Hun eigen site.quote:Op woensdag 28 september 2011 14:26 schreef Dragonberry het volgende:
Waar kan je models own het beste kopen? Ik bereid me alvast voor op het moment dat de nieuwe in de verkoop gaan
enn: ORLY Holiday Soiree besteld
Goed gedaan!quote:Op woensdag 28 september 2011 14:24 schreef IJsdraakje het volgende:
Woei. Presentatie af en net mezelf getimed en heel mooi binnen de gestelde tijd. Hij is dus écht af. (Naja, nog even typen, anders heb ik een probleem als ik wat terug wil zoeken.)
Van dattum... wij wonen redelijk goedkoopquote:Op woensdag 28 september 2011 15:08 schreef Stormqueen het volgende:
mja, ik weet het al, ik woon te duur
ik denk dat je bedoelt: omdat ze niet 3free zijn?quote:Op woensdag 28 september 2011 15:16 schreef -Bubseltje- het volgende:
@milka dat kot omdat je zijn 3free zijn en dat stinkt![]()
Nice computer Lindy!
euhm jaquote:Op woensdag 28 september 2011 15:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik denk dat je bedoelt: omdat ze niet 3free zijn?
Dat zal inderdaad wel een verschil zijn ja.quote:Op woensdag 28 september 2011 15:50 schreef Lindytje het volgende:
Whiej!!! En online op de nieuwe compu!
De tering hey, wat een scherm....
Ik werkte het laatste jaar overal en altijd op mijn nettbook namelijk
Ja joh, ik heb nu de neiging mijn hoofd mee te bewegen als ik leesquote:Op woensdag 28 september 2011 15:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat zal inderdaad wel een verschil zijn ja.
quote:Op woensdag 28 september 2011 15:58 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja joh, ik heb nu de neiging mijn hoofd mee te bewegen als ik lees
Jazekerquote:
dat gaat vanzelf tegenwoordigquote:Op woensdag 28 september 2011 16:21 schreef Puckzzz het volgende:
Mijn order bij Beautyjoint is al geshipped
Maar ik heb nog geen betaalverzoek of nix niet gehad.
Ik ben heel eerlijk gezegd ook ff kwijt hoe dat allemaal nog maar weer in zijn werk gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |