abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 29 september 2011 @ 14:20:33 #76
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_102512694
Weet je zeker dat hij ook vindt dat jullie een relatie hebben? Je lijkt me meer een langdurende scharrel. 5x vreemd gaan in 2 jaar :N

En los van of het erg is dat hij vreemd gaat, zou je na je eigen vreemdgaan volgens mij ook moeten concluderen dat je met iets bezig bent ('relatie') dat geen toekomst heeft.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_102512728
Nou in mijn belevingswereld sta je niet open voor het krijgen van gevoelens voor een ander als je gelukkig met je partner bent.
pi_102512854
quote:
99s.gif Op donderdag 29 september 2011 14:21 schreef -moppie- het volgende:
Nou in mijn belevingswereld sta je niet open voor het krijgen van gevoelens voor een ander als je gelukkig met je partner bent.
ff anders gezegd : je doet jezelf op slot ; dat nooit (vind ik en vriendje vindt t ook) -O-
pi_102513546
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 19:46 schreef MAHL het volgende:
[ afbeelding ]
_O-
  donderdag 29 september 2011 @ 14:52:18 #80
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_102513702
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 21:13 schreef Sosha het volgende:
Sowieso... voor je achttiende roepen dat anderen hier nog nooit ervaren hebben wat het is om echt van iemand te houden :'). Hoe arrogant is dat?

Ik mag toch aannemen dat de gemiddelde leeftijd hier hoger is dan 18...
Jij dacht als tiener niet dat je die ene tiener was die de wereld wel begreep en je wel voor eeuwig bij je vriend/vriendin zou blijven? Volgens mij is dat zo ongeveer de standaard van het tiener zijn, denken dat wat je meemaakt bijzonder is :7
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_102514001
quote:
19s.gif Op donderdag 29 september 2011 14:52 schreef kingmob het volgende:

Jij dacht als tiener niet dat je die ene tiener was die de wereld wel begreep en je wel voor eeuwig bij je vriend/vriendin zou blijven? Volgens mij is dat zo ongeveer de standaard van het tiener zijn, denken dat wat je meemaakt bijzonder is :7
Precies.
Daarom hoort dit ook meer op het puberforum thuis.
pi_102514254
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 14:25 schreef quirigua het volgende:

[..]

ff anders gezegd : je doet jezelf op slot ; dat nooit (vind ik en vriendje vindt t ook) -O-
heeft niks met op slot zitten te maken. maar ik wil/hoef niet verliefd op iemand anders te worden als ik gelukkig ben met mijn huidige partner. Zodra daar de lol af is sta je open voor anderen.
Jij vind het dus niet erg wanneer je vriendje gevoelens heeft voor een ander? Ligt ie met jou te sexen terwijl hij aan die andere denkt..... nou nee, laat hem dan maar een slippertje maken daar enorme spijt van krijgen etc....
pi_102514715
Weet je zeker dat het niet vmbo was?
Anonimity is a bliss
pi_102514822
Wat voor tips wil je eigenlijk krijgen TS?
  donderdag 29 september 2011 @ 16:00:20 #85
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_102515992
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 19:36 schreef xxroosjexx het volgende:
Als je nog nooit zo gek op iemand geweest, kun je het niet begrijpen..
Ja, het is ware liefde he, daar snappen wij ook niks van...
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  donderdag 29 september 2011 @ 16:39:38 #86
356451 Heinlein
Realiteit, I has it
pi_102517422
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 20:58 schreef xxroosjexx het volgende:

[..]

En iedereen die alleen maar negatief commentaar levert, alsjeblieft ga iemand anders verdriet doen, ik weet wel wat ik heb gedaan en wat hij heeft gedaan, dat hoef ik niet nog een keer te horen.
Lachen, dit topic. Ik kan jou dus kennelijk verdriet doen via internet. OK hier gaat 'ie dan: JE BENT EEN SLETTEBAK EN DIE MAN VAN JOU, DIE IS NOG ERGER!

Serieus -- je moet je realiseren dat R&P geen afval-bak is, waar je maar allerhande troep kan dumpen. Als je advies nodig hebt, dan kun je dat krijgen. Soms krijg je goed advies, soms slecht advies, maar er zit altijd wat tussen.

Maar jij legt alles bloot, en verwacht dan dat iedereen goed reageert. Dat is niet realistisch.

Wat realistisch is, is dat jullie samen langsgaan bij de huisarts, effe checken op SOAs. Want jullie zijn allebei sletjes.
De waarheid is hard, maar dat maakt het niet minder waar
pi_102522139
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 22:19 schreef quirigua het volgende:
ik bedoel dus niet dat 1 van de 2 (bijna altijd het mannetje :% ) maar rond mag/kan gaan en "pakken" wat ie kan - dat vind ik echt vreemd gaan ; dan wil je niet met elkaar verder, ik niet ; tien keer vreemd gaan, neeh ;

-O-
40% van de vrouwen schijnt ooit vreemd te gaan met een aanvangsperiode van +- 100 dagen
30% van de mannen gaat vreemd met een aanvangsperiode van +- 3 dagen
Rustig aan.
pi_102523885
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 19:08 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

40% van de vrouwen schijnt ooit vreemd te gaan met een aanvangsperiode van +- 100 dagen
30% van de mannen gaat vreemd met een aanvangsperiode van +- 3 dagen
big deal
pi_102524041
En met aanvangsperiode bedoel je hoe lang het duurt nadat men een vaste relatie heeft, of hoe lang het duurt nadat men de ander leert kennen?
pi_102539528
Wat een baas, die vriend van jou. Ik kan denk ik niet verder komen dan 1x vreemdgaan :').
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
  vrijdag 30 september 2011 @ 08:43:07 #91
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_102539825
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 08:18 schreef Baghdaddy het volgende:
Wat een baas, die vriend van jou. Ik kan denk ik niet verder komen dan 1x vreemdgaan :').
Amateur.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_102539833
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 20:17 schreef xxroosjexx het volgende:
Vmbo.. Waarom denkt iedereen dat toch altijd, zeg maar gerust vwo.
En sorry voor de geen witregels, interpunctie etc. ik schreef het van me af.
Wat denk je zelf? Lees je eigen tekst eens terug. Ik heb nog nooit een VWO'er zo slecht en kinderlijk zien schrijven. Ik denk dan ook nog steeds dat je een VMBO'er ben.
  vrijdag 30 september 2011 @ 08:44:11 #93
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_102539843
Uitmaken en genieten van het leven ( en ondertussen volwassen worden).

Je bent overduidelijk nog te jong om een volwassen relatie te onderhouden.
Voor vrienden is het kortweg Wauw
  vrijdag 30 september 2011 @ 08:44:24 #94
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_102539852
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 08:43 schreef Simpel-Zat het volgende:

[..]

Wat denk je zelf? Lees je eigen tekst eens terug. Ik heb nog nooit een VWO'er zo slecht en kinderlijk zien schrijven. Ik denk dan ook nog steeds dat je een VMBO'er ben.
Ik geloof er ook bar weinig van. Volgens mij kletst ze maar wat.
pi_102542112
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 19:49 schreef quirigua het volgende:

[..]

big deal
:? .. whatever
Rustig aan.
pi_102558284
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 08:44 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Ik geloof er ook bar weinig van. Volgens mij kletst ze maar wat.
Als ik wil kletsen, waarom zou ik dat dan doen op een forum? Ik wil alleen maar m'n verhaal kwijt en het spijt me zeer, ik ben geen vmbo'er. Ik weet zelf als geen ander wat voor afkeer iedereen daar tegen heeft, ik kan er zelf ook niet goed tegen, mijn zusje doet het wel en ik weet als geen ander hoe ze het vindt om daardoor te worden afgekeurd.
En waarom kan het iemand zich schelen welk niveau ik doe? Toevallig kunnen dus vwo'ers dit probleem ook hebben.
En nog voor de duidelijkheid: mijn vriend ging ongeveer 5x met dezelfde vreemd, dus niet met verschillenden en zij hadden daarvoor ook al een soort van 'iets'. Dus voor dat andere meisje was ik de indringer, terwijl zij eigenlijk al niks meer met hem had..
Maar goed, het is inmiddels uit. Steun en advies haal ik wel uit mijn vrienden.
pi_102558745
Ongeveer vijf keer. :'). Wat, de laatste keer ging hij er maar half in? :').

quote:
En nog voor de duidelijkheid: mijn vriend ging ongeveer 5x met dezelfde vreemd, dus niet met verschillenden en zij hadden daarvoor ook al een soort van 'iets'. Dus voor dat andere meisje was ik de indringer, terwijl zij eigenlijk al niks meer met hem had..
Dat heeft je vriend je wijs gemaakt hè?
  vrijdag 30 september 2011 @ 19:47:25 #98
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_102559062
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 19:24 schreef xxroosjexx het volgende:

[..]

Als ik wil kletsen, waarom zou ik dat dan doen op een forum? Ik wil alleen maar m'n verhaal kwijt en het spijt me zeer, ik ben geen vmbo'er. Ik weet zelf als geen ander wat voor afkeer iedereen daar tegen heeft, ik kan er zelf ook niet goed tegen, mijn zusje doet het wel en ik weet als geen ander hoe ze het vindt om daardoor te worden afgekeurd.
En waarom kan het iemand zich schelen welk niveau ik doe? Toevallig kunnen dus vwo'ers dit probleem ook hebben.
Maar goed, het is inmiddels uit. Steun en advies haal ik wel uit mijn vrienden.
Vmbo'er dus?

Ik begin het nu wel een beetje zielig te vinden. Ga toch naar iemand die je wel kan waarderen zodat hij niet met iemand anders in bed ligt de hele tijd.
  vrijdag 30 september 2011 @ 19:51:12 #99
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_102559206
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 september 2011 19:38 schreef zarGon het volgende:
Ongeveer vijf keer. :'). Wat, de laatste keer ging hij er maar half in? :').

[..]

Dat heeft je vriend je wijs gemaakt hè?
Ms kwam ze niet klaar O-)
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_102559330
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 19:47 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Vmbo'er dus?

Ik begin het nu wel een beetje zielig te vinden. Ga toch naar iemand die je wel kan waarderen zodat hij niet met iemand anders in bed ligt de hele tijd.
Het gaat hier niet om seks als het gaat om vreemdgaan. Het gaat om zoenen. Gewoon zoenen, daarom! Natuurlijk doe je dat alleen met je vriend, maar goed als dat fout gaat dat je dat toch met iemand anders doet, vind ik dat zelf minder erg dan dat je seks hebt. Dat is zoveel intiemer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')