ff anders gezegd : je doet jezelf op slot ; dat nooit (vind ik en vriendje vindt t ook)quote:Op donderdag 29 september 2011 14:21 schreef -moppie- het volgende:
Nou in mijn belevingswereld sta je niet open voor het krijgen van gevoelens voor een ander als je gelukkig met je partner bent.
Jij dacht als tiener niet dat je die ene tiener was die de wereld wel begreep en je wel voor eeuwig bij je vriend/vriendin zou blijven? Volgens mij is dat zo ongeveer de standaard van het tiener zijn, denken dat wat je meemaakt bijzonder isquote:Op woensdag 28 september 2011 21:13 schreef Sosha het volgende:
Sowieso... voor je achttiende roepen dat anderen hier nog nooit ervaren hebben wat het is om echt van iemand te houden. Hoe arrogant is dat?
Ik mag toch aannemen dat de gemiddelde leeftijd hier hoger is dan 18...
Precies.quote:Op donderdag 29 september 2011 14:52 schreef kingmob het volgende:
Jij dacht als tiener niet dat je die ene tiener was die de wereld wel begreep en je wel voor eeuwig bij je vriend/vriendin zou blijven? Volgens mij is dat zo ongeveer de standaard van het tiener zijn, denken dat wat je meemaakt bijzonder is
heeft niks met op slot zitten te maken. maar ik wil/hoef niet verliefd op iemand anders te worden als ik gelukkig ben met mijn huidige partner. Zodra daar de lol af is sta je open voor anderen.quote:Op donderdag 29 september 2011 14:25 schreef quirigua het volgende:
[..]
ff anders gezegd : je doet jezelf op slot ; dat nooit (vind ik en vriendje vindt t ook)
Ja, het is ware liefde he, daar snappen wij ook niks van...quote:Op woensdag 28 september 2011 19:36 schreef xxroosjexx het volgende:
Als je nog nooit zo gek op iemand geweest, kun je het niet begrijpen..
Lachen, dit topic. Ik kan jou dus kennelijk verdriet doen via internet. OK hier gaat 'ie dan: JE BENT EEN SLETTEBAK EN DIE MAN VAN JOU, DIE IS NOG ERGER!quote:Op woensdag 28 september 2011 20:58 schreef xxroosjexx het volgende:
[..]
En iedereen die alleen maar negatief commentaar levert, alsjeblieft ga iemand anders verdriet doen, ik weet wel wat ik heb gedaan en wat hij heeft gedaan, dat hoef ik niet nog een keer te horen.
40% van de vrouwen schijnt ooit vreemd te gaan met een aanvangsperiode van +- 100 dagenquote:Op woensdag 28 september 2011 22:19 schreef quirigua het volgende:
ik bedoel dus niet dat 1 van de 2 (bijna altijd het mannetje) maar rond mag/kan gaan en "pakken" wat ie kan - dat vind ik echt vreemd gaan ; dan wil je niet met elkaar verder, ik niet ; tien keer vreemd gaan, neeh ;
big dealquote:Op donderdag 29 september 2011 19:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
40% van de vrouwen schijnt ooit vreemd te gaan met een aanvangsperiode van +- 100 dagen
30% van de mannen gaat vreemd met een aanvangsperiode van +- 3 dagen
Amateur.quote:Op vrijdag 30 september 2011 08:18 schreef Baghdaddy het volgende:
Wat een baas, die vriend van jou. Ik kan denk ik niet verder komen dan 1x vreemdgaan.
Wat denk je zelf? Lees je eigen tekst eens terug. Ik heb nog nooit een VWO'er zo slecht en kinderlijk zien schrijven. Ik denk dan ook nog steeds dat je een VMBO'er ben.quote:Op woensdag 28 september 2011 20:17 schreef xxroosjexx het volgende:
Vmbo.. Waarom denkt iedereen dat toch altijd, zeg maar gerust vwo.
En sorry voor de geen witregels, interpunctie etc. ik schreef het van me af.
Ik geloof er ook bar weinig van. Volgens mij kletst ze maar wat.quote:Op vrijdag 30 september 2011 08:43 schreef Simpel-Zat het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Lees je eigen tekst eens terug. Ik heb nog nooit een VWO'er zo slecht en kinderlijk zien schrijven. Ik denk dan ook nog steeds dat je een VMBO'er ben.
Als ik wil kletsen, waarom zou ik dat dan doen op een forum? Ik wil alleen maar m'n verhaal kwijt en het spijt me zeer, ik ben geen vmbo'er. Ik weet zelf als geen ander wat voor afkeer iedereen daar tegen heeft, ik kan er zelf ook niet goed tegen, mijn zusje doet het wel en ik weet als geen ander hoe ze het vindt om daardoor te worden afgekeurd.quote:Op vrijdag 30 september 2011 08:44 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik geloof er ook bar weinig van. Volgens mij kletst ze maar wat.
Dat heeft je vriend je wijs gemaakt hè?quote:En nog voor de duidelijkheid: mijn vriend ging ongeveer 5x met dezelfde vreemd, dus niet met verschillenden en zij hadden daarvoor ook al een soort van 'iets'. Dus voor dat andere meisje was ik de indringer, terwijl zij eigenlijk al niks meer met hem had..
Vmbo'er dus?quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:24 schreef xxroosjexx het volgende:
[..]
Als ik wil kletsen, waarom zou ik dat dan doen op een forum? Ik wil alleen maar m'n verhaal kwijt en het spijt me zeer, ik ben geen vmbo'er. Ik weet zelf als geen ander wat voor afkeer iedereen daar tegen heeft, ik kan er zelf ook niet goed tegen, mijn zusje doet het wel en ik weet als geen ander hoe ze het vindt om daardoor te worden afgekeurd.
En waarom kan het iemand zich schelen welk niveau ik doe? Toevallig kunnen dus vwo'ers dit probleem ook hebben.
En nog voor de duidelijkheid: mijn vriend ging ongeveer 5x met dezelfde vreemd, dus niet met verschillenden en zij hadden daarvoor ook al een soort van 'iets'. Dus voor dat andere meisje was ik de indringer, terwijl zij eigenlijk al niks meer met hem had..
Maar goed, het is inmiddels uit. Steun en advies haal ik wel uit mijn vrienden.
Ms kwam ze niet klaarquote:Op vrijdag 30 september 2011 19:38 schreef zarGon het volgende:
Ongeveer vijf keer.. Wat, de laatste keer ging hij er maar half in?
.
[..]
Dat heeft je vriend je wijs gemaakt hè?
Het gaat hier niet om seks als het gaat om vreemdgaan. Het gaat om zoenen. Gewoon zoenen, daarom! Natuurlijk doe je dat alleen met je vriend, maar goed als dat fout gaat dat je dat toch met iemand anders doet, vind ik dat zelf minder erg dan dat je seks hebt. Dat is zoveel intiemer.quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:47 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Vmbo'er dus?
Ik begin het nu wel een beetje zielig te vinden. Ga toch naar iemand die je wel kan waarderen zodat hij niet met iemand anders in bed ligt de hele tijd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |