Waarom zouden ze een valse naam gebruiken???quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:59 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom zouden ze een valse foto plaatsen?
Er staat
[..]
Dat moet toch makkelijk te controleren zijn?
Om de wereld iets te leren misschien?quote:Of hij nog leeft, geen idee, twijfel steeds vaker.
Er is zoveel te lezen en dan die rechtszaak er nog bij, veel om bij te houden. Ik vraag me af waarom al die moeite als het een hoax is.
en een valse geboortedatum ook nogquote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:31 schreef piepie het volgende:
[..]
Waarom zouden ze een valse naam gebruiken???
Valt ook niemand over.
Daar verbaas ik me dus inderdaad ook over. Net als die foto dat je Michael op dat ziekenhuisbed ziet liggen, het leek wel een zo'n oude diafotoquote:Op woensdag 12 oktober 2011 03:30 schreef Moonwalk het volgende:
Die fotos zijn trouwens altijd uit een onmogelijke hoek met een aardappel ofzo genomen. Zelfs een wegwerpcamera schiet tegenwoordig nog scherpere fotos pffff
Vooralsnog ga ik er vanuit dat de foto ook echt is, maar de kwaliteit is toch wel bijzonder slecht voor anno 2009, maar goed, het is mogelijk. Aan de andere kant, wat men tegenwoordig wel niet kan realiseren met Photoshop is soms verbazingwekkend.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:44 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik vind die foto er wel echt uitzien hoor.
Toch mooi dat sommige mensen zo dom kunnen zijn. Deze foto is namelijk stiekem genomen van een beamer waarop de echte foto te zien was tijdens het proces. Nu mag jij proberen om een scherpe foto te maken met je mobiel van een projectie van een beamer. Knap als het je in 100 keer lukt.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 03:30 schreef Moonwalk het volgende:
Die fotos zijn trouwens altijd uit een onmogelijke hoek met een aardappel ofzo genomen. Zelfs een wegwerpcamera schiet tegenwoordig nog scherpere fotos pffff
Je kan ook op een normale manier aangeven dat je het niet met me eens bent hoor zonder gelijk te lopen beledigen, maar ik ga er maar vanuit dat je het niet zo bedoelde.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:50 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Toch mooi dat sommige mensen zo dom kunnen zijn. Deze foto is namelijk stiekem genomen van een beamer waarop de echte foto te zien was tijdens het proces. Nu mag jij proberen om een scherpe foto te maken met je mobiel van een projectie van een beamer. Knap als het je in 100 keer lukt.
Zelfs met video, dat is echt niet alleen maar hollywood, die dingen kan je zelf allemaal thuis doen als je je er een beetje in verdiept, de juiste computer hebt of voor je werk/studie er veel mee bezig bent ( zoals ik ) . Vandaar dat ik niet klakkeloos elke foto of video op internet voor echt aan neem, en dat is niet alleen bij Michael Jackson maar gewoon in het algemeen. Mensen geloven toch ook niet alles wat in een film of serie zit, maar op internet is alles wel meteen echt ( ookal komt dit uit de rechtszaak maar dit is niet de eerste keer )quote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:50 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Vooralsnog ga ik er vanuit dat de foto ook echt is, maar de kwaliteit is toch wel bijzonder slecht voor anno 2009, maar goed, het is mogelijk. Aan de andere kant, wat men tegenwoordig wel niet kan realiseren met Photoshop is soms verbazingwekkend.
Je bent het proces van O.J. Simpson vergeten? Daar was ook alles tot in de kleinste details live te zien. Dus nee. Ik vind het niet gek.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:51 schreef piepie het volgende:
Die foto's zijn absoluut geen bewijs, groot gelijk hoor Moonwalk ...![]()
Had die lijkschouwer trouwens aan het plafond gehangen toen hij hem nam?![]()
Vinden jullie het ook niet heel erg raar dat die foto's in de rechtszaal worden getoond bij een rechtszaak die live wordt uitgezonden?
Overal op het internet zijn ze nu te zien.
Dat kan toch nooit de bedoeling zijn?
Hebben we dat ooit van andere bekende sterren gezien? Ik niet!
ja want Osama met 33 gaten in zijn hoofd itt Michaels 7 is hetzelfdequote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:58 schreef Janena het volgende:
Nee...
Zelfs Osama Bin Laden werd niet dood getoont maar van Michael moet alles weer publiekelijk. Te triest voor woorden.
Osama kreeg dan ook geen proces. Soms twijfel ik echt of mensen wel het doel van een proces begrijpen. Dat is namelijk alle feiten openbaar maken en tonen met als doelstelling een verdachte veroordeeld te krijgen. Dat dan die foto's getoond worden is niet meer dan logisch. Net zoals dat in iedere andere rechtzaak gebeurt.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:58 schreef Janena het volgende:
Nee...
Zelfs Osama Bin Laden werd niet dood getoont maar van Michael moet alles weer publiekelijk. Te triest voor woorden.
Dit zal lullig klinken maar het tonen van respect is niet waar het bij een rechtzaak om draait. Derhalve wordt daar dus ook geen rekening mee gehouden. Het kan voorkomen dat als iets te schokkend is dat dan wordt gevraagd om de rechtzaal uit te gaan maar dat gebeurt zelden. Deze foto's zijn ook niet echt schokkend te noemen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:05 schreef piepie het volgende:
Knap respectloos voor de nabestaanden dan als dat zo is.
Die foto's kunnen toch ook discreet getoond worden en niet op een grote beamer zodat iedereen er screenshots van kan nemen.
Hoe denk jij over alle dingen die niet kloppen? Je klinkt alsof je redelijk verstand hebt van rechtszaken dus ben wel benieuwd naar jouw kijk op de dingen die niet kloppen. Zoals zijn naam en geboortedatum en dat soort dingen. Ik dacht altijd dat zulke dingen heel serieus genomen werden, ik kan niet eens een telefoon abonnement bestellen als er een initiaal of streepje tussen mijn naam niet klopt. Geeft de postbode gewoon niet af als het niet precies klopt zoals op mijn legitimatie. Bij de bank hoef ik daar ook niet mee aan te komen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:00 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Osama kreeg dan ook geen proces. Soms twijfel ik echt of mensen wel het doel van een proces begrijpen. Dat is namelijk alle feiten openbaar maken en tonen met als doelstelling een verdachte veroordeeld te krijgen. Dat dan die foto's getoond worden is niet meer dan logisch. Net zoals dat in iedere andere rechtzaak gebeurt.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:51 schreef piepie het volgende:
Had die lijkschouwer trouwens aan het plafond gehangen toen hij hem nam?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |