Hé wat een leuke reactie Magnificat. .. ;-)quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:52 schreef Magnificat het volgende:
Ik heb deze verhalen altijd genegeerd omdat ik dacht ach je moet wat te zeiken hebben.
Niet wetend dat het zo`n complex en vreemd verhaal zou zijn.
Heb vandaag alle topics doorgelezen en de site uit de OP.
Jemig, wat een eigenzinnigheden allemaal, mijn vraag is dan waarom?
- Omdat hij eigenlijk niet dood is?
- Overheid?
- Zelfmoord?
-??
Die vraag zal wel nooit beantwoord gaan worden.
Heel fijn dat jullie elke keer updates plaatsen![]()
Blijf dat vooral doen, want als leek alles bijhouden is niet te doen.
quote:Justitie maakte fout bij dood Michael Jackson
Laatste update: 7 oktober 2011 09:13 info
LOS ANGELES - De lijkschouwer van de Amerikaanse popzanger Michael Jackson heeft donderdag toegegeven dat ze enkele fouten heeft gemaakt bij haar onderzoek.
Foto: ANP
Lijkschouwer Elissa Fleak moest erkennen dat ze geen flesje slaapmiddel had gevonden, zoals ze in haar rapport had genoteerd.
Dat flesje was pas 4 dagen later gevonden door de politie. Ze verzuimde ook vingerafdrukken af te nemen van enkele flesjes. Fleak had bovendien haar oorspronkelijke aantekeningen vernietigd.
De lijkschouwer moest een kruisverhoor ondergaan tijdens het strafproces over de dood van Jackson in 2009. Justitie heeft Jacksons lijfarts Conrad Murray aangeklaagd voor moord. Murray zou Jackson een overdosis slaapmiddel hebben toegediend.
Propofol
De arts heeft erkend dat hij het sterke slaapmiddel propofol had toegediend door een injectie. Hij ontkent echter dat het een overdosis was,. Volgens hem heeft Jackson zichzelf later een fatale extra dosis toegediend.
De lijkschouwer ontkende dat ze haar bevindingen later had aangepast
Dat dacht je goed hoor ...quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:51 schreef Tinkerbel3 het volgende:
het is misschien een domme opmerking, maar et werd ook op een bed gereanimeerd? en ze gebruikten daar ook echte dokers omdat ze het zo echt mogelijk wilden laten lijken dacht ik?
Super leuk dat je alles hebt gelezen, ik heb net als jij zoiets van "wat is de reden" van al dit gebeuren. Dat het niet in de haak zit twijfel ik inmiddels niet meer aan, alleen de "why"en "wie" blijven nog wazigquote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:52 schreef Magnificat het volgende:
Ik heb deze verhalen altijd genegeerd omdat ik dacht ach je moet wat te zeiken hebben.
Niet wetend dat het zo`n complex en vreemd verhaal zou zijn.
Heb vandaag alle topics doorgelezen en de site uit de OP.
Jemig, wat een eigenzinnigheden allemaal, mijn vraag is dan waarom?
- Omdat hij eigenlijk niet dood is?
- Overheid?
- Zelfmoord?
-??
Die vraag zal wel nooit beantwoord gaan worden.
Heel fijn dat jullie elke keer updates plaatsen![]()
Blijf dat vooral doen, want als leek alles bijhouden is niet te doen.
Precies, alleen de overheid zou dan een groot aandeel hierin kunnen hebben, anders is dit schouwspel absoluut niet mogelijkquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:11 schreef Moonwalk het volgende:
Het is te fake voor woorden allemaal, dus de tegenvraag is dan:"Waarom wordt een rechtszaak met zoveel fouten en dubieuze figuren/acteurs toegestaan als het niet nep is"
Even een lurker over Michael Pastor. Volgens mij is hij met 1 film niet echt een acteur te noemen. Daarbij is hij wel bekend bij het LA surperior court (met telefoonnummer, dus wie belt?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:11 schreef Moonwalk het volgende:
De rechter is op de vorige pagina bewijs van dat hij een acteur is, of hij dan daadwerkelijk daarnaast ook rechter is weet ik niet maar dat met die beroepen zit echt niet pluis hoor kijk maar op pagina 6 van dit topic . Ik kan het alleen inderdaad niet koppelen in waarom zoiets toegstaan wordt door een overheid
zie ook alle posts van Piepie mbt tot het speelgoed in de rechtszaal en de zegels die niet kloppen. Michael zijn naam verkeerd, zowel gespeld als in volledige namen en verkeerde geboortedatum.
Het is te fake voor woorden allemaal, dus de tegenvraag is dan:"Waarom wordt een rechtszaak met zoveel fouten en dubieuze figuren/acteurs toegestaan als het niet nep is"
Ik denk ook dat de overheid een rol hierin speelt.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:20 schreef Magnificat het volgende:
[..]
Precies, alleen de overheid zou dan een groot aandeel hierin kunnen hebben, anders is dit schouwspel absoluut niet mogelijk
Ik heb het zelf gisterenavond ook gemist (heb ook nog een leven naast dit ...quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:52 schreef Hilde3 het volgende:
Hey!
Heeft iemand gisteravond gekeken? Ik heb helaas een groot deel gemist, heb ergens gelezen dat er een tape van Murray is afgespeeld. Heeft iemand daar misschien een link van?
Dankjewel alvast.
Trouwens ik lees op het forum van alles over V for Vendetta, ik heb geen idee wat dat betekend, kan het gewoon niet plaatsen. Mijn engels is ook niet zo heel goed dus het forum is soms een beetje lastig voor me. Hoop dat iemand het in het kort kan uitleggen?
Dankjewel voor je uitgebreide reactie.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:08 schreef piepie het volgende:
[..]
Ik heb het zelf gisterenavond ook gemist (heb ook nog een leven naast dit ...), maar vanmiddag heb ik wel al een heel stuk van het transcript kunnen lezen. Het was het eerste verhoor van Murray op 27 juni 2009.
Ik ben gekomen tot en met het deel waarin hij opsomt wat hij Michael allemaal had toegediend die nacht. Nou daar kun je dus een olifant mee onder zeil krijgen, maar Michael bleef klaarwakker ....Is hij bovenmenselijk????? haha
http://www.scribd.com/doc(...)y-s-police-interview
Dan over V for Vendetta.
Dit was een film die Michael graag zag. Ik weet niet of jij de film ooit hebt gezien, maar het is een aanrader om te kijken. Geweldige film en de overeenkomsten met Michael zijn overweldigend.
Ik zal er later iets uitgebreider op terugkomen ...
Hier alvast een korte teaser:
edit: nog een iets langer filmpje
En er was eind vorig jaar het interview van Ophra Winfrey met de moeder en kinderen van Michael. Op de vraag aan Paris wat Michael het lekkerst maakte antwoordde Paris: French Toast ...(was ook V's specialiteit) en ze had het ook over snickers.
Voor die snickers verwijs ik je even naar topic 3 in deze reeks:
Michael Jackson #3 The plot still thickens...
Toevalligheden, of een kleine hint van de kinderen???
V probeerde in de film macht over de media te krijgen.
Doet Michael nu hetzelfde???
De media hebben hem vreselijk te kijk gezet met alle onzinverhalen, wacko jacko etc.
Een vendetta dus van Michael misschien (wraak op de media en op justitie)?
[ afbeelding ]
Waarom zouden ze een valse foto plaatsen?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:54 schreef piepie het volgende:
Ja die autopsiefoto heb ik ook al gezien vanavond.
Ik hoop (en denk) niet dat die echt is, want het is geen prettig gezicht en ik snap ook niet dat TMZ dat zomaar plaatst.
Dat moet toch makkelijk te controleren zijn?quote:Prosecutors just showed an image of Michael Jackson's dead, naked body sprawled on a gurney -- taken hours after the singer died.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |