abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102489868
Oké, interessant.
Ik heb dat net gemist, moest even iets doen hier.

17.30 uur kan ik ook niet gaan kijken, op zijn vroegst rond 19.00-19.30 uur
Maar gelukkig zijn er genoeg mensen die alles volgen en waar ik dan de belangrijkere info kan lezen.
  woensdag 28 september 2011 @ 20:49:54 #27
262978 Moonwalk
Ik zeg ook maar wat ik vind
pi_102490087

Geel is de mode 8-)

Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
pi_102490276
Mooie screenshots Moonwalk (daar ben ik zelf niet zo handig in) ... :)

Ik zie steeds meer geel (jasje van een vrouw, gele vellen papier) ... :s)

[ Bericht 35% gewijzigd door piepie op 28-09-2011 21:00:40 ]
  woensdag 28 september 2011 @ 21:01:02 #29
262978 Moonwalk
pi_102490609

Deze is even voor eventuele details in de zaal. Ik wist niet dat de rechter zelf ook Michael heet. Ze zitten nu dus een Michael te verhoren over Michael, onder toezicht van een rechter die Michael heet en ze dragen allemaal een gele stropdas. Die dame daar aan de voorkant draagt een gele blouse. Weet verder niet wie ze is oid.
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
pi_102490906
Ja 3 x Michael, toeval bestaat toch!!!
Die dame in het geel doet de notulen misschien?
  woensdag 28 september 2011 @ 21:08:53 #31
262978 Moonwalk
pi_102490965
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 20:38 schreef tass het volgende:
Gemiddeld begint elke dag rond half 6 de uitzending. 17.30 onze tijd dus is het tijd om TMZ aan te zetten.

Weer valt mij op dat Williams nu sprak over de drukke liften die door iedereen gebruikt werden om de familie naar de parkeergarage te krijgen.
Er moeten TIG mensen zijn die dat gezien hebben! Hoeveel geld hebben AL die mensen wel niet gehad hebben om hun mond te houden. Dat kan werkelijk niet anders zeg!!!
Inderdaad raar, zoveel mensen en sowieso is het raar dat echt iedereen z'n mond heeft gehouden en niet naar de roddelpers is gegaan om een flinke bom duiten te vangen.Thnks voor de lijst !
  donderdag 29 september 2011 @ 00:13:14 #32
262978 Moonwalk
pi_102499626
Faheem Muhammad -- Michael Jackson's Bodyguard Testifies
Updated 9/28/11 at 2:05 PM

0928_Faheem_Muhammad_trial3Michael Jackson's head of security Faheem Muhammad claims Prince and Paris witnessed Conrad Murray desperately trying to resuscitate their father and had to be removed from the scene.

Muhammad testified Paris was "on the ground, balled up crying," and Prince "was shocked and slowly crying."

* Muhammad said he saw Murray's silver 645 BMW parked at MJ's house every night but did not know what Murray was treating him for.
* Muhammad was on his way to the bank when he got the call from Michael's assistant that he was having a bad reaction. He immediately called Derrick Cleveland, the security guard on duty -- to check up on MJ, then rushed back to the house.
* When he walked in he saw bodyguard Alberto Alvarez in the room. He could see MJ's feet and Murray -- who appeared to be giving MJ CPR.
* Once Muhammad walked around the bed he could see MJ who appeared to be dead.
* He then noticed Paris and Prince at the doorway. He said "Paris was on the ground balled up crying" and "Prince was shocked slowly crying."
* Muhammad quickly moved the kids away.
* Murray says that's when he heard Murray asking if anyone knew CPR. Alvarez came to his aid.
* Once they arrived at the hospital, Prince, Paris and Blanket were put into a room.
* Once MJ was pronounced dead, MJ's assistant relayed Murray's request to go back and retrieve the "cream."

bron: tmz
pi_102500701
Die samenvattingen zijn wel prettig, want alles volgen is voor mij niet te doen.

Ik heb net wel nog een keer naar die tape zitten luisteren en herken daar toch echt geen Michael Jackson in. Het is of een fake of een slow motion naar mijn mening.

pi_102501296
Moonwalk, hier is het filmpje met interviews en tweets van Teddy Riley en Akon.

Vanaf 02.00 min. wordt het echt interessant tot het einde:

Vanavond schoot me nog iets te binnen toen ik die bodyguard zag in de rechtszaal.
Er is een filmpje van 25 juni 2009 waarop je 2 bodyguards elkaar een "high five" ziet geven. Ze stonden buiten bij het huis op een beetje onopvallend plekje.
Ik zal mijn uiterste best doen om dat filmpje terug te vinden. Wel moeilijk, want het fragment zat vast in een filmpje met andere aanwijzingen.
Nu ik er weer aan terug denk vind ik het nog steeds te bizar voor woorden.
Waarover zouden die 2 zo enthousiast zijn geweest? Hun baas was voor "dood" afgevoerd, niet echt iets om trots op te zijn en een high five te geven.
pi_102501720
Teddy Riley is druk aan het twitteren.
Hij noemt het proces A fake soap opera .... _O-

http://tmi.me/gz8Cx

I so believe!!! This #!@%*# trial I'm not watching cause its a fake soap opera. Everyone is going thru motions for what? Fam pls don't waste my time about my friend/bigbro. I'm not worried at all. You all need not to as well. God is in control!!! Much love to you all...now peace be still...if you know god you know this quote. Peace be still...its a gospel song, listen it.

[ Bericht 41% gewijzigd door piepie op 29-09-2011 15:49:49 ]
  donderdag 29 september 2011 @ 15:58:50 #36
262978 Moonwalk
pi_102515939
Ik snap niet zoveel van die tweet :(
Dat i so believe is weer een vreemde woordkeuze, het lijkt ver gezocht maar hij blijft dat maar doen die Teddy. Wat daarna volgt is volgens mij meer inhoudelijk, dat snap ik dan wel, maar begrijp niet waarom hij niet kijkt en beweert dat iedereen "voor niks" wordt verhoord.

Ik ga de lyrics van dat nummer opzoeken en kijken wat daar in gezegd wordt
pi_102516200
Ik vind zelf die tweet toch redelijk duidelijk hoor ... ;)
Hij antwoord dit n.a.v. vragen van volgers van hem op twitter (die hij zijn familie noemt).
Komt erop neer dat hij een believer is en het proces fake vindt en zonde van de tijd en de emoties.
Hij maakt zich geen zorgen en raadt dat anderen ook aan.

Moet nu gaan, vanavond kan ik ook pas weer rond 20.00 uur het proces gaan volgen.

[ Bericht 2% gewijzigd door piepie op 29-09-2011 19:30:28 ]
  donderdag 29 september 2011 @ 16:17:19 #38
262978 Moonwalk
pi_102516610
ik heb net die video bekeken en nu is het voor mij ook duidelijk, aangezien hij het meerdere keren zelf op video zegt !! echt de moeite waard die video! ik moet nu ook weg maar vanavond zet ik die video in de OP ^O^
  donderdag 29 september 2011 @ 18:51:09 #39
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_102521558
Alberto Alvarez' verklaring tot nu toe:
quote:
* Alvarez said on the evening of June 24 -- the night before his death -- Michael was in a great mood.
* After the rehearsal, Alvarez headed back to MJ's house to prepare for Michael's arrival and saw Dr. Murray's BMW parked in the driveway.
* The following day, at around 12:18 pm, as he was sitting at the security trailer, Alvarez got a call from MJ's assistant asking him to rush into the house without creating a "commotion."
* When he got to the second floor, he saw Conrad Murray heading to MJ's bedroom.
* When Murray saw him, he told him, "come, come quick." That's when he said, he understood the seriousness of the situation and hung up the phone with MJ's assistant, Michael Amir Williams.
* When he walked into the room, the first thing he saw was Murray giving MJ chest compressions while MJ was laying on bed.
* Alvarez said MJ was on the far side of the bed, laying on his back with his hands extended to the sides, palms up... his mouth and eyes open and face slightly toward the left.
* Murray was using one hand -- his left -- to do the compressions.
* Murray then said, "We have to get him to the hospital."
* That's when he noticed Paris right behind him crying and screaming "Daddy!"
* He says MJ's face was facing Paris at the time.
* Murray yelled, "Don't let them see their dad that way" ... so Alvarez moved the kids away.
* When he returned to the room, he asked Murray What happened?" Murray said it was bad reaction.
* Alvarez noticed a condom catheter -- a device that collects urine -- attached to MJ's penis.
* Alvarez said he doesn't recall seeing any oxygen tanks or IV stand next to MJ's bed.
Hoe kan je als cardioloog alleen een linkerhand gebruiken als je cpr uitvoert?! :X
En waarom een urine catheter? :?
Werkelijk waar, als die man zelf on the stand moet om zichzelf te verantwoorden, dan wordt ie afgemaakt waar ie bij zit. Ik sta elke dag steeds meer versteld van wat er nu allemaal wordt gezegd wat er is gebeurtd.......
pi_102522987
En cpr op een zachte ondergrond (het bed).
Het is bijna niet te geloven dat deze man echt een arts is, want het is amateurisme ten top.
Ik heb ook lange tijd gedacht dat hij een acteur was, maar het lijkt erop dat hij wel degelijk cardioloog is. Niet te bevatten deze ... 8)7
pi_102523043
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 16:17 schreef Moonwalk het volgende:
ik heb net die video bekeken en nu is het voor mij ook duidelijk, aangezien hij het meerdere keren zelf op video zegt !! echt de moeite waard die video! ik moet nu ook weg maar vanavond zet ik die video in de OP ^O^
Ja goed idee ... ;)
  donderdag 29 september 2011 @ 20:19:14 #42
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_102525265
Alvarez wordt wel het vuur aan de schenen gelegd zeg. Bah bah
Die Chernoff kan echt werkelijk iedereen schuldig laten lijken. :(
pi_102526252
Ja dat is zijn werk ... :)

Mooie blauwe pakken vandaag.
  donderdag 29 september 2011 @ 22:28:55 #44
262978 Moonwalk
pi_102531625
In de spoiler staat de tekst van de song die Teddy Riley in 1 van zijn recente tweets noemde, hij roept op om daar naar te luisteren. Ik heb me er nog niet in verdiept maar ik zet het hier alvast neer

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

en hier de song:

+ een klein twitter relletje tussen teddy en iemand die er op in gaat. diegene vraagt waarom Teddy zoveel los laat ( iets wat ik zelf ook niet helemaal kan plaatsen )

Vervolgens komt er een tweet die tussen de regels door illuminatie/nwo verwijtend is, in combinatie met dat de hele wereld een toneelstuk is.

Om deze post zo compleet mogelijk te maken hier nogmaals het filmpje dat Piepie heeft gepost waar in Teddy zelf straight to the point uitspraken doet, vanaf 2.00 minuut vraagt de interviewer naar de tweets en naar de beweringen van Teddy

De interviewer zegt: " You recently tweeted Michael Jackson is alive."
  donderdag 29 september 2011 @ 22:33:39 #45
262978 Moonwalk
pi_102531898
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 18:51 schreef tass het volgende:

[..]

Hoe kan je als cardioloog alleen een linkerhand gebruiken als je cpr uitvoert?! :X

In de helicopter of in de ambulance werd er ook met 1 linkerhand cpr gedaan, weird.....
pi_102535070
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 18:51 schreef tass het volgende:

[..]
Dat is vrij gebruikelijk wanneer iemand onder narcose gaat. Je kan dan wel eens wat laten lopen.
pi_102535543
Mooi gedaan Moonwalk met die tweets van Teddy Riley.
Moet ik ook maar eens leren hoe dat gaat.

Ik ga zo eens even luisteren naar die Kai Chase die nu in het bankje zit.
Zij heeft eerder beweerd dat de kinderen niet naar boven zijn geweest.
Ben benieuwd of haar verhaal nu anders is.
pi_102535954
Hey,

Ik volg de hoax al ook al een tijdje.
Weet niet zo goed wat ik van die tape moet vinden maar ik denk wel dat het Michael is.

Wat denken jullie van de foto waarop Michael dood te zien is?
Ik denk dat die foto nep is.
  vrijdag 30 september 2011 @ 00:02:25 #49
262978 Moonwalk
pi_102536011
Piepie het is heel makkelijk, ik ga er van uit dat je een windows pc hebt en geen apple ( daar is het namelijk nog makkelijker mee )

Uitleg
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 30 september 2011 @ 00:04:02 #50
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_102536068
Ik kan echt niet wachten tot de ambulancemensen komen, maar dat zal er vandaag wel niet meer van komen. Als Chernoff net zo tegen Chase tekeergaat als tegen Alvarez, dan kan dat wel eens pas overmorgen gaan worden :N
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')