Hun eigen site.quote:Op woensdag 28 september 2011 14:26 schreef Dragonberry het volgende:
Waar kan je models own het beste kopen? Ik bereid me alvast voor op het moment dat de nieuwe in de verkoop gaan
enn: ORLY Holiday Soiree besteld
Goed gedaan!quote:Op woensdag 28 september 2011 14:24 schreef IJsdraakje het volgende:
Woei. Presentatie af en net mezelf getimed en heel mooi binnen de gestelde tijd. Hij is dus écht af. (Naja, nog even typen, anders heb ik een probleem als ik wat terug wil zoeken.)
Van dattum... wij wonen redelijk goedkoopquote:Op woensdag 28 september 2011 15:08 schreef Stormqueen het volgende:
mja, ik weet het al, ik woon te duur
ik denk dat je bedoelt: omdat ze niet 3free zijn?quote:Op woensdag 28 september 2011 15:16 schreef -Bubseltje- het volgende:
@milka dat kot omdat je zijn 3free zijn en dat stinkt![]()
Nice computer Lindy!
euhm jaquote:Op woensdag 28 september 2011 15:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik denk dat je bedoelt: omdat ze niet 3free zijn?
Dat zal inderdaad wel een verschil zijn ja.quote:Op woensdag 28 september 2011 15:50 schreef Lindytje het volgende:
Whiej!!! En online op de nieuwe compu!
De tering hey, wat een scherm....
Ik werkte het laatste jaar overal en altijd op mijn nettbook namelijk
Ja joh, ik heb nu de neiging mijn hoofd mee te bewegen als ik leesquote:Op woensdag 28 september 2011 15:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat zal inderdaad wel een verschil zijn ja.
quote:Op woensdag 28 september 2011 15:58 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja joh, ik heb nu de neiging mijn hoofd mee te bewegen als ik lees
Jazekerquote:
dat gaat vanzelf tegenwoordigquote:Op woensdag 28 september 2011 16:21 schreef Puckzzz het volgende:
Mijn order bij Beautyjoint is al geshipped
Maar ik heb nog geen betaalverzoek of nix niet gehad.
Ik ben heel eerlijk gezegd ook ff kwijt hoe dat allemaal nog maar weer in zijn werk gaat
Je hebt via paypal betaald toch? Dan wordt automatisch het geld van je gekoppelde bankrekening gehaald en krijg je verder geen betaalverzoekquote:Op woensdag 28 september 2011 16:21 schreef Puckzzz het volgende:
Mijn order bij Beautyjoint is al geshipped
Maar ik heb nog geen betaalverzoek of nix niet gehad.
Ik ben heel eerlijk gezegd ook ff kwijt hoe dat allemaal nog maar weer in zijn werk gaat
jonge, heb je eindelijk een snelle pc, gooi je het ding meteen weer vol met vertragende rommel!quote:Op woensdag 28 september 2011 16:08 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jazeker
Nu nog weer even alles installeren wat ik normaal allemaal gebruik, zoals utorrent en spss en dat soort grappen...
quote:Op woensdag 28 september 2011 16:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jonge, heb je eindelijk een snelle pc, gooi je het ding meteen weer vol met vertragende rommel!
torrentsquote:Op woensdag 28 september 2011 16:08 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jazeker
Nu nog weer even alles installeren wat ik normaal allemaal gebruik, zoals utorrent en spss en dat soort grappen...
dudequote:Op woensdag 28 september 2011 17:10 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Dat doe je fout, het moet zijn: torrents
Yepsquote:Op woensdag 28 september 2011 17:15 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
idd![]()
Is ze erg ziek Sharaan?
nieuwsgroepen!quote:
leverprobleemquote:
quote:Op woensdag 28 september 2011 17:19 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Wie is Jill?
Wat een groot scherm Lindy! Hoeveel inch is dat?
Ik heb een 24 inch, kan zo fijn 2 dingen tegelijk open hebben en bekijken
quote:Op woensdag 28 september 2011 17:19 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Ik durfde het niet te vragen
Arm beesjequote:Op woensdag 28 september 2011 17:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Yepsbinnenkort naar utrecht om te kijken of er nog wat aan te doen is, heeeeel misschien kunnen ze opereren ...
[..]
nieuwsgroepen!
[..]
leverprobleem
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Uhm.... goede vraagquote:Op woensdag 28 september 2011 17:19 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Wie is Jill?
Wat een groot scherm Lindy! Hoeveel inch is dat?
Ik heb een 24 inch, kan zo fijn 2 dingen tegelijk open hebben en bekijken
Oh, sorry, overheen gelezen.... ik ga duimen voor Jill!!quote:Op woensdag 28 september 2011 17:24 schreef Lindytje het volgende:
Arme Jill... Kan ze wel weer 'gemaakt' worden?
krijgen we in utrecht te horen of er nog iets aan gedaan wordtquote:Op woensdag 28 september 2011 17:24 schreef Lindytje het volgende:
Arme Jill... Kan ze wel weer 'gemaakt' worden?
Achgossie... vind ik echt heel zieligquote:Op woensdag 28 september 2011 17:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
krijgen we in utrecht te horen of er nog iets aan gedaan wordt
haar bloed wordt niet gezuiverd door de lever dus gaat nu ongezuiverd door haar lichaam heen
daarom zo vaak epeleptische aanvallen
Klink heel heftig ik hoop op goed bericht uit Utrechtquote:Op woensdag 28 september 2011 17:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
krijgen we in utrecht te horen of er nog iets aan gedaan wordt
haar bloed wordt niet gezuiverd door de lever dus gaat nu ongezuiverd door haar lichaam heen
daarom zo vaak epeleptische aanvallen
#errorquote:Op woensdag 28 september 2011 17:21 schreef Sharana_LV het volgende:
eh beetje kleine foto, maar op mijn facebook staat ie groter ..
Ja, dat is goedquote:Op woensdag 28 september 2011 17:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
leg ik je wel uit tegelijk met wii enzo
quote:Op woensdag 28 september 2011 18:13 schreef Stormqueen het volgende:
sharana, weet je zeker dat je niet tweeslachtig bent?
quote:Op woensdag 28 september 2011 18:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]![]()
kijk hoe hard dit ding gaat, hoe vet is dat!
Ik zie vooral die katten al zitten:quote:Op woensdag 28 september 2011 18:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
JA TOCH!!! vruuuuum! al helemaal zin in om te crossen
Hoe kort?quote:Op woensdag 28 september 2011 18:41 schreef Diconnected het volgende:
Ik zit bij de kapper maar heb geen idee wat ik wil met m'n haar... Miss ga ik wel weer kort
quote:Op woensdag 28 september 2011 18:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
Kennen jullie de grap van de UvT die studenten hun tentamens in het Willem II station laat maken?
Prrrr.quote:Op woensdag 28 september 2011 18:57 schreef Stormqueen het volgende:
jaaa korte paarse stekeltjes omnomnom!
Ik las paard, en toen keek ik even zo:quote:Op woensdag 28 september 2011 19:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Le fu. Gaat het sowieso lang duren voor ik een ander paar heb, want ze zijn nu op. Argh.
Wat kostten die dingen nog maar weer?quote:Op woensdag 28 september 2011 16:31 schreef Stormqueen het volgende:
puckzzz, als ik die BM stempelplates nog voor je moet bestellen trouwens, geef ff een gil
Bwehehe.quote:Op woensdag 28 september 2011 19:26 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik las paard, en toen keek ik even zo:![]()
van waar?quote:Op woensdag 28 september 2011 19:43 schreef Debsterr het volgende:
Vandaag 3 kaleidoscopes ontvangen.
22 dollars ex verzenden:quote:Op woensdag 28 september 2011 19:27 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Wat kostten die dingen nog maar weer?
Wazzup?quote:
Is 't Jill?quote:
Ja ook, maar vandaag tijdens de cursus ging mijn hart ook weer over de zeik, mega snel kloppen enoz. Was net even grond aan het dweilen kreeg ik er opeens onwijze steken en nou heb ik in een paar tegen bijna geen controle en doet mega pijnquote:
Doe je rustig meisquote:Op woensdag 28 september 2011 20:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja ook, maar vandaag tijdens de cursus ging mijn hart ook weer over de zeik, mega snel kloppen enoz. Was net even grond aan het dweilen kreeg ik er opeens onwijze steken en nou heb ik in een paar tegen bijna geen controle en doet mega pijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
quote:Op woensdag 28 september 2011 20:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
Wat een briljante naam voor een topcoathttp://www.alicejohavesen(...)rt&Itemid=28&lang=nl
dies wle goed voor klau, kan ze iig iets goed typen op dr blogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
meh nee niet echt, vond cursus juist super leuk en was lekker rustig bezigquote:Op woensdag 28 september 2011 20:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
voor Sjaan. Rustig aan meid, ben je niet wat te druk in je hoofd?
quote:Op woensdag 28 september 2011 20:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja ook, maar vandaag tijdens de cursus ging mijn hart ook weer over de zeik, mega snel kloppen enoz. Was net even grond aan het dweilen kreeg ik er opeens onwijze steken en nou heb ik in een paar tegen bijna geen controle en doet mega pijn
quote:Op woensdag 28 september 2011 20:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dies wle goed voor klau, kan ze iig iets goed typen op dr blog
Duochromes.quote:Op woensdag 28 september 2011 20:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
O Joysa de midnight craw is binnen!pwetty!
quote:Op woensdag 28 september 2011 14:56 schreef Puckzzz het volgende:
In de blog die bij het linkje hoort staat dat de MO lakjes in november uitkomen. Valt wel mee toch?
http://pretty-random.com/hold-on-to-your-pants-girls
Oeh, dat is inderdaad erg schrikken!!quote:Op woensdag 28 september 2011 20:56 schreef AlbinoBambi het volgende:
Schoonzusje is gevallen met de fiets en moest naar de eerste hulp. Mijn broer is naar haar toe geweest en ze heeft last van korte termijn geheugenverlies en waarschijnlijk een vinger gekneusd of gebroken.
Ben best wel geschrokken!
Oh, crap, wat naar! Moet ze nu in het ziekenhuis blijven?quote:Op woensdag 28 september 2011 20:56 schreef AlbinoBambi het volgende:
Schoonzusje is gevallen met de fiets en moest naar de eerste hulp. Mijn broer is naar haar toe geweest en ze heeft last van korte termijn geheugenverlies en waarschijnlijk een vinger gekneusd of gebroken.
Ben best wel geschrokken!
Moody woman heb ik ook meegenomen, dies mooi!quote:Op woensdag 28 september 2011 21:01 schreef princess-a het volgende:
Ik heb net ook 3 duochromes gescoord bij Sephora. Midnight crawl, diving malaysian en moody woman
Ben bang dat dit wel even gaat duren, maar hoop met je mee. Zou zo rot zijn als ze studievertraging oid oploopt.quote:Op woensdag 28 september 2011 20:59 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oeh, dat is inderdaad erg schrikken!!
Hoop dat het snel weer beter met haar gaat!
Heb ik nog niks over gehoord, maar dit klinkt als een zware hersenschudding dus dan ga ik er eigenlijk wel van uit. Wij wonen in Amersfoort, maar ze is dus naar Utrecht gebracht omdat de eerste hulp in Amersfoort vol zat. Dus dan is het ook niet heel makkelijk op bezoek gaan. Maarja, is nog even afwachten wat er verder gebeurt.quote:Op woensdag 28 september 2011 21:02 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oh, crap, wat naar! Moet ze nu in het ziekenhuis blijven?
Dat was het! Ik maar denken en denken waar die nou toch op leek, of ik niet al zo'n lakje had of in bestelling heb staan, maar Moody woman lijkt indd op Missha green. Ziet er in het flesje prachtig uitquote:Op woensdag 28 september 2011 21:05 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Moody woman heb ik ook meegenomen, dies mooi!De derde die ik had was summer in bangkok, geen duochrome, maar wel heel mooi
Moody woman lijkt in het flesje alleen redelijk op een Missha die ik pas kocht, ik moet ze alleen nog even vergelijken.
Whehehequote:Op woensdag 28 september 2011 22:52 schreef Puckzzz het volgende:
Ik vind het helemaal niet erg dat het zulk lekker weer is.zit in niets meer dan een short op de bank... I've had worse views
![]()
ligt er aan of je vrienden wil blijvenquote:Op woensdag 28 september 2011 23:16 schreef princess-a het volgende:
Kun je van iemand die zichzelf uitnodigt de uitnodiging ook intrekken?
Ja hoor, gewoon stiekem een andere datum prikkenquote:Op woensdag 28 september 2011 23:16 schreef princess-a het volgende:
Kun je van iemand die zichzelf uitnodigt de uitnodiging ook intrekken?
Whahah dat dan weer wel ja. Maar ze heeft een lesje nodig en die wilde ik haar graag even leren door leuke dingen zonder haar te doen!quote:Op woensdag 28 september 2011 23:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ligt er aan of je vrienden wil blijven
Goeden tip!quote:Op woensdag 28 september 2011 23:24 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja hoor, gewoon stiekem een andere datum prikken
Het zeggen heb ik inderdaad vaak geprobeerd, maar dat werkt niet. Ze werd heel kwaad en het lag niet alleen maar aan haar (vooral aan mij) daarnaast hoeven we natuurlijk niet alles samen te doen (vakantie waar we het al een half jaar over hadden kan best zonder mij) Daarom heb ik het 'er iets van zeggen' maar gelaten voor wat het isquote:Op donderdag 29 september 2011 00:04 schreef megamandy het volgende:
Rare houding. Zou ik toch wel iets van zeggen. Probleem is alleen dat zo iemand vaak meteen helemaal flipt en het zo draait dat je op het laatste bijna gaat denken dat het jouw schuld is en zij het slachtoffer is
Datum veranderen vind ik wel een grappig idee
Dan gaat ze meequote:Op donderdag 29 september 2011 00:11 schreef Mss het volgende:
Oh in dat geval zou ik zeker de datum veranderen!
Nog een reden dat ik niet wil dat ze komt, en ik haar dus zo vaak zie, ik heb wat afstand nodig om te bedenken wat ik hiermee moetquote:Op donderdag 29 september 2011 00:18 schreef Stormqueen het volgende:
als het echt zo'n kreng is als jij beschrijft zou ik de vriendschap niet koesteren
diving malaysia kon ik hier helaas niet vinden, de andere 2 heb ik ookquote:Op woensdag 28 september 2011 21:01 schreef princess-a het volgende:
Ik heb net ook 3 duochromes gescoord bij Sephora. Midnight crawl, diving malaysian en moody woman
quote:Op donderdag 29 september 2011 09:25 schreef Stormqueen het volgende:
delta, ben jij vriendjes met klau op facebook ja?![]()
![]()
Dat was dus vandaagquote:Op donderdag 29 september 2011 07:43 schreef Puckzzz het volgende:
P-A de persoon waarmee ze op die vakantie is geweest uitnodigen voor iets leuks
We zijn samen opgegroeid. Dikke matties sinds dag 1 van de basisschool, nooit ruzie gehad en we hebben elkaar ook nog nooit langer dan 1 week niet gezien. Dus het lijkt heel simpel, maar dat lukt me niet zomaar, ik heb blijkbaar nog meer nodig om iemand te lozenquote:Op donderdag 29 september 2011 08:11 schreef Sharana_LV het volgende:
P.A. waarom zou je wat minder met haar om willen gaan? Ik zou helemaal niet meer met haar omgaan als het zo'n trut is
Whahahquote:Op donderdag 29 september 2011 09:25 schreef Stormqueen het volgende:
delta, ben jij vriendjes met klau op facebook ja?![]()
![]()
5 dagen vanaf shipmentquote:Op donderdag 29 september 2011 12:42 schreef Puckzzz het volgende:
Vraagje...hoe lang duurt een shipment van Beautyjoint ongeveer? Dan hoef ik niet elke dag tig keer op de status te kijken
Oh da's best snel!!quote:
smoesjes... ik ben op mijn werkquote:Op donderdag 29 september 2011 16:28 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]![]()
nee hoor, ik denk dat de rest gewoon een leven heeft.
Lekker tochquote:Op donderdag 29 september 2011 16:49 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb deze week al 2x op het terras op de uni geluncht![]()
Dat wel!quote:
je werkt voor je centjes dus niet schraal om over geld te mailen, je hebt t verdiend!quote:Op donderdag 29 september 2011 17:11 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat wel!
Oeh, en net een mailtje gestuurd dat ik al weken voor me uit schoof... mijn laatste uren bij mijn oude werk zijn uitbetaald, de vakantietoeslag ook, maar de snipperdagen over vorig jaar en dit jaar die ik niet heb opgenomen, zijn niet uitbetaald... Dat is nog 300 ekkies. En ik vind het zo schraal om nog over geld te mailen, maar 300 ekkies vind ik toch wel een bedrag dat ik nog wil hebben. Plus: ik heb er natuurlijk gewoon recht op!
Nu maar hopen dat ze het snel storten, 2 maanden collegegeld hakken best in je budget
Oh ja als je elkaar al zo lang kent is het wle anders ja, maar als je ze wle zo blijft behandelen alsnog wel afkappen hoorquote:Op donderdag 29 september 2011 09:50 schreef princess-a het volgende:
[..]
Dat was dus vandaagLekker een dag koffie drinken, lunchen, shoppen en kletsen met zn 2tjes
[..]
We zijn samen opgegroeid. Dikke matties sinds dag 1 van de basisschool, nooit ruzie gehad en we hebben elkaar ook nog nooit langer dan 1 week niet gezien. Dus het lijkt heel simpel, maar dat lukt me niet zomaar, ik heb blijkbaar nog meer nodig om iemand te lozen![]()
Good moooorning ladiesIk werd net wakker gebeld of ik bij een bedrijf op 2e gesprek wil komen, zegt die vrouw: "Bel ik je wakker?" ik zo: "Neeee joh hahahahah, zo laat!"
Ja dus
quote:Op donderdag 29 september 2011 17:20 schreef Lindytje het volgende:
Oh wauw, nu al antwoord van mijn ex-baas! Hij gaat het dit weekend aan de boekhouder vragen waar dat geld gebleven is. Top!
Daar ben ik 1 keer ingetrapt.Ze zijn misschien wel de goedkoopste qua tarief, maar zeggen niets over de twee rekeningen die je erbij krijgt van je leverancier...of dinges hoe heet dat, de eigenaar van het leidinkje naar je huisquote:Op donderdag 29 september 2011 18:38 schreef Loqi het volgende:
Men, schurft aan deurverkopers
'Ja maar, wil je dan teveel blijven betalen voor je elektriciteit?!? Want volgens de consumentenbond zijn wij ECHT de goedkoopste hoorrrrrr'
Wat tofquote:Op donderdag 29 september 2011 09:50 schreef princess-a het volgende:
Good moooorning ladiesIk werd net wakker gebeld of ik bij een bedrijf op 2e gesprek wil komen, zegt die vrouw: "Bel ik je wakker?" ik zo: "Neeee joh hahahahah, zo laat!"
Ja dus
ja dat inderdaadquote:Op donderdag 29 september 2011 18:50 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Daar ben ik 1 keer ingetrapt.Ze zijn misschien wel de goedkoopste qua tarief, maar zeggen niets over de twee rekeningen die je erbij krijgt van je leverancier...of dinges hoe heet dat, de eigenaar van het leidinkje naar je huis
Netbeheerder?
Die laatste groep is helemaal achterlijk.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:16 schreef Loqi het volgende:
[..]
ja dat inderdaad![]()
Ik word altijd een beetje pissig van die mensen. Geef je netjes aan dat je geen interesse hebt (want dat doe ik altijd gewoon heel rustig en netjes enzo..) krijg je zon kutantwoord terug 'betaal je graag teveel dan?' 'geef je niks om zielige kindertjes dan?'
Dat!! dat vind ik altijd zo'n non-argument!!quote:Op donderdag 29 september 2011 19:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die laatste groep is helemaal achterlijk.
Ik heb ook een keer zo'n pikkie gehad, helemaal in pak gekleed, stond heel erg misplaatstquote:Op donderdag 29 september 2011 18:38 schreef Loqi het volgende:
Men, schurft aan deurverkopers
'Ja maar, wil je dan teveel blijven betalen voor je elektriciteit?!? Want volgens de consumentenbond zijn wij ECHT de goedkoopste hoorrrrrr'
Dat is altijd zo jammerquote:Op donderdag 29 september 2011 19:28 schreef Loqi het volgende:
Ik bedenk jammer genoeg de leukste comebacks pas als ik de deur weer dicht gedaan heb
herkenbaarquote:Op donderdag 29 september 2011 19:28 schreef Loqi het volgende:
Ik bedenk jammer genoeg de leukste comebacks pas als ik de deur weer dicht gedaan heb
Heel herkenbaar.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:28 schreef Loqi het volgende:
Dat is altijd een goede op straat inderdaadquote:Op donderdag 29 september 2011 19:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
O en voor goede doelen/abo-dingesen verkopers op straat is er 1 zin waar niet tegenin te gaan is en waarmee je van al het gemiep af bent:
"Ik ben al lid".
Dan kunnen ze niks meer
Kreeg ik ook altijd omdat ik met de hond liepquote:Op donderdag 29 september 2011 19:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
herkenbaar
'maar u bent toch een dierenvriend? Ik zie namelijk dat u een konijn heeft!'
'oh, maar die is voor op de bbq zaterdag!'
nee, dat verzin ik dus altijd te laat
Bwhehehehequote:Op donderdag 29 september 2011 19:35 schreef Stormqueen het volgende:
het walgelijkst vond ik: maar bijna al uw buren hebben wel ja gezegd, u wil toch niet raar aangekeken worden?
Die mogen ook meteen opdonderen.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:35 schreef Stormqueen het volgende:
het walgelijkst vond ik: maar bijna al uw buren hebben wel ja gezegd, u wil toch niet raar aangekeken worden?
Ik zie het voor me.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:36 schreef Puckzzz het volgende:
Mwah, bij mij werkte laatst een simpel doch ferme 'NEE dank U!! (lees: 's ochtends met je uitgelopen mascara nog op je wangen en net je eerste peuk half in je mondhoek dit iets te luid uitspreken) toch best goed
Ik heb een blauwe maandag zelf op straat gestaan voor het goede doel. Ben er na 2 keer mee opgehouden omdat mijn geweten het niet trok. Maar ik geloof nooit dat er zoveel mensen lid zijn van de Altzeimer-stichtingquote:Op donderdag 29 september 2011 19:33 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat is altijd een goede op straat inderdaad
ik zou ook hard wegrennenquote:Op donderdag 29 september 2011 19:36 schreef Puckzzz het volgende:
Mwah, bij mij werkte laatst een simpel doch ferme 'NEE dank U!! (lees: 's ochtends met je uitgelopen mascara nog op je wangen en net je eerste peuk half in je mondhoek dit iets te luid uitspreken) toch best goed
Haha, tokkiequote:Op donderdag 29 september 2011 19:36 schreef Puckzzz het volgende:
Je kent me te goedquote:
Moeten ze maar niet komen leuren.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:38 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Je kent me te goedmaar het was een oud mannetje, vond het best sneu later
Die krijgt er ook gewoon voor betaald hoorquote:Op donderdag 29 september 2011 19:38 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Je kent me te goedmaar het was een oud mannetje, vond het best sneu later
Ik wil niet flauw doen, maar binnenkort krijgt iedereen daar 2 aparte rekeningen vanquote:Op donderdag 29 september 2011 18:50 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Daar ben ik 1 keer ingetrapt.Ze zijn misschien wel de goedkoopste qua tarief, maar zeggen niets over de twee rekeningen die je erbij krijgt van je leverancier...of dinges hoe heet dat, de eigenaar van het leidinkje naar je huis
Netbeheerder?
Ik heb het gedaan.. en het is echt super leukquote:Op donderdag 29 september 2011 19:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die krijgt er ook gewoon voor betaald hoor![]()
En geloof mij, je bent niet de enige die zo reageert.
Vreselijkste baantje ooit, snap niet dat mensen het volhouden
Ik vermijd 'm gewoon.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:40 schreef Lindytje het volgende:
Beautyjoint.... kaksite!!!! Nu wil ik weer van alles bestellen
Dat is toch niet leuk, al die huizen af en steeds weer hetzelfde praatje houden?quote:Op donderdag 29 september 2011 19:41 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik heb het gedaan.. en het is echt super leukEn verdient heel goed
"ik ben degene die de buren raar aankijkt aangezien zij hun geld wel verspild hebben aan jouw product"quote:Op donderdag 29 september 2011 19:35 schreef Stormqueen het volgende:
ieder zijn meug. Ik ging huilend naar mijn werkquote:Op donderdag 29 september 2011 19:41 schreef Joysa het volgende:
[..]
Smart, ik ben er alweer in gestonkenquote:Op donderdag 29 september 2011 19:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vermijd 'm gewoon.
En bwehehe. Artikel moeten presenteren nét nadat er uitgebreid gediscussieerd was over uitspraak. Blaikbaarj praat ik raarj.
Het is bij elke deur andersquote:Op donderdag 29 september 2011 19:42 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat is toch niet leuk, al die huizen af en steeds weer hetzelfde praatje houden?
Ik heb het ook gedaan. 3 dagen volgehouden, ik wilde tegen al die mensen die er in trapte schreeuwen "DOE HET NIET". Zeker voor het goede doel, terwijl die mensen feitelijk eerst mij en daarna m'n baas aan het betalen worden. Ik kon het niet aanquote:Op donderdag 29 september 2011 19:41 schreef Joysa het volgende:
[..]
Goede doel zou ik ook niet kunnen.. Ik liep voor een energieleverancierquote:Op donderdag 29 september 2011 19:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb het ook gedaan. 3 dagen volgehouden, ik wilde tegen al die mensen die er in trapte schreeuwen "DOE HET NIET". Zeker voor het goede doel, terwijl die mensen feitelijk eerst mij en daarna m'n baas aan het betalen worden. Ik kon het niet aan
Wat heb je gefaald?quote:Op donderdag 29 september 2011 19:44 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb besteld bij cherryculture want goedkoper en nu 25% korting op alles![]()
Ik moet sparen.quote:
Famous last wordsquote:Op donderdag 29 september 2011 19:46 schreef IJsdraakje het volgende:
Naja, ik kan wel gaan kijken, maar ik mag niet falen.
quote:
Lila lippe stift?quote:Op donderdag 29 september 2011 19:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
4 lippe stifte en 2 blussen
geen velle kleuren maar work appropripirate kleure
Hier ook best wel... ik haat 6 termijnenquote:Op donderdag 29 september 2011 19:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, schoolgeld hakte er een beetje hard in.
En *plop*. Dat was weer ¤320 minder.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:49 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hier ook best wel... ik haat 6 termijnen
Volgend jaar, dit jaar is druk.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:49 schreef Stormqueen het volgende:
700 ekkies per maand brasgeld hebben.
fulltime werken
Work a pro pirate? U is beroeps piraat ja?quote:Op donderdag 29 september 2011 19:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
4 lippe stifte en 2 blussen
geen velle kleuren maar work appropripirate kleure
Terrashangen.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:50 schreef Lindytje het volgende:
Studeren, veel vrije tijd en terras hangen
klink moojquote:Op donderdag 29 september 2011 19:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ook moov en een capu chino kleur
Als lief bij me komt wonen heb ik ook 500 brasgeldquote:Op donderdag 29 september 2011 19:49 schreef Stormqueen het volgende:
700 ekkies per maand brasgeld hebben.
fulltime werken
Idem... -100 ekkies zegt mijn rekeningquote:Op donderdag 29 september 2011 19:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En *plop*. Dat was weer ¤320 minder.
Mja, er staat in principe genoeg op. Maar da's voor school.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:52 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Idem... -100 ekkies zegt mijn rekeningMaar daar komen er weer 300 bij, dus we kunnen weer even
quote:Op donderdag 29 september 2011 19:53 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en nog achterstallige facturen die ik moet indienen a een ekkie of 400I'm rich!!
![]()
Auto'squote:Op donderdag 29 september 2011 19:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, er staat in principe genoeg op. Maar da's voor school.(En voor eventueel auto als ik hier in de regio wat leuks vind qua werk. KutOV enzulks.)
Zolang het te fietsen valt, fiets ik ook gewoon. Maar sommige gaten hier zijn gewoon niet normaal te bereiken anders.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:54 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Auto's
Alhoewel, in tilburg centrum: Scooter![]()
Precies! Een eerste auto hebben als je net je rijbewijs hebt is echt eenquote:Op donderdag 29 september 2011 19:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zolang het te fietsen valt, fiets ik ook gewoon. Maar sommige gaten hier zijn gewoon niet normaal te bereiken anders.(En ik heb die lessen niet voor niets natuurlijk.
)
Succes he!quote:Op donderdag 29 september 2011 19:56 schreef Diconnected het volgende:
Ik wil ook dingen bestellen maar must.resist.the.temptation.
En alles is meteen een stuk dichterbij.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:56 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Precies! Een eerste auto hebben als je net je rijbewijs hebt is echt een![]()
-gevoel!
Sterkte.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:56 schreef Diconnected het volgende:
Ik wil ook dingen bestellen maar must.resist.the.nice.things.
Ook dat, en drogerquote:Op donderdag 29 september 2011 19:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En alles is meteen een stuk dichterbij.
quote:
Thanksquote:
Of zeggen dat ze op moeten schieten, want je moet naar een verjaardagsfeestje.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:58 schreef Diconnected het volgende:
Ook leuk: als er Jehova getuigen aan de deur komen en vragen of je je ook wil bekeren. En dan zeggen dat je satanist bent
Beter wachten met shoppen, want dan kan je daar los.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:59 schreef Diconnected het volgende:
[..]
[..]
ThanksMaar moet echt sparen en minder geld uitgeven. Wil wel naar NYC kunnen straks
QFTquote:Op donderdag 29 september 2011 19:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Beter wachten met shoppen, want dan kan je daar los.
Preciesquote:Op donderdag 29 september 2011 19:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Beter wachten met shoppen, want dan kan je daar los.
heb er net 4 besteldquote:Op donderdag 29 september 2011 19:54 schreef Lindytje het volgende:
Oh, weet iemand hoe die matte lipsticks van NYX zijn?
Ga je hokken?quote:Op donderdag 29 september 2011 19:51 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Als lief bij me komt wonen heb ik ook 500 brasgeld
Is het al januari?
hehehehequote:Op donderdag 29 september 2011 19:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Of zeggen dat ze op moeten schieten, want je moet naar een verjaardagsfeestje.
Heb ik trouwens echt een keer gehad, kwamen ze langs op m'n verjaardag.quote:
Gewoon een keer aan trekken en de deur uit stappenquote:Op donderdag 29 september 2011 20:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb vanmiddag nog kleding gefaald. Een chic rokje en een chic jasje/cobertje. Ik leek verdeurie wel volwassen.
Nu nog hopen dat ik het ook aan durf
Jaquote:
quote:Op donderdag 29 september 2011 20:16 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja
Kan niet wachten eerlijk gezegd. Het voelt zo vreselijk goed. We zijn al tien jaar goede vrienden en dit maakt het gewoon compleet. Zoals Anouk het in haar liedje zegt : It's not just Mr. Right, he is also my best friend.
Wat fijn zegquote:Op donderdag 29 september 2011 20:16 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja
Kan niet wachten eerlijk gezegd. Het voelt zo vreselijk goed. We zijn al tien jaar goede vrienden en dit maakt het gewoon compleet. Zoals Anouk het in haar liedje zegt : It's not just Mr. Right, he is also my best friend.
Zondag viert mijn oma haar 90ste verjaardag en daar is het natuurlijk erg geschikt voor.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:15 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Gewoon een keer aan trekken en de deur uit stappen
Da's wennen.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zondag viert mijn oma haar 90ste verjaardag en daar is het natuurlijk erg geschikt voor.
Ik en rokjes gaan alleen niet zo samen, wordt er erg zelfbewust van
Ik ken het gevoel, ben ook niet zo'n rokjes mens. Je maakt me blijer met jeans en een t-shirt zeg maar. Maar als ik het dan bij iemand anders zie vind ik het altijd zo leuk staan!quote:Op donderdag 29 september 2011 20:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zondag viert mijn oma haar 90ste verjaardag en daar is het natuurlijk erg geschikt voor.
Ik en rokjes gaan alleen niet zo samen, wordt er erg zelfbewust van
Halverwege omkleden ben ik dan helemaal te trots voorquote:Op donderdag 29 september 2011 20:20 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel, ben ook niet zo'n rokjes mens. Je maakt me blijer met jeans en een t-shirt zeg maar. Maar als ik het dan bij iemand anders zie vind ik het altijd zo leuk staan!
Gewoon doen en eventueel een tasje in de auto met iets anders?
ik heb altijd gewone gedaanquote:Op donderdag 29 september 2011 20:26 schreef Lindytje het volgende:
cherryculture-bestellers:
insurance-shipping voor 2 dollar meer, of gewone shipping?
Dan ga ik er maar van uit dat het gewoon aan komtquote:Op donderdag 29 september 2011 20:26 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ik heb altijd gewone gedaan
Die is tofquote:Op donderdag 29 september 2011 20:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/looks/2011/Look_0013538_1.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Die dus.
Jaaa!!!!quote:Op donderdag 29 september 2011 20:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ok, ik ga hem gewoon aandoen zondag
quote:Op donderdag 29 september 2011 20:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ok, ik ga hem gewoon aandoen zondag
Hij is leukquote:Op donderdag 29 september 2011 20:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/looks/2011/Look_0013538_1.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Die dus.
thanksquote:
Hiiiiii sweety piequote:
Ja, heerlijkquote:Op donderdag 29 september 2011 20:43 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hiiiiii sweety pie
Lekker gefaald zie ik hihi
Alweerquote:Op donderdag 29 september 2011 20:44 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, heerlijk
Komt door SQ, zij was de enabler
Eigenlijk is het ook maar een trut he.....quote:
Nou, nu je het zo zegt....quote:Op donderdag 29 september 2011 20:46 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Eigenlijk is het ook maar een trut he.....
Niet goed gaan staan en lopen vanwege knie want ik wil niet met m'n kruk lopenquote:
Kneusjequote:Op donderdag 29 september 2011 21:07 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Niet goed gaan staan en lopen vanwege knie want ik wil niet met m'n kruk lopen
Gelukkig nog nooit in zo'n k-restaurant gegetenquote:Op donderdag 29 september 2011 21:07 schreef princess-a het volgende:
Ik vind het altijd zo leuk om in een k**restaurant met k**bediening na een uur balen, sarcastische grappen, gieren van het lachen en maar wachten op je eten gewoon de rekening te vragen van wat je wél gegeten hebt en em dan te smeren
Leuk Puckzzz dat je gaat samenwonen
Ja en het feit dat ik steeds op de grond slaap werkt ook niet mee voor m'n rug en kniequote:Op donderdag 29 september 2011 21:09 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Kneusje
Goed op jezelf passen jij!!
Goedzoquote:Op donderdag 29 september 2011 21:11 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja en het feit dat ik steeds op de grond slaap werkt ook niet mee voor m'n rug en knieMaar zal op mezelf passen mama Lindy
Ben wel eens weggelopen en heb geweigerd de rekening te betalen. Vonden ze ook prima. Gratis drank en stokbroodquote:Op donderdag 29 september 2011 21:07 schreef princess-a het volgende:
Ik vind het altijd zo leuk om in een k**restaurant met k**bediening na een uur balen, sarcastische grappen, gieren van het lachen en maar wachten op je eten gewoon de rekening te vragen van wat je wél gegeten hebt en em dan te smeren
Leuk Puckzzz dat je gaat samenwonen
Awh bah wat vervelendquote:Op donderdag 29 september 2011 21:19 schreef Puckzzz het volgende:
Oh mén...slecht nieuws gehad...
Morgen moeten we Daantje in laten slapen. Verregaande kanker![]()
![]()
Sleep tight my lovely
[ afbeelding ]
Ach nee.... Daantjequote:Op donderdag 29 september 2011 21:19 schreef Puckzzz het volgende:
![]()
Sleep tight my lovely
[ afbeelding ]
Wij hebben 2 gerechtjes verzwegen, het was een tapasbarquote:Op donderdag 29 september 2011 21:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ben wel eens weggelopen en heb geweigerd de rekening te betalen. Vonden ze ook prima. Gratis drank en stokbrood(En honger, hadden godver een uur en 3 kwartier zitten wachten
)
Noooooquote:Op donderdag 29 september 2011 21:19 schreef Puckzzz het volgende:
![]()
Sleep tight my lovely
[ afbeelding ]
Nouja Daan is al tien he? Da's wel een hele respectabele leeftijd voor een Rottweiler. En ze is in al die tien jaar nooit ernstig ziek geweest...quote:Op donderdag 29 september 2011 21:36 schreef Lindytje het volgende:
Waarom worden honden (en andere beestjes) nou zo vaak ziek
Ja, maar toch!! Daantje is zo liefquote:Op donderdag 29 september 2011 21:43 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nouja Daan is al tien he? Da's wel een hele respectabele leeftijd voor een Rottweiler. En ze is in al die tien jaar nooit ernstig ziek geweest...
Ahhhh Daanquote:Op donderdag 29 september 2011 21:19 schreef Puckzzz het volgende:
![]()
Sleep tight my lovely
[ afbeelding ]
Dat klinkt bekend.. La Cubanita?quote:Op donderdag 29 september 2011 21:30 schreef princess-a het volgende:
[..]
Wij hebben 2 gerechtjes verzwegen, het was een tapasbarHadden ze wel verdiend ook. Konden onbeperkt tapas eten voor 17,50. Op een gegeven moment kregen we 1 gerecht per keer, met 6 hapjes erop. Delen door 3 personen is letterlijk 2 hapjes per keer en na elk gerechtje moesten we een kwartier wachten. Dan kom je niet van je honger af natuurlijk. Toen ik vroeg of we wat meer gerechten in 1 keer konden krijgen zodat we even normaal wat konden eten, zei de bediening "Nee, want dan is het risico veel groter dat jullie het niet meer opeten, we doen het zo". Nou.. ik neem toch aan dat we voor 17,50 per persoon niet na 6 hapjes eten al op rantsoen gezet hoeven te worden
Is mijn hondquote:Op donderdag 29 september 2011 21:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
Awww wat een mooierd Lindy. Honden mogen helemaal niet ziek worden, die moeten 100 worden
Het Tapasstraatjequote:Op donderdag 29 september 2011 21:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
Awww wat een mooierd Lindy. Honden mogen helemaal niet ziek worden, die moeten 100 worden
[..]
Dat klinkt bekend.. La Cubanita?
Die doen inderdaad maar 2 tapas per persoon per keer, inderdaad omdat mensen zich anders helemaal lijp bestellen en van alles 1 happie nemen.
Maar toen wij daar gingen eten werd dat in rap tempo doorgevoerd, als we klaar waren bestelden we gelijk nieuwe en die waren er zoEn we bestelden dus steeds 2 verschillende tapas per persoon, dat mocht gewoon.
quote:Op donderdag 29 september 2011 21:19 schreef Puckzzz het volgende:
![]()
Sleep tight my lovely
[ afbeelding ]
Dan heb je gelukkig nog wel garantie!quote:Op donderdag 29 september 2011 22:19 schreef Dwyn het volgende:
Mijn PC is weer kapot. Deze is pas 4 maanden oud.
Ja precies! Volgens mijn techneut is het een hardware probleem en hij gaat contact opnemen met de fabrikant.quote:Op donderdag 29 september 2011 22:25 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dan heb je gelukkig nog wel garantie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |