abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102675082
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 23:45 schreef Moonwalk het volgende:
HEY !! Zit ik net te lezen is het opeens weg :D
Hihihi, dat was een bericht wat achteraf niet bleek te kloppen
Iemand op de chat naast de livestream op het hoax-forum meldde dat er geen vlaggen waren in de rechtszaal en ik zag ze ook niet. Die dingen horen naast de rechter te staan. De vlag van de VS en de vlag van Californië. Ik ben daarna even tv gaan kijken en schakel net weer in zie ik dat die vlaggen er wel zijn, maar iets verder in de hoeken ... _O-

Ik lig hier in een deuk om die commentaren op die chat.
Nu zegt er net weer iemand "Die man in dat grijze pak draagt die nou een siliconenmasker?"
_O-

Die chat lezen tijdens het proces maakt het wel vermakelijk, want ik heb er weinig geduld voor verder.
http://www.michaeljacksonhoaxforum.com/trial_live.php
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 01:12:48 #127
262978 Moonwalk
Ik zeg ook maar wat ik vind
pi_102675295
Die rechter, maakt zoveel grapjes en spreekt bijna op een manier die alleen radio/tvpresentators onder de knie hebben
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 01:14:08 #128
262978 Moonwalk
pi_102675309
quote:
99s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 00:54 schreef piepie het volgende:

[..]

Hihihi, dat was een bericht wat achteraf niet bleek te kloppen
Iemand op de chat naast de livestream op het hoax-forum meldde dat er geen vlaggen waren in de rechtszaal en ik zag ze ook niet. Die dingen horen naast de rechter te staan. De vlag van de VS en de vlag van Californië. Ik ben daarna even tv gaan kijken en schakel net weer in zie ik dat die vlaggen er wel zijn, maar iets verder in de hoeken ... _O-

Ik lig hier in een deuk om die commentaren op die chat.
Nu zegt er net weer iemand "Die man in dat grijze pak draagt die nou een siliconenmasker?"
_O-

Die chat lezen tijdens het proces maakt het wel vermakelijk, want ik heb er weinig geduld voor verder.
http://www.michaeljacksonhoaxforum.com/trial_live.php
Ik lees ook 1 en ander mee in de chat, maar vind dat ze daar meestal te ver of te lang doordraven. Niet allemaal hoor er komen soms ook hele interessante dingen voorbij zoals dat van die game, dat had ik ook via daar opgepikt
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
pi_102675373
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 01:14 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Ik lees ook 1 en ander mee in de chat, maar vind dat ze daar meestal te ver of te lang doordraven. Niet allemaal hoor er komen soms ook hele interessante dingen voorbij zoals dat van die game, dat had ik ook via daar opgepikt
Ja je kunt er wel eens iets oppikken, maar ze zijn erg melig natuurlijk omdat ze believers zijn.
Ze noemen het een Kangaroo Court, wat inhoudt een nep dan wel onwettige rechtszaak.
Ik had er nooit van gehoord dus heb dat even gegoogeld.

Heb je het olifantje al gezien? Het staat op het bureau van de vrouw die bij iedere getuige aan het begin de eed afneemt. Je ziet het van achteren.
Er bestaat ook een uitdrukking "An elephant in the room": http://en.wikipedia.org/wiki/Elephant_in_the_room
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 01:20:56 #130
262978 Moonwalk
pi_102675384
http://twitter.com/#!/MJNA

een twitteraccount die de hele voorgang van de rechtszaak tweet, handig om bij te lezen als je niet hebt gekeken denk ik
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 01:22:55 #131
262978 Moonwalk
pi_102675412
quote:
99s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 01:19 schreef piepie het volgende:

[..]

Ja je kunt er wel eens iets oppikken, maar ze zijn erg melig natuurlijk omdat ze believers zijn.
Ze noemen het een Kangaroo Court, wat inhoudt een nep dan wel onwettige rechtszaak.
Ik had er nooit van gehoord dus heb dat even gegoogeld.

Heb je het olifantje al gezien? Het staat op het bureau van de vrouw die bij iedere getuige aan het begin de eed afneemt. Je ziet het van achteren.
Er bestaat ook een uitdrukking "An elephant in the room": http://en.wikipedia.org/wiki/Elephant_in_the_room
Nee ik haakte net te laat in toen de rechter op talkshowmanier ging afsluiten. Deed me denken aan David Letterman enzo

quote:
"Elephant in the room" is an English metaphorical idiom for an obvious truth that is being ignored or goes unaddressed. The idiomatic expression also applies to an obvious problem or risk no one wants to discuss.[1]

It is based on the idea that an elephant in a room would be impossible to overlook; thus, people in the room who pretend the elephant is not there have chosen to avoid dealing with the looming big issue.
Piepie daar moest je een screenshot van maken! :( :* O+
pi_102675416
Tunnels gevonden onder Neverland?
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_102675447
quote:
11s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 01:23 schreef Stokstaart het volgende:
Tunnels gevonden onder Neverland?
huh? _O_
pi_102675454
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 01:20 schreef Moonwalk het volgende:
http://twitter.com/#!/MJNA

een twitteraccount die de hele voorgang van de rechtszaak tweet, handig om bij te lezen als je niet hebt gekeken denk ik
Ja dank je, ik heb er ook nog een toegevoegd vanavond (maar nog niets gelezen daar):
http://twitter.com/#!/TheConradMurray
pi_102675470
quote:
99s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 01:25 schreef piepie het volgende:

[..]

huh? _O_
Op die livechat. Bericht zou ook op TMZ staan.
Kan nog niks vinden verder.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_102675476
Ik zal eens proberen ergens een screenshot van te maken Moonwalk (even oefenen).

Wat die rechter betreft, die kan zo naar Comedy Central.
Ik had hem gegoogeld en zag dat er ene Michael Pastor ook in een korte film heeft gespeeld in 2010, die geschreven is door Mark Lester (die goede vriend van Michael!!!).
Moet dat nog even op een rijtje krijgen. Ik heb niet de indruk dat er nog een Michael Pastor rondloopt, maar wil dat nog even zien uit te zoeken.
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 01:38:24 #137
262978 Moonwalk
pi_102675580
quote:
99s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 01:26 schreef piepie het volgende:

[..]

Ja dank je, ik heb er ook nog een toegevoegd vanavond (maar nog niets gelezen daar):
http://twitter.com/#!/TheConradMurray
Hier nog wat leuk leeswerk mbt getuigen enz http://www.tmz.com/category/conrad-murray-trial/#.TopGSXEWc7A

quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 01:27 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Op die livechat. Bericht zou ook op TMZ staan.
Kan nog niks vinden verder.
Ik kan er ook niks over vinden maar heb wel het berichtje in de chat gezien

quote:
99s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 01:28 schreef piepie het volgende:
Ik zal eens proberen ergens een screenshot van te maken Moonwalk (even oefenen).

Wat die rechter betreft, die kan zo naar Comedy Central.
Ik had hem gegoogeld en zag dat er ene Michael Pastor ook in een korte film heeft gespeeld in 2010, die geschreven is door Mark Lester (die goede vriend van Michael!!!).
Moet dat nog even op een rijtje krijgen. Ik heb niet de indruk dat er nog een Michael Pastor rondloopt, maar wil dat nog even zien uit te zoeken.
Heb je enig idee hoe die film heet?? Want nu wil ik daar wel werk van maken en zien wie er in speelt :P
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 01:48:23 #138
262978 Moonwalk
pi_102675678
Ik ben al begonnen, blijkbaar was Michael de peetvader van Mark Lester zijn kinderen en hebben ze elkaar zo ontmoet

quote:
Mark met Jackson in the mid 70s while the Jackson 5 were on tour in the UK. Aparently 'Oliver!' was Michael's favourite film and his agent phoned up Mark and set up a meeting where the two bonded over their simliar experiences as child stars.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou het de film "Groupie" kunnen zijn?
quote:
When a mysterious groupie joins legendary cursed band, "The Dark Knights", a series of unexplained murders derails their comeback tour.
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 01:54:44 #139
262978 Moonwalk
pi_102675742
Nope het is niet "Groupie" ! Ik heb het gevonden

Dilated (2010)

plot:
quote:
Left for dead, abandoned, and confused, test subject D.I.C. cant recall anything about his past life. With a group of relentless mercenaries hot on his tail, all he knows is that they want him dead or alive. Slowly unraveling a sinister plot perpetrated by the highest levels of government, he learns that he may be the key to solving a mysterious, adverse epidemic that threatens the very fabric of society; a fact that still doesn't stop him from kicking ass and going out with a bang.
oh my lorddd wat gek weer *) , past een beetje bij die nieuwe game die komt
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 02:04:39 #140
262978 Moonwalk
pi_102675858
Oke een post invasie van mij maar let op ! :

Let op drie namen boven Michael Pastor !!!

Joshua Nguyen ... Infected #63

Steve Nguyen ... Dr. Yang

Die bovenste naam staat net niet op mn shot maar je kan zelf hier kijken:
http://www.imdb.com/title/tt1663331/fullcredits#cast

Dus wat is er met die namen? Michael Pastor heeft dezelfde naam van de rechter en
de naam "Nguyen" komt die bekend voor?

JUIST JA. Val bijna van mn stoel af hier :D allemaal lekker in een korte film van Mark Lester, de peetvader van MJ zn kids. HMMMMHMMM. 8)7 :+ schiet mij maar lek :X
pi_102675875
Ja dat is die film die ik bedoelde Moonwalk.
Als je kijkt bij full cast and crew dan staat daar ook Michael Pastor tussen.
Zou het onze vrolijke rechter echt zijn?

Ik zit in de Twiligt Zone ... _O-

edit: ik zie dat je alles al op een rijtje hebt gezet, applaus hoor!

Die omschrijving van die film en dan die zinnen die je bold hebt gemaakt, het is toch niet te geloven. En dan ook nog familie van die ene arts. Film is ook geschoten in UCLA. Ze hebben daar lekkere bijbaantjes allemaal in LA .... _O-

Die arts in de rechtszaal leek wel een Ninja Warrior ... _O-

[ Bericht 21% gewijzigd door piepie op 04-10-2011 02:49:03 ]
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 02:09:50 #142
262978 Moonwalk
pi_102675920
Piepie niet gaan slapen hoor :P ik heb nog iets, ff 1 minuutje dan upload ik de plaatjes
pi_102675933
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 02:09 schreef Moonwalk het volgende:
Piepie niet gaan slapen hoor :P ik heb nog iets, ff 1 minuutje dan upload ik de plaatjes
Ben benieuwd ... *)

Trailer van Dilated:

Is dat onze Michael Pastor op 0.58 min.? Ik twijfel wel erg, maar zou kunnen. Hij trekt hier een bek, wat hem iets onherkenbaarder kan maken dan achter zijn desk in de rechtbank.
Nog een keer gekeken en ik denk niet dat dit hem is, maar de cast is zo lang dat onze vrolijke rechter niet in de trailer hoeft te zitten.

[ Bericht 16% gewijzigd door piepie op 04-10-2011 02:23:37 ]
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 02:24:49 #144
262978 Moonwalk
pi_102676030
Oke dus even zoeken en ik heb de trailer van de film gevonden

Hier is het:

Ik heb tijdens het posten van dit bericht de film nog niet bekeken, wel heb ik er doorheen gescrolled ik zie dit:

REALLY???? zie ik dit goed? :D :P :o

dinsdag 4 oktober 2011 @ 02:28:01 #145
262978 Moonwalk
pi_102676047
quote:
99s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 02:05 schreef piepie het volgende:
Ja dat is die film die ik bedoelde Moonwalk.
Als je kijkt bij full cast and crew dan staat daar ook Michael Pastor tussen.
Zou het onze vrolijke rechter echt zijn?
Ik zit in de Twiligt Zone ... _O-

edit: ik zie dat je alles al op een rijtje hebt gezet, applaus hoor!

Die omschrijving van die film en dan die zinnen die je bold hebt gemaakt, het is toch niet te geloven. En dan ook nog die arts. Film is ook geschoten in UCLA. Ze hebben daar lekkere bijbaantjes allemaal in LA .... _O-

Die arts leek wel een Ninja Warrior ... _O-
Oyeahh lekker in UCLA filmpjes maken met vriendjes van MJ en rolletjes voor de rechter en familieleden van getuigende dokters oyeah oyeah oyeah *O*

Wat een boevenbende! _O-
pi_102676057
Ai, jij had ook de trailer zie ik.

Wat denk je? Is dat dezelfde man??? Waarom dan een andere naam???
edit: ik heb net ontdekt dat Jasyn Jeffries die kale hoofdrolspeler uit de film is ... ;)

Pff, ik moet echt naar bed nu, ga er morgen weer even goed naar kijken.

Ik heb wel een foto kunnen vinden (bij Pearl Jr. twitter) van het olifantje:

[ Bericht 10% gewijzigd door piepie op 04-10-2011 02:35:37 ]
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 02:35:13 #147
262978 Moonwalk
pi_102676087
Hoe bedoel je andere naam? Hij heet gewoon Michael Pastor overal, dat youtube kanaal is van 1 van de andere acteurs en die heet jasynjefferies :p ik vind wel dat het dezelfde is hoor, kijk maar naar die oren en oorlellen, neus, haar , leeftijd en dat soort dingetjes.

Ik zie dat olifantje inderdaad, echt te gek voor woorden hoor :D
pi_102676096
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 02:35 schreef Moonwalk het volgende:
Hoe bedoel je andere naam? Hij heet gewoon Michael Pastor overal, dat youtube kanaal is van 1 van de andere acteurs en die heet jasynjefferies, heeft verder niks te maken met dat de rechter daar in de film zit :p ik vind wel dat het dezelfde is hoor, kijk maar naar die oren en oorlellen en dat soort dingetjes.

Ik zie dat olifantje inderdaad, echt te gek voor woorden hoor :D
Kwartje was net gevallen ja, ik heb net mijn post gewijzigd. Dat is die kale hoofdrolspeler.

Oh ik zie dat het echt onze Michael Pastor is. Het moet toch niet gekker worden!!!

Ik ga maar slapen nu, veel te verwerken weer .... _O-
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 02:41:46 #149
262978 Moonwalk
pi_102676121
Ik zie hem er helemaal in, ik vind het overduidelijk dezelfde man + zelfde naam + genoeg raakvlakken met het hele verhaal. Zou denk ik ook iets te vreemd zijn als er precies iemand van dezelfde leeftijd als een soort dubbelganger in een film speelt die gemaakt is door een man waar MJ de peetvader van de kinderen van is, waar familieleden van getuigende dokters VAN DE RECHTSZAAK een rol in spelen, in het ziekenhuis waar MJ naar toe is gebracht, met dezelfde naam van de rechter die de case van MJ doet en er superveel op lijkt, er verder geen andere mensen met die naam te vinden zijn en screenshot fotos dezelfde soort oude man laten zien, en het hem dan toch niet is?

Not buying it ! :)
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 02:42:29 #150
262978 Moonwalk
pi_102676126
Oh je ziet het inmiddels ook :P slaap lekker ik hou er nu ook mee op maar sta nog steeds met een open mond hahhaha , weltruste !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')