abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102743465
Ik schakel net in op het proces en lees in de chat dat er vandaag nog een olifant is, de 2e dus.
Dit keer een hele grote, ergens links van de rechter.

Als ik hem zie zal ik een screenshot maken ... :)

edit:

Iemand had al een mooi screenshot gemaakt waarop 2 olifanten te zien zijn:

THE GREATEST SHOW ON EARTH ... *O*

[ Bericht 35% gewijzigd door piepie op 05-10-2011 19:24:05 ]
  donderdag 6 oktober 2011 @ 00:28:33 #177
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_102758638
Ik ben te laat ingeschakeld, en vroeg me af of iemand van jullie mij kan vertellen wie zij is en waar al die flessen met propofol, lidocaïne en nog meer zepammen vandaan komen?
Het is bewijs van de politie wat nu gebruikt wordt als bewijs van de aanklager.....

(tis echt onnoemelijk veel drugs zeg :X )
pi_102759718
Ik was ook te laat ingeschakeld en heb niet erg lang gekeken, het was zeer slaapverwekkend allemaal.
Ik begreep eruit dat al die pillen, propofol etc. in Michael's huis zijn gevonden en dat zij van de coroners office was Tass ... ;)
pi_102779994
Ik heb deze verhalen altijd genegeerd omdat ik dacht ach je moet wat te zeiken hebben.
Niet wetend dat het zo`n complex en vreemd verhaal zou zijn.
Heb vandaag alle topics doorgelezen en de site uit de OP.
Jemig, wat een eigenzinnigheden allemaal, mijn vraag is dan waarom?
- Omdat hij eigenlijk niet dood is?
- Overheid?
- Zelfmoord?
-??

Die vraag zal wel nooit beantwoord gaan worden.

Heel fijn dat jullie elke keer updates plaatsen ^O^
Blijf dat vooral doen, want als leek alles bijhouden is niet te doen.
pi_102781509
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 18:52 schreef Magnificat het volgende:
Ik heb deze verhalen altijd genegeerd omdat ik dacht ach je moet wat te zeiken hebben.
- Overheid?
- Zelfmoord?
-??

Hé wat een leuke reactie Magnificat. .. ;-)
Wat ik er heel goed aan vind is dat jij de moeite hebt genomen om de topics door te lezen en dus ook echt een mening kunt vormen, al zal dat niet makkelijk zijn denk ik.
Zeiken houd ik ook niet van en daar heeft dit topic ook niets mee te maken, haha.
Ik volg alles al zo'n 2 jaar en wat er hier in deze topics staat is lang niet alles. Hier probeer ik het begrijpelijk te houden voor mensen die even snel komen neuzen, maar het gaat veel dieper.

Het hoe en waarom is inderdaad moeilijk te beantwoorden, omdat de enige die dat echt kan Michael zelf zal zijn.

Ik doe er toch een filmpje bij om nog iets meer inzicht te geven:

Ik bedenk ook altijd dat Michael zelf ooit heeft gezegd dat voor hem niets onmogelijk is.

[ Bericht 0% gewijzigd door piepie op 06-10-2011 19:46:57 ]
pi_102782175
Dit filmpje wat wereldwijd op tv is geweest kort na de "dood" van Michael is wel weer een aanrader om nog eens te kijken nu.

Murray die zijn patiënten toespreekt via Youtube ... :?
(ligt het aan mij, of lijken de zinnen rechtstreeks uit Michael's mond te komen?)

pi_102797145
Er is weer iets ontdekt wat niet klopt bij het proces.

Eerst hadden we al de foute spelling van de naam Michael (er stond Micheal) en de foute dag van geboorte (er stond 28 i.p.v. 29 augustus 1958) op de flip-over van de aanklager.
(Omdat Michael Joe Jackson tegenwoordig Michael Joseph Jackson heet zal ik daar maar niet eens over beginnen ;) )

Nu blijkt ook het zegel van Californië niet te kloppen.

Op de officiële zegel staan 31 sterren (Califonië is de 31e staat), maar op de zegel die wij steeds te zien krijgen tijdens het proces (bij de pauzes) staan 32 sterren.

Zo hoort het:

http://www.netstate.com/states/symb/seals/ca_seal.htm

En zo zien wij het:

32 sterren

Hoax filmpje:

Slordigheden of bewuste fouten????
pi_102828223
het is misschien een domme opmerking, maar et werd ook op een bed gereanimeerd? en ze gebruikten daar ook echte dokers omdat ze het zo echt mogelijk wilden laten lijken dacht ik?
sprookje:
er was eens een rechtvaardige man.
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 00:27:00 #184
262978 Moonwalk
Ik zeg ook maar wat ik vind
pi_102832434
Hey dus Piepie je zat niet fout met dat dat autopsierapport niet klopt

http://www.nu.nl/achterkl(...)michael-jackson.html

( ik bekijk en reageer later nog op je andere posts ^O^ keep it comming )

quote:
Justitie maakte fout bij dood Michael Jackson
Laatste update: 7 oktober 2011 09:13 info
LOS ANGELES - De lijkschouwer van de Amerikaanse popzanger Michael Jackson heeft donderdag toegegeven dat ze enkele fouten heeft gemaakt bij haar onderzoek.
Foto: ANP

Lijkschouwer Elissa Fleak moest erkennen dat ze geen flesje slaapmiddel had gevonden, zoals ze in haar rapport had genoteerd.

Dat flesje was pas 4 dagen later gevonden door de politie. Ze verzuimde ook vingerafdrukken af te nemen van enkele flesjes. Fleak had bovendien haar oorspronkelijke aantekeningen vernietigd.
De lijkschouwer moest een kruisverhoor ondergaan tijdens het strafproces over de dood van Jackson in 2009. Justitie heeft Jacksons lijfarts Conrad Murray aangeklaagd voor moord. Murray zou Jackson een overdosis slaapmiddel hebben toegediend.

Propofol

De arts heeft erkend dat hij het sterke slaapmiddel propofol had toegediend door een injectie. Hij ontkent echter dat het een overdosis was,. Volgens hem heeft Jackson zichzelf later een fatale extra dosis toegediend.

De lijkschouwer ontkende dat ze haar bevindingen later had aangepast
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
pi_102833328
Ik heb het niet op kunnen brengen om lang naar het verhoor van die Elissa Fleak te luisteren Moonwalk, dus dit was me ontgaan. Ik zag gisteren ontelbare (potjes/flesjes/pillen) medicijnen voorbij komen, er kwam geen eind aan, dus verloor ik mijn geduld.
Ik hoop dat ze Conrad Murray zelf nog oproepen in het getuigenbankje. Dat lijkt me nu wel zeer interessant om te horen hoe hij zichzelf tegen dit alles verdedigt.

Het meest merkwaardige wat niet klopt in het autopsierapport is toch wel dat er nergens melding van het litteken op Michael's hoofd is gedaan van de brandwonden van het Pepsi-ongeval.
Dat lijkt mij toch zijn grootste litteken. Kleine plekjes is wel melding van gemaakt, ... dus???
Er klopte nog veel meer niet, maar het is al weer zo'n tijd geleden dat ik al dat andere even niet meer zo snel kan herinneren.

Misschien komt Ed Winter nog getuigen, dat is de lijkschouwer en die Elissa Fleak is een medewerkster van hem.

Er is ook gebruik gemaakt van codenaam "Gershwin" (Trauma Gershwin) bij een bloedmonster.
Toevallig dat de componist Gershwin een grote hit heeft gehad met het nummer "It ain't necessarily so". Ik moet dat nog even verder uitzoeken, want misschien gebruiken ze die codenaam wel bij bekendheden. Maar ik blijf het vreemd vinden.

edit: Wel een filmpje erover gevonden. Interessant, maar weet niet wat ik ervan denken moet. Ik zit even in de Twilight Zone, moet maar snel naar bed (3.21 uur inmiddels):

Op de hoax-fora wordt het een Kangaroo Court genoemd ... :)
(een nep-rechtszaak, google er maar eens op)

[ Bericht 2% gewijzigd door piepie op 08-10-2011 16:21:25 ]
pi_102833474
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 22:51 schreef Tinkerbel3 het volgende:
het is misschien een domme opmerking, maar et werd ook op een bed gereanimeerd? en ze gebruikten daar ook echte dokers omdat ze het zo echt mogelijk wilden laten lijken dacht ik?
Dat dacht je goed hoor ... ;)
Pas op aanwijzing van de ambulancemedewerkers hebben ze Michael op de grond gelegd om verder te reanimeren.
pi_102847280
Stellende dat MJ nog leeft;

Ik vraag mij dan af waarom mensen met een bepaalde functie ( arts, rechter, patholoog etc) zich laten verleiden om mee te doen met iets dat niet bestaat.
Of zijn deze mensen eigenlijk niet wie ze zijn? Bv de rechter is officieel geen rechter?
Is dat al nagetrokken?

Indien ze dat wel zijn, kan het bijna niet anders dan dat een overheid een zeer grote rol speelt.
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 17:11:48 #188
262978 Moonwalk
pi_102847402
De rechter is op de vorige pagina bewijs van dat hij een acteur is, of hij dan daadwerkelijk daarnaast ook rechter is weet ik niet maar dat met die beroepen zit echt niet pluis hoor kijk maar op pagina 6 van dit topic . Ik kan het alleen inderdaad niet koppelen in waarom zoiets toegstaan wordt door een overheid

zie ook alle posts van Piepie mbt tot het speelgoed in de rechtszaal en de zegels die niet kloppen. Michael zijn naam verkeerd, zowel gespeld als in volledige namen en verkeerde geboortedatum.

Het is te fake voor woorden allemaal, dus de tegenvraag is dan:"Waarom wordt een rechtszaak met zoveel fouten en dubieuze figuren/acteurs toegestaan als het niet nep is"

[ Bericht 18% gewijzigd door Moonwalk op 08-10-2011 17:17:01 ]
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 17:15:44 #189
262978 Moonwalk
pi_102847506
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 18:52 schreef Magnificat het volgende:
- Overheid?
- Zelfmoord?
-??

Super leuk dat je alles hebt gelezen, ik heb net als jij zoiets van "wat is de reden" van al dit gebeuren. Dat het niet in de haak zit twijfel ik inmiddels niet meer aan, alleen de "why"en "wie" blijven nog wazig
pi_102847638
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 17:11 schreef Moonwalk het volgende:

Het is te fake voor woorden allemaal, dus de tegenvraag is dan:"Waarom wordt een rechtszaak met zoveel fouten en dubieuze figuren/acteurs toegestaan als het niet nep is"
Precies, alleen de overheid zou dan een groot aandeel hierin kunnen hebben, anders is dit schouwspel absoluut niet mogelijk
pi_102847667
Oh en Moon & Piep, dank voor het hartelijke ontvangst!
Zonder jullie updates en info viel er ook wenig te lezen hier ;)
pi_102848326
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 17:11 schreef Moonwalk het volgende:
De rechter is op de vorige pagina bewijs van dat hij een acteur is, of hij dan daadwerkelijk daarnaast ook rechter is weet ik niet maar dat met die beroepen zit echt niet pluis hoor kijk maar op pagina 6 van dit topic . Ik kan het alleen inderdaad niet koppelen in waarom zoiets toegstaan wordt door een overheid

zie ook alle posts van Piepie mbt tot het speelgoed in de rechtszaal en de zegels die niet kloppen. Michael zijn naam verkeerd, zowel gespeld als in volledige namen en verkeerde geboortedatum.

Even een lurker over Michael Pastor. Volgens mij is hij met 1 film niet echt een acteur te noemen. Daarbij is hij wel bekend bij het LA surperior court (met telefoonnummer, dus wie belt? ;) )
http://www.lasuperiorcourt.org/judicialofficers/ui/index.aspx
http://www.courts.ca.gov/2948.htm (staat bij County of LA, dus even doorscrollen)
pi_102851974
Hey!

Heeft iemand gisteravond gekeken? Ik heb helaas een groot deel gemist, heb ergens gelezen dat er een tape van Murray is afgespeeld. Heeft iemand daar misschien een link van?

Dankjewel alvast.

Trouwens ik lees op het forum van alles over V for Vendetta, ik heb geen idee wat dat betekend, kan het gewoon niet plaatsen. Mijn engels is ook niet zo heel goed dus het forum is soms een beetje lastig voor me. Hoop dat iemand het in het kort kan uitleggen?

[ Bericht 38% gewijzigd door Hilde3 op 08-10-2011 19:58:59 ]
pi_102852262
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 17:20 schreef Magnificat het volgende:

[..]

Precies, alleen de overheid zou dan een groot aandeel hierin kunnen hebben, anders is dit schouwspel absoluut niet mogelijk
Ik denk ook dat de overheid een rol hierin speelt.
Het was ook nogal opmerkelijk dat de FBI alle files openbaar maakte over Michael pakweg een halfjaar of een jaar na zijn "dood".
Er stond niets in wat hem in opspraak kon brengen, wel dat hij zelf bedreigd was.
Was dit een onderdeel van het zuiveren van zijn "slechte" imago?? (nog steeds denken veel mensen dat hij echt een pedofiel was).
pi_102852494
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 19:52 schreef Hilde3 het volgende:
Hey!

Heeft iemand gisteravond gekeken? Ik heb helaas een groot deel gemist, heb ergens gelezen dat er een tape van Murray is afgespeeld. Heeft iemand daar misschien een link van?

Dankjewel alvast.

Trouwens ik lees op het forum van alles over V for Vendetta, ik heb geen idee wat dat betekend, kan het gewoon niet plaatsen. Mijn engels is ook niet zo heel goed dus het forum is soms een beetje lastig voor me. Hoop dat iemand het in het kort kan uitleggen?
Ik heb het zelf gisterenavond ook gemist (heb ook nog een leven naast dit ... :) ), maar vanmiddag heb ik wel al een heel stuk van het transcript kunnen lezen. Het was het eerste verhoor van Murray op 27 juni 2009.
Ik ben gekomen tot en met het deel waarin hij opsomt wat hij Michael allemaal had toegediend die nacht. Nou daar kun je dus een olifant mee onder zeil krijgen, maar Michael bleef klaarwakker .... :D Is hij bovenmenselijk????? haha

http://www.scribd.com/doc(...)y-s-police-interview

Dan over V for Vendetta.
Dit was een film die Michael graag zag. Ik weet niet of jij de film ooit hebt gezien, maar het is een aanrader om te kijken. Geweldige film en de overeenkomsten met Michael zijn overweldigend.
Ik zal er later iets uitgebreider op terugkomen ... ;)

Hier alvast een korte teaser:

edit: nog een iets langer filmpje

En er was eind vorig jaar het interview van Ophra Winfrey met de moeder en kinderen van Michael. Op de vraag aan Paris wat Michael het lekkerst maakte antwoordde Paris: French Toast ... :D (was ook V's specialiteit) en ze had het ook over snickers.
Voor die snickers verwijs ik je even naar topic 3 in deze reeks:

Michael Jackson #3 The plot still thickens...

Toevalligheden, of een kleine hint van de kinderen???

V probeerde in de film macht over de media te krijgen.
Doet Michael nu hetzelfde???
De media hebben hem vreselijk te kijk gezet met alle onzinverhalen, wacko jacko etc.
Een vendetta dus van Michael misschien (wraak op de media en op justitie)?

[ Bericht 2% gewijzigd door piepie op 08-10-2011 21:28:40 ]
pi_102852565
Ja KVD Michael Pastor is inderdaad wel een echte rechter ... ;)
(bedankt voor de links)

Moonwalk, ik denk dat wij ook maar naar LA moeten verhuizen.
Veel van die mensen die bij de zaak betrokken zijn hebben ook filmrolletjes gehad.
Een lucratief schnabbelcircuit daar .... _O-

[ Bericht 12% gewijzigd door piepie op 09-10-2011 15:20:57 ]
pi_102978255
quote:
99s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 20:08 schreef piepie het volgende:

[..]

Ik heb het zelf gisterenavond ook gemist (heb ook nog een leven naast dit ... :) ), maar vanmiddag heb ik wel al een heel stuk van het transcript kunnen lezen. Het was het eerste verhoor van Murray op 27 juni 2009.
Ik ben gekomen tot en met het deel waarin hij opsomt wat hij Michael allemaal had toegediend die nacht. Nou daar kun je dus een olifant mee onder zeil krijgen, maar Michael bleef klaarwakker .... :D Is hij bovenmenselijk????? haha

http://www.scribd.com/doc(...)y-s-police-interview

Dan over V for Vendetta.
Dit was een film die Michael graag zag. Ik weet niet of jij de film ooit hebt gezien, maar het is een aanrader om te kijken. Geweldige film en de overeenkomsten met Michael zijn overweldigend.
Ik zal er later iets uitgebreider op terugkomen ... ;)

Hier alvast een korte teaser:

edit: nog een iets langer filmpje

En er was eind vorig jaar het interview van Ophra Winfrey met de moeder en kinderen van Michael. Op de vraag aan Paris wat Michael het lekkerst maakte antwoordde Paris: French Toast ... :D (was ook V's specialiteit) en ze had het ook over snickers.
Voor die snickers verwijs ik je even naar topic 3 in deze reeks:

Michael Jackson #3 The plot still thickens...

Toevalligheden, of een kleine hint van de kinderen???

V probeerde in de film macht over de media te krijgen.
Doet Michael nu hetzelfde???
De media hebben hem vreselijk te kijk gezet met alle onzinverhalen, wacko jacko etc.
Een vendetta dus van Michael misschien (wraak op de media en op justitie)?

[ afbeelding ]
Dankjewel voor je uitgebreide reactie.
Had nog nooit van die film gehoord, binnenkort maar eens kijken :)

Dat transcript is echt lang, ben ongeveer tot de helft gekomen. Inderdaad heel veel medicijnen, pff.

Een foto dat ze vandaag hebben laten zien:
http://www.tmz.com/2011/1(...)ughter/#.TpShO95GNl0
pi_102983441
Dank je Hilde.

Ja die autopsiefoto heb ik ook al gezien vanavond.
Ik hoop (en denk) niet dat die echt is, want het is geen prettig gezicht en ik snap ook niet dat TMZ dat zomaar plaatst.

Wel weer frappant dat ook hier weer iets niet aan klopt, namelijk de datum.
25 Augustus 2009 in plaats van 25 juni 2009.
We hebben al de naam Joseph in plaats van Joe, we hebben 32 sterren in het zegel van Californië en nu weer die datum die niet klopt.

Maar ik geloof echt dat hij nog leeft en zo'n foto zegt mij dus niets .... ;)
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 23:59:27 #199
6941 APK
Factual, I think.
pi_102983667
quote:
99s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 23:54 schreef piepie het volgende:

Ja die autopsiefoto heb ik ook al gezien vanavond.
Ik hoop (en denk) niet dat die echt is, want het is geen prettig gezicht en ik snap ook niet dat TMZ dat zomaar plaatst.
Waarom zouden ze een valse foto plaatsen?
Er staat
quote:
Prosecutors just showed an image of Michael Jackson's dead, naked body sprawled on a gurney -- taken hours after the singer died.
Dat moet toch makkelijk te controleren zijn?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_102983831
Ik vond die foto ook niet van een goede kwaliteit, wel wat beter als de vorige maar tegenwoordig ( 2 jaar geleden dan ;) ) zijn de foto's wel helder dan dit.
Al schrok ik wel even toen ik hem zag. Ik hoop echt dat hij nep is.

Of hij nog leeft, geen idee, twijfel steeds vaker.
Er is zoveel te lezen en dan die rechtszaak er nog bij, veel om bij te houden. Ik vraag me af waarom al die moeite als het een hoax is.

[ Bericht 3% gewijzigd door Hilde3 op 12-10-2011 00:22:45 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')