quote:Op woensdag 28 september 2011 11:05 schreef Zweetteef het volgende:
Hallo landgenoten,
TS is naar 3 jaar mbo met het hbo begonnen.
quote:Op woensdag 28 september 2011 11:05 schreef Zweetteef het volgende:
Hallo landgenoten,
TS is na 3 jaar mbo met het hbo begonnen Nu de echte klacht hbo veel pittiger dab verwacht door de nieuwe regels¡¡![]()
toedels
komt omdat ik.dit post met mijn tablet.pcquote:Op woensdag 28 september 2011 11:09 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat is niet het enige. Die hele OP zit vol met taalfouten.
Laat die slappe smoesjes achterwege alsjeblieft. Heeft niemand iets aan namelijk.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:12 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
komt omdat ik.dit post met mijn tablet.pc
"tablet pc"quote:Op woensdag 28 september 2011 11:12 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
TS, wat een bullshit! Het gebruik van een Tablet-PC is geen excuus voor zoveel fouten. Ga je schamen, wichtquote:Op woensdag 28 september 2011 11:12 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 september 2011 11:13 schreef Ikhebtrek het volgende:
[..]
TS, wat een bullshit! Het gebruik van een Tablet-PC is geen excuus voor zoveel fouten. Ga je schamen, wicht
quote:Op woensdag 28 september 2011 11:12 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
TS doet een opleiding, geen studie.
Meid. Je studeert psychologie. Zo'n beetje de laatste studie waar je mensen af mag zeiken op hun niveau.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:16 schreef Parietale_kwab het volgende:
HBO'ers hebben geen college, die hebben gewoon les...
Hoe noem jij het als je in een zaal zit met studenten en een spreker spreekt de zaal toe over studierelevante onderwerpen. Ik noem dat gewoon een college, maar goedquote:Op woensdag 28 september 2011 11:16 schreef Parietale_kwab het volgende:
HBO'ers hebben geen college, die hebben gewoon les...
quote:Op woensdag 28 september 2011 11:18 schreef netflanders het volgende:
[..]
Meid. Je studeert psychologie. Zo'n beetje de laatste studie waar je mensen af mag zeiken op hun niveau.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |