Lijkt me eerder zo'n gangsta-handshake..quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:02 schreef Hilde3 het volgende:
@piepie
Dit filmpje misschien?
Bij 12 seconden ongeveer zie je 2 bodyguards, weet alleen niet of ze elkaar een high five geven maar het lijkt er wel op.
Heb het filmpje even goed bekeken en het is wel heel duidelijk dat ze elkaar een high five geven!
WAUW Moonwalk, ik ontdek net dat jij direct een printscreen hebt gemaakt toen het alarm afging vrijdag. Het klopt dus 100% wat ik heb gelezen dat het exact om 2.26 uur p.m. in California was.quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:26 schreef Moonwalk het volgende:
Gaat het brandalarm nou af?
Geen reden tot paniek zegt de rechter, als er gevaar was geweest was hij de eerste die buiten stond, aldus de rechter + wat gelach uit de zaal.
[ afbeelding ]
degene in het getuigenbankje:
[ afbeelding ]
Niet te herkennen als Michael ...quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:56 schreef tass het volgende:
Ok, gelijk maar even gedaan. Staat op mijnbestand.nl en is een prima site
[urlhttp://www.mijnbestand.nl/Bestand-JDA6I6GTIMWO.mp3[/url] even binnenhalen en afspelen. Ik heb de snelheid dus 1x verhoogd.
Ok hier weet ik niet eens wat ik moet denken, behalve " what the f... !! "quote:Op zondag 2 oktober 2011 03:20 schreef piepie het volgende:
En nog een kort hoax-filmpje "Annie are you oké?" ....![]()
Ja klopt ik zat toen te kijken en maakte maar een screenshot voor het geval dat er later wat mee zou zijnquote:Op zondag 2 oktober 2011 02:50 schreef piepie het volgende:
[..]
WAUW Moonwalk, ik ontdek net dat jij direct een printscreen hebt gemaakt toen het alarm afging vrijdag. Het klopt dus 100% wat ik heb gelezen dat het exact om 2.26 uur p.m. in California was.
23.26 uur onze tijd - 9 uur = 14.26 uur (ofte wel 2.26 p.m.).
Als dit geen clue is ....
Veel puzzelstukjes die in elkaar passen ...quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:00 schreef Puzzelstukje het volgende:
Ik geloof nooit veel van die conspiracies rond bekende doden, maar als je dit allemaal optelt is het wel heel bizar hoor...
Leuk dat je er nog bentquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:26 schreef Maron het volgende:
[..]
Lijkt me eerder zo'n gangsta-handshake..
Goeie zaak @Hilde3, die updates..(ik lees ook nog steeds mee @Piepie en Moonwalk)![]()
Spannende tijden..
Er is wel een olifantje gesignaleerd door Pearl Jr. die dagelijks in de rechtszaal zit. Ze heeft alleen nog geen foto durven nemen omdat dit verboden is en ze niet het risico wil lopen om de zaal te worden uitgezet. (Olifant - P.T. Barnum ...quote:Op maandag 3 oktober 2011 00:35 schreef Moonwalk het volgende:
Piep wat ben jij altijd laat wakker![]()
ontopic: Het is dus bij deze rechtszaak nog even afwachten wanneer er speelgoed opduikt. Ik moest meteen denken aan Michael en zijn gemiste jeugd + peterpan + neverland + speelgoed
Als dat echt zo is ...quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:58 schreef senesta het volgende:
Toch vraag ik me dan wel af hoe er propofol in zijn maag is gekomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |