet respecteert en zo'n man wil je niet, trust me.. Het is moeilijk, het is kut, maar er loopt vast een veel fijnere vent voor jou rond!
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
  vrijdag 30 september 2011 @ 23:55:46 #118
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_102570881
Het begint te dagen bij TS, wel een goed teken.
  vrijdag 30 september 2011 @ 23:56:13 #119
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_102570898
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 23:55 schreef Id_do_her het volgende:
Het begint te dagen bij TS, wel een goed teken.
Dat is waar. :Y
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_102778132
Tsja weet je wat het is, hij belde me nog, maar negeert me verder -.- rare jongen, maar goed, hij belde dus en zei dat hij me wel miste en dat zijn gevoel voor mij ook niet anders is, maar het gewoon heel kut voelt. Het is ook een jongen en ik denk dat hij zich gewoon dik genaaid voelt ofzo.. mensen keken me aan alsof ik een dikke slet was en pas toen ik ze uit had gelegd hoe het werkelijk zat, begrepen ze mij. Hij had gewoon iedereen verteld dat ik keihard was vreemd gegaan, wat ik ook vrijwel respectloos vind. Dat deed ik ook niet bij hem, maar goed, ik ben aan het loslaten want al deze stress heeft zo z´n invloed op me.. M´n hele rug en nek staan er stijf van en ben nu al 3x naar de fysio geweest en die zei: ik kan je wel telkens kraken, maar je moet zelf ook proberen de dingen los te laten anders werkt het niet.

Dus oke, I'll try, even it's hard..

En er loopt nog wel iemand voor me rond :)
  donderdag 6 oktober 2011 @ 19:33:11 #121
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_102781642
Laat gaan, laat gaan.
pi_102782576
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 17:55 schreef xxroosjexx het volgende:

^O^
"It is better to keep your mouth shut and appear stupid than to open it and remove all doubt."
#
pi_102783998
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 17:55 schreef xxroosjexx het volgende:
Tsja weet je wat het is, hij belde me nog, maar negeert me verder -.- rare jongen, maar goed, hij belde dus en zei dat hij me wel miste en dat zijn gevoel voor mij ook niet anders is, maar het gewoon heel kut voelt. Het is ook een jongen en ik denk dat hij zich gewoon dik genaaid voelt ofzo.. mensen keken me aan alsof ik een dikke slet was en pas toen ik ze uit had gelegd hoe het werkelijk zat, begrepen ze mij. Hij had gewoon iedereen verteld dat ik keihard was vreemd gegaan, wat ik ook vrijwel respectloos vind. Dat deed ik ook niet bij hem, maar goed, ik ben aan het loslaten want al deze stress heeft zo z´n invloed op me.. M´n hele rug en nek staan er stijf van en ben nu al 3x naar de fysio geweest en die zei: ik kan je wel telkens kraken, maar je moet zelf ook proberen de dingen los te laten anders werkt het niet.

Wat een loser! Meid wees blij dat je van die sukkel verlost bent.
  donderdag 6 oktober 2011 @ 21:44:59 #124
240618 Micson
The lonely stoner
pi_102788432
Wat een kutkereltje. Een beetje misplaatst verontwaardigd gaan doen, terwijl hijzelf 5 keer vreemd is gegaan :')

Een flink pak rammel moet die kerel krijgen. Ga er in ieder geval niet naar terug, iemand die je zo behandelt verdient jou niet .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')