abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 28 september 2011 @ 02:19:17 #1
262978 Moonwalk
Ik zeg ook maar wat ik vind
pi_102466342

Welkom in het Michael Jackson BNW topic

:?Wat is dit?
Dit is een topic waar alle gekkigheden rondom de dood van Michael Jackson besproken kunnen worden.

:?Waarom doen jullie dat?
De dood van Michael Jackson heeft heel veel onopgeloste en op zijn minst heel erg opvallende
zaken om zich heen hangen. Veel dingen kloppen niet en dat vinden wij interessant.

:?Zijn jullie gekke fans die denken dat hij nog leeft?
Nee we zijn geen gekke fans die denken dat hij nog leeft. Nog sterker, je hoeft niet eens perse van zijn muziek te houden om de rariteiten in te kunnen zien. Vanwege alles wat niet klopt sluiten wij echter niet uit dat hij zijn dood in scene heeft gezet. De ene is hier meer van overtuigd dan de ander en samen discussiëren wij over alle bevindingen. De bevindingen wijzen er vaak sterk op dat de dood van Michael Jackson aan alle kanten rammelt en dat iedereen voor de gek gehouden wordt. Door wie weten we niet. Is het een hoax? Is het de industrie? Is het zijn familie? Zijn ze het allemaal? Dit alles bespreken wij met respect en met een open mind.

:? Wie is welkom?
Iedereen is welkom in dit topic. Kritische vragen stellen mag, als er een antwoord op is krijg je die. Zo niet, dan niet :+ . In dit topic zijn we niet mensen aan het overhalen maar samen aan het onderzoeken.

:? Waar kan ik me inlezen?
Inlezen kan hier: http://www.michaeljacksonhoaxforum.com/recap_nederlands.php
Lang niet alle informatie staat daar, maar het is een mooi begin om te begrijpen wat er aan de hand is ^O^

:? Ik wil meer lezen!Waar kan dat?

Waslijst met rare dingen. Let op, engels. : http://www.michaeljacksonhoaxforum.com/weird_list.php

Dossier Teddy Riley

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dossier Versprekingen / Vreemde uitspraken

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vorige deeltjes:
Michael Jackson: the plot thickens..
Michael Jackson #2 The plot still thickens...
Michael Jackson #3 The plot still thickens...

Per topic staan hier de actualiteiten en nieuwe bevindingen. Dat betekent dat dit gedeelte per topic verschilt. Alle belangrijke dingen van elk topic zijn op deze manier heel makkelijk terug te vinden.

LiveStreams van de rechtszaak

http://www.michaeljacksonhoaxforum.com/smf2.0/

Yellowbrickroad en de rechtszaak tegen Murray
- Latoya zonnebloem
- Veel gele stropdassen en kleding bij alle partijen
- Meer info over Yellowbrickroad is in voorgaande topics te vinden

Posts die we uit het vorige topic mee nemen :+
wie dat liever niet heeft kan dat aangeven
SPOILER
quote:
99s.gif Op dinsdag 20 september 2011 01:24 schreef piepie het volgende:

Duurt ruim 16 minuten, maar is het bekijken helemaal waard!

quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 22:45 schreef Janena het volgende:
Ik denk dat de interesse er nog wel is. Ik zag Latoya binnenkomen met een zonnebloem (yellow brick road) en de defence schrijft Micheal ipv Michael...Op zijn minst opmerkelijk te noemen. Waarmee ik niet wil zeggen dat ik denk dat hij leeft, die foto vind ik wel heftig, maar het is gewoon een hele vreemde zaak. Wat is die arts incompetent geweest, te bizar voor woorden...

[ Bericht 18% gewijzigd door Moonwalk op 01-10-2011 00:09:57 ]
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
  woensdag 28 september 2011 @ 02:21:37 #2
263682 piepie
Smile
pi_102466360
Je bent een kanjer Moonwalk ... *O*

Verder heb ik eigenlijk geen suggesties (maar dat kan ook aan dit tijdstip liggen, haha). Mensen die echt interesse hebben zullen de vorige topics echt moeten doorlezen om tot het besef te komen dat er heel veel bizarre dingen spelen rondom zijn "dood".
  woensdag 28 september 2011 @ 02:26:54 #3
262978 Moonwalk
pi_102466380
Helemaal met je eens hoor, maar in dit geval vind ik zelf dat dat gedoe met die zonnebloemen en gele dingen in de rechtbank er wel bij kan omdat het nu belangrijk is :)
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
  woensdag 28 september 2011 @ 02:27:03 #4
263682 piepie
Smile
pi_102466381
Ik herhaal hier nog even de tweet van Teddy Riley van 27-9-2011 (de openingsdag van het proces):

http://twitter.com/#!/TeddyRiley1/status/118651598430932993
  woensdag 28 september 2011 @ 02:29:39 #5
263682 piepie
Smile
pi_102466387
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 02:26 schreef Moonwalk het volgende:
Helemaal met je eens hoor, maar in dit geval vind ik zelf dat dat gedoe met die zonnebloemen en gele dingen in de rechtbank er wel bij kan omdat het nu belangrijk is :)
Ja dat is waar, zeker omdat we nu ook met de strafzaak te maken hebben.

Wel jammer dat het dit keer saai is in de rechtszaal. Ik heb nog geen pluche beesten en ander speelgoed kunnen ontdekken ... :? 8)7
  woensdag 28 september 2011 @ 02:30:55 #6
262978 Moonwalk
pi_102466389
Ik vind die zonnebloem al maf genoeg hoor ik durf te wedde dat er nog meer aan komt !
  woensdag 28 september 2011 @ 02:32:58 #7
263682 piepie
Smile
pi_102466392
Oh vast wel, we hebben nog 6 weken te gaan .... _O_
We blijven de Yellow Brick Road volgen met argusogen.

Welterusten, ik ga afsluiten ... :W
  woensdag 28 september 2011 @ 02:34:33 #8
316466 MetBas
pi_102466395
Jeej, nieuw topic. ^O^
  woensdag 28 september 2011 @ 02:40:42 #9
262978 Moonwalk
pi_102466403
Waarom moet Teddy het over "our great day is yet to come" hebben, hij heeft altijd van die vreemde woordkeuzes. In dit geval weet ik nog niet wat ik er van denk, misschien bedoelt hij de dag dat Murray achter tralies verdwijnt. Dan nog vind ik dat hij altijd van die vage dingen zegt en in de rest van die tweet vind ik de toon veel te "blij".

[ Bericht 78% gewijzigd door Moonwalk op 28-09-2011 03:31:27 ]
  woensdag 28 september 2011 @ 08:27:42 #10
350786 Angel-Joy
Abc
pi_102467431
Ik heb bijna alles gelezen, en het klinkt idd een beetje raar hoe alles in elkaar zit.
Maar jullie draaien wel heel ver door, net zoals de discussie of Paul Mccartney dood is... :{
Cyberghost VPNMalwarebytes - stop malwareSurfshark - veilig toegang tot het open internet
  woensdag 28 september 2011 @ 09:21:06 #11
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_102468349
Piepie, ik ben der ook nog hoor :W
Heb weer alles bijgelezen en gekeken toen ik niet kon slapen. Even tvp dus, en ga vanmiddag weer de live stream kijken.
  woensdag 28 september 2011 @ 12:40:53 #12
262978 Moonwalk
pi_102473837
quote:
1s.gif Op woensdag 28 september 2011 08:27 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik heb bijna alles gelezen, en het klinkt idd een beetje raar hoe alles in elkaar zit.
Maar jullie draaien wel heel ver door, net zoals de discussie of Paul Mccartney dood is... :{
De kern van dit topic is niet perse dat je moet vinden dat hij niet dood is. Dit topic staat in BNW vanwege alles er omheen, en niet in TRU. Dat is het verschil met die Paul Mccartney / Elvis / Tupac, waar ik zelf totaal niks mee heb. Het gaat er hier om dat er heel veel rare dingen zijn die veel verder gaan dan nummertjes optellen enzo, dat doen wij hier niet echt het gaat hier om hele andere dingen. Er zijn gewoon veel rare dingen die opvallen en die niet kloppen. Het zou goed mogelijk kunnen zijn dat hij niet dood is, evengoed kan hij wel dood zijn. Hier is gewoon ruimte om erover te praten en dingen te onderzoeken, of je nou wel of niet denkt dat hij dood is, de rare dingen zijn nou eenmaal zo.
  woensdag 28 september 2011 @ 12:57:39 #13
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_102474303
Goed verwoord ja.
Ikzelf denk dat hij, gebaseerd op mijn gevoel, dat hij is overleden..

Maar ik ben zeker geïnteresseerd in dit topic op BNW omdat er veel onverklaarbare dingen zijn gebeurd rond 1993, 2003-2005 en nu tijdens/na zijn dood.

Ik vraag me af wie de mensen zijn die hem ten gronde wilden richten en waarom ze dit wilden.
Michael verkeerde in hoge (politieke) kringen, zowel in de westerse wereld als in de arabische en hij hield zijn mond niet altijd dicht....ik denk dat we het in die richting moeten zoeken.
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
  woensdag 28 september 2011 @ 13:05:51 #14
188720 Loppe
yiha
pi_102474544
Die man was uitgeblust en daarmee niet meer rendabel en disposable imo.
  woensdag 28 september 2011 @ 19:06:19 #15
263682 piepie
Smile
pi_102485646
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 02:40 schreef Moonwalk het volgende:
Waarom moet Teddy het over "our great day is yet to come" hebben, hij heeft altijd van die vreemde woordkeuzes. In dit geval weet ik nog niet wat ik er van denk, misschien bedoelt hij de dag dat Murray achter tralies verdwijnt. Dan nog vind ik dat hij altijd van die vage dingen zegt en in de rest van die tweet vind ik de toon veel te "blij".

Hij is in het verleden ook wel heel duidelijk geweest, ook in een interview. In die berichten van hem sprak hij ook heel duidelijk uit dat Michael nog leefde. Hij was geen beLIEver maar een knower ... ;)
(Veel van zijn tweets staan in het vorige topic.)

In deze link staat het hele twitterbericht. Hij richt zich ook nog rechtstreeks tot Michael:
http://tmi.me/gvBPs

Je hebt de OP mooi uitgebreid Moonwalk, mijn complimenten .... ;)

Leuk dat er nog steeds belangstelling is voor dit topic van o.a. Tass, MetBas, Janena en iedereen die hier meeleest.

[ Bericht 5% gewijzigd door piepie op 28-09-2011 19:12:48 ]
  woensdag 28 september 2011 @ 19:35:34 #16
262978 Moonwalk
pi_102486763
Thnks Piepie !

Ik zit de stream te kijken, zijn personal assistent noemt hem aan het begin " Michael Joseph Jackson" ( en zo heet hij niet ). Even in de gaten houden hoe de anderen hem noemen.

Ik ken de vorige tweets van Teddy en ik vind eigenlijk dat als hij meer weet, dat hij het dan gewoon moet vertellen ipv elke keer van die geheimzinnige uitlokkende tweets plaatsen. Begin me een beetje aan hem te irriteren :P Heeft hij hier ooit een interview over gegeven? Lijkt me anders wel tijd

Is het trouwens normaal dat mensen in een rechtszaal bij een troetelnaam genoemd worden? Ik hoor de hele tijd " Blanket, Blanket. Blanket, Blanket " , dat is toch een koosnaampje en geen echte naam van dat kind. Dat werd hier nu gebruikt om Blanket officieel op een foto aan te wijzen als zijnde kind van MJ. Valt me dus op dat ze wel heel soepel doen met de namen daar in de rechtszaak.

Zijn naam op de aanklacht van de rechtszaak in 2003
SPOILER
Officiele uitspraak van de zaak in 2003 op video
SPOILER

[ Bericht 22% gewijzigd door Moonwalk op 28-09-2011 19:59:45 ]
  woensdag 28 september 2011 @ 19:58:56 #17
263682 piepie
Smile
pi_102487780
Ja ik zag het Moonwalk, dat kind wordt overal Blanket genoemd en dat is zeker raar, maar misschien zijn die Amerikanen wel raar in dit soort dingen. Opmerkelijk is het zeker.

Die personal assistent Williams is nu aan het woord en die ziet er gladgestreken uit compleet met gele das en pochet. We volgen de Yellow Brick Road, dus viel me op. Murray en advocaat ook met gele das vandaag, haha. Nou ja, geel is natuurlijk geen vreemde kleur, dus denk niet dat we er iets achter moeten zoeken, maar we houden het gewoon in de smiezen ... *O*

Er is een filmpje waarop Teddy Riley openlijk zegt dat hij denkt (of weet?) dat Michael nog leeft. Volgens mij heb ik dat in het vorige topic geplaatst. Zal er later nog even naar zoeken, ga weer even kijken naar het proces.

Dat Michael Joe versus Michael Joseph blijft me irriteren!!
  woensdag 28 september 2011 @ 20:02:01 #18
262978 Moonwalk
pi_102487930
Ja maar het was een officieel statement wat er afgelegd werd voordat zijn verhoor begon, is toch niet normaal dat iemand dan bij een koosnaam wordt genoemd terwijl je ook geen "uhuh en hmhm" mag zeggen en nog veel meer andere dingen, en dat aan het begin helemaal wordt uitgelegd aan degene die daar zit? 8)7 Maar je mag bij deze rechtszaak blijkbaar wel MJ zijn naam verkeerd noemen en iemand met een koosnaam identificeren

edit: oja dat geel valt me nu pas op ! gezellig samen met de zonnebloem van latoya :D
  woensdag 28 september 2011 @ 20:03:39 #19
263682 piepie
Smile
pi_102487997
Te gek voor woorden is het Moonwalk, ook een punt van irritatie dus.

Ik heb ook nog wat toegevoegd aan mijn vorige berichtjes, net als jij ... ;)
  woensdag 28 september 2011 @ 20:06:33 #20
262978 Moonwalk
pi_102488131
Ik ga later naar die dingen van Teddy kijken, nu ga ik net als jij weer even verder kijken :)
Veilig met een Dashlane passwordkluisZenmate VPNBullguard Internet Security
  woensdag 28 september 2011 @ 20:09:04 #21
263682 piepie
Smile
pi_102488246
Murray zweet wel peentjes, dat gezicht van hem, het is net een konijn wat in de koplampen van een auto kijkt .... *O*
  woensdag 28 september 2011 @ 20:19:26 #22
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_102488697
Ik vind het wel heel mooi om te horen hoe die jongen naar hem refereert als Mister Jackson. Komt respectvol over.
Maar die gele das en pochet zijn wel heel mooi hoor :P
  woensdag 28 september 2011 @ 20:22:26 #23
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_102488837
Ik vond dit lijstje net in het andere muziek topic hier op fok, de getuigenlijst:

1. Kenneth “Kenny” Ortega – Director/choreographer who was helping to direct Jackson’s upcoming “This Is It” world tour

2. Paul Gongaware – AEG Live CEO
...
3. Michael Williams – Michael Jackson’s Personal Assistant

4. Faheem Muhammad – Head of Michael Jackson’s security detail

5. Alberto Alvarez – Michael Jackson’s director of logistics

6. Kai Chase – Michael Jackson’s personal chef

7. Richard Senneff – Los Angeles fire fighter/paramedic

8. Martin Blount – Los Angeles fire fighter/paramedic

9. Harry Daliwal – Regional retail sales manager with AT&T, retrieved text
messages from Murray’s phone

10. Jeff Strohn – Records custodian for Sprint/Nextel

11. Dr. Richelle Cooper – Physician who was working at the UCLA Medical
Center emergency room the day Michael Jackson was brought in

12. Dr. Thao Nguyen – Cardiology fellow at UCLA, she was present in the
emergency room when Jackson was brought in

13. Dan Myers – Senior Homicide Detective with the LAPD

14. Sade Anding – Houston cocktail waitress who dated Conrad Murray, she
was on the phone with Murray when Michael Jackson went into distress

15. Bridgette Morgan – Friend of Conrad Murray, she called him 30 minutes
before Jackson went into distress

16. Nicole Alvarez – Actress and ex-girlfriend of Conrad Murray, with whom
he had a child in April 2009

17. Elissa Fleak – Investigator for the Los Angeles County Coroner

18. Stephen Marx – DEA computer forensics examiner

19. Tim Lopez – Pharmacist, testified Conrad Murray purchased several drugs
including propofol

20. Jaime Lintemoot – Senior Criminalist for the Los Angeles County Coroner

21. Orlando Martinez – LAPD Detective

22. Dr. Christopher Rogers – Forensic pathologist with the L.A. County
Coroner’s Office

23. Dr. Richard Ruffalo – Anesthesiologist and clinical pharmacologist
  woensdag 28 september 2011 @ 20:32:34 #24
263682 piepie
Smile
pi_102489279
Bedankt Tass, handig die lijst.
Ik ben er nog niet achter hoe laat het proces dagelijks begint (nederlandse tijd) en of het iedere werkdag is de komende tijd. Heeft iemand hier informatie over? (mijn tijd is ook beperkt, ik kan echt niet constant kijken)

Ik ben het met je eens dat Michael Williams heel respectvol over Michael spreekt. Hij is duidelijk dol op hem.
  woensdag 28 september 2011 @ 20:38:29 #25
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_102489550
Gemiddeld begint elke dag rond half 6 de uitzending. 17.30 onze tijd dus is het tijd om TMZ aan te zetten.

Weer valt mij op dat Williams nu sprak over de drukke liften die door iedereen gebruikt werden om de familie naar de parkeergarage te krijgen.
Er moeten TIG mensen zijn die dat gezien hebben! Hoeveel geld hebben AL die mensen wel niet gehad hebben om hun mond te houden. Dat kan werkelijk niet anders zeg!!!
  woensdag 28 september 2011 @ 20:45:05 #26
263682 piepie
Smile
pi_102489868
Oké, interessant.
Ik heb dat net gemist, moest even iets doen hier.

17.30 uur kan ik ook niet gaan kijken, op zijn vroegst rond 19.00-19.30 uur
Maar gelukkig zijn er genoeg mensen die alles volgen en waar ik dan de belangrijkere info kan lezen.
  woensdag 28 september 2011 @ 20:49:54 #27
262978 Moonwalk
pi_102490087

Geel is de mode 8-)

woensdag 28 september 2011 @ 20:53:56 #28
263682 piepie
Smile
pi_102490276
Mooie screenshots Moonwalk (daar ben ik zelf niet zo handig in) ... :)

Ik zie steeds meer geel (jasje van een vrouw, gele vellen papier) ... :s)

[ Bericht 35% gewijzigd door piepie op 28-09-2011 21:00:40 ]
  woensdag 28 september 2011 @ 21:01:02 #29
262978 Moonwalk
pi_102490609

Deze is even voor eventuele details in de zaal. Ik wist niet dat de rechter zelf ook Michael heet. Ze zitten nu dus een Michael te verhoren over Michael, onder toezicht van een rechter die Michael heet en ze dragen allemaal een gele stropdas. Die dame daar aan de voorkant draagt een gele blouse. Weet verder niet wie ze is oid.
  woensdag 28 september 2011 @ 21:07:23 #30
263682 piepie
Smile
pi_102490906
Ja 3 x Michael, toeval bestaat toch!!!
Die dame in het geel doet de notulen misschien?
De snelste VPN - FastestVPNCyberghost VPNCyberghost VPN
  woensdag 28 september 2011 @ 21:08:53 #31
262978 Moonwalk
pi_102490965
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 20:38 schreef tass het volgende:
Gemiddeld begint elke dag rond half 6 de uitzending. 17.30 onze tijd dus is het tijd om TMZ aan te zetten.

Weer valt mij op dat Williams nu sprak over de drukke liften die door iedereen gebruikt werden om de familie naar de parkeergarage te krijgen.
Er moeten TIG mensen zijn die dat gezien hebben! Hoeveel geld hebben AL die mensen wel niet gehad hebben om hun mond te houden. Dat kan werkelijk niet anders zeg!!!
Inderdaad raar, zoveel mensen en sowieso is het raar dat echt iedereen z'n mond heeft gehouden en niet naar de roddelpers is gegaan om een flinke bom duiten te vangen.Thnks voor de lijst !
  donderdag 29 september 2011 @ 00:13:14 #32
262978 Moonwalk
pi_102499626
Faheem Muhammad -- Michael Jackson's Bodyguard Testifies
Updated 9/28/11 at 2:05 PM

0928_Faheem_Muhammad_trial3Michael Jackson's head of security Faheem Muhammad claims Prince and Paris witnessed Conrad Murray desperately trying to resuscitate their father and had to be removed from the scene.

Muhammad testified Paris was "on the ground, balled up crying," and Prince "was shocked and slowly crying."

* Muhammad said he saw Murray's silver 645 BMW parked at MJ's house every night but did not know what Murray was treating him for.
* Muhammad was on his way to the bank when he got the call from Michael's assistant that he was having a bad reaction. He immediately called Derrick Cleveland, the security guard on duty -- to check up on MJ, then rushed back to the house.
* When he walked in he saw bodyguard Alberto Alvarez in the room. He could see MJ's feet and Murray -- who appeared to be giving MJ CPR.
* Once Muhammad walked around the bed he could see MJ who appeared to be dead.
* He then noticed Paris and Prince at the doorway. He said "Paris was on the ground balled up crying" and "Prince was shocked slowly crying."
* Muhammad quickly moved the kids away.
* Murray says that's when he heard Murray asking if anyone knew CPR. Alvarez came to his aid.
* Once they arrived at the hospital, Prince, Paris and Blanket were put into a room.
* Once MJ was pronounced dead, MJ's assistant relayed Murray's request to go back and retrieve the "cream."

bron: tmz
  donderdag 29 september 2011 @ 00:52:03 #33
263682 piepie
Smile
pi_102500701
Die samenvattingen zijn wel prettig, want alles volgen is voor mij niet te doen.

Ik heb net wel nog een keer naar die tape zitten luisteren en herken daar toch echt geen Michael Jackson in. Het is of een fake of een slow motion naar mijn mening.

donderdag 29 september 2011 @ 01:33:14 #34
263682 piepie
Smile
pi_102501296
Moonwalk, hier is het filmpje met interviews en tweets van Teddy Riley en Akon.

Vanaf 02.00 min. wordt het echt interessant tot het einde:

Vanavond schoot me nog iets te binnen toen ik die bodyguard zag in de rechtszaal.
Er is een filmpje van 25 juni 2009 waarop je 2 bodyguards elkaar een "high five" ziet geven. Ze stonden buiten bij het huis op een beetje onopvallend plekje.
Ik zal mijn uiterste best doen om dat filmpje terug te vinden. Wel moeilijk, want het fragment zat vast in een filmpje met andere aanwijzingen.
Nu ik er weer aan terug denk vind ik het nog steeds te bizar voor woorden.
Waarover zouden die 2 zo enthousiast zijn geweest? Hun baas was voor "dood" afgevoerd, niet echt iets om trots op te zijn en een high five te geven.
  donderdag 29 september 2011 @ 02:31:42 #35
263682 piepie
Smile
pi_102501720
Teddy Riley is druk aan het twitteren.
Hij noemt het proces A fake soap opera .... _O-

http://tmi.me/gz8Cx

I so believe!!! This #!@%*# trial I'm not watching cause its a fake soap opera. Everyone is going thru motions for what? Fam pls don't waste my time about my friend/bigbro. I'm not worried at all. You all need not to as well. God is in control!!! Much love to you all...now peace be still...if you know god you know this quote. Peace be still...its a gospel song, listen it.

[ Bericht 41% gewijzigd door piepie op 29-09-2011 15:49:49 ]
  donderdag 29 september 2011 @ 15:58:50 #36
262978 Moonwalk
pi_102515939
Ik snap niet zoveel van die tweet :(
Dat i so believe is weer een vreemde woordkeuze, het lijkt ver gezocht maar hij blijft dat maar doen die Teddy. Wat daarna volgt is volgens mij meer inhoudelijk, dat snap ik dan wel, maar begrijp niet waarom hij niet kijkt en beweert dat iedereen "voor niks" wordt verhoord.

Ik ga de lyrics van dat nummer opzoeken en kijken wat daar in gezegd wordt
  donderdag 29 september 2011 @ 16:06:26 #37
263682 piepie
Smile
pi_102516200
Ik vind zelf die tweet toch redelijk duidelijk hoor ... ;)
Hij antwoord dit n.a.v. vragen van volgers van hem op twitter (die hij zijn familie noemt).
Komt erop neer dat hij een believer is en het proces fake vindt en zonde van de tijd en de emoties.
Hij maakt zich geen zorgen en raadt dat anderen ook aan.

Moet nu gaan, vanavond kan ik ook pas weer rond 20.00 uur het proces gaan volgen.

[ Bericht 2% gewijzigd door piepie op 29-09-2011 19:30:28 ]
  donderdag 29 september 2011 @ 16:17:19 #38
262978 Moonwalk
pi_102516610
ik heb net die video bekeken en nu is het voor mij ook duidelijk, aangezien hij het meerdere keren zelf op video zegt !! echt de moeite waard die video! ik moet nu ook weg maar vanavond zet ik die video in de OP ^O^
  donderdag 29 september 2011 @ 18:51:09 #39
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_102521558
Alberto Alvarez' verklaring tot nu toe:
quote:
* Alvarez said on the evening of June 24 -- the night before his death -- Michael was in a great mood.
* After the rehearsal, Alvarez headed back to MJ's house to prepare for Michael's arrival and saw Dr. Murray's BMW parked in the driveway.
* The following day, at around 12:18 pm, as he was sitting at the security trailer, Alvarez got a call from MJ's assistant asking him to rush into the house without creating a "commotion."
* When he got to the second floor, he saw Conrad Murray heading to MJ's bedroom.
* When Murray saw him, he told him, "come, come quick." That's when he said, he understood the seriousness of the situation and hung up the phone with MJ's assistant, Michael Amir Williams.
* When he walked into the room, the first thing he saw was Murray giving MJ chest compressions while MJ was laying on bed.
* Alvarez said MJ was on the far side of the bed, laying on his back with his hands extended to the sides, palms up... his mouth and eyes open and face slightly toward the left.
* Murray was using one hand -- his left -- to do the compressions.
* Murray then said, "We have to get him to the hospital."
* That's when he noticed Paris right behind him crying and screaming "Daddy!"
* He says MJ's face was facing Paris at the time.
* Murray yelled, "Don't let them see their dad that way" ... so Alvarez moved the kids away.
* When he returned to the room, he asked Murray What happened?" Murray said it was bad reaction.
* Alvarez noticed a condom catheter -- a device that collects urine -- attached to MJ's penis.
* Alvarez said he doesn't recall seeing any oxygen tanks or IV stand next to MJ's bed.
Hoe kan je als cardioloog alleen een linkerhand gebruiken als je cpr uitvoert?! :X
En waarom een urine catheter? :?
Werkelijk waar, als die man zelf on the stand moet om zichzelf te verantwoorden, dan wordt ie afgemaakt waar ie bij zit. Ik sta elke dag steeds meer versteld van wat er nu allemaal wordt gezegd wat er is gebeurtd.......
  donderdag 29 september 2011 @ 19:29:19 #40
263682 piepie
Smile
pi_102522987
En cpr op een zachte ondergrond (het bed).
Het is bijna niet te geloven dat deze man echt een arts is, want het is amateurisme ten top.
Ik heb ook lange tijd gedacht dat hij een acteur was, maar het lijkt erop dat hij wel degelijk cardioloog is. Niet te bevatten deze ... 8)7
Betrouwbaar en snel - ExpressVPNAnoniem en veilig met ProtonVPNBetrouwbaar en snel - ExpressVPN
  donderdag 29 september 2011 @ 19:31:06 #41
263682 piepie
Smile
pi_102523043
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 16:17 schreef Moonwalk het volgende:
ik heb net die video bekeken en nu is het voor mij ook duidelijk, aangezien hij het meerdere keren zelf op video zegt !! echt de moeite waard die video! ik moet nu ook weg maar vanavond zet ik die video in de OP ^O^
Ja goed idee ... ;)
  donderdag 29 september 2011 @ 20:19:14 #42
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_102525265
Alvarez wordt wel het vuur aan de schenen gelegd zeg. Bah bah
Die Chernoff kan echt werkelijk iedereen schuldig laten lijken. :(
  donderdag 29 september 2011 @ 20:41:52 #43
263682 piepie
Smile
pi_102526252
Ja dat is zijn werk ... :)

Mooie blauwe pakken vandaag.
  donderdag 29 september 2011 @ 22:28:55 #44
262978 Moonwalk
pi_102531625
In de spoiler staat de tekst van de song die Teddy Riley in 1 van zijn recente tweets noemde, hij roept op om daar naar te luisteren. Ik heb me er nog niet in verdiept maar ik zet het hier alvast neer

SPOILER

en hier de song:

+ een klein twitter relletje tussen teddy en iemand die er op in gaat. diegene vraagt waarom Teddy zoveel los laat ( iets wat ik zelf ook niet helemaal kan plaatsen )

Vervolgens komt er een tweet die tussen de regels door illuminatie/nwo verwijtend is, in combinatie met dat de hele wereld een toneelstuk is.

Om deze post zo compleet mogelijk te maken hier nogmaals het filmpje dat Piepie heeft gepost waar in Teddy zelf straight to the point uitspraken doet, vanaf 2.00 minuut vraagt de interviewer naar de tweets en naar de beweringen van Teddy

De interviewer zegt: " You recently tweeted Michael Jackson is alive."
  donderdag 29 september 2011 @ 22:33:39 #45
262978 Moonwalk
pi_102531898
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 18:51 schreef tass het volgende:

[..]

Hoe kan je als cardioloog alleen een linkerhand gebruiken als je cpr uitvoert?! :X

In de helicopter of in de ambulance werd er ook met 1 linkerhand cpr gedaan, weird.....
  donderdag 29 september 2011 @ 23:38:28 #46
277876 gifkwal
pi_102535070
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 18:51 schreef tass het volgende:

[..]
Dat is vrij gebruikelijk wanneer iemand onder narcose gaat. Je kan dan wel eens wat laten lopen.
  donderdag 29 september 2011 @ 23:49:04 #47
263682 piepie
Smile
pi_102535543
Mooi gedaan Moonwalk met die tweets van Teddy Riley.
Moet ik ook maar eens leren hoe dat gaat.

Ik ga zo eens even luisteren naar die Kai Chase die nu in het bankje zit.
Zij heeft eerder beweerd dat de kinderen niet naar boven zijn geweest.
Ben benieuwd of haar verhaal nu anders is.
  vrijdag 30 september 2011 @ 00:00:58 #48
357074 Hilde3
pi_102535954
Hey,

Ik volg de hoax al ook al een tijdje.
Weet niet zo goed wat ik van die tape moet vinden maar ik denk wel dat het Michael is.

Wat denken jullie van de foto waarop Michael dood te zien is?
Ik denk dat die foto nep is.
  vrijdag 30 september 2011 @ 00:02:25 #49
262978 Moonwalk
pi_102536011
Piepie het is heel makkelijk, ik ga er van uit dat je een windows pc hebt en geen apple ( daar is het namelijk nog makkelijker mee )

Uitleg
SPOILER
  vrijdag 30 september 2011 @ 00:04:02 #50
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_102536068
Ik kan echt niet wachten tot de ambulancemensen komen, maar dat zal er vandaag wel niet meer van komen. Als Chernoff net zo tegen Chase tekeergaat als tegen Alvarez, dan kan dat wel eens pas overmorgen gaan worden :N
Veilig met een Dashlane passwordkluisAnoniem en veilig met ProtonVPNVyprVPN - de snelle VPN
  vrijdag 30 september 2011 @ 00:04:29 #51
262978 Moonwalk
pi_102536082
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 00:00 schreef Hilde3 het volgende:
Hey,

Ik volg de hoax al ook al een tijdje.
Weet niet zo goed wat ik van die tape moet vinden maar ik denk wel dat het Michael is.

Wat denken jullie van de foto waarop Michael dood te zien is?
Ik denk dat die foto nep is.
Welkom :)
Ik heb die foto eigenlijk nog niet eens gezien, staat hij ergens ? De ambulance foto bleek uiteindelijk ook nep te zijn dus ik wil daar idd ook wel even naar kijken
  vrijdag 30 september 2011 @ 00:10:20 #52
357074 Hilde3
pi_102536261
  vrijdag 30 september 2011 @ 00:17:50 #53
262978 Moonwalk
pi_102536491
  vrijdag 30 september 2011 @ 00:20:06 #54
262978 Moonwalk
pi_102536554
quote:
Ligt het aan mij of zijn dat opeens hele korte beentjes die niet in verhouding zijn.
  vrijdag 30 september 2011 @ 01:18:31 #55
263682 piepie
Smile
pi_102537714
Dat heb ik al meer gelezen Moonwalk, te korte beentjes en ook die handen zijn vreemd.

Wat mij betreft kan dit net zo goed een foto zijn van Michael die net aan zijn neus is geopereerd of gewoon in scène gezet die foto.
Dit is voor mij geen bewijs dat Michael hier niet meer leefde.

Die trailer van die film is ook wel weer bizar zeg. Ik zag hem al eerder vanavond.
Ook ambulance 71 en I'm Alive. Misschien is Michael de regisseur ... _O-

Zo jammer dat die ambulancebroeders morgen pas komen. Ik ben er dan niet en zaterdagnacht op zijn vroegst kan ik pas weer kijken wat er gebeurd is.
Ja familie gaat voor en zo hoort het natuurlijk ook ... ;)

[ Bericht 21% gewijzigd door piepie op 30-09-2011 01:37:58 ]
  vrijdag 30 september 2011 @ 01:22:24 #56
263682 piepie
Smile
pi_102537772
Ik moet en zal die Youtube vinden waarop die bodyguards elkaar de high five gaven op 25 juni.
Als jullie dat zien dan val je van verbazing achterover. Alsof er iets geweldigs was gebeurd.
(mijn theorie is dan dat ze ook in de hoax zitten en dat alles tot dan toe volgens planning goed is verlopen).
  vrijdag 30 september 2011 @ 01:38:45 #57
262978 Moonwalk
pi_102537966
quote:
99s.gif Op vrijdag 30 september 2011 01:18 schreef piepie het volgende:
Dat heb ik al meer gelezen Moonwalk, te korte beentjes en ook die handen zijn vreemd.

Wat mij betreft kan dit net zo goed een foto zijn van Michael die net aan zijn neus is geopereerd of gewoon in scène gezet die foto.
Dit is voor mij geen bewijs dat Michael hier niet meer leeft.

Die trailer van die film is ook wel weer bizar zeg. Ik zag hem al eerder vanavond.
Ook ambulance 71 en I'm Alive. Misschien is Michael de regisseur ... _O-
Het is een game geen film :D daarom vind ik het nog extra gekker ! Die foto overtuigt mij ook niet, ik vind het maar een scheve foto maar wat er precies niet klopt weet ik niet, alleen die benen vind ik sowieso dus niet kloppen.

Ik zal proberen om het hier een beetje bij te houden en tass post ook regelmatig inhoudelijke posts mbt de rechtszaak dus je kan hopelijk de hoofdlijnen meepakken als je terug komt ^O^ geen Piepie in dit topic is toch wel altijd een dikke domper :P
  vrijdag 30 september 2011 @ 01:57:13 #58
263682 piepie
Smile
pi_102538159
Ah wat lief, maar dit keer ben ik maar kort weg.
Als het zaterdag niet te laat wordt kan ik 's nachts mooi even bijlezen.

Oh die trailer heb ik zo snel bekeken dat ik niet eens door had dat het een game is.
Ik moest denken aan Michael en dat hij nieuwe dingen wilde doen, zoals films etc. Misschien toch een project van hem van achter de schermen die game, ... :)

Ik ben zo benieuwd naar het verhaal van die ambulancebroeders. Het verhaal ging destijds dat ze Michael niet eens herkend hadden. Het leek volgens hen op een oud mannetje met een kaal hoofd als ik me goed herinner. Klopt dus niets van als je de ambulancefoto of de doodsfoto voor echt aanziet. Iedereen herkent Michael daar wel in.

Bedankt nog voor de uitleg over printscreen. Zal het binnenkort eens uitproberen. Ik heb Windows XP trouwens ... ;)
  vrijdag 30 september 2011 @ 02:07:41 #59
262978 Moonwalk
pi_102538247
quote:
99s.gif Op vrijdag 30 september 2011 01:57 schreef piepie het volgende:
Ah wat lief, maar dit keer ben ik maar kort weg.
Als het zaterdag niet te laat wordt kan ik 's nachts mooi even bijlezen.

Oh die trailer heb ik zo snel bekeken dat ik niet eens door had dat het een game is.
Ik moest denken aan Michael en dat hij nieuwe dingen wilde doen, zoals films etc. Misschien toch een project van hem van achter de schermen die game, ... :)

Ik ben zo benieuwd naar het verhaal van die ambulancebroeders. Het verhaal ging destijds dat ze Michael niet eens herkend hadden. Het leek volgens hen op een oud mannetje met een kaal hoofd als ik me goed herinner. Klopt dus niets van als je de ambulancefoto of de doodsfoto voor echt aanziet. Iedereen herkent Michael daar wel in.

Bedankt nog voor de uitleg over printscreen. Zal het binnenkort eens uitproberen. Ik heb Windows XP trouwens ... ;)
daar zat ik precies net aan te denken !! die omschrijving die helemaal niet bij deze nieuwe foto past

mocht het niet lukken met die printscreen dan hoor ik het wel ;)
  vrijdag 30 september 2011 @ 02:26:44 #60
263682 piepie
Smile
pi_102538366
Ja ik weet je te vinden als ik daar niet uitkom ... :)

Wat ook wel interessant is, is om Pearl Jr. op twitter te volgen.
Je weet wel, die journaliste die ook in de hoax gelooft en er een boek en een film over heeft gemaakt.
Ze zit elke dag weer in de rechtszaal (net als in 2005), dus die heeft veel te melden.
(ze had een pluche olifant gezien, maar mag geen foto's nemen ... :s) )

Ze had ook al een interview gedaan met die Flanagan buiten de rechtszaal, maar die fans stonden zo hard Justice for Michael te schreeuwen dat het niet allemaal goed te verstaan was.
Zo vroeg Michael (!) :) (weer een Michael) Flanagan waarom Arnold Klein niet ging getuigen en toen antwoordde hij dat de rechter die van de lijst had geschrapt ... :?

Kijken vanaf 01.00 min. (de eerste minuut is promotie voor haar boek en film)

Hier haar twitter:

http://twitter.com/#!/Pearljr

[ Bericht 11% gewijzigd door piepie op 30-09-2011 02:34:51 ]
Cyberghost VPNAnoniem en veilig met ProtonVPNAnoniem en veilig met ProtonVPN
  vrijdag 30 september 2011 @ 13:02:56 #61
357074 Hilde3
pi_102546878
@piepie
Dit filmpje misschien?
Bij 12 seconden ongeveer zie je 2 bodyguards, weet alleen niet of ze elkaar een high five geven maar het lijkt er wel op.

Heb het filmpje even goed bekeken en het is wel heel duidelijk dat ze elkaar een high five geven!
  vrijdag 30 september 2011 @ 13:18:21 #62
277876 gifkwal
pi_102547323
Dat is toch gewoon zo'n groet zoals sommige mensen (zoals bijvoorbeeld negers of andere stoere mannen) die vaak gebruiken. Zo'n boks. Ik zie daar niks in verder.
  vrijdag 30 september 2011 @ 13:18:45 #63
262978 Moonwalk
pi_102547339
Ik ben niet overtuigd van die high five, het lijkt meer op een stevige hand geven ofzo
  vrijdag 30 september 2011 @ 14:35:27 #64
263682 piepie
Smile
pi_102549875
Wat goed dat jij dat filmpje hebt gevonden Hilde3 (scheelt mij veel zoekwerk) ... :)

Ik herinnerde het me iets heftiger, maar was lang geleden dat ik het eerder had gezien.

Toch blijf ik het raar vinden, net alsof ze een succesje hadden behaald.
Vraag me ook af wie er in die zwarte limo heeft gezeten.

Fijn en zonnig weekend allemaal ... *O*
  vrijdag 30 september 2011 @ 14:56:00 #65
-1 #ANONIEM
pi_102550479
Even op die game inhaken: Maker van het spel/uitgever van het spel is Ubisoft. Dezelfde maker (en koper van de rechten op MJ) van Michael Jackson: The Experience.

Leuke vondst!
  vrijdag 30 september 2011 @ 19:02:45 #66
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_102557620
En daar is de 1e paramedic. Ik ben zeer benieuwd!
  vrijdag 30 september 2011 @ 20:03:49 #67
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_102559760
Even kleine samenvatting:
de paramedics komen de slaapkamer in, en Murray en Alvarez zijn net bezig om Michael op de grond te leggen.
Alleen aan de verkeerde kant van het bed waar niemand bij kan, dus moesten ze hem weer verplaatsen naar het voeteneind.
1 collega begint met cpr, 1 collega is bezig met bagging van lucht, en de andere collega is bezig om eeg aan te leggen. Zodra die aan gaat, is er geen hartslag te zien.
Epinefrine word gegeven maar er is geen verandering.
Hij ziet dat er een infuus in de patiënt zijn been zit aangesloten en kijkt of die wel werkt.
Hij vraagt meerdere keren of de patiënt aan medicatie is, waarna Murray zegt: No he is not on any medication, I just gave him a little bit lorazepam to help him sleep.
  vrijdag 30 september 2011 @ 20:19:38 #68
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_102560342
Even een vraagje aan iedereen: is het gewenst dat ik updates blijf tikken of is het niet nodig?
Of zitten jullie allemaal gekluisterd aan het scherm? :P

Deze man is wel nerveus, maar is zeer en zeer professioneel en zelfverzekerd.

Trouwens, ik schrok toen ik hoorde dat Murray mee ging doen om medicatie toe te dienen via het infuus aan zijn been, en abuis gewoon dat infuus eruit trok! :X
  Moderator vrijdag 30 september 2011 @ 20:27:56 #69
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_102560699
Jaaaah! Graag updates :Y
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  vrijdag 30 september 2011 @ 20:32:19 #70
146882 Sideshowbobbie
pi_102560862
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 september 2011 20:27 schreef senesta het volgende:
Jaaaah! Graag updates :Y
Dit dus :)
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
Surf prive met PureVPNVyprVPN - de snelle VPNSurfshark - veilig toegang tot het open internet
  Moderator vrijdag 30 september 2011 @ 20:34:22 #71
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_102560943
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 13:02 schreef Hilde3 het volgende:
@piepie
Dit filmpje misschien?
Bij 12 seconden ongeveer zie je 2 bodyguards, weet alleen niet of ze elkaar een high five geven maar het lijkt er wel op.

Heb het filmpje even goed bekeken en het is wel heel duidelijk dat ze elkaar een high five geven!
Nou ja, als iemand afgevoerd moet worden met een ambulance en de fotografen zitten al in de bomen dan kan ik me voorstellen dat het een hele opgave is om MJ zo afgeschermd en soepel mogelijk onderweg te krijgen.

Geeft vast een hoop spanning en stress... en dat ze elkaar als hij dan veilig onderweg is even een schouderklopje/boks geven met een hope for the best houding vind ik dat niet gek. Ik vind hun lichaamstaal ook alles behalve alsof ze een succesje hebben behaald. Meer een pfoeh he slepend loopje.
  vrijdag 30 september 2011 @ 20:34:47 #72
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_102560955
De paramedic verklaart dat hij vanaf het 1e moment dat hij de patiënt bekeek, het gevoel kreeg dat er iets niet klopte:
hij was al redelijk koud, de ogen waren open en de pupillen waren al verwijd.
Ze waren 12.26 minuten binnen, en nadat hij vroeg hoelang de situatie al zo was, zei Murray dat het was vanaf het moment van bellen! Wat 12.21 was, toen de call binnenkwam op het medisch centrum.
Hun waren positief gestemd omdat na 5 minuten hartstilstand er nog een grote kans was om de patiënt terug te halen.
Nadat het zuurstofmeetapparaat is aangesloten, laat die 16 zien, wat al heel erg laag is.
(kan ook een indicatie zijn dat iemand al langer overleden is)

De rest van de getuigenis gaat over het contact hebben met UCLA en wat nog verder te doen.
Murray wou dat er een central line aangesloten werd (hoofd infuus voor medicatie) maar die hebben de paramedics niet aanwezig.
Murray verklaart dat hij wil dat de patient magnesium toegediend krijgt, maar ook dat hebben ze niet bij zich.

[ Bericht 39% gewijzigd door tass op 30-09-2011 20:40:17 ]
  vrijdag 30 september 2011 @ 20:50:20 #73
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_102561696
Nou daar gaan we met de advocaat van Murray!
  vrijdag 30 september 2011 @ 20:59:38 #74
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_102562133
Even een vraagje aan wie het antwoord mag weten:
Bij de autopsie was er geen benzodiazepinen in zijn lichaam aangetroffen toch?

Dan is er al duidelijk dat Murray op het moment van vragen door de paramedic of hij aan medicijnen was, heel duidelijk aan het liegen was.
Want lorazepam blijft heel lang in het lichaam.

Lunchtijd voor iedereen in de rechtszaal.

[ Bericht 7% gewijzigd door tass op 30-09-2011 21:00:52 (update) ]
  † In Memoriam † vrijdag 30 september 2011 @ 21:41:18 #75
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_102564231
quote:
@piepie
Dit filmpje misschien?

Nee, dat doen ze niet. De ene man legt zn hand op de schouder van de andere man.
Kijk nog maar eens heel goed.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
  vrijdag 30 september 2011 @ 21:48:15 #76
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_102564575
Ik heb het bandje waarop "Michael" zo verward praat opgenomen en ik ben eens met de snelheid gaan spelen, maar ik kan er echt niet uit opmaken of het Michael is of niet.
De verwardheid blijft, het is duidelijk iemand onder invloed van iets, maar ik kan er echt niet van zeggen dat het 'm is.

Zijn er mensen hier die 'm willen horen op verhoogde snelheid, want anders moet ik gaan zoeken hoe en waar ik dat moet uploaden voor jullie?
  vrijdag 30 september 2011 @ 21:55:26 #77
33350 Janena
pi_102564976
Mijn moeder heeft jarenlang in het ziekenhuis gewerkt en het filmpje doet haar denken aan iemand die net uit narcose komt. Dan kunnen ze ook zo langzaam praten.
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
  vrijdag 30 september 2011 @ 21:56:30 #78
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_102565025
Ok, gelijk maar even gedaan. Staat op mijnbestand.nl en is een prima site
[urlhttp://www.mijnbestand.nl/Bestand-JDA6I6GTIMWO.mp3[/url] even binnenhalen en afspelen. Ik heb de snelheid dus 1x verhoogd.
  vrijdag 30 september 2011 @ 21:58:19 #79
33350 Janena
pi_102565136
even van het andere MJ topic gekopiëerd:

edit: volgens mij is zelfs de geboortedatum verkeerd? Ik lees 28-08-1958 en dat zou 29-08-1958 moeten zijn...
  vrijdag 30 september 2011 @ 22:17:50 #80
357074 Hilde3
pi_102566162
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 september 2011 21:41 schreef Ratelslangetje het volgende:

[..]

Nee, dat doen ze niet. De ene man legt zn hand op de schouder van de andere man.
Ja, je hebt gelijk. Heb vandaag het filmpje een aantal keer bekeken en toen zag ik het.
Ik had even beter moeten kijken.
Surf prive met PureVPNCyberghost VPNZenmate VPN
  vrijdag 30 september 2011 @ 22:28:33 #81
357074 Hilde3
pi_102566751
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 20:34 schreef senesta het volgende:

[..]

Nou ja, als iemand afgevoerd moet worden met een ambulance en de fotografen zitten al in de bomen dan kan ik me voorstellen dat het een hele opgave is om MJ zo afgeschermd en soepel mogelijk onderweg te krijgen.

Geeft vast een hoop spanning en stress... en dat ze elkaar als hij dan veilig onderweg is even een schouderklopje/boks geven met een hope for the best houding vind ik dat niet gek. Ik vind hun lichaamstaal ook alles behalve alsof ze een succesje hebben behaald. Meer een pfoeh he slepend loopje.
Of omdat hun plan gelukt is. Dat geeft ook veel stress. Net doen alsof iemand is overleden, is ook niet makkelijk
  vrijdag 30 september 2011 @ 22:35:02 #82
262978 Moonwalk
pi_102567092
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 20:19 schreef tass het volgende:
Even een vraagje aan iedereen: is het gewenst dat ik updates blijf tikken of is het niet nodig?
Of zitten jullie allemaal gekluisterd aan het scherm? :P

Deze man is wel nerveus, maar is zeer en zeer professioneel en zelfverzekerd.

Trouwens, ik schrok toen ik hoorde dat Murray mee ging doen om medicatie toe te dienen via het infuus aan zijn been, en abuis gewoon dat infuus eruit trok! :X
Jij bent geweldig met je updates, blijven doen aub en bedankt daarvoor ^O^ ik ga even bijlezen
  vrijdag 30 september 2011 @ 22:46:29 #83
262978 Moonwalk
pi_102567686
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 21:58 schreef Janena het volgende:
even van het andere MJ topic gekopiëerd:

[ afbeelding ]

edit: volgens mij is zelfs de geboortedatum verkeerd? Ik lees 28-08-1958 en dat zou 29-08-1958 moeten zijn...
Ja , fout geschreven, maar ook wordt zijn naam verkeerd gezegd , Michael Joseph Jackson, terwijl het Michael Joe Jackson is. Heel vreemd dat "Micheal" wordt toegestaan. Ik lees ook 28 !!
serieus what the f... is going on daar met die namen en alles

quote:
1s.gif Op vrijdag 30 september 2011 21:41 schreef Ratelslangetje het volgende:

[..]

Heb er even een screenshot van gemaakt en ik vind dat je gelijk hebt

[ Bericht 2% gewijzigd door Moonwalk op 30-09-2011 23:22:34 ]
  vrijdag 30 september 2011 @ 22:49:22 #84
262978 Moonwalk
pi_102567820
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 14:56 schreef Scrummie het volgende:
Even op die game inhaken: Maker van het spel/uitgever van het spel is Ubisoft. Dezelfde maker (en koper van de rechten op MJ) van Michael Jackson: The Experience.

Leuke vondst!
Ja dat Ubisoft gedeelte maakt het nog gekker. Ik kan niet wachten tot dat spel uit is om het allemaal nog eens wat beter te bekijken

quote:
vr 30 sep 2011, 09:55

I Am Alive officieel aangekondigd
door onze redactie
Ubisoft heeft de avonturengame I Am Alive opnieuw aangekondigd in een video die de eerste spelbeelden laat zien. De game moet dit jaar verschijnen als downloadbare Xbox 360- en PlayStation 3-game.

In I Am Alive neemt de speler de rol aan van een doorsnee man opzoek naar zijn vrouw en dochter die spoorloos zijn verdwenen sinds het ‘Event’. Deze mysterieuze gebeurtenis heeft de stad Haventon grotendeels verwoest.

Enige vorm van beschaving is verloren gegaan en spelers moeten er allen aan doen om te overleven. Zowel de omgeving als de bewoners ervan zijn vijandig, aldus het officiële persbericht.

Ubisoft kondigde I Am Alive al aan in 2009 maar heeft sindsdien niets meer met het project gedaan. Plannen om de game in spellenwinkels te verkopen zijn van de baan: I Am Alive verschijnt alleen als download voor de Xbox 360 en de PlayStation 3. Over een PC-versie wordt niet gesproken.

“Wij weten dat mensen lang hebben gewacht op deze game en geloof me, het is het wachten waard,” Aldus Adam Novickas, Director of Marketing bij Ubisoft.

“I Am Alive geeft een nieuwe kijk op het post-apocalyptische survival genre door complexe en emotionele situaties aan de speler voor te leggen. Xbox Live Arcade en PlayStation Network zijn de perfecte platformen voor dit soort volwassen en uitdagende spelervaringen.”
http://www.telegraaf.nl/d(...)digd__.html?sn=games
  vrijdag 30 september 2011 @ 23:04:31 #85
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_102568573
Blijkbaar kon de groep van Murray niks tegen de getuigenis inbrengen van de 1e paramedic en zijn ze nu al over naar de getuigenis van Blunth.
  vrijdag 30 september 2011 @ 23:09:05 #86
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_102568811
En er gaat al gelijk iets mis, want Blunth verklaart dat de patiënt op het bed lag, terwijl de vorige paramedic Senneff verklaarde dat ze bezig waren om hem op de grond te gaan leggen..... :?
  vrijdag 30 september 2011 @ 23:15:14 #87
262978 Moonwalk
pi_102569107
Gewoon even voor wie het gemist heeft:

Paramedic Testifies: WE COULD HAVE SAVED MJ
http://www.tmz.com/videos/0-6qibhjfb?adid=rr_hot_story
  vrijdag 30 september 2011 @ 23:19:09 #88
262978 Moonwalk
pi_102569302
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 23:09 schreef tass het volgende:
En er gaat al gelijk iets mis, want Blunth verklaart dat de patiënt op het bed lag, terwijl de vorige paramedic Senneff verklaarde dat ze bezig waren om hem op de grond te gaan leggen..... :?
oh ohhhhh, ik ga even inschakelen
  vrijdag 30 september 2011 @ 23:20:37 #89
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_102569382
En nou zegt Blunt dus dat de patient een neuszuurstofmasker op had.... Dat heeft Sennef niet gezegd (of gezien)
Verder verklaart hij hetzelfde als wat Senneff vertelde: het infuus aan zijn been, het staande infuus met een 1000cc zak eraan.
  vrijdag 30 september 2011 @ 23:26:28 #90
262978 Moonwalk
pi_102569634
Gaat het brandalarm nou af? :D

Geen reden tot paniek zegt de rechter, als er gevaar was geweest was hij de eerste die buiten stond, aldus de rechter + wat gelach uit de zaal.

degene in het getuigenbankje:
Surf prive met PureVPNSurfshark - veilig toegang tot het open internetVeilig met een Dashlane passwordkluis
  vrijdag 30 september 2011 @ 23:27:46 #91
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_102569686
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 23:26 schreef Moonwalk het volgende:
Ja dus.
Gaat die rechter nog grapjes maken dat Hij als 1e de zaal verlaat hoor :D
  vrijdag 30 september 2011 @ 23:28:32 #92
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_102569729
[quote]0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 23:27 schreef tass het volgende:

[..]
Gaat die rechter nog grapjes maken dat Hij als 1e de zaal verlaat hoor als er echt wat zou zijn :D

[ Bericht 0% gewijzigd door tass op 30-09-2011 23:29:01 (dubbelpost, sorry) ]
  vrijdag 30 september 2011 @ 23:31:04 #93
262978 Moonwalk
pi_102569845
Tass ik haak wat later in dan jij, kan jij toelichten wat er met dit bewijsmateriaal is wat nu in beeld is?

vrijdag 30 september 2011 @ 23:31:37 #94
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_102569877
BINGO!
Blunth verklaart dat hij 2 geopende flesjes met lidocaïne ziet liggen op de grond naast het bed!
Senneff heeft die niet gezien, want die was niet aan die kant van het bed.
Wow, this is BIG!
  vrijdag 30 september 2011 @ 23:32:56 #95
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_102569931
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 23:31 schreef Moonwalk het volgende:
Tass ik haak wat later in dan jij, kan jij toelichten wat er met dit bewijsmateriaal is wat nu in beeld is?

[ afbeelding ]
Dit gaat dus om het aanwijzen waar ze waren toen ze bezig waren met cpr.
De punt die hij aanwijst is dus de plek waar hij met de beademing bezig was.
  vrijdag 30 september 2011 @ 23:38:33 #96
262978 Moonwalk
pi_102570180
Murray moffelde de flesje weg in een zwarte zak

en hij stond hier (rood stipje):

Murray was aan de telefoon en zei tegen iemand over Michael: " Its not looking good"
  vrijdag 30 september 2011 @ 23:41:15 #97
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_102570301
Je ziet echt dat Blunth het er wel moeilijk mee heeft. Hij heeft nu 2x moeten verklaren dat volgens zijn mening de patiënt was overleden en beide keren zie je hem slikken en even zijn ogen dichtdoen. Die man lijkt me geweldig als ambulancemedewerker!
  vrijdag 30 september 2011 @ 23:42:23 #98
262978 Moonwalk
pi_102570352
Ja hij zit er echt heel ongemakkelijk bij, een beetje angstig vind ik zelfs
  vrijdag 30 september 2011 @ 23:45:44 #99
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_102570507
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 23:42 schreef Moonwalk het volgende:
Ja hij zit er echt heel ongemakkelijk bij, een beetje angstig vind ik zelfs
Ja klopt, maar het lijkt me ook niet echt gemakkelijk om daar te zitten en te weten dat wat jij verklaart totaal tegenstrijdig is aan wat Murray heeft verteld.
Je zit daar wel iemand zwart te maken, en dan hebben die gasten best wel ervaring in getuigenissen, maar dan nog lijkt het me echt geen pretje.

Waar gaan ze nou weer voor pauzeren?
c_/ misschien?
  vrijdag 30 september 2011 @ 23:53:18 #100
262978 Moonwalk
pi_102570802
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 23:45 schreef tass het volgende:

[..]

Ja klopt, maar het lijkt me ook niet echt gemakkelijk om daar te zitten en te weten dat wat jij verklaart totaal tegenstrijdig is aan wat Murray heeft verteld.
Je zit daar wel iemand zwart te maken, en dan hebben die gasten best wel ervaring in getuigenissen, maar dan nog lijkt het me echt geen pretje.

Waar gaan ze nou weer voor pauzeren?
c_/ misschien?
Dat is waar, het lijkt me sowieso nog erger omdat je weet dat je gefilmd wordt en dat de hele wereld mee zit te kijken. Wat dat betreft een wereld van verschil met Nederland waar hooguit een tekening voor in de krant van je wordt gemaakt!
Malwarebytes - stop malwareAnoniem en veilig met ProtonVPNZenmate VPN
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 00:30:46 #101
262978 Moonwalk
pi_102572370
Dokter cooper

zaterdag 1 oktober 2011 @ 21:26:00 #102
171066 Maron
pi_102592226
quote:
@piepie
Dit filmpje misschien?

Lijkt me eerder zo'n gangsta-handshake..
Goeie zaak @Hilde3, die updates..(ik lees ook nog steeds mee @Piepie en Moonwalk) ^O^
Spannende tijden..
  zondag 2 oktober 2011 @ 02:16:56 #103
263682 piepie
Smile
pi_102601621
Ben er weer.

Geweldig Tass die updates, bedankt!!!!

Ik heb nog een keer het filmpje met de bodyguards gekeken en ben het eens met Maron dat het leek op een gangsta-handshake. Een schouderklopje zie ik er niet in.

Net nog 2 interessante feiten gelezen op het hoax forum.

28 September droeg Michael Flanagan een gele das met zonnebloemen Op pagina 2 hier staat een foto waarop het goed te zien is, zeker als je hem iets vergroot.
(Beetje te frivole das ook voor zo'n serieuze zaak n.m.m., maar dat terzijde.)

Dan over het alarm dat vrijdag 30 september was afgegaan in de rechtszaal.
Het exacte tijdstip dat het alarm afging was 2.26 uur lokale tijd Californië.
Dus exact hetzelfde tijdstip dat Michael officieel was doodverklaard.
Wat toevallig zeg ... :)
  zondag 2 oktober 2011 @ 02:41:57 #104
262978 Moonwalk
pi_102601969
Welkom terug Piepie!

Ik had nog twee screenshots uit het verhoor van dr cooper, ben daarna alleen wel afgehaakt dus wat ze hier precies over heeft gezegd weet ik nog niet

zondag 2 oktober 2011 @ 02:50:30 #105
263682 piepie
Smile
pi_102602092
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 23:26 schreef Moonwalk het volgende:

Geen reden tot paniek zegt de rechter, als er gevaar was geweest was hij de eerste die buiten stond, aldus de rechter + wat gelach uit de zaal.

[ afbeelding ]

degene in het getuigenbankje:
[ afbeelding ]
WAUW Moonwalk, ik ontdek net dat jij direct een printscreen hebt gemaakt toen het alarm afging vrijdag. Het klopt dus 100% wat ik heb gelezen dat het exact om 2.26 uur p.m. in California was.
23.26 uur onze tijd - 9 uur = 14.26 uur (ofte wel 2.26 p.m.).
Als dit geen clue is .... _O-
  zondag 2 oktober 2011 @ 03:07:55 #106
263682 piepie
Smile
pi_102602334
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 21:56 schreef tass het volgende:
Ok, gelijk maar even gedaan. Staat op mijnbestand.nl en is een prima site
[urlhttp://www.mijnbestand.nl/Bestand-JDA6I6GTIMWO.mp3[/url] even binnenhalen en afspelen. Ik heb de snelheid dus 1x verhoogd.
Niet te herkennen als Michael ... ;)
  zondag 2 oktober 2011 @ 03:20:50 #107
263682 piepie
Smile
pi_102602480
En nog een kort hoax-filmpje "Annie are you oké?" .... _O-

zondag 2 oktober 2011 @ 15:46:39 #108
262978 Moonwalk
pi_102612874
En er staat weer speelgoed in de rechtszaal

achterin links van die agent, een roze olifant/biggetje op een zwarte kat ofzo
  zondag 2 oktober 2011 @ 16:22:13 #109
263682 piepie
Smile
pi_102614491
Ai Moonwalk, weet je zeker dat het van deze rechtszaak is en niet van een vorige hearing?
Ik denk van een vorige ... ;) De stropdassen komen me ook niet bekend voor, tenzij het van vrijdag was die ik niet gezien heb.

Ik heb wel gelezen dat er ergens een olifantje in de rechtszaal is.

[ Bericht 0% gewijzigd door piepie op 02-10-2011 20:46:46 ]
  zondag 2 oktober 2011 @ 16:25:48 #110
262978 Moonwalk
pi_102614655
Oja dat kan :@ ik heb vrijdag ook niet alles gezien. Hier is in ieder geval de bron: http://photos.tmz.com/gal(...)ost_recent&id=100648

Alsnog vind ik het raar :P
Malwarebytes - stop malwareSurf prive met PureVPNVyprVPN - de snelle VPN
  zondag 2 oktober 2011 @ 16:27:04 #111
262978 Moonwalk
pi_102614711
quote:
99s.gif Op zondag 2 oktober 2011 03:20 schreef piepie het volgende:
En nog een kort hoax-filmpje "Annie are you oké?" .... _O-

Ok hier weet ik niet eens wat ik moet denken, behalve " what the f... !! "
Kijk het is allemaal wel weer te verklaren met ditjes en datjes maar het blijft gewoon een feit dat de ene toevalligheid na de andere komt 8)7

quote:
99s.gif Op zondag 2 oktober 2011 02:50 schreef piepie het volgende:

[..]

WAUW Moonwalk, ik ontdek net dat jij direct een printscreen hebt gemaakt toen het alarm afging vrijdag. Het klopt dus 100% wat ik heb gelezen dat het exact om 2.26 uur p.m. in California was.
23.26 uur onze tijd - 9 uur = 14.26 uur (ofte wel 2.26 p.m.).
Als dit geen clue is .... _O-
Ja klopt ik zat toen te kijken en maakte maar een screenshot voor het geval dat er later wat mee zou zijn :7
  zondag 2 oktober 2011 @ 16:50:10 #112
263682 piepie
Smile
pi_102615585
Dat rose beestje (pink panther) kwam inderdaad uit een vorige hearing.

Toen was het een enorme beestenboel ... _O-

En bij weer een andere hoorzitting hadden we natuurlijk die andere rechter met zijn zonnebloem en taxi:

Ik heb al ruim 2 jaar "What the f... - momenten" Moonwalk, daarom geloof ik ook nog steeds in de hoax, zoveel toeval bestaat in mijn ogen echt niet.

Ik moest n.a.v. "Annie are you oké?" ook weer denken aan de songteksten van CRY en MORPHINE (en volgens mij zijn er nog meer).

[ Bericht 13% gewijzigd door piepie op 02-10-2011 17:04:06 ]
  zondag 2 oktober 2011 @ 21:00:54 #113
334027 Puzzelstukje
pi_102625805
Ik geloof nooit veel van die conspiracies rond bekende doden, maar als je dit allemaal optelt is het wel heel bizar hoor...
  maandag 3 oktober 2011 @ 00:21:53 #114
263682 piepie
Smile
pi_102637251
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 21:00 schreef Puzzelstukje het volgende:
Ik geloof nooit veel van die conspiracies rond bekende doden, maar als je dit allemaal optelt is het wel heel bizar hoor...
Veel puzzelstukjes die in elkaar passen ... :)
  maandag 3 oktober 2011 @ 00:35:59 #115
262978 Moonwalk
pi_102637690
Piep wat ben jij altijd laat wakker :P

ontopic: Het is dus bij deze rechtszaak nog even afwachten wanneer er speelgoed opduikt. Ik moest meteen denken aan Michael en zijn gemiste jeugd + peterpan + neverland + speelgoed
  maandag 3 oktober 2011 @ 00:39:24 #116
262978 Moonwalk
pi_102637779
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 21:26 schreef Maron het volgende:

[..]

Lijkt me eerder zo'n gangsta-handshake..
Goeie zaak @Hilde3, die updates..(ik lees ook nog steeds mee @Piepie en Moonwalk) ^O^
Spannende tijden..
Leuk dat je er nog bent ^O^
  maandag 3 oktober 2011 @ 01:09:31 #117
263682 piepie
Smile
pi_102638440
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 00:35 schreef Moonwalk het volgende:
Piep wat ben jij altijd laat wakker :P

ontopic: Het is dus bij deze rechtszaak nog even afwachten wanneer er speelgoed opduikt. Ik moest meteen denken aan Michael en zijn gemiste jeugd + peterpan + neverland + speelgoed
Er is wel een olifantje gesignaleerd door Pearl Jr. die dagelijks in de rechtszaal zit. Ze heeft alleen nog geen foto durven nemen omdat dit verboden is en ze niet het risico wil lopen om de zaal te worden uitgezet. (Olifant - P.T. Barnum ... ;) )

Ik ben een nachtmens Moonwalk, slaap zelden voor 03.00 uur.
Gelukkig hoef ik niet vroeg op te staan, dus kan het ook.
  maandag 3 oktober 2011 @ 15:52:35 #118
263682 piepie
Smile
pi_102651536
Het herdenkingsconcert lijkt toch door te gaan en wordt zaterdag a.s. live uitgezonden door BNN van 20.00 tot 23.00 uur op Ned. 3.

leuke variant op de avator van Janena ... ;)
  maandag 3 oktober 2011 @ 15:55:59 #119
263682 piepie
Smile
pi_102651646
ma 03 okt 2011, 15:15
Geen vingerafdrukken Michael Jackson op Propofol van onze redactie
AMSTERDAM - Het is zeer onwaarschijnlijk dat Michael Jackson zichzelf een overdosis Propofol heeft toegediend.

Conrad Murray, de lijfarts van The King of Pop, beweert dat Michael zichzelf het verdovende medicijn heeft toegediend. Uit onderzoek blijkt echter dat Michaels vingerafdrukken op geen enkel flesje van het medicijn zijn aangetroffen.

"Het is heel simpel. De recherche heeft geen vingerafdrukken gevonden van Michael. Het wordt nu erg lastig voor Conrad om de jury ervan te overtuigen dat hij niets te maken heeft met de dood van Michael", zo laat een bron aan RadarOnline weten.
  Moderator maandag 3 oktober 2011 @ 15:58:07 #120
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_102651709
Toch vraag ik me dan wel af hoe er propofol in zijn maag is gekomen :o
Surfshark - veilig toegang tot het open internetSurf volledig anoniem met NordVPNAnoniem en veilig met ProtonVPN
  maandag 3 oktober 2011 @ 16:04:45 #121
263682 piepie
Smile
pi_102651880
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 15:58 schreef senesta het volgende:
Toch vraag ik me dan wel af hoe er propofol in zijn maag is gekomen :o
Als dat echt zo is ... ;)
Zelf geloof ik niet dat het autopsierapport echt is.
  maandag 3 oktober 2011 @ 16:05:12 #122
263682 piepie
Smile
pi_102651895
http://www.tmz.com/2011/1(...)g-puts-you-to-sleep/

We hebben weer een Green Man .... _O-

[ Bericht 9% gewijzigd door piepie op 03-10-2011 18:39:44 ]
  maandag 3 oktober 2011 @ 16:51:13 #123
33350 Janena
pi_102653543
Haha, die plaatjes...
  maandag 3 oktober 2011 @ 20:43:57 #124
263682 piepie
Smile
pi_102663409

[ Bericht 37% gewijzigd door piepie op 03-10-2011 23:45:24 ]
  maandag 3 oktober 2011 @ 23:45:42 #125
262978 Moonwalk
pi_102673456
HEY !! Zit ik net te lezen is het opeens weg :D
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 00:54:48 #126
263682 piepie
Smile
pi_102675082
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 23:45 schreef Moonwalk het volgende:
HEY !! Zit ik net te lezen is het opeens weg :D
Hihihi, dat was een bericht wat achteraf niet bleek te kloppen
Iemand op de chat naast de livestream op het hoax-forum meldde dat er geen vlaggen waren in de rechtszaal en ik zag ze ook niet. Die dingen horen naast de rechter te staan. De vlag van de VS en de vlag van Californië. Ik ben daarna even tv gaan kijken en schakel net weer in zie ik dat die vlaggen er wel zijn, maar iets verder in de hoeken ... _O-

Ik lig hier in een deuk om die commentaren op die chat.
Nu zegt er net weer iemand "Die man in dat grijze pak draagt die nou een siliconenmasker?"
_O-

Die chat lezen tijdens het proces maakt het wel vermakelijk, want ik heb er weinig geduld voor verder.
http://www.michaeljacksonhoaxforum.com/trial_live.php
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 01:12:48 #127
262978 Moonwalk
pi_102675295
Die rechter, maakt zoveel grapjes en spreekt bijna op een manier die alleen radio/tvpresentators onder de knie hebben
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 01:14:08 #128
262978 Moonwalk
pi_102675309
quote:
99s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 00:54 schreef piepie het volgende:

[..]

Hihihi, dat was een bericht wat achteraf niet bleek te kloppen
Iemand op de chat naast de livestream op het hoax-forum meldde dat er geen vlaggen waren in de rechtszaal en ik zag ze ook niet. Die dingen horen naast de rechter te staan. De vlag van de VS en de vlag van Californië. Ik ben daarna even tv gaan kijken en schakel net weer in zie ik dat die vlaggen er wel zijn, maar iets verder in de hoeken ... _O-

Ik lig hier in een deuk om die commentaren op die chat.
Nu zegt er net weer iemand "Die man in dat grijze pak draagt die nou een siliconenmasker?"
_O-

Die chat lezen tijdens het proces maakt het wel vermakelijk, want ik heb er weinig geduld voor verder.
http://www.michaeljacksonhoaxforum.com/trial_live.php
Ik lees ook 1 en ander mee in de chat, maar vind dat ze daar meestal te ver of te lang doordraven. Niet allemaal hoor er komen soms ook hele interessante dingen voorbij zoals dat van die game, dat had ik ook via daar opgepikt
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 01:19:55 #129
263682 piepie
Smile
pi_102675373
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 01:14 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Ik lees ook 1 en ander mee in de chat, maar vind dat ze daar meestal te ver of te lang doordraven. Niet allemaal hoor er komen soms ook hele interessante dingen voorbij zoals dat van die game, dat had ik ook via daar opgepikt
Ja je kunt er wel eens iets oppikken, maar ze zijn erg melig natuurlijk omdat ze believers zijn.
Ze noemen het een Kangaroo Court, wat inhoudt een nep dan wel onwettige rechtszaak.
Ik had er nooit van gehoord dus heb dat even gegoogeld.

Heb je het olifantje al gezien? Het staat op het bureau van de vrouw die bij iedere getuige aan het begin de eed afneemt. Je ziet het van achteren.
Er bestaat ook een uitdrukking "An elephant in the room": http://en.wikipedia.org/wiki/Elephant_in_the_room
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 01:20:56 #130
262978 Moonwalk
pi_102675384
http://twitter.com/#!/MJNA

een twitteraccount die de hele voorgang van de rechtszaak tweet, handig om bij te lezen als je niet hebt gekeken denk ik
Surf volledig anoniem met NordVPNSurfshark - veilig toegang tot het open internetAnoniem en veilig met ProtonVPN
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 01:22:55 #131
262978 Moonwalk
pi_102675412
quote:
99s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 01:19 schreef piepie het volgende:

[..]

Ja je kunt er wel eens iets oppikken, maar ze zijn erg melig natuurlijk omdat ze believers zijn.
Ze noemen het een Kangaroo Court, wat inhoudt een nep dan wel onwettige rechtszaak.
Ik had er nooit van gehoord dus heb dat even gegoogeld.

Heb je het olifantje al gezien? Het staat op het bureau van de vrouw die bij iedere getuige aan het begin de eed afneemt. Je ziet het van achteren.
Er bestaat ook een uitdrukking "An elephant in the room": http://en.wikipedia.org/wiki/Elephant_in_the_room
Nee ik haakte net te laat in toen de rechter op talkshowmanier ging afsluiten. Deed me denken aan David Letterman enzo

quote:
"Elephant in the room" is an English metaphorical idiom for an obvious truth that is being ignored or goes unaddressed. The idiomatic expression also applies to an obvious problem or risk no one wants to discuss.[1]

It is based on the idea that an elephant in a room would be impossible to overlook; thus, people in the room who pretend the elephant is not there have chosen to avoid dealing with the looming big issue.
Piepie daar moest je een screenshot van maken! :( :* O+
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 01:23:08 #132
317915 Stokstaart
pi_102675416
Tunnels gevonden onder Neverland?
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 01:25:37 #133
263682 piepie
Smile
pi_102675447
quote:
11s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 01:23 schreef Stokstaart het volgende:
Tunnels gevonden onder Neverland?
huh? _O_
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 01:26:26 #134
263682 piepie
Smile
pi_102675454
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 01:20 schreef Moonwalk het volgende:
http://twitter.com/#!/MJNA

een twitteraccount die de hele voorgang van de rechtszaak tweet, handig om bij te lezen als je niet hebt gekeken denk ik
Ja dank je, ik heb er ook nog een toegevoegd vanavond (maar nog niets gelezen daar):
http://twitter.com/#!/TheConradMurray
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 01:27:58 #135
317915 Stokstaart
pi_102675470
quote:
99s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 01:25 schreef piepie het volgende:

[..]

huh? _O_
Op die livechat. Bericht zou ook op TMZ staan.
Kan nog niks vinden verder.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 01:28:12 #136
263682 piepie
Smile
pi_102675476
Ik zal eens proberen ergens een screenshot van te maken Moonwalk (even oefenen).

Wat die rechter betreft, die kan zo naar Comedy Central.
Ik had hem gegoogeld en zag dat er ene Michael Pastor ook in een korte film heeft gespeeld in 2010, die geschreven is door Mark Lester (die goede vriend van Michael!!!).
Moet dat nog even op een rijtje krijgen. Ik heb niet de indruk dat er nog een Michael Pastor rondloopt, maar wil dat nog even zien uit te zoeken.
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 01:38:24 #137
262978 Moonwalk
pi_102675580
quote:
99s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 01:26 schreef piepie het volgende:

[..]

Ja dank je, ik heb er ook nog een toegevoegd vanavond (maar nog niets gelezen daar):
http://twitter.com/#!/TheConradMurray
Hier nog wat leuk leeswerk mbt getuigen enz http://www.tmz.com/category/conrad-murray-trial/#.TopGSXEWc7A

quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 01:27 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Op die livechat. Bericht zou ook op TMZ staan.
Kan nog niks vinden verder.
Ik kan er ook niks over vinden maar heb wel het berichtje in de chat gezien

quote:
99s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 01:28 schreef piepie het volgende:
Ik zal eens proberen ergens een screenshot van te maken Moonwalk (even oefenen).

Wat die rechter betreft, die kan zo naar Comedy Central.
Ik had hem gegoogeld en zag dat er ene Michael Pastor ook in een korte film heeft gespeeld in 2010, die geschreven is door Mark Lester (die goede vriend van Michael!!!).
Moet dat nog even op een rijtje krijgen. Ik heb niet de indruk dat er nog een Michael Pastor rondloopt, maar wil dat nog even zien uit te zoeken.
Heb je enig idee hoe die film heet?? Want nu wil ik daar wel werk van maken en zien wie er in speelt :P
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 01:48:23 #138
262978 Moonwalk
pi_102675678
Ik ben al begonnen, blijkbaar was Michael de peetvader van Mark Lester zijn kinderen en hebben ze elkaar zo ontmoet

quote:
Mark met Jackson in the mid 70s while the Jackson 5 were on tour in the UK. Aparently 'Oliver!' was Michael's favourite film and his agent phoned up Mark and set up a meeting where the two bonded over their simliar experiences as child stars.
SPOILER
Zou het de film "Groupie" kunnen zijn?
quote:
When a mysterious groupie joins legendary cursed band, "The Dark Knights", a series of unexplained murders derails their comeback tour.
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 01:54:44 #139
262978 Moonwalk
pi_102675742
Nope het is niet "Groupie" ! Ik heb het gevonden

Dilated (2010)

plot:
quote:
Left for dead, abandoned, and confused, test subject D.I.C. cant recall anything about his past life. With a group of relentless mercenaries hot on his tail, all he knows is that they want him dead or alive. Slowly unraveling a sinister plot perpetrated by the highest levels of government, he learns that he may be the key to solving a mysterious, adverse epidemic that threatens the very fabric of society; a fact that still doesn't stop him from kicking ass and going out with a bang.
oh my lorddd wat gek weer *) , past een beetje bij die nieuwe game die komt
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 02:04:39 #140
262978 Moonwalk
pi_102675858
Oke een post invasie van mij maar let op ! :

Let op drie namen boven Michael Pastor !!!

Joshua Nguyen ... Infected #63

Steve Nguyen ... Dr. Yang

Die bovenste naam staat net niet op mn shot maar je kan zelf hier kijken:
http://www.imdb.com/title/tt1663331/fullcredits#cast

Dus wat is er met die namen? Michael Pastor heeft dezelfde naam van de rechter en
de naam "Nguyen" komt die bekend voor?

JUIST JA. Val bijna van mn stoel af hier :D allemaal lekker in een korte film van Mark Lester, de peetvader van MJ zn kids. HMMMMHMMM. 8)7 :+ schiet mij maar lek :X
Surf volledig anoniem met NordVPNVyprVPN - de snelle VPNBullguard Internet Security
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 02:05:39 #141
263682 piepie
Smile
pi_102675875
Ja dat is die film die ik bedoelde Moonwalk.
Als je kijkt bij full cast and crew dan staat daar ook Michael Pastor tussen.
Zou het onze vrolijke rechter echt zijn?

Ik zit in de Twiligt Zone ... _O-

edit: ik zie dat je alles al op een rijtje hebt gezet, applaus hoor!

Die omschrijving van die film en dan die zinnen die je bold hebt gemaakt, het is toch niet te geloven. En dan ook nog familie van die ene arts. Film is ook geschoten in UCLA. Ze hebben daar lekkere bijbaantjes allemaal in LA .... _O-

Die arts in de rechtszaal leek wel een Ninja Warrior ... _O-

[ Bericht 21% gewijzigd door piepie op 04-10-2011 02:49:03 ]
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 02:09:50 #142
262978 Moonwalk
pi_102675920
Piepie niet gaan slapen hoor :P ik heb nog iets, ff 1 minuutje dan upload ik de plaatjes
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 02:11:12 #143
263682 piepie
Smile
pi_102675933
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 02:09 schreef Moonwalk het volgende:
Piepie niet gaan slapen hoor :P ik heb nog iets, ff 1 minuutje dan upload ik de plaatjes
Ben benieuwd ... *)

Trailer van Dilated:

Is dat onze Michael Pastor op 0.58 min.? Ik twijfel wel erg, maar zou kunnen. Hij trekt hier een bek, wat hem iets onherkenbaarder kan maken dan achter zijn desk in de rechtbank.
Nog een keer gekeken en ik denk niet dat dit hem is, maar de cast is zo lang dat onze vrolijke rechter niet in de trailer hoeft te zitten.

[ Bericht 16% gewijzigd door piepie op 04-10-2011 02:23:37 ]
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 02:24:49 #144
262978 Moonwalk
pi_102676030
Oke dus even zoeken en ik heb de trailer van de film gevonden

Hier is het:

Ik heb tijdens het posten van dit bericht de film nog niet bekeken, wel heb ik er doorheen gescrolled ik zie dit:

REALLY???? zie ik dit goed? :D :P :o

dinsdag 4 oktober 2011 @ 02:28:01 #145
262978 Moonwalk
pi_102676047
quote:
99s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 02:05 schreef piepie het volgende:
Ja dat is die film die ik bedoelde Moonwalk.
Als je kijkt bij full cast and crew dan staat daar ook Michael Pastor tussen.
Zou het onze vrolijke rechter echt zijn?
Ik zit in de Twiligt Zone ... _O-

edit: ik zie dat je alles al op een rijtje hebt gezet, applaus hoor!

Die omschrijving van die film en dan die zinnen die je bold hebt gemaakt, het is toch niet te geloven. En dan ook nog die arts. Film is ook geschoten in UCLA. Ze hebben daar lekkere bijbaantjes allemaal in LA .... _O-

Die arts leek wel een Ninja Warrior ... _O-
Oyeahh lekker in UCLA filmpjes maken met vriendjes van MJ en rolletjes voor de rechter en familieleden van getuigende dokters oyeah oyeah oyeah *O*

Wat een boevenbende! _O-
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 02:30:07 #146
263682 piepie
Smile
pi_102676057
Ai, jij had ook de trailer zie ik.

Wat denk je? Is dat dezelfde man??? Waarom dan een andere naam???
edit: ik heb net ontdekt dat Jasyn Jeffries die kale hoofdrolspeler uit de film is ... ;)

Pff, ik moet echt naar bed nu, ga er morgen weer even goed naar kijken.

Ik heb wel een foto kunnen vinden (bij Pearl Jr. twitter) van het olifantje:

[ Bericht 10% gewijzigd door piepie op 04-10-2011 02:35:37 ]
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 02:35:13 #147
262978 Moonwalk
pi_102676087
Hoe bedoel je andere naam? Hij heet gewoon Michael Pastor overal, dat youtube kanaal is van 1 van de andere acteurs en die heet jasynjefferies :p ik vind wel dat het dezelfde is hoor, kijk maar naar die oren en oorlellen, neus, haar , leeftijd en dat soort dingetjes.

Ik zie dat olifantje inderdaad, echt te gek voor woorden hoor :D
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 02:37:19 #148
263682 piepie
Smile
pi_102676096
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 02:35 schreef Moonwalk het volgende:
Hoe bedoel je andere naam? Hij heet gewoon Michael Pastor overal, dat youtube kanaal is van 1 van de andere acteurs en die heet jasynjefferies, heeft verder niks te maken met dat de rechter daar in de film zit :p ik vind wel dat het dezelfde is hoor, kijk maar naar die oren en oorlellen en dat soort dingetjes.

Ik zie dat olifantje inderdaad, echt te gek voor woorden hoor :D
Kwartje was net gevallen ja, ik heb net mijn post gewijzigd. Dat is die kale hoofdrolspeler.

Oh ik zie dat het echt onze Michael Pastor is. Het moet toch niet gekker worden!!!

Ik ga maar slapen nu, veel te verwerken weer .... _O-
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 02:41:46 #149
262978 Moonwalk
pi_102676121
Ik zie hem er helemaal in, ik vind het overduidelijk dezelfde man + zelfde naam + genoeg raakvlakken met het hele verhaal. Zou denk ik ook iets te vreemd zijn als er precies iemand van dezelfde leeftijd als een soort dubbelganger in een film speelt die gemaakt is door een man waar MJ de peetvader van de kinderen van is, waar familieleden van getuigende dokters VAN DE RECHTSZAAK een rol in spelen, in het ziekenhuis waar MJ naar toe is gebracht, met dezelfde naam van de rechter die de case van MJ doet en er superveel op lijkt, er verder geen andere mensen met die naam te vinden zijn en screenshot fotos dezelfde soort oude man laten zien, en het hem dan toch niet is?

Not buying it ! :)
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 02:42:29 #150
262978 Moonwalk
pi_102676126
Oh je ziet het inmiddels ook :P slaap lekker ik hou er nu ook mee op maar sta nog steeds met een open mond hahhaha , weltruste !
Surf prive met PureVPNSurf prive met PureVPNBetrouwbaar en snel - ExpressVPN
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 02:45:12 #151
263682 piepie
Smile
pi_102676143
Welterusten Moonwalk, was hilarisch gezellig.
Death Hoax Investigator zijn is leuk joh .... *O*

Nog een laatste feitje voor ik ook ga slapen.

Wist jij al dat Michael Jackson geregeld in UCLA naar operaties ging kijken?
Hij vond dat interessant om te zien. Ondertussen leerde hij de artsen natuurlijk wel erg goed kennen denk ik zomaar .... ;)
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 09:23:26 #152
316466 MetBas
pi_102678185
Jullie zijn echt helden met dit soort nieuwtjes.
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 09:26:21 #153
33350 Janena
pi_102678242
Ik sla half achterover van die film, haha....

Het is heel vreemd hoe al die mensen elkaar kennen. Dat er iets vreemds aan de hand is lijkt me duidelijk maar ik heb het gevoel dat we zitten met allemaal losse puzzelstukjes en voor mezelf kan ik niet zeggen dat ik weet hoe het nu in elkaar zit.
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 09:27:06 #154
146882 Sideshowbobbie
pi_102678262
Zo nu en dan val ik echt van de ene in de andere verbazing _O-

Dat van die film is ook vrij bizar :D
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 09:29:19 #155
277876 gifkwal
pi_102678318
Apart wel, ja. Maar Nguyen is in de VS een naam net zoals Jansen of Smit bij ons, hoor. Bijna alle Vietnamezen heten zo (even kort door de bocht).
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 09:51:24 #156
316466 MetBas
pi_102678832
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 09:26 schreef Janena het volgende:
Ik sla half achterover van die film, haha....

Het is heel vreemd hoe al die mensen elkaar kennen. Dat er iets vreemds aan de hand is lijkt me duidelijk maar ik heb het gevoel dat we zitten met allemaal losse puzzelstukjes en voor mezelf kan ik niet zeggen dat ik weet hoe het nu in elkaar zit.
Er zijn inderdaad veel rare dingen, maar ook ik zie helaas niet altijd de onderliggende rode lijn zeg maar.. Maar het geeft wel hoop, al die dingetjes die raar zijn. :P
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 15:19:20 #157
263682 piepie
Smile
pi_102689404
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 09:51 schreef MetBas het volgende:

[..]

Er zijn inderdaad veel rare dingen, maar ook ik zie helaas niet altijd de onderliggende rode lijn zeg maar.. Maar het geeft wel hoop, al die dingetjes die raar zijn. :P
Die rode lijn niet zien maakt het juist zo ingewikkeld allemaal. Als dit een hoax is, dan is die jarenlang voorbereid en heeft Michael er zeker geen makkelijke puzzel van gemaakt, maar een met 50.000 stukjes ... *)
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 15:22:21 #158
316466 MetBas
pi_102689547
quote:
99s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 15:19 schreef piepie het volgende:

[..]

Die rode lijn niet zien maakt het juist zo ingewikkeld allemaal. Als dit een hoax is, dan is die jarenlang voorbereid en heeft Michael er zeker geen makkelijke puzzel van gemaakt, maar een met 50.000 stukjes ... *)
Hem kennende zal dat het dan zeker zijn, inderdaad. Ik verwacht alleen op een gegeven moment wel een 'grote' hint, mocht er daadwerkelijk een puzzel zijn. Alleen dan is de vraag wanneer die komt, misschien duurt het wel jaren..
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 15:29:39 #159
263682 piepie
Smile
pi_102689849
Hoe lang het gaat duren weet niemand MetBas, dat is aan Michael.
Ik denk als bijna niemand er meer in gelooft dat het gebeurt, want dan is de verrassing het grootst.

Ik heb nog een hoax-filmpje waarin interessante dingen zitten (over de doodsfoto, de audiotape, uitspraak van Harvey van TMZ en een bizarre foto van 3T aan het einde).

dinsdag 4 oktober 2011 @ 15:41:05 #160
317915 Stokstaart
pi_102690308
quote:
99s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 15:29 schreef piepie het volgende:
Hoe lang het gaat duren weet niemand MetBas, dat is aan Michael.
Ik denk als bijna niemand er meer in gelooft dat het gebeurt, want dan is de verrassing het grootst.

Ik heb nog een hoax-filmpje waarin interessante dingen zitten (over de doodsfoto, de audiotape, uitspraak van Harvey van TMZ en een bizarre foto van 3T aan het einde).

Waar slaat die 3T foto dan op? Milk gives you strength? :?
Groetjes, Ezio.
Betrouwbaar en snel - ExpressVPNSurfshark - veilig toegang tot het open internetSurfshark - veilig toegang tot het open internet
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 15:49:07 #161
263682 piepie
Smile
pi_102690698
Die 3T foto kan een clue zijn (milk - propofol), meer kan ik er niet uit halen ... ;)

Ik heb zojuist een langer filmpje gekeken waarin iemand heel goed onderzoek heeft gedaan naar de doodsfoto. Het blijkt dus dat de stretcher waar Michael op ligt niet meer in gebruik was bij UCLA in 2009. Heel goed gedaan door de maker/maakster van het filmpje ... :)

dinsdag 4 oktober 2011 @ 18:04:19 #162
262978 Moonwalk
pi_102697239
Ik vond juist dat met die film en die rechter die erin speelt en alle connecties onderling die ik hier heb uitgekauwd, dat dit juist 1 van de weinige keren is dat je niet op zoek hoeft naar vergezochte onderliggende rode lijnen want je ziet toch dat het raar is dat de rechter van die zaak in een film speelt die gemaakt is door de man waar MJ close mee is + al het andere dat er omheen zit en hier is uitgelegd en aangetoond. Is het een keer wat concreets gaan jullie over een rooie lijn miepen :* :P

Ik heb nu voor het eerst echt zoiets van hey, eindelijk iets wat echt te bewijzen is ipv "mogelijke dingen" terwijl ik zelf best kritisch ben naar "bewijs" van rariteiten. Maar kan aan mij liggen hoor c_/ O+

Edit: Het is voor iedereen raar en puzzelig en misschien komen we er wel nooit achter waarom er zoveel vreemde dingen gebeuren o|O
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 18:10:04 #163
262978 Moonwalk
pi_102697486
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 15:22 schreef MetBas het volgende:

[..]

Hem kennende zal dat het dan zeker zijn, inderdaad. Ik verwacht alleen op een gegeven moment wel een 'grote' hint, mocht er daadwerkelijk een puzzel zijn. Alleen dan is de vraag wanneer die komt, misschien duurt het wel jaren..
Ik denk nooit ;) een hint zal nooit groot genoeg zijn om het zeker te weten, dus zullen we het ervaren als nooit denk ik
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 18:53:17 #164
263682 piepie
Smile
pi_102699285
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 18:10 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Ik denk nooit ;) een hint zal nooit groot genoeg zijn om het zeker te weten, dus zullen we het ervaren als nooit denk ik
De grootste hints geeft Teddy Riley sinds eind vorig jaar (letterlijk zeggen dat Michael nog leeft), de rest zijn opsommingen van onverklaarbare zaken (zoals de dodo, PT Barnum, This is It Gilda, Dave Dave. het nummer 7, etc. etc.), toevalligheden en de vele versprekingen van diverse mensen die dicht bij Michael stonden.

Zoveelste girlfriend van doctor Murray, allemaal jong genoeg om zijn dochter te kunnen zijn.
Wat een wijvendief ... *O*
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 19:09:47 #165
262978 Moonwalk
pi_102700171
quote:
99s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 18:53 schreef piepie het volgende:

[..]

De grootste hints geeft Teddy Riley sinds eind vorig jaar (letterlijk zeggen dat Michael nog leeft), de rest zijn opsommingen van onverklaarbare zaken (zoals de dodo, PT Barnum, This is It Gilda, Dave Dave. het nummer 7, etc. etc.), toevalligheden en de vele versprekingen van diverse mensen die dicht bij Michael stonden.

Zoveelste girlfriend van doctor Murray, allemaal jong genoeg om zijn dochter te kunnen zijn.
Wat een wijvendief ... *O*
Dat is mijn punt eigenlijk, hoe groot de hint of clue ook is, wanneer zal het groot genoeg zijn? Nooit denk ik, tenzij hij opeens een concert geeft en dan nog zal er gezegd worden dat het niet de echte Michael is
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 19:15:22 #166
263682 piepie
Smile
pi_102700449
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 19:09 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Dat is mijn punt eigenlijk, hoe groot de hint of clue ook is, wanneer zal het groot genoeg zijn? Nooit denk ik, tenzij hij opeens een concert geeft en dan nog zal er gezegd worden dat het niet de echte Michael is
Als hij terugkomt dan worden de rollen omgekeerd en gaan de non-believers beweren dat het een double is .... _O_

Ik ga straks weer even iets uitpluizen over die Green Man. In een vorig topic had ik een stukje geplaatst waarin namen zaten van mensen die dezelfde naam hadden als mensen die nu getuigen (uit mijn hoofd een van de paramedics). Ik vond namelijk dat TMZ wel weer een vette hint gaf met die groene Murray, net alsof ze ons ergens aan wilden herinneren ... ;)
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 19:21:08 #167
146882 Sideshowbobbie
pi_102700775
quote:
99s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 19:15 schreef piepie het volgende:

[..]

Als hij terugkomt dan worden de rollen omgekeerd en gaan de non-believers beweren dat het een double is .... _O_

Grote kans van inderdaad, mocht het ooit zover komen dan :P
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 20:25:43 #168
263682 piepie
Smile
pi_102704948
Ben benieuwd of we tijdens het proces nog iets over het shirt van 3,99 dollar met de bloedvlekken (of iets wat op bloed lijkt) zullen horen.
Kort na zijn dood was het zelfs in RTL Boulevard. Het was in Michael's huis gevonden (in een kledingkast).

woensdag 5 oktober 2011 @ 01:35:24 #169
263682 piepie
Smile
pi_102720849
Mijn eerste printscreen gemaakt uit een YT-filmpje Moonwalk (ben ben wel trots op mezelf dat het me gelukt is, haha).
Mooie grotere foto nu van het olifantje op de desk van vrouw die de eed afneemt:

woensdag 5 oktober 2011 @ 01:55:26 #170
262978 Moonwalk
pi_102721192
quote:
99s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 19:15 schreef piepie het volgende:

[..]

[quote]Als hij terugkomt dan worden de rollen omgekeerd en gaan de non-believers beweren dat het een double is .... _O_
:D ~O>

quote:
Ik ga straks weer even iets uitpluizen over die Green Man. In een vorig topic had ik een stukje geplaatst waarin namen zaten van mensen die dezelfde naam hadden als mensen die nu getuigen (uit mijn hoofd een van de paramedics).
Dit weet ik niet meer, dat van die namen, moet even terug gaan lezen

quote:
Ik vond namelijk dat TMZ wel weer een vette hint gaf met die groene Murray, net alsof ze ons ergens aan wilden herinneren ... ;)
Die groene Murray deed me denken aan dat ze vonden dat hij aan de wiet zit ( met die rookpluimen er om heen ) maar ben benieuwd naar je vondst ^O^

[/quote]

quote:
99s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 20:25 schreef piepie het volgende:
Ben benieuwd of we tijdens het proces nog iets over het shirt van 3,99 dollar met de bloedvlekken (of iets wat op bloed lijkt) zullen horen.
Kort na zijn dood was het zelfs in RTL Boulevard. Het was in Michael's huis gevonden (in een kledingkast).

[ afbeelding ]
Ik neem aan van wel, tenzij er al 1 of andere verklaring voor is maar daar heb ik niks van gemerkt

quote:
99s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 01:35 schreef piepie het volgende:
Mijn eerste printscreen gemaakt uit een YT-filmpje Moonwalk (ben ben wel trots op mezelf dat het me gelukt is, haha).
Mooie grotere foto nu van het olifantje op de desk van vrouw die de eed afneemt:

[ afbeelding ]
Goedzo! *O* ik wist wel dat je het kon hoor :7
Ik snap echt geen zak van die poppetjes, in de zin van dat ik het echt niet normaal vind.
Ik snap de link met de engelse uitspraak waar we het gisteren over hadden
Surf prive met PureVPNMalwarebytes - stop malwareBetrouwbaar en snel - ExpressVPN
  woensdag 5 oktober 2011 @ 01:56:52 #171
262978 Moonwalk
pi_102721215
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 19:21 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Grote kans van inderdaad, mocht het ooit zover komen dan :P
offtopic: Jouw ui is echt meesterlijk _O- _O_
  woensdag 5 oktober 2011 @ 02:14:01 #172
263682 piepie
Smile
pi_102721444
In wietshops in LA is er marijuana vernoemd naar Murray, vandaar die foto van TMZ.
Kwam toevallig wel weer mooi uit zo'n green man. Met TMZ, never a dull moment ... ;)

Hier een link naar vorige topic over de green man:

Het vervelende is dat ik nu ineens de link van www.seeingclues niet meer kan openen (bijna onderaan mijn post). Daarin stonden juist die bizarre dingen met de namen opgesomd.
http://seeingclues.blogspot.com/2011/01/green-day.html (deze dus)

[ Bericht 16% gewijzigd door piepie op 05-10-2011 02:48:15 ]
  woensdag 5 oktober 2011 @ 02:15:05 #173
263682 piepie
Smile
pi_102721462
Afgelopen zaterdag heeft Murray een pedicure gehad.

Let vooral goed op zijn stoelnummer ... :)

woensdag 5 oktober 2011 @ 08:37:25 #174
146882 Sideshowbobbie
pi_102723101
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 01:56 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

offtopic: Jouw ui is echt meesterlijk _O- _O_
Haha, thanks :P
quote:
99s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 02:14 schreef piepie het volgende:
Het vervelende is dat ik nu ineens de link van www.seeingclues niet meer kan openen (bijna onderaan mijn post). Daarin stonden juist die bizarre dingen met de namen opgesomd.
http://seeingclues.blogspot.com/2011/01/green-day.html (deze dus)

Laat ik ook even mee zoeken :D

Deze site heeft het stukje van die site ook geplaatst ;)
http://gracemj.wordpress.com/2011/01/18/a-green-day/
  woensdag 5 oktober 2011 @ 14:44:07 #175
263682 piepie
Smile
pi_102734423
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 08:37 schreef Sideshowbobbie het volgende:

Laat ik ook even mee zoeken :D

Deze site heeft het stukje van die site ook geplaatst ;)
http://gracemj.wordpress.com/2011/01/18/a-green-day/
Geweldig Sideshowbobbie dat je het artikel ergens anders hebt gevonden.

Dit stukje viel ik destijds echt van verbazing van achterover, zoveel toevalligheden weer.
Michael was gek op oude films ... ;)
  woensdag 5 oktober 2011 @ 19:00:28 #176
263682 piepie
Smile
pi_102743465
Ik schakel net in op het proces en lees in de chat dat er vandaag nog een olifant is, de 2e dus.
Dit keer een hele grote, ergens links van de rechter.

Als ik hem zie zal ik een screenshot maken ... :)

edit:

Iemand had al een mooi screenshot gemaakt waarop 2 olifanten te zien zijn:

THE GREATEST SHOW ON EARTH ... *O*

[ Bericht 35% gewijzigd door piepie op 05-10-2011 19:24:05 ]
  donderdag 6 oktober 2011 @ 00:28:33 #177
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_102758638
Ik ben te laat ingeschakeld, en vroeg me af of iemand van jullie mij kan vertellen wie zij is en waar al die flessen met propofol, lidocaïne en nog meer zepammen vandaan komen?
Het is bewijs van de politie wat nu gebruikt wordt als bewijs van de aanklager.....

(tis echt onnoemelijk veel drugs zeg :X )
  donderdag 6 oktober 2011 @ 01:21:21 #178
263682 piepie
Smile
pi_102759718
Ik was ook te laat ingeschakeld en heb niet erg lang gekeken, het was zeer slaapverwekkend allemaal.
Ik begreep eruit dat al die pillen, propofol etc. in Michael's huis zijn gevonden en dat zij van de coroners office was Tass ... ;)
  donderdag 6 oktober 2011 @ 18:52:26 #179
342491 Magnificat
Dahlia
pi_102779994
Ik heb deze verhalen altijd genegeerd omdat ik dacht ach je moet wat te zeiken hebben.
Niet wetend dat het zo`n complex en vreemd verhaal zou zijn.
Heb vandaag alle topics doorgelezen en de site uit de OP.
Jemig, wat een eigenzinnigheden allemaal, mijn vraag is dan waarom?
- Omdat hij eigenlijk niet dood is?
- Overheid?
- Zelfmoord?
-??

Die vraag zal wel nooit beantwoord gaan worden.

Heel fijn dat jullie elke keer updates plaatsen ^O^
Blijf dat vooral doen, want als leek alles bijhouden is niet te doen.
  donderdag 6 oktober 2011 @ 19:30:19 #180
263682 piepie
Smile
pi_102781509
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 18:52 schreef Magnificat het volgende:
Ik heb deze verhalen altijd genegeerd omdat ik dacht ach je moet wat te zeiken hebben.
- Overheid?
- Zelfmoord?
-??

Hé wat een leuke reactie Magnificat. .. ;-)
Wat ik er heel goed aan vind is dat jij de moeite hebt genomen om de topics door te lezen en dus ook echt een mening kunt vormen, al zal dat niet makkelijk zijn denk ik.
Zeiken houd ik ook niet van en daar heeft dit topic ook niets mee te maken, haha.
Ik volg alles al zo'n 2 jaar en wat er hier in deze topics staat is lang niet alles. Hier probeer ik het begrijpelijk te houden voor mensen die even snel komen neuzen, maar het gaat veel dieper.

Het hoe en waarom is inderdaad moeilijk te beantwoorden, omdat de enige die dat echt kan Michael zelf zal zijn.

Ik doe er toch een filmpje bij om nog iets meer inzicht te geven:

Ik bedenk ook altijd dat Michael zelf ooit heeft gezegd dat voor hem niets onmogelijk is.

[ Bericht 0% gewijzigd door piepie op 06-10-2011 19:46:57 ]
Cyberghost VPNSurf prive met PureVPNDe snelste VPN - FastestVPN
  donderdag 6 oktober 2011 @ 19:43:42 #181
263682 piepie
Smile
pi_102782175
Dit filmpje wat wereldwijd op tv is geweest kort na de "dood" van Michael is wel weer een aanrader om nog eens te kijken nu.

Murray die zijn patiënten toespreekt via Youtube ... :?
(ligt het aan mij, of lijken de zinnen rechtstreeks uit Michael's mond te komen?)

vrijdag 7 oktober 2011 @ 02:40:30 #182
263682 piepie
Smile
pi_102797145
Er is weer iets ontdekt wat niet klopt bij het proces.

Eerst hadden we al de foute spelling van de naam Michael (er stond Micheal) en de foute dag van geboorte (er stond 28 i.p.v. 29 augustus 1958) op de flip-over van de aanklager.
(Omdat Michael Joe Jackson tegenwoordig Michael Joseph Jackson heet zal ik daar maar niet eens over beginnen ;) )

Nu blijkt ook het zegel van Californië niet te kloppen.

Op de officiële zegel staan 31 sterren (Califonië is de 31e staat), maar op de zegel die wij steeds te zien krijgen tijdens het proces (bij de pauzes) staan 32 sterren.

Zo hoort het:

http://www.netstate.com/states/symb/seals/ca_seal.htm

En zo zien wij het:

32 sterren

Hoax filmpje:

Slordigheden of bewuste fouten????
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 22:51:12 #183
299204 Tinkerbel3
pi_102828223
het is misschien een domme opmerking, maar et werd ook op een bed gereanimeerd? en ze gebruikten daar ook echte dokers omdat ze het zo echt mogelijk wilden laten lijken dacht ik?
sprookje:
er was eens een rechtvaardige man.
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 00:27:00 #184
262978 Moonwalk
pi_102832434
Hey dus Piepie je zat niet fout met dat dat autopsierapport niet klopt

http://www.nu.nl/achterkl(...)michael-jackson.html

( ik bekijk en reageer later nog op je andere posts ^O^ keep it comming )

quote:
Justitie maakte fout bij dood Michael Jackson
Laatste update: 7 oktober 2011 09:13 info
LOS ANGELES - De lijkschouwer van de Amerikaanse popzanger Michael Jackson heeft donderdag toegegeven dat ze enkele fouten heeft gemaakt bij haar onderzoek.
Foto: ANP

Lijkschouwer Elissa Fleak moest erkennen dat ze geen flesje slaapmiddel had gevonden, zoals ze in haar rapport had genoteerd.

Dat flesje was pas 4 dagen later gevonden door de politie. Ze verzuimde ook vingerafdrukken af te nemen van enkele flesjes. Fleak had bovendien haar oorspronkelijke aantekeningen vernietigd.
De lijkschouwer moest een kruisverhoor ondergaan tijdens het strafproces over de dood van Jackson in 2009. Justitie heeft Jacksons lijfarts Conrad Murray aangeklaagd voor moord. Murray zou Jackson een overdosis slaapmiddel hebben toegediend.

Propofol

De arts heeft erkend dat hij het sterke slaapmiddel propofol had toegediend door een injectie. Hij ontkent echter dat het een overdosis was,. Volgens hem heeft Jackson zichzelf later een fatale extra dosis toegediend.

De lijkschouwer ontkende dat ze haar bevindingen later had aangepast
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 00:59:05 #185
263682 piepie
Smile
pi_102833328
Ik heb het niet op kunnen brengen om lang naar het verhoor van die Elissa Fleak te luisteren Moonwalk, dus dit was me ontgaan. Ik zag gisteren ontelbare (potjes/flesjes/pillen) medicijnen voorbij komen, er kwam geen eind aan, dus verloor ik mijn geduld.
Ik hoop dat ze Conrad Murray zelf nog oproepen in het getuigenbankje. Dat lijkt me nu wel zeer interessant om te horen hoe hij zichzelf tegen dit alles verdedigt.

Het meest merkwaardige wat niet klopt in het autopsierapport is toch wel dat er nergens melding van het litteken op Michael's hoofd is gedaan van de brandwonden van het Pepsi-ongeval.
Dat lijkt mij toch zijn grootste litteken. Kleine plekjes is wel melding van gemaakt, ... dus???
Er klopte nog veel meer niet, maar het is al weer zo'n tijd geleden dat ik al dat andere even niet meer zo snel kan herinneren.

Misschien komt Ed Winter nog getuigen, dat is de lijkschouwer en die Elissa Fleak is een medewerkster van hem.

Er is ook gebruik gemaakt van codenaam "Gershwin" (Trauma Gershwin) bij een bloedmonster.
Toevallig dat de componist Gershwin een grote hit heeft gehad met het nummer "It ain't necessarily so". Ik moet dat nog even verder uitzoeken, want misschien gebruiken ze die codenaam wel bij bekendheden. Maar ik blijf het vreemd vinden.

edit: Wel een filmpje erover gevonden. Interessant, maar weet niet wat ik ervan denken moet. Ik zit even in de Twilight Zone, moet maar snel naar bed (3.21 uur inmiddels):

Op de hoax-fora wordt het een Kangaroo Court genoemd ... :)
(een nep-rechtszaak, google er maar eens op)

[ Bericht 2% gewijzigd door piepie op 08-10-2011 16:21:25 ]
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 01:05:13 #186
263682 piepie
Smile
pi_102833474
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 22:51 schreef Tinkerbel3 het volgende:
het is misschien een domme opmerking, maar et werd ook op een bed gereanimeerd? en ze gebruikten daar ook echte dokers omdat ze het zo echt mogelijk wilden laten lijken dacht ik?
Dat dacht je goed hoor ... ;)
Pas op aanwijzing van de ambulancemedewerkers hebben ze Michael op de grond gelegd om verder te reanimeren.
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 17:07:13 #187
342491 Magnificat
Dahlia
pi_102847280
Stellende dat MJ nog leeft;

Ik vraag mij dan af waarom mensen met een bepaalde functie ( arts, rechter, patholoog etc) zich laten verleiden om mee te doen met iets dat niet bestaat.
Of zijn deze mensen eigenlijk niet wie ze zijn? Bv de rechter is officieel geen rechter?
Is dat al nagetrokken?

Indien ze dat wel zijn, kan het bijna niet anders dan dat een overheid een zeer grote rol speelt.
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 17:11:48 #188
262978 Moonwalk
pi_102847402
De rechter is op de vorige pagina bewijs van dat hij een acteur is, of hij dan daadwerkelijk daarnaast ook rechter is weet ik niet maar dat met die beroepen zit echt niet pluis hoor kijk maar op pagina 6 van dit topic . Ik kan het alleen inderdaad niet koppelen in waarom zoiets toegstaan wordt door een overheid

zie ook alle posts van Piepie mbt tot het speelgoed in de rechtszaal en de zegels die niet kloppen. Michael zijn naam verkeerd, zowel gespeld als in volledige namen en verkeerde geboortedatum.

Het is te fake voor woorden allemaal, dus de tegenvraag is dan:"Waarom wordt een rechtszaak met zoveel fouten en dubieuze figuren/acteurs toegestaan als het niet nep is"

[ Bericht 18% gewijzigd door Moonwalk op 08-10-2011 17:17:01 ]
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 17:15:44 #189
262978 Moonwalk
pi_102847506
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 18:52 schreef Magnificat het volgende:
- Overheid?
- Zelfmoord?
-??

Super leuk dat je alles hebt gelezen, ik heb net als jij zoiets van "wat is de reden" van al dit gebeuren. Dat het niet in de haak zit twijfel ik inmiddels niet meer aan, alleen de "why"en "wie" blijven nog wazig
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 17:20:46 #190
342491 Magnificat
Dahlia
pi_102847638
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 17:11 schreef Moonwalk het volgende:

Het is te fake voor woorden allemaal, dus de tegenvraag is dan:"Waarom wordt een rechtszaak met zoveel fouten en dubieuze figuren/acteurs toegestaan als het niet nep is"
Precies, alleen de overheid zou dan een groot aandeel hierin kunnen hebben, anders is dit schouwspel absoluut niet mogelijk
Zenmate VPNMalwarebytes - stop malwareZenmate VPN
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 17:21:57 #191
342491 Magnificat
Dahlia
pi_102847667
Oh en Moon & Piep, dank voor het hartelijke ontvangst!
Zonder jullie updates en info viel er ook wenig te lezen hier ;)
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 17:47:22 #192
172572 kvd
pi_102848326
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 17:11 schreef Moonwalk het volgende:
De rechter is op de vorige pagina bewijs van dat hij een acteur is, of hij dan daadwerkelijk daarnaast ook rechter is weet ik niet maar dat met die beroepen zit echt niet pluis hoor kijk maar op pagina 6 van dit topic . Ik kan het alleen inderdaad niet koppelen in waarom zoiets toegstaan wordt door een overheid

zie ook alle posts van Piepie mbt tot het speelgoed in de rechtszaal en de zegels die niet kloppen. Michael zijn naam verkeerd, zowel gespeld als in volledige namen en verkeerde geboortedatum.

Even een lurker over Michael Pastor. Volgens mij is hij met 1 film niet echt een acteur te noemen. Daarbij is hij wel bekend bij het LA surperior court (met telefoonnummer, dus wie belt? ;) )
http://www.lasuperiorcourt.org/judicialofficers/ui/index.aspx
http://www.courts.ca.gov/2948.htm (staat bij County of LA, dus even doorscrollen)
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 19:52:08 #193
357074 Hilde3
pi_102851974
Hey!

Heeft iemand gisteravond gekeken? Ik heb helaas een groot deel gemist, heb ergens gelezen dat er een tape van Murray is afgespeeld. Heeft iemand daar misschien een link van?

Dankjewel alvast.

Trouwens ik lees op het forum van alles over V for Vendetta, ik heb geen idee wat dat betekend, kan het gewoon niet plaatsen. Mijn engels is ook niet zo heel goed dus het forum is soms een beetje lastig voor me. Hoop dat iemand het in het kort kan uitleggen?

[ Bericht 38% gewijzigd door Hilde3 op 08-10-2011 19:58:59 ]
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 20:02:05 #194
263682 piepie
Smile
pi_102852262
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 17:20 schreef Magnificat het volgende:

[..]

Precies, alleen de overheid zou dan een groot aandeel hierin kunnen hebben, anders is dit schouwspel absoluut niet mogelijk
Ik denk ook dat de overheid een rol hierin speelt.
Het was ook nogal opmerkelijk dat de FBI alle files openbaar maakte over Michael pakweg een halfjaar of een jaar na zijn "dood".
Er stond niets in wat hem in opspraak kon brengen, wel dat hij zelf bedreigd was.
Was dit een onderdeel van het zuiveren van zijn "slechte" imago?? (nog steeds denken veel mensen dat hij echt een pedofiel was).
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 20:08:18 #195
263682 piepie
Smile
pi_102852494
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 19:52 schreef Hilde3 het volgende:
Hey!

Heeft iemand gisteravond gekeken? Ik heb helaas een groot deel gemist, heb ergens gelezen dat er een tape van Murray is afgespeeld. Heeft iemand daar misschien een link van?

Dankjewel alvast.

Trouwens ik lees op het forum van alles over V for Vendetta, ik heb geen idee wat dat betekend, kan het gewoon niet plaatsen. Mijn engels is ook niet zo heel goed dus het forum is soms een beetje lastig voor me. Hoop dat iemand het in het kort kan uitleggen?
Ik heb het zelf gisterenavond ook gemist (heb ook nog een leven naast dit ... :) ), maar vanmiddag heb ik wel al een heel stuk van het transcript kunnen lezen. Het was het eerste verhoor van Murray op 27 juni 2009.
Ik ben gekomen tot en met het deel waarin hij opsomt wat hij Michael allemaal had toegediend die nacht. Nou daar kun je dus een olifant mee onder zeil krijgen, maar Michael bleef klaarwakker .... :D Is hij bovenmenselijk????? haha

http://www.scribd.com/doc(...)y-s-police-interview

Dan over V for Vendetta.
Dit was een film die Michael graag zag. Ik weet niet of jij de film ooit hebt gezien, maar het is een aanrader om te kijken. Geweldige film en de overeenkomsten met Michael zijn overweldigend.
Ik zal er later iets uitgebreider op terugkomen ... ;)

Hier alvast een korte teaser:

edit: nog een iets langer filmpje

En er was eind vorig jaar het interview van Ophra Winfrey met de moeder en kinderen van Michael. Op de vraag aan Paris wat Michael het lekkerst maakte antwoordde Paris: French Toast ... :D (was ook V's specialiteit) en ze had het ook over snickers.
Voor die snickers verwijs ik je even naar topic 3 in deze reeks:

Toevalligheden, of een kleine hint van de kinderen???

V probeerde in de film macht over de media te krijgen.
Doet Michael nu hetzelfde???
De media hebben hem vreselijk te kijk gezet met alle onzinverhalen, wacko jacko etc.
Een vendetta dus van Michael misschien (wraak op de media en op justitie)?

[ Bericht 2% gewijzigd door piepie op 08-10-2011 21:28:40 ]
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 20:10:03 #196
263682 piepie
Smile
pi_102852565
Ja KVD Michael Pastor is inderdaad wel een echte rechter ... ;)
(bedankt voor de links)

Moonwalk, ik denk dat wij ook maar naar LA moeten verhuizen.
Veel van die mensen die bij de zaak betrokken zijn hebben ook filmrolletjes gehad.
Een lucratief schnabbelcircuit daar .... _O-

[ Bericht 12% gewijzigd door piepie op 09-10-2011 15:20:57 ]
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 22:26:38 #197
357074 Hilde3
pi_102978255
quote:
99s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 20:08 schreef piepie het volgende:

[..]

Ik heb het zelf gisterenavond ook gemist (heb ook nog een leven naast dit ... :) ), maar vanmiddag heb ik wel al een heel stuk van het transcript kunnen lezen. Het was het eerste verhoor van Murray op 27 juni 2009.
Ik ben gekomen tot en met het deel waarin hij opsomt wat hij Michael allemaal had toegediend die nacht. Nou daar kun je dus een olifant mee onder zeil krijgen, maar Michael bleef klaarwakker .... :D Is hij bovenmenselijk????? haha

http://www.scribd.com/doc(...)y-s-police-interview

Dan over V for Vendetta.
Dit was een film die Michael graag zag. Ik weet niet of jij de film ooit hebt gezien, maar het is een aanrader om te kijken. Geweldige film en de overeenkomsten met Michael zijn overweldigend.
Ik zal er later iets uitgebreider op terugkomen ... ;)

Hier alvast een korte teaser:

edit: nog een iets langer filmpje

En er was eind vorig jaar het interview van Ophra Winfrey met de moeder en kinderen van Michael. Op de vraag aan Paris wat Michael het lekkerst maakte antwoordde Paris: French Toast ... :D (was ook V's specialiteit) en ze had het ook over snickers.
Voor die snickers verwijs ik je even naar topic 3 in deze reeks:

Toevalligheden, of een kleine hint van de kinderen???

V probeerde in de film macht over de media te krijgen.
Doet Michael nu hetzelfde???
De media hebben hem vreselijk te kijk gezet met alle onzinverhalen, wacko jacko etc.
Een vendetta dus van Michael misschien (wraak op de media en op justitie)?

[ afbeelding ]
Dankjewel voor je uitgebreide reactie.
Had nog nooit van die film gehoord, binnenkort maar eens kijken :)

Dat transcript is echt lang, ben ongeveer tot de helft gekomen. Inderdaad heel veel medicijnen, pff.

Een foto dat ze vandaag hebben laten zien:
http://www.tmz.com/2011/1(...)ughter/#.TpShO95GNl0
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 23:54:17 #198
263682 piepie
Smile
pi_102983441
Dank je Hilde.

Ja die autopsiefoto heb ik ook al gezien vanavond.
Ik hoop (en denk) niet dat die echt is, want het is geen prettig gezicht en ik snap ook niet dat TMZ dat zomaar plaatst.

Wel weer frappant dat ook hier weer iets niet aan klopt, namelijk de datum.
25 Augustus 2009 in plaats van 25 juni 2009.
We hebben al de naam Joseph in plaats van Joe, we hebben 32 sterren in het zegel van Californië en nu weer die datum die niet klopt.

Maar ik geloof echt dat hij nog leeft en zo'n foto zegt mij dus niets .... ;)
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 23:59:27 #199
6941 APK
Factual, I think.
pi_102983667
quote:
99s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 23:54 schreef piepie het volgende:

Ja die autopsiefoto heb ik ook al gezien vanavond.
Ik hoop (en denk) niet dat die echt is, want het is geen prettig gezicht en ik snap ook niet dat TMZ dat zomaar plaatst.
Waarom zouden ze een valse foto plaatsen?
Er staat
quote:
Prosecutors just showed an image of Michael Jackson's dead, naked body sprawled on a gurney -- taken hours after the singer died.
Dat moet toch makkelijk te controleren zijn?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  woensdag 12 oktober 2011 @ 00:03:13 #200
357074 Hilde3
pi_102983831
Ik vond die foto ook niet van een goede kwaliteit, wel wat beter als de vorige maar tegenwoordig ( 2 jaar geleden dan ;) ) zijn de foto's wel helder dan dit.
Al schrok ik wel even toen ik hem zag. Ik hoop echt dat hij nep is.

Of hij nog leeft, geen idee, twijfel steeds vaker.
Er is zoveel te lezen en dan die rechtszaak er nog bij, veel om bij te houden. Ik vraag me af waarom al die moeite als het een hoax is.

[ Bericht 3% gewijzigd door Hilde3 op 12-10-2011 00:22:45 ]
VyprVPN - de snelle VPNVeilig met een Dashlane passwordkluisBetrouwbaar en snel - ExpressVPN
  woensdag 12 oktober 2011 @ 00:31:40 #201
263682 piepie
Smile
pi_102984826
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 23:59 schreef APK het volgende:

[..]

Waarom zouden ze een valse foto plaatsen?
Er staat

[..]

Dat moet toch makkelijk te controleren zijn?
Waarom zouden ze een valse naam gebruiken???
Valt ook niemand over.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 00:33:45 #202
263682 piepie
Smile
pi_102984881
quote:
Of hij nog leeft, geen idee, twijfel steeds vaker.
Er is zoveel te lezen en dan die rechtszaak er nog bij, veel om bij te houden. Ik vraag me af waarom al die moeite als het een hoax is.
Om de wereld iets te leren misschien?
De antwoorden komen op een dag vast wel ... ;)
Michael was geen simpele ziel, dus makkelijk heeft hij dit dan ook niet gemaakt.
Niet alleen de King of Pop, maar ook de Master of Illusions ... :s)

http://www.michaeljacksonmasterofillusion.com/index.htm

[ Bericht 8% gewijzigd door piepie op 12-10-2011 01:13:24 ]
  woensdag 12 oktober 2011 @ 02:18:34 #203
263682 piepie
Smile
pi_102986775
Dit heb ik hier ook nog nooit laten zien, een grote aanwijzing dat het autopsierapport vals is.

Het gaat dit keer om het zegel van Los Angeles.

Hier het zegel zoals te zien is op pag. 2 en verder in het autopsierapport:

Dit is het zegel wat gebruikt is van 1957-2004

Deze 2 zegels zijn hetzelfde.

Sinds 2004 is dit het nieuwe zegel en dit zegel had dus op het autopsierapport horen te staan.

Zie ook: http://en.wikipedia.org/w(...)s_County,_California

We hebben dus een foute naam (Joseph i.p.v. Joe), we hebben een vals zegel van Californië bij de rechtbank (met 32 sterren i.p.v. 31), we hebben een foute datum bij de lijkschouwing (25 Augustus 2009 in plaats van 25 juni 2009) en we hebben een oude zegel van Los Angeles (die tot 2004 werd gebruikt) op het autopsierapport.

Allemaal officiële zaken dus, die niet correct zijn gebruikt.

[ Bericht 0% gewijzigd door piepie op 12-10-2011 02:28:09 ]
  woensdag 12 oktober 2011 @ 03:29:08 #204
262978 Moonwalk
pi_102986971
quote:
99s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 00:31 schreef piepie het volgende:

[..]

Waarom zouden ze een valse naam gebruiken???
Valt ook niemand over.
en een valse geboortedatum ook nog
  woensdag 12 oktober 2011 @ 03:30:36 #205
262978 Moonwalk
pi_102986973
Die fotos zijn trouwens altijd uit een onmogelijke hoek met een aardappel ofzo genomen. Zelfs een wegwerpcamera schiet tegenwoordig nog scherpere fotos pffff
  woensdag 12 oktober 2011 @ 09:17:11 #206
146882 Sideshowbobbie
pi_102988454
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 03:30 schreef Moonwalk het volgende:
Die fotos zijn trouwens altijd uit een onmogelijke hoek met een aardappel ofzo genomen. Zelfs een wegwerpcamera schiet tegenwoordig nog scherpere fotos pffff
Daar verbaas ik me dus inderdaad ook over. Net als die foto dat je Michael op dat ziekenhuisbed ziet liggen, het leek wel een zo'n oude diafoto :')
  † In Memoriam † woensdag 12 oktober 2011 @ 09:44:13 #207
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_102988990
Ik vind die foto er wel echt uitzien hoor.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
  woensdag 12 oktober 2011 @ 09:50:27 #208
146882 Sideshowbobbie
pi_102989114
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 09:44 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik vind die foto er wel echt uitzien hoor.
Vooralsnog ga ik er vanuit dat de foto ook echt is, maar de kwaliteit is toch wel bijzonder slecht voor anno 2009, maar goed, het is mogelijk. Aan de andere kant, wat men tegenwoordig wel niet kan realiseren met Photoshop is soms verbazingwekkend.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 12:50:35 #209
164649 WeerWachtwoordVergeten
zeefgeheugen
pi_102994122
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 03:30 schreef Moonwalk het volgende:
Toch mooi dat sommige mensen zo dom kunnen zijn. Deze foto is namelijk stiekem genomen van een beamer waarop de echte foto te zien was tijdens het proces. Nu mag jij proberen om een scherpe foto te maken met je mobiel van een projectie van een beamer. Knap als het je in 100 keer lukt.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 13:03:31 #210
33350 Janena
pi_102994475
Het is inderdaad niet het origineel maar een foto van de beamer.

Maar alle niet kloppende gegevens blijven raar.
Anoniem en veilig met ProtonVPNVeilig met een Dashlane passwordkluisSurfshark - veilig toegang tot het open internet
  woensdag 12 oktober 2011 @ 13:32:46 #211
277876 gifkwal
pi_102995303
Of een screenshot van de beamer.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 14:04:46 #212
262978 Moonwalk
pi_102996391
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 12:50 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Toch mooi dat sommige mensen zo dom kunnen zijn. Deze foto is namelijk stiekem genomen van een beamer waarop de echte foto te zien was tijdens het proces. Nu mag jij proberen om een scherpe foto te maken met je mobiel van een projectie van een beamer. Knap als het je in 100 keer lukt.
Je kan ook op een normale manier aangeven dat je het niet met me eens bent hoor zonder gelijk te lopen beledigen, maar ik ga er maar vanuit dat je het niet zo bedoelde.

Als je goed leest zie je dat ik zeg dat die foto's altijd zo zijn genomen. Elke foto is vaag en uit een rare hoek en dat is niet alleen deze foto uit de rechtszaal. Ook die van de ambulance die door een professionele fotograaf zou zijn genomen en uiteindelijk hartstikke nep bleek te zijn, dus zo ongefundeerd is mijn gedachte niet.

[ Bericht 1% gewijzigd door Moonwalk op 12-10-2011 14:10:52 ]
  woensdag 12 oktober 2011 @ 14:07:48 #213
262978 Moonwalk
pi_102996487
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 09:50 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Vooralsnog ga ik er vanuit dat de foto ook echt is, maar de kwaliteit is toch wel bijzonder slecht voor anno 2009, maar goed, het is mogelijk. Aan de andere kant, wat men tegenwoordig wel niet kan realiseren met Photoshop is soms verbazingwekkend.
Zelfs met video, dat is echt niet alleen maar hollywood, die dingen kan je zelf allemaal thuis doen als je je er een beetje in verdiept, de juiste computer hebt of voor je werk/studie er veel mee bezig bent ( zoals ik ) . Vandaar dat ik niet klakkeloos elke foto of video op internet voor echt aan neem, en dat is niet alleen bij Michael Jackson maar gewoon in het algemeen. Mensen geloven toch ook niet alles wat in een film of serie zit, maar op internet is alles wel meteen echt ( ookal komt dit uit de rechtszaak maar dit is niet de eerste keer )
  woensdag 12 oktober 2011 @ 15:51:49 #214
263682 piepie
Smile
pi_103000046
Die foto's zijn absoluut geen bewijs, groot gelijk hoor Moonwalk ... ;)

Had die lijkschouwer trouwens aan het plafond gehangen toen hij hem nam? _O-

Vinden jullie het ook niet heel erg raar dat die foto's in de rechtszaal worden getoond bij een rechtszaak die live wordt uitgezonden?
Overal op het internet zijn ze nu te zien.
Dat kan toch nooit de bedoeling zijn?
Hebben we dat ooit van andere bekende sterren gezien? Ik niet!
  woensdag 12 oktober 2011 @ 15:58:01 #215
zeefgeheugen
pi_103000288
quote:
99s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 15:51 schreef piepie het volgende:
Die foto's zijn absoluut geen bewijs, groot gelijk hoor Moonwalk ... ;)

Vinden jullie het ook niet heel erg raar dat die foto's in de rechtszaal worden getoond bij een rechtszaak die live wordt uitgezonden?
Overal op het internet zijn ze nu te zien.
Dat kan toch nooit de bedoeling zijn?
Hebben we dat ooit van andere bekende sterren gezien? Ik niet!
Je bent het proces van O.J. Simpson vergeten? Daar was ook alles tot in de kleinste details live te zien. Dus nee. Ik vind het niet gek.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 15:58:03 #216
33350 Janena
pi_103000289
Nee...

Zelfs Osama Bin Laden werd niet dood getoont maar van Michael moet alles weer publiekelijk. Te triest voor woorden.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 16:00:03 #217
152519 opgebaarde
pi_103000367
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 15:58 schreef Janena het volgende:
Nee...

Zelfs Osama Bin Laden werd niet dood getoont maar van Michael moet alles weer publiekelijk. Te triest voor woorden.
ja want Osama met 33 gaten in zijn hoofd itt Michaels 7 is hetzelfde :Y
  woensdag 12 oktober 2011 @ 16:00:06 #218
zeefgeheugen
pi_103000368
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 15:58 schreef Janena het volgende:
Nee...

Osama kreeg dan ook geen proces. Soms twijfel ik echt of mensen wel het doel van een proces begrijpen. Dat is namelijk alle feiten openbaar maken en tonen met als doelstelling een verdachte veroordeeld te krijgen. Dat dan die foto's getoond worden is niet meer dan logisch. Net zoals dat in iedere andere rechtzaak gebeurt.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 16:05:20 #219
263682 piepie
Smile
pi_103000549
Knap respectloos voor de nabestaanden dan als dat zo is.
Die foto's kunnen toch ook discreet getoond worden en niet op een grote beamer zodat iedereen er screenshots van kan nemen.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 16:26:43 #220
zeefgeheugen
pi_103001421
quote:
99s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:05 schreef piepie het volgende:
Knap respectloos voor de nabestaanden dan als dat zo is.
Die foto's kunnen toch ook discreet getoond worden en niet op een grote beamer zodat iedereen er screenshots van kan nemen.
Dit zal lullig klinken maar het tonen van respect is niet waar het bij een rechtzaak om draait. Derhalve wordt daar dus ook geen rekening mee gehouden. Het kan voorkomen dat als iets te schokkend is dat dan wordt gevraagd om de rechtzaal uit te gaan maar dat gebeurt zelden. Deze foto's zijn ook niet echt schokkend te noemen.
Malwarebytes - stop malwareAnoniem en veilig met ProtonVPNBullguard Internet Security
  woensdag 12 oktober 2011 @ 16:32:16 #221
33350 Janena
pi_103001648
Ik weet dat er verschil zit in de foto's van MJ en OBL. Dat is ook niet wat ik bedoel.

Wat ik bedoel is dit: vanuit de amerikaanse overheid wordt ALLES wat met MJ te maken heeft openbaar gemaakt, de hele wereld kan ervan meegenieten. Respectloos.
In die zin heeft diezelfde overheid nog meer respect voor OBL want die wordt niet op zo'n manier publiekelijk tentoongesteld.
Ik begrijp dat de jury deze foto moet zien, dat de wereld hem moet zijn begrijp ik niet.
Daar had de aanklager of de rechter (oftewel: de overheid want daar werken ze voor) best wat aan kunnen doen.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 17:34:07 #222
262978 Moonwalk
pi_103004266
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:00 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Osama kreeg dan ook geen proces. Soms twijfel ik echt of mensen wel het doel van een proces begrijpen. Dat is namelijk alle feiten openbaar maken en tonen met als doelstelling een verdachte veroordeeld te krijgen. Dat dan die foto's getoond worden is niet meer dan logisch. Net zoals dat in iedere andere rechtzaak gebeurt.
Hoe denk jij over alle dingen die niet kloppen? Je klinkt alsof je redelijk verstand hebt van rechtszaken dus ben wel benieuwd naar jouw kijk op de dingen die niet kloppen. Zoals zijn naam en geboortedatum en dat soort dingen. Ik dacht altijd dat zulke dingen heel serieus genomen werden, ik kan niet eens een telefoon abonnement bestellen als er een initiaal of streepje tussen mijn naam niet klopt. Geeft de postbode gewoon niet af als het niet precies klopt zoals op mijn legitimatie. Bij de bank hoef ik daar ook niet mee aan te komen.

Zijn hele andere voorbeelden maar juist bij een rechtszaak zou je toch denken dat zulke dingen heel serieus genomen worden? Als je daar een verklaring voor hebt hoor ik hem graag
  woensdag 12 oktober 2011 @ 17:35:23 #223
262978 Moonwalk
pi_103004319
quote:
99s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 15:51 schreef piepie het volgende:

:D _O-
  woensdag 12 oktober 2011 @ 19:34:46 #224
263682 piepie
Smile
pi_103008760
Haha, goeie hè!

Er is nu een arts aan het woord die verstand van zaken heeft, in tegenstelling tot Murray.
Die arts wil ik wel aan mijn bed als ik ooit in nood ben .... *O*

woensdag 12 oktober 2011 @ 21:39:53 #225
263682 piepie
Smile
pi_103015983
Nog even over de autopsiefoto.

Vorig jaar is er door het programma Famous Crime Scene een reconstructie gemaakt van wat er precies gebeurde de 25e juni 2009.

Hiervoor is een body double gebruikt die sprekend op Michael lijkt.

Als je meteen in het begin op 0,11 min. kijkt dan zie je een korte flits van "Michael" op de autopsietafel.

Nu vind ik het zelf toch wel heel apart dat zelfs het lichaam van deze body double in mijn ogen identiek is aan Michael's lichaam op de echte autopsiefoto.
Geen grammetje vet meer zit erop, zelfde benen, zelfde armen en borst. OMG!!!

Reacties graag!

[ Bericht 0% gewijzigd door piepie op 12-10-2011 21:53:31 ]
  donderdag 13 oktober 2011 @ 10:34:59 #226
zeefgeheugen
pi_103030013
quote:
99s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 21:39 schreef piepie het volgende:
Nog even over de autopsiefoto.

Vorig jaar is er door het programma Famous Crime Scene een reconstructie gemaakt van wat er precies gebeurde de 25e juni 2009.

Hiervoor is een body double gebruikt die sprekend op Michael lijkt.

Als je meteen in het begin op 0,11 min. kijkt dan zie je een korte flits van "Michael" op de autopsietafel.

Nu vind ik het zelf toch wel heel apart dat zelfs het lichaam van deze body double in mijn ogen identiek is aan Michael's lichaam op de echte autopsiefoto.
Geen grammetje vet meer zit erop, zelfde benen, zelfde armen en borst. OMG!!!

Reacties graag!
Ooit wel eens van CGI gehoord?
  donderdag 13 oktober 2011 @ 10:38:52 #227
33350 Janena
pi_103030121
Ik zie i.d.d. iemand die wel op MJ lijkt, maar het zegt mij verder niet zoveel...alle lichamen liggen tijdens een autopsie op die manier en Michael was dun, dat was algemeen bekend denk ik?
  donderdag 13 oktober 2011 @ 10:40:32 #228
zeefgeheugen
pi_103030175
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 17:34 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Hoe denk jij over alle dingen die niet kloppen? Je klinkt alsof je redelijk verstand hebt van rechtszaken dus ben wel benieuwd naar jouw kijk op de dingen die niet kloppen. Zoals zijn naam en geboortedatum en dat soort dingen. Ik dacht altijd dat zulke dingen heel serieus genomen werden, ik kan niet eens een telefoon abonnement bestellen als er een initiaal of streepje tussen mijn naam niet klopt. Geeft de postbode gewoon niet af als het niet precies klopt zoals op mijn legitimatie. Bij de bank hoef ik daar ook niet mee aan te komen.

Zijn hele andere voorbeelden maar juist bij een rechtszaak zou je toch denken dat zulke dingen heel serieus genomen worden? Als je daar een verklaring voor hebt hoor ik hem graag
Ik heb daar eerlijk gezegd geen mening over. Waarom heb ik die niet? Omdat ik er niet genoeg vanaf weet en als ik dan dingen moet gaan verzinnen om mijn kant van het verhaal te vertellen dan klopt meteen mijn hele verhaal niet meer. Dat is wel iets dat ik hier continue tegenkom. Dat mensen dingen verzinnen (of noem het bedenken) omdat ze namelijk willen dat hun visie waarheid wordt.

Ik zal een poging maken om alles eens rustig door te lezen en dan te zeggen wat ik denk (en die nadruk ligt natuurlijk op denk).
  donderdag 13 oktober 2011 @ 10:46:14 #229
358075 GGGeneraal
pi_103030338
Ik lees idd al enige tijd mee, maar ik verbaas me over het feit gewoon dat mensen denken dat hij nog leeft?!

Er werd een tijd terug gezegd dat Micheal Jackson oppeens het podium op zou kunnen komen met ze kinderen afgelopen zaterdag..kom op mensen denk nou eens gewoon na. Hij is gewoon dood, klaar punt uit.

Ik was ook heel erg van MJ maar hij is er gewoon niet meer.
  donderdag 13 oktober 2011 @ 10:48:06 #230
358075 GGGeneraal
pi_103030388
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:32 schreef Janena het volgende:
Ik weet dat er verschil zit in de foto's van MJ en OBL. Dat is ook niet wat ik bedoel.

Wat ik bedoel is dit: vanuit de amerikaanse overheid wordt ALLES wat met MJ te maken heeft openbaar gemaakt, de hele wereld kan ervan meegenieten. Respectloos.
In die zin heeft diezelfde overheid nog meer respect voor OBL want die wordt niet op zo'n manier publiekelijk tentoongesteld.
Ik begrijp dat de jury deze foto moet zien, dat de wereld hem moet zijn begrijp ik niet.
Daar had de aanklager of de rechter (oftewel: de overheid want daar werken ze voor) best wat aan kunnen doen.
Als je het zo respectloos vind waarom kijk jij er dan wel na? (gewoon een normale vraag?)
Anoniem en veilig met ProtonVPNZenmate VPNSurf volledig anoniem met NordVPN
  donderdag 13 oktober 2011 @ 10:48:58 #231
146882 Sideshowbobbie
pi_103030418
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 10:46 schreef GGGeneraal het volgende:
Ik lees idd al enige tijd mee, maar ik verbaas me over het feit gewoon dat mensen denken dat hij nog leeft?!

Er werd een tijd terug gezegd dat Micheal Jackson oppeens het podium op zou kunnen komen met ze kinderen afgelopen zaterdag..kom op mensen denk nou eens gewoon na. Hij is gewoon dood, klaar punt uit.

Ik was ook heel erg van MJ maar hij is er gewoon niet meer.
Even uit de OP :+

quote:
Zijn jullie gekke fans die denken dat hij nog leeft?
Nee we zijn geen gekke fans die denken dat hij nog leeft. Nog sterker, je hoeft niet eens perse van zijn muziek te houden om de rariteiten in te kunnen zien. Vanwege alles wat niet klopt sluiten wij echter niet uit dat hij zijn dood in scene heeft gezet. De ene is hier meer van overtuigd dan de ander en samen discussiëren wij over alle bevindingen. De bevindingen wijzen er vaak sterk op dat de dood van Michael Jackson aan alle kanten rammelt en dat iedereen voor de gek gehouden wordt. Door wie weten we niet. Is het een hoax? Is het de industrie? Is het zijn familie? Zijn ze het allemaal? Dit alles bespreken wij met respect en met een open mind.
*Overigens ben ik iemand die nog niet overtuigd is, maar tot nog toe het interessant vind om dit te volgen vanwege de opmerkelijke bevindingen zo nu en dan :)
  donderdag 13 oktober 2011 @ 10:56:17 #232
zeefgeheugen
pi_103030638
Ik heb die sites bekeken die in de openings post worden benoemd en zal de dingen per onderdeel waar ik een mening over heb beschrijven.

quote:
CNN blijft vertellen dat hij in een coma is en dat ze de geruchten over het overlijden niet kunnen bevestigen, echter TMZ.com publiceert om 14:20 uur Californië tijd al dat hij is overleden. Hier is het eerste vreemde punt: volgens de media (en later ook volgens het autopsie rapport) heft de arts van UCLA hem pas 6 minuten later dood verklaart, om 14:26 uur, 6 minuten nadat TMZ het heeft gepubliceerd op hun website.
CNN had ook in de ticker onderhet scherm het bericht dat TMZ zei dat hij dood was. Dus zo vreemd is dat niet. TMZ staat bekend om dat ze heel veel informatie als eerste naar buiten brengt. Misschien een verpleegster die met iemand van TMZ heeft getwitterd. Een doodverklaring kan soms later plaatsvinden. Dat is zelfs gebruikelijk. De arts heeft namelijk nog zaken te doen als de patient is overleden. Het kan best zo zijn dat ze nog 7 minuten bezig zijn geweest met hem nadat zijn hart stopte. Ik vind dit absoluut niet vreemd.

quote:
Wat klopt hier nou niet aan? De ambulance rijdt achteruit het terrein af, de chauffeur moet zelfs meerede keren steken. Mensen die op een ambulance rijden krijgen een special training, dus het feit dat hij hier zoveel moeite mee heeft is op z’n minst vreemd te noemen. Daarbuiten is er een grote rotonde voor het huis, waardoor achteruit rijden helemaal nergens op slaat:
Je hebt de andere auto's niet gezien in het filmpje? Die blokkeren namelijk de makkelijk weg naar buiten. Of dacht je dat de ambulance de enige wagen was die was komen opdraven. Dan ken je het amerikaanse systeem gewoon niet. Zeker in het geval van een beroemdheid sturen ze bijna een heel leger. Dat steken is niet meer dan normaal. Anders had die door het hek heen gemoeten. Heb je ooit wel eens in Nederland een spoedgeval gezien. Daar duurt het namelijk ook minimaal 30 minuten voor de ambulance weer weg is.

Hier stop ik want de andere dingen op die site zijn eigenlijk gewoon te dom om waar te zijn. Ik wist niet dat 911 centra's op laptops werken op een gewoon bureau. Ik wist ook niet dat je maar een foto kunt maken van een doctor op 1 locatie (en dat dus niet op een andere locatie kan doen).

Zinnen als "er zijn teveel toevalligheden om toevallig te kunnen zijn" kun je natuurlijk meteen naar de prullebak verwijzen. Als ik welke dood dan ook onderzoek dan kan ik denk ik ook ontelbaar veel toevalligheden boven water halen. Alleen maak ik daarmee een verhaal nog niet waar. Dat is iets dat op sites zoals hierboven wel gebeurt.
  donderdag 13 oktober 2011 @ 11:09:45 #233
33350 Janena
pi_103031025
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 10:48 schreef GGGeneraal het volgende:

[..]

Als je het zo respectloos vind waarom kijk jij er dan wel na? (gewoon een normale vraag?)
Omdat die foto tijdens de rechtzaak live getoont werd. Geen waarschuwing vooraf.
Die rechtzaak volg ik omdat ik wil weten wat die dokter Murray heeft uitgevreten.

Overigens is Michael in mijn beleving gewoon dood, slachtoffer van zijn eigen roem.
Niet iedereen die hier af en toe meeschrijft denkt dat hij nog rondloopt.
  donderdag 13 oktober 2011 @ 11:34:23 #234
358075 GGGeneraal
pi_103031737
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 10:56 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
Ik heb die sites bekeken die in de openings post worden benoemd en zal de dingen per onderdeel waar ik een mening over heb beschrijven.

[..]

CNN had ook in de ticker onderhet scherm het bericht dat TMZ zei dat hij dood was. Dus zo vreemd is dat niet. TMZ staat bekend om dat ze heel veel informatie als eerste naar buiten brengt. Misschien een verpleegster die met iemand van TMZ heeft getwitterd. Een doodverklaring kan soms later plaatsvinden. Dat is zelfs gebruikelijk. De arts heeft namelijk nog zaken te doen als de patient is overleden. Het kan best zo zijn dat ze nog 7 minuten bezig zijn geweest met hem nadat zijn hart stopte. Ik vind dit absoluut niet vreemd.

[..]

Je hebt de andere auto's niet gezien in het filmpje? Die blokkeren namelijk de makkelijk weg naar buiten. Of dacht je dat de ambulance de enige wagen was die was komen opdraven. Dan ken je het amerikaanse systeem gewoon niet. Zeker in het geval van een beroemdheid sturen ze bijna een heel leger. Dat steken is niet meer dan normaal. Anders had die door het hek heen gemoeten. Heb je ooit wel eens in Nederland een spoedgeval gezien. Daar duurt het namelijk ook minimaal 30 minuten voor de ambulance weer weg is.

Hier stop ik want de andere dingen op die site zijn eigenlijk gewoon te dom om waar te zijn. Ik wist niet dat 911 centra's op laptops werken op een gewoon bureau. Ik wist ook niet dat je maar een foto kunt maken van een doctor op 1 locatie (en dat dus niet op een andere locatie kan doen).

Zinnen als "er zijn teveel toevalligheden om toevallig te kunnen zijn" kun je natuurlijk meteen naar de prullebak verwijzen. Als ik welke dood dan ook onderzoek dan kan ik denk ik ook ontelbaar veel toevalligheden boven water halen. Alleen maak ik daarmee een verhaal nog niet waar. Dat is iets dat op sites zoals hierboven wel gebeurt.
Eindelijk iemand die gewoon zonder gekleurde bril naar de dood van MJ kijkt!

Goede post!
  donderdag 13 oktober 2011 @ 11:35:39 #235
277876 gifkwal
pi_103031775
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 11:34 schreef GGGeneraal het volgende:

[..]

Eindelijk iemand die gewoon zonder gekleurde bril naar de dood van MJ kijkt!

Goede post!
Dit vind ik dus ook. Ik ben het er best mee eens dat sommige zaken een beetje vreemd en toevallig zijn, maar elke toevalligheid aangrijpen om aan te tonen dat hij nog leeft gaat mij te ver. Zo kan je alles wel ombuigen.
  donderdag 13 oktober 2011 @ 11:53:33 #236
zeefgeheugen
pi_103032274
quote:
99s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 02:18 schreef piepie het volgende:
We hebben dus een foute naam (Joseph i.p.v. Joe)
Heb je wel eens gehoord van William Jefferson Blythe Clinton. Nee? Ik zal je even uit de droom helpen. Dat is namelijk Bill Clinton. In Amerika is het vrij normaal om een naam korter te maken. Nu mag jij raden wat de afkorting is van Joseph? Juist dat is Joe. Beide mogen dan ook gebruikt worden in officiele documentatie (mag in nederland trouwens ook). Het is dan ook totaal niet vreemd dat je de ene keer Joe tegenkomt en de andere keer Joseph.

Het wordt wel kwalijk als je dat hier neerzet als vreemd (terwijl het dat gewoon niet is). Het geeft namelijk meteen aan dat je je nergens in verdiept hebt en alleen maar dingen hier opschrijft om je eigen visie te ondersteunen. Dat die visie compleet fout is(mede door het gebrek aan kennis van zaken), is zelfs zorgwekkend te noemen.
  donderdag 13 oktober 2011 @ 12:42:45 #237
358075 GGGeneraal
pi_103033674
Dat is in deze topic ook het grote probleem, dat internethelden hier een beetje denken dat ze alles weten oppeens over het rechtsysteem en dergelijke of oppeens dokter spelen.

Je kan achter elke boom wel gevaar zien.
  donderdag 13 oktober 2011 @ 12:46:53 #238
146882 Sideshowbobbie
pi_103033774
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 10:46 schreef GGGeneraal het volgende:

Er werd een tijd terug gezegd dat Micheal Jackson oppeens het podium op zou kunnen komen met ze kinderen afgelopen zaterdag..kom op mensen denk nou eens gewoon na.
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 12:42 schreef GGGeneraal het volgende:
Dat is in deze topic ook het grote probleem, dat internethelden hier een beetje denken dat ze alles weten oppeens over het rechtsysteem en dergelijke of oppeens dokter spelen.

Je kan achter elke boom wel gevaar zien.
Ik zie een gevaar: de verloedering van de Nederlandse taal ;(
  donderdag 13 oktober 2011 @ 13:07:53 #239
358075 GGGeneraal
pi_103034325
quote:
10s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 12:46 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

[..]

Ik zie een gevaar: de verloedering van de Nederlandse taal ;(
Leuk scoren zo..maar je begrijpt wat ik bedoel te zeggen toch? daar gaat het om:) .
  donderdag 13 oktober 2011 @ 13:11:12 #240
146882 Sideshowbobbie
pi_103034399
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 13:07 schreef GGGeneraal het volgende:

[..]

Leuk scoren zo..maar je begrijpt wat ik bedoel te zeggen toch? daar gaat het om:) .
Ik begrijp je hoor. Ik vind het sowieso wel aardig om de verschillende meningen te lezen, een beetje discussie is nooit verkeerd :)
Zenmate VPNCyberghost VPNMalwarebytes - stop malware
  donderdag 13 oktober 2011 @ 13:22:18 #241
33350 Janena
pi_103034705
Een kritische blik is nooit verkeerd, doet de discussie alleen maar goed.
  donderdag 13 oktober 2011 @ 13:35:13 #242
358075 GGGeneraal
pi_103035125
Gelukkig dan
  donderdag 13 oktober 2011 @ 13:39:10 #243
zeefgeheugen
pi_103035268
quote:
99s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 02:18 schreef piepie het volgende:
Dit heb ik hier ook nog nooit laten zien, een grote aanwijzing dat het autopsierapport vals is.

Het gaat dit keer om het zegel van Los Angeles.

Hier het zegel zoals te zien is op pag. 2 en verder in het autopsierapport:

[ afbeelding ]

Dit is het zegel wat gebruikt is van 1957-2004

[ afbeelding ]

Deze 2 zegels zijn hetzelfde.

Sinds 2004 is dit het nieuwe zegel en dit zegel had dus op het autopsierapport horen te staan.

Wat begrijp jij niet aan deze tekst:

quote:
Some official county buildings still endorse the old seal either in protest or lack of effort in removing the seals
Laat de coroners office nu net een van die gebouwen zijn. En zo ontkracht ik met een zin al weer een ding van je zeer overtuigende betoog en weer wijst dit erop dat je totaal geen onderzoek hebt gedaan (ja en dit mag je sarcastisch zien).
  Moderator donderdag 13 oktober 2011 @ 13:41:58 #244
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_103035376
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 13:39 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Wat begrijp jij niet aan deze tekst:

[..]

Laat de coroners office nu net een van die gebouwen zijn. En zo ontkracht ik met een zin al weer een ding van je zeer overtuigende betoog en weer wijst dit erop dat je totaal geen onderzoek hebt gedaan (ja en dit mag je sarcastisch zien).
Joh, waarom nou zo scherp op de man? :{
  donderdag 13 oktober 2011 @ 13:46:14 #245
358075 GGGeneraal
pi_103035503
Omdat sommigen hier denken de waarheid in pacht te hebben. En is helemaal niet op de man, maar gewoon aantoonbare feiten.
  donderdag 13 oktober 2011 @ 13:46:50 #246
zeefgeheugen
pi_103035519
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 13:41 schreef senesta het volgende:

[..]

Joh, waarom nou zo scherp op de man? :{
Omdat zij degene is die het aanbrengt. Het is niet mijn bedoeling om het scherp te spelen maar ik verwacht van mensen dat als ze iets posten dat ze op zijn minst daar op hebben gegoogled. Je kunt niet iets neerzetten als waarheid en daar zelf totaal niet naar gekeken hebben.

Nog zo'n voorbeeld. In de openings post wordt er een kranten artikel getoond (achter de spoiler). Daarin staat de beroemde psychic Dr. Andy Reiss. Het leuke is dat er inderdaad een Dr. Andy Reiss is. Helaas is dat een voeten doctor en geen Psychic. Alle andere links met zijn naam linken alleen maar naar dat ene artikel of een artikel dat gaat over een aliens die ons gaan helpen bij het dichten van het olie lek in de golf van Mexico. De beste man bestaat dus gewoon niet en is verzonnen. Daarmee is het hele artikel dat in de openings post staat gewoon een leugen.

[ Bericht 12% gewijzigd door WeerWachtwoordVergeten op 13-10-2011 13:54:26 ]
  Moderator donderdag 13 oktober 2011 @ 14:09:38 #247
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_103036268
Ik denk dat ze met psychic een helderziende of paragnost bedoelen. Waarschijnlijk gaat het om Dr Andrew Starman Reiss.

http://www.selfgrowth.com/experts/andy_starsman_reiss.html

Dan is die uitspraak van hem ook niet zo gek he? ;)

Maar dat maakt me verder niet uit ook, BWN is natuurlijk een forum waar mensen dit soort dingen gewoon mogen posten en over het waarheidsgehalte mogen filosoferen. Het is geen NWS (nieuws) waar alle feiten bij voorbaat al moeten kloppen.

En dat filosoferen kan heel leuk zijn, maar juist omdat mensen elkaar op een dergelijke sarcastische manier te woord gaan staan lopen discussies hier uit de hand of maakt de sfeer erg vervelend. Ook als je dingen onzin vind kun je dat op een normale manier zeggen.

Ik denk overigens gewoon dat hij hardstikke dood is hoor ;)
  donderdag 13 oktober 2011 @ 15:15:04 #248
262978 Moonwalk
pi_103038321
Jeetje wat een gedoe opeens. Er is hier helemaal niemand die beweert alles te weten, volgens mij staat er in de OP ook gewoon dat we hier bevindingen met zn allen bespreken en als er wat staat wat jij kan ontkrachten dan moet je dat doen. Dan wordt de OP ook aangepast als dat nodig is. Ik vind het namelijk interessant wat een ander te zeggen heeft, ik snap alleen niet waarom dat zo fel moet. Ook is er al zo vaak aangegeven dat het niet perse gaat over of hij wel of niet dood is, maar over alle rare dingen, die dus besproken worden. Ook is er gevraagd wat wel en niet in de OP moet dus daar kan iedereen gewoon een mening over geven. Ben blij dat een moderator er even op wijst dat we inderdaad in BNW zitten.

Als mensen hier alleen gaan lopen aanvallen en op vervelende tonen lopen posten dan hoeft het van mij niet meer en post ik hier gewoon niet meer, dan was het een leuk topic en is het nu gewoon klaar, ook goed :O
  donderdag 13 oktober 2011 @ 15:55:12 #249
zeefgeheugen
pi_103039618
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 15:15 schreef Moonwalk het volgende:
Jeetje wat een gedoe opeens. Er is hier helemaal niemand die beweert alles te weten, volgens mij staat er in de OP ook gewoon dat we hier bevindingen met zn allen bespreken en als er wat staat wat jij kan ontkrachten dan moet je dat doen. Dan wordt de OP ook aangepast als dat nodig is. Ik vind het namelijk interessant wat een ander te zeggen heeft, ik snap alleen niet waarom dat zo fel moet. Ook is er al zo vaak aangegeven dat het niet perse gaat over of hij wel of niet dood is, maar over alle rare dingen, die dus besproken worden. Ook is er gevraagd wat wel en niet in de OP moet dus daar kan iedereen gewoon een mening over geven. Ben blij dat een moderator er even op wijst dat we inderdaad in BNW zitten.

Als mensen hier alleen gaan lopen aanvallen en op vervelende tonen lopen posten dan hoeft het van mij niet meer en post ik hier gewoon niet meer, dan was het een leuk topic en is het nu gewoon klaar, ook goed :O
Ik val ook niemand persoonlijk aan. Ik vind alleen dat er best wel wat meer mag worden nagedacht en onderzocht door de personen die in dit topic posten en daar spreek ik ze dan ook op aan. Tot 1 dag geleden was dit topic eigenlijk niets meer dan een verzamel bak van allerlei theorien die inderdaad besproken werden alleen het probleem was dat het besproken werd door mensen die er allemaal in geloofden.

Helaas ga je nu weg. helaas is dit iets dat ik vaker tegenkom in dit soort topics als er eindelijk een beetje tegengas wordt gegeven. ik persoonlijk zie dat als een zwaktebod. Als je ergens in gelooft dan dien je dat ook te verdedigen. En dat mag best op een harde toon van mij. Dat heeft immers niks te maken met de persoon waar je het tegen zegt (je kent hem/haar immers niet) maar meer met je betrokkenheid bij deze (of iedere andere) zaak.
  donderdag 13 oktober 2011 @ 15:56:04 #250
263682 piepie
Smile
pi_103039656
Niet weggaan hoor Moonwalk, mensen zoals jij maken het juist zo fijn om hier nog mee door te gaan, net als sideshowbobbie, Hilde3 en nog een aantal vaste posters.

Het is mooi als er bepaalde dingen ook ontkracht kunnen worden door mensen die hier komen posten. Ik heb nooit beweerd de waarheid in pacht te hebben en post hier dingen die ik heel opmerkelijk vind. Vooraf google ik heel wat af en als ik het dan zelf niet kan ontkrachten dan post ik het hier voor de mensen die graag meelezen en/of meeposten.

De felle toon staat mij ook tegen, zelf formuleer ik graag anders.

Zelf zou ik in dit topic nooit eerder gaan posten voordat ik uitgebreid alle vorige topics in deze reeks serieus heb doorgelezen.

Wat mij altijd wel opvalt is dat er soms dingen worden ontkracht die ook inderdaad bij voldoende kennis van zaken te ontkrachten kunnen zijn. Niet iedere aanwijzing is even sterk natuurlijk.
Maar zaken die nooit iemand hier heeft kunnen ontkrachten wordt nooit op gereageerd, zoals het dodo-verhaal bijvoorbeeld om er zomaar even een te noemen.

Wat betreft het ontkrachten van Joseph versus Joe ben ik het trouwens nog steeds niet eens.
Zo makkelijk ga in niet om in dit verhaal.
Het overgrote deel van de mensen op micheljacksondeathhoax.com zijn afkomstig uit de VS en daar zitten ook heel intelligente mensen tussen.
Mijn mijn boerenverstand kan ik dus nog steeds niet rijmen dat in officiële stukken een afkorting van zijn naam wordt gebruikt. Bij de rechtszaak in 2005 was het Joe, op zijn rijbewijzen was het Joe, de FBI heeft bevestigd dat het Joe is, etc.
Verder kan ik melden dat op dat grote engelstalige forum ook enorm veel onzinverhalen staan die ik zelf ook naar het rijk der fabelen verwijs. Ik pik er wel dingen uit die ik opmerkelijk en erg toevallig vind en die plaats ik hier.

Ik las ook over dat zegel van Los Angeles dat nog steeds gebruikt wordt door de coronor's office.
Oké, daar kan ik dan wel in meegaan, zou kunnen.
Maar dan wordt er weer niet gereageerd op het zegel van Californië met 32 sterren, terwijl het er 31 moeten zijn. Dat bedoel ik dus. Er wordt alleen gereageerd op dingen die nog wel te ontkrachten zijn, maar als het moeilijker wordt dan is het stil.

Tijd om mijn hondjes uit te laten .... :W

[ Bericht 0% gewijzigd door piepie op 13-10-2011 16:04:30 ]
Surf prive met PureVPNSurf prive met PureVPNSurf prive met PureVPN
  donderdag 13 oktober 2011 @ 15:57:32 #251
zeefgeheugen
pi_103039711
quote:
99s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 15:56 schreef piepie het volgende:
Niet weggaan hoor Moonwalk, mensen zoals jij maken het juist zo fijn om hier nog mee door te gaan, net als showbizzbobbie, Hilde3 en nog een aantal vaste posters.

Het is mooi als er bepaalde dingen ook ontkracht kunnen worden door mensen die hier komen posten. Ik heb nooit beweerd de waarheid in pacht te hebben en post hier dingen die ik heel opmerkelijk vind. Vooraf google ik heel wat af en als ik het dan zelf niet kan ontkrachten dan post ik het hier voor de mensen die graag meelezen en/of meeposten.

Zelf zou ik in dit topic nooit eerder gaan posten voordat ik uitgebreid alle vorige topics in deze reeks serieus heb doorgelezen.

Wat mij altijd wel opvalt is dat er soms dingen worden ontkracht die ook inderdaad bij voldoende kennis van zaken te ontkrachten kunnen zijn. Niet iedere aanwijzing is even sterk natuurlijk.
Maar zaken die nooit iemand hier heeft kunnen ontkrachten wordt nooit op gereageerd, zoals het dodo-verhaal bijvoorbeeld om er zomaar even een te noemen.

Wat betreft het ontkrachten van Joseph versus Joe ben ik het trouwens nog steeds niet eens.
Zo makkelijk ga in niet om in dit verhaal.
Het overgrote deel van de mensen op micheljacksondeathhoax.com zijn afkomstig uit de VS en daar zitten ook heel intelligente mensen tussen.
Mijn mijn boerenverstand kan ik dus nog steeds niet rijmen dat in officiële stukken een afkorting van zijn naam wordt gebruikt. Bij de rechtszaak in 2005 was het Joe, op zijn rijbewijzen was het Joe etc.
Verder kan ik melden dat op dat grote engelstalige forum ook enorm veel onzinverhalen staan die ik zelf ook naar het rijk der fabelen verwijs. Ik pik er wel dingen uit die ik opmerkelijk en erg toevallig vind en die plaats ik hier.

Ik las ook over dat zegel van Los Angeles dat nog steeds gebruikt wordt door de coronor's office.
Oké, daar kan ik dan wel in meegaan, zou kunnen.
Maar dan wordt er weer niet gereageerd op het zegel van Californië met 32 sterren, terwijl heter 31 moeten zijn. Dat bedoel ik dus. Er wordt alleen gereageerd op dingen die nog wel te ontkrachten zijn, maar als het moeilijker wordt dan is het stil.

Tijd om mijn hondjes uit te laten .... :W
Als je hondjes zijn uitgelaten zou je de zaken die niet ontkracht kunnen worden eens op een rijtje kunnen zetten met iets meer info erbij. Ik ben zeer benieuwd daarna (en ja ik zal natuurlijk een poging doen om die te ontkrachten ;))
  donderdag 13 oktober 2011 @ 16:02:45 #252
263682 piepie
Smile
pi_103039924
Als ik de hondjes heb uitgelaten wachten er weer andere dingen op mij, dus je zult even geduld moeten hebben. Ik zou dit topic dus maar even in de gaten blijven houden, want ik kom er binnenkort wel een keer mee.
  donderdag 13 oktober 2011 @ 16:05:49 #253
263682 piepie
Smile
pi_103040037
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 10:38 schreef Janena het volgende:
Ik zie i.d.d. iemand die wel op MJ lijkt, maar het zegt mij verder niet zoveel...alle lichamen liggen tijdens een autopsie op die manier en Michael was dun, dat was algemeen bekend denk ik?
Wat ik bedoelde Janena is niet hoe het lichaam daar lag, maar dat het lichaam een kopie lijkt van het lichaam van Michael. Snap je?

En voor de duidelijkheid, ik vroeg gewoon om reacties en wil hiermee niet beweren dat het lichaam uit dat filmpje hetzelfde is als op de autopsiefoto van de echte Michael. Ik vond slechts de gelijkenis erg frappant.
  donderdag 13 oktober 2011 @ 16:10:24 #254
146882 Sideshowbobbie
pi_103040166
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 15:55 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
Tot 1 dag geleden was dit topic eigenlijk niets meer dan een verzamel bak van allerlei theorien die inderdaad besproken werden alleen het probleem was dat het besproken werd door mensen die er allemaal in geloofden.

Geen onwaarheden verspreiden he o|O
  donderdag 13 oktober 2011 @ 16:11:31 #255
146882 Sideshowbobbie
pi_103040204
quote:
99s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 16:05 schreef piepie het volgende:

[..]

Wat ik bedoelde Janena is niet hoe het lichaam daar lag, maar dat het lichaam een kopie lijkt van het lichaam van Michael. Snap je?

En voor de duidelijkheid, ik vroeg gewoon om reacties en wil hiermee niet beweren dat het lichaam uit dat filmpje hetzelfde is als op de autopsiefoto van de echte Michael. Ik vond slechts de gelijkenis erg frappant.
Wie is eigenlijk de acteur in dat filmpje? Eén of andere impersonator?
  donderdag 13 oktober 2011 @ 16:30:46 #256
358075 GGGeneraal
pi_103040929
[quote]99s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 15:56 schreef piepie het volgende:
Niet weggaan hoor Moonwalk, mensen zoals jij maken het juist zo fijn om hier nog mee door te gaan, net als sideshowbobbie, Hilde3 en nog een aantal vaste posters.

[/quote/]

Grappig dat het meteen FEL is als er een keer tegengas wordt gegeven. Dan heb ik nog een vraag voor Piepie en Moonwalk.

over die sterren in het logo van Californië inplaats van 31 dat het er 32 zijn, wat is precies dan het punt wat je wilt maken? Een ster te veel...waar duit het volgens jullie dan op? Dat MJ nog leeft? door die ene ster te veel?

Graag wil ik daar eens wat meer van weten!

bedankt!
  Moderator donderdag 13 oktober 2011 @ 16:43:28 #257
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_103041444
Ik denk dat mensen daardoor denken dat het niet echt is, een schijnzaak. Dat was toch ook de conclusie die mensen trokken uit het hele dieren en taxi's in de rechtzaal verhaal?
  donderdag 13 oktober 2011 @ 16:48:58 #258
358075 GGGeneraal
pi_103041656
Dus door een ster teveel is het een schijnzaak...als je gewoon logisch nadenkt kunnen al die mensen die daaraan meewerken in een complot zitten?!
  Moderator donderdag 13 oktober 2011 @ 16:51:39 #259
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_103041749
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 16:48 schreef GGGeneraal het volgende:
Dus door een ster teveel is het een schijnzaak...als je gewoon logisch nadenkt kunnen al die mensen die daaraan meewerken in een complot zitten?!
Ik denk dat dat de waarde is die mensen er aan toekennen. Die ster te veel is het bewijs dat dat hele seal/logo niet echt is en in een echte rechtzaak zouden ze een goed logo gebruiken dus is blijkbaar de hele rechtzaak fake. Tenminste, ik denk dat het dat zou moeten bewijzen.
  donderdag 13 oktober 2011 @ 16:52:27 #260
262978 Moonwalk
pi_103041773
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 16:30 schreef GGGeneraal het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 13 oktober 2011 15:56 schreef piepie het volgende:

[/quote/]

Grappig dat het meteen FEL is als er een keer tegengas wordt gegeven. Dan heb ik nog een vraag voor Piepie en Moonwalk.

over die sterren in het logo van Californië inplaats van 31 dat het er 32 zijn, wat is precies dan het punt wat je wilt maken? Een ster te veel...waar duit het volgens jullie dan op? Dat MJ nog leeft? door die ene ster te veel?

Graag wil ik daar eens wat meer van weten!

bedankt!
Blijkbaar wil jij gewoon niet snappen wat ik post. Ik heb het over de manier waar op en niet over de tegengas, alsjeblieft zeg dus hou eens op met dat getrol. Dat van die zegels heb ik niet eens gepost. Leg me geen woorden in de mond.

Ik stop nu met het volgen van dit topic en wens jullie veel plezier met trollen, als iemand de OP wil hebben stuur je me maar een DM ofzo

Ik ga niet met mensen in gesprek die gewoon niet willen snappen wat ik zeg :W
VyprVPN - de snelle VPNVyprVPN - de snelle VPNMalwarebytes - stop malware
  donderdag 13 oktober 2011 @ 16:59:04 #261
358075 GGGeneraal
pi_103042049
Oke bij deze mijn excuses dat ik je woorden in de mond had gelegd, Maar om weg te lopen als het iets te heet onder je schoenen wordt vind ik beetje laf en getuigd meteen van het feit dat je niet normaal kan discusieren met mensen die anders denken dan jou ''gedachtegangetje''.

Wat is er voor jou zo FEL aan mijn toon? Want als je je daar eens over nadenkt zul je zelf zien dat ik niet fel ben maar gewoon rechtstreeks.Waarom zou ik om een vraag heen draaien als dat niet nodig is!

Voor de rest kunnen we gewoon rustig discusieren hoor.
  donderdag 13 oktober 2011 @ 18:25:48 #262
33350 Janena
pi_103044820
quote:
12s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 16:10 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Geen onwaarheden verspreiden he o|O
Dit klopt inderdaad niet.

Ik heb nooit geloofd dat hij nog leeft.
Ik geloof alleen dat er vreemde dingen zijn gebeurd tijdens zijn leven en rondom zijn dood.
Dat er meer aan de hand is dan wat de instanties ons willen laten geloven.
Die vreemde dingen passen prima binnen BNW en daarom schrijf ik hier af en toe mee...
  donderdag 13 oktober 2011 @ 19:35:24 #263
263682 piepie
Smile
pi_103047288
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 16:51 schreef senesta het volgende:

[..]

Ik denk dat dat de waarde is die mensen er aan toekennen. Die ster te veel is het bewijs dat dat hele seal/logo niet echt is en in een echte rechtzaak zouden ze een goed logo gebruiken dus is blijkbaar de hele rechtzaak fake. Tenminste, ik denk dat het dat zou moeten bewijzen.
Jij snapt het goed Senesta ... ;)

Het is natuurlijk te simpel voor woorden als iemand daarop reageert met dat hieruit de conclusie getrokken kan worden dat Michael nog leeft. Nee, dit is het zoveelste iets wat vraagtekens oproept in dit enorme lange verhaal van toevalligheden, versprekingen en tegenstrijdigheden.

Het zijn allemaal van die vage dingen die je niet bij een serieuze rechtszaak verwacht.
Naast die ster te veel (Californië is de 31e staat en niet de 32e) begon de rechtszaak ook al met de naam van Michael als Micheal te schrijven op de flipover van de aanklager en de foute geboortedatum 28 i.p.v. 29 augustus 1958. Dan ook nog 2 olifantjes in de rechtszaal, wat bij deze zaak aan de karige kant is ( :+ ) , maar toch ...
Bij eerdere hoorzittingen was het een compleet circus in de rechtszaal.
En geloof me, ik heb heel wat gegoogled, veel filmpjes gekeken, maar nergens rechtszaken gezien waar overal pluche beestjes, speelgoed etc. stonden.
Dus als iemand dit kan ontkrachten, heel graag!!!!

[ Bericht 7% gewijzigd door piepie op 13-10-2011 19:50:12 ]
  donderdag 13 oktober 2011 @ 19:37:17 #264
33350 Janena
pi_103047350
Ik zou het DaveDave verhaal wel graag ontkracht zien. Dat vind ik toch we'n zo'n raar gedoe....
  donderdag 13 oktober 2011 @ 19:39:40 #265
263682 piepie
Smile
pi_103047422
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 19:37 schreef Janena het volgende:
Ik zou het DaveDave verhaal wel graag ontkracht zien. Dat vind ik toch we'n zo'n raar gedoe....
Dit is heel makkelijk te ontkrachten Janena. Je gelooft namelijk dat hij het is of je gelooft het niet.
Er zijn andere dingen die veel lastiger zijn dan deze.
Bij Dave Dave ben ik zelf ook niet 100% overtuigd, al zou het mij zeker niet verbazen ... ;)
  donderdag 13 oktober 2011 @ 19:43:37 #266
263682 piepie
Smile
pi_103047584
Moonwalk ik hoop toch echt dat jij dit niet meent zeg! :'(

Ik twijfel nu ook om hiermee door te gaan als jij hier niet meer komt.
Wij zijn met tussenpozen al zo'n 2 jaar met dit onderwerp bezig, dus ik beschouw jou echt als goed ingelezen in dit geheel en heel waardevol in de discussies ben je ook voor mij.

Mij raakt het waarschijnlijk minder, omdat ik inmiddels een huid als een olifant heb opgebouwd (toepasselijk in dit verhaal ... :) ).

Laat het maar even bezinken ... ;)
  donderdag 13 oktober 2011 @ 19:58:19 #267
263682 piepie
Smile
pi_103048250
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 16:48 schreef GGGeneraal het volgende:
Ik zie dat jij je vandaag hebt geregistreerd hier op FOK, dus vraag ik me af hoeveel je al hebt gelezen over deze zaak. Gewoon even uit nieuwsgierigheid, heb je al vaker over dit hoax-verhaal gelezen op internet? De zaak zit namelijk heel gecompliceerd in elkaar en als je niet echt goed bent ingelezen dan wordt het een hele kluif om dit nu nog te doen.
  donderdag 13 oktober 2011 @ 20:18:17 #268
33350 Janena
pi_103049297
quote:
99s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 19:39 schreef piepie het volgende:

[..]

Dit is heel makkelijk te ontkrachten Janena. Je gelooft namelijk dat hij het is of je gelooft het niet.
Er zijn andere dingen die veel lastiger zijn dan deze.
Bij Dave Dave ben ik zelf ook niet 100% overtuigd, al zou het mij zeker niet verbazen ... ;)
Er zijn volgens mij 3 mogelijkheden:

voor 25-6-2009 was het simpel: 1 davedave en 1 michael jackson

na 25-6-2009:

1 echte dave dave + een dode michael
1 echte dave dave + een neppe(dit zou dan michael zijn)
1 echte davedave die michael na zit te doen met oogkleur, stem & maniertjes + een dode michael

Ik gok zelf op de laatste optie maar vraag me dan af WAAROM hij het nodig vindt om Michael na te doen. Het gaat veel verder dan perongeluk opgepakte trekjes omdat ze met elkaar omgingen.
  donderdag 13 oktober 2011 @ 20:34:41 #269
263682 piepie
Smile
pi_103050142
Dat zijn inderdaad de 3 opties Janena.
Ik ga voor optie 2 (maar wel met een voorbehoud, omdat dit gewoon niet 100% te krijgen is).
  donderdag 13 oktober 2011 @ 20:56:19 #270
263682 piepie
Smile
pi_103051257
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 16:11 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Wie is eigenlijk de acteur in dat filmpje? Eén of andere impersonator?
Ja, maar wie het was weet ik helaas niet (meer) ... ;)
Betrouwbaar en snel - ExpressVPNCyberghost VPNMalwarebytes - stop malware
  † In Memoriam † donderdag 13 oktober 2011 @ 21:33:00 #271
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_103053350
Piepie, blijf doorposten over de rare dingetjes, toevalligheden(!) en soms absurde gang van zaken die niemand kan ontkennen. User Weerwachtwoordvergeten oid heeft gelijk dat het af en toe doorslaat naar para hoax believers maar zolang je dat in de gaten houdt plaats je hier verrekte interessante berichtjes.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
  donderdag 13 oktober 2011 @ 21:37:38 #272
263682 piepie
Smile
pi_103053603
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 21:33 schreef Ratelslangetje het volgende:
Piepie, blijf doorposten over de rare dingetjes, toevalligheden(!) en soms absurde gang van zaken die niemand kan ontkennen. User Weerwachtwoordvergeten oid heeft gelijk dat het af en toe doorslaat naar para hoax believers maar zolang je dat in de gaten houdt plaats je hier verrekte interessante berichtjes.
Dank je wel Ratelslangetje.
Door mensen zoals jij die dit topic waarderen zal ik zeker blijven posten hoor ... ;)

Ik hoop wel dat Moonwalk er dan ook zo over zal gaan denken, want dat vind ik echt heel erg als zij niet meer komt hier.
Moonwalk ... w/
  † In Memoriam † donderdag 13 oktober 2011 @ 22:34:19 #273
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_103057047
Jaaa Moonwalk is onmisbaar in deze reeks *O*

Maar vergeet Tass en MetBas niet he.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
  donderdag 13 oktober 2011 @ 23:53:46 #274
263682 piepie
Smile
pi_103061019
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 22:34 schreef Ratelslangetje het volgende:
Jaaa Moonwalk is onmisbaar in deze reeks *O*

Maar vergeet Tass en MetBas niet he.
Nee zeker niet, die horen er ook bij en er zijn er meer dan ik dacht die alleen maar lezen hier ... ;)
  donderdag 13 oktober 2011 @ 23:55:45 #275
6941 APK
Factual, I think.
pi_103061099
Doe normaal zeg, het is een internetforum.

Edit: Mensen die dreigen met niet meer posten willen alleen maar aandacht.
Het gaat hier over MJ en de -misschien- vreemde zaken rondom de rechtzaak, niet over personen hier die ook aandacht willen.

[ Bericht 72% gewijzigd door APK op 14-10-2011 00:00:49 ]
  † In Memoriam † donderdag 13 oktober 2011 @ 23:58:24 #276
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_103061197
quote:
15s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 23:55 schreef APK het volgende:
Tegen wie heb je het nou?
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
  donderdag 13 oktober 2011 @ 23:58:28 #277
263682 piepie
Smile
pi_103061203
quote:
15s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 23:55 schreef APK het volgende:
Wat is jouw probleem precies?
  donderdag 13 oktober 2011 @ 23:58:59 #278
zeefgeheugen
pi_103061229
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 21:33 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik zal blijven proberen om dingen te ontkrachten. Ik beweer ook niet dat ik alles weet. Ik ga ook niet zeggen dat er geen rare dingen omtrent zijn leven waren. Die waren er namelijk wel (hoe die tot stand zijn gekomen en door wie is altijd interesant om te weten). Ik zal ook proberen wat minder hard te zijn (dat is hier gegroeid in sommige topics waar ik nu niet verder op in zal gaan).
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 00:01:30 #279
263682 piepie
Smile
pi_103061341
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 23:58 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Ik zal blijven proberen om dingen te ontkrachten. Ik beweer ook niet dat ik alles weet. Ik ga ook niet zeggen dat er geen rare dingen omtrent zijn leven waren. Die waren er namelijk wel (hoe die tot stand zijn gekomen en door wie is altijd interesant om te weten). Ik zal ook proberen wat minder hard te zijn (dat is hier gegroeid in sommige topics waar ik nu niet verder op in zal gaan).
Oké gezellig ... ;)
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 00:01:41 #280
6941 APK
Factual, I think.
pi_103061350
quote:
1s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 23:58 schreef Ratelslangetje het volgende:

[..]

Tegen wie heb je het nou?
Zie edit.
Surf volledig anoniem met NordVPNCyberghost VPNAnoniem en veilig met ProtonVPN
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 00:03:19 #281
6941 APK
Factual, I think.
pi_103061416
quote:
99s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 23:58 schreef piepie het volgende:

Wat is jouw probleem precies?
Mensen die 20x moeten horen dat ze écht niet weg moeten gaan omdat er een beetje tegengas gegeven wordt.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 00:03:21 #282
357074 Hilde3
pi_103061417
Piepie en Moonwalk, alsjeblieft niet stoppen! En natuurlijk iedereen die hier post :)
Doordat mijn engels niet zo heel goed is en ik ongeveer een jaar hier niet mee bezig ben geweest, vind ik het juist heel fijn om het hier erover te kunnen hebben.

Alles wat hier besproken wordt hoeft niet de waarheid te zijn, het is hoe we er persoonlijk tegen aan kijken. En het is leuk om daarover te discussiëren maar om gelijk mensen dom te noemen als ze denken dat Michael nog leeft gaat mij wel wat ver. Ik heb alle topics hier gelezen, op het forum lees ik mee en ik volg de rechtszaak grotendeels. Toen Michael net was "overleden" heb ik het ook een tijdje gevolgd (?) en er zijn zoveel dingen die gewoon niet kloppen. Het is heus fijn als mensen iets anders denken of bepaalde dingen kunnen ontkrachten, ik weet van mezelf dat ik als ik iets zie dat ik denk o ja! nu zie ik het ook zo terwijl ik er een week later iets anders over denk. Ik geloof ook dat mensen soms zien wat ze willen zien. Daarom denk ik nu iets langer over iets en post daarna mijn mening.

@ WeerWachtWoordVergeten: Het is leuk als je hier post, dingen noemt die niet kloppen, mag je van mij blijven doen maar je toon kan mij inziens wel op een andere manier doen. Hoe je nu overkomt is nogal denigrerend, op een andere manier zou ik heel fijn vinden.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 00:04:26 #283
263682 piepie
Smile
pi_103061459
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 00:01 schreef APK het volgende:

[..]

Zie edit.
Gezien, maar het gaat hier om de vreemde zaken rondom zijn dood. De vraag dus of hij wellicht nog leeft.
Verder kan ik niets met wat je schrijft.
Of jij moet zelf nog aandacht nodig hebben.

[ Bericht 0% gewijzigd door piepie op 14-10-2011 00:14:19 ]
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 00:06:07 #284
6941 APK
Factual, I think.
pi_103061527
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 00:03 schreef Hilde3 het volgende:

@ WeerWachtWoordVergeten: Het is leuk als je hier post, dingen noemt die niet kloppen, mag je van mij blijven doen maar je toon kan mij inziens wel op een andere manier doen. Hoe je nu overkomt is nogal denigrerend, op een andere manier zou ik heel fijn vinden.
Jou bedoel ik ook.
Stel je niet aan, ze geven gewoon tegengas met respect voor iemand die anders denkt.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 00:08:49 #285
357074 Hilde3
pi_103061633
Oh, zie dat er allemaal nieuwe reacties zijn sinds mijn post.
APK, kom op man! Mijn reactie was respectvol, ik heb er lang over nagedacht. En ik heb duidelijk gezegd dat ik best tegen tegengas kan, tenzij respectvol! Dus wie stelt zich nou aan.

Wat is er respectvol aan iemand dom noemen?

[ Bericht 4% gewijzigd door Hilde3 op 14-10-2011 00:15:42 ]
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 00:10:42 #286
357074 Hilde3
pi_103061696
@ Piepie, ik kijk heb een klein stukje gezien van die autopsy film. Kijk later nog wel goed en dan geef ik wel een reactie.

Dit weekend ga ik ook even de flim V for Vendetta bekjiken :)
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 00:15:53 #287
263682 piepie
Smile
pi_103061902
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 00:10 schreef Hilde3 het volgende:
@ Piepie, ik kijk heb een klein stukje gezien van die autopsy film. Kijk later nog wel goed en dan geef ik wel een reactie.

Dit weekend ga ik ook even de flim V for Vendetta bekjiken :)
Leuk Hilde dat je die film gaat kijken. Doe het vooral met je hoaxbril op, dan zul je verstelt staan .... *O*

En dat autopsyfilmpje draait vooral om wat je ziet bij 0,11 sec. ... ;)
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 00:16:55 #288
357074 Hilde3
pi_103061943
Zal ik doen :)
Laat je wel weten wat ik van de film vond.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 00:21:22 #289
zeefgeheugen
pi_103062131
quote:
99s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 19:35 schreef piepie het volgende:

[..]

Het zijn allemaal van die vage dingen die je niet bij een serieuze rechtszaak verwacht.
Naast die ster te veel (Californië is de 31e staat en niet de 32e)
Van wat ik begrepen heb is de seal die je ziet niet de seal in de rechtzaal maar is deze gemaakt door het netwerk dat de streams uitzendt. Het kan zomaar zijn dat ze er een ster teveel in hebben gezet. Als je goed kijkt naar die seal kun je ook zien dat het een stuk CGI is en niet een echte seal

Volgens mij heeft het ermee te maken dat als de jury niet in de rechtzaal is dat er dan geen live beelden mogen worden vertoond ivm beinvloeding die dan mogelijk zou kunnen zijn.

[ Bericht 7% gewijzigd door WeerWachtwoordVergeten op 14-10-2011 00:28:21 ]
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 00:29:58 #290
357074 Hilde3
pi_103062420
Ik heb geen idee, het enige wat ik heb gehoord is dat we verkeerd de sterren hebben geteld.
Surf prive met PureVPNBullguard Internet SecuritySurf volledig anoniem met NordVPN
  † In Memoriam † vrijdag 14 oktober 2011 @ 00:38:27 #291
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_103062685
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 23:58 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Ik zal blijven proberen om dingen te ontkrachten.
Graag! :)
Het zorgt er voor dat het niet doorslaat. Geen zin om namen te noemen maar sommige users maken het spannender dan het is waardoor de posts van Piepie & co met een korreltje zout genomen worden. Onterecht want zij hebben echt heel opmerkelijke dingen te melden! (mijn ogen zijn geopend)

Een frisse nuchtere kijk van jou is een aanwinst voor deze reeks. :)
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 00:52:43 #292
357074 Hilde3
pi_103063066
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 00:38 schreef Ratelslangetje het volgende:

[..]

Graag! :)
Het zorgt er voor dat het niet doorslaat. Geen zin om namen te noemen maar sommige users maken het spannender dan het is waardoor de posts van Piepie & co met een korreltje zout genomen worden. Onterecht want zij hebben echt heel opmerkelijke dingen te melden! (mijn ogen zijn geopend)

Een frisse nuchtere kijk van jou is een aanwinst voor deze reeks. :)
Ben ik het mee eens.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 00:55:49 #293
263682 piepie
Smile
pi_103063134
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 00:21 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Van wat ik begrepen heb is de seal die je ziet niet de seal in de rechtzaal maar is deze gemaakt door het netwerk dat de streams uitzendt. Het kan zomaar zijn dat ze er een ster teveel in hebben gezet. Als je goed kijkt naar die seal kun je ook zien dat het een stuk CGI is en niet een echte seal

Volgens mij heeft het ermee te maken dat als de jury niet in de rechtzaal is dat er dan geen live beelden mogen worden vertoond ivm beinvloeding die dan mogelijk zou kunnen zijn.
Oké dit klinkt geloofwaardig ... ;)
Ik had nog nooit van CGI gehoord.
(Wordt zo'n seal dan niet gewoon gekopieerd van een origineel? Misschien stomme vraag, maar hoe dat CGI werkt weet ik gewoonweg niet.)
De seal wordt getoond tijdens de pauzes van de live-uitzending (koffie of lunch).
Mocht ik er meer over lezen dan kom ik er nog op terug.

Blijft over dat de aanklager niet eens weet hoe je Michael schrijft (tot 2 x toe), terwijl dit zo'n veelvoorkomende naam is in de VS en ook zijn geboortedatum vergist hij zich in. Niemand corrigeert dit ook. Maar goed, misschien moeten we dit maar houden op slordigheden.

[ Bericht 4% gewijzigd door piepie op 14-10-2011 01:10:08 ]
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 10:01:14 #294
146882 Sideshowbobbie
pi_103067161
quote:
99s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 00:55 schreef piepie het volgende:

[..]

Oké dit klinkt geloofwaardig ... ;)
Ik had nog nooit van CGI gehoord.
(Wordt zo'n seal dan niet gewoon gekopieerd van een origineel? Misschien stomme vraag, maar hoe dat CGI werkt weet ik gewoonweg niet.)

Hier wat leesvoer over CGI http://en.wikipedia.org/wiki/Computer-generated_imagery

Komt er simpel gezegd op neer dat men nagenoeg levensechte beelden kan produceren met behulp van computers.
  Moderator vrijdag 14 oktober 2011 @ 10:08:30 #295
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_103067301
Hey APK ook hier! O+
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 10:30:50 #296
358075 GGGeneraal
pi_103067777
quote:
99s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 19:58 schreef piepie het volgende:

[..]

Ik zie dat jij je vandaag hebt geregistreerd hier op FOK, dus vraag ik me af hoeveel je al hebt gelezen over deze zaak. Gewoon even uit nieuwsgierigheid, heb je al vaker over dit hoax-verhaal gelezen op internet? De zaak zit namelijk heel gecompliceerd in elkaar en als je niet echt goed bent ingelezen dan wordt het een hele kluif om dit nu nog te doen.
Ja ik weet niet precies hoelang ik al mee lees maar zeker wel een jaar, en wat mij in het algemeen altijd al opvalt is dat bij elke grote artiest hetzelfde complot verhaal tevoorschijn komt.

als je kijkt naar 2 pac en nog veel meer natuurlijk...

het heeft vind ik gewoon te maken met het accepteren dat een artiest gewoon overleden is.
Hoe erg het ook is het leven gaat verder. Het is geen naaste familie of iets in die richting.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 10:44:22 #297
316466 MetBas
pi_103068129
Ik kan niet precies aanwijzen waarom, maar ik vind de theorieën hier een stuk plausibeler dan die van tupac. Concrete dingen, niet rare dingen met cijfers optellen en daar wat in zien en zo.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 10:52:35 #298
33350 Janena
pi_103068352
Vreemde dingen zijn hier idd concreter, wat naar mijn mening nog niet wil zeggen dat hij leeft, wel dat er achter de schermen veel aan de hand was en is.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 11:02:19 #299
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_103068604
Wat is er precies met Geel dan? Ik zie wel Yellow Brick Road, maar wat houdt dat in. Kan het niet gewoon te maken hebben met de mode in Amerika?
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 11:02:26 #300
316466 MetBas
pi_103068606
Precies. Ik hoop dat hij leeft, maar geloof kan ik niet zeggen. Vooral die autopsiefoto's hakten er goed in qua het 'misschien'.
De snelste VPN - FastestVPNSurf prive met PureVPNDe snelste VPN - FastestVPN
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 11:04:00 #301
146882 Sideshowbobbie
pi_103068647
Lapo!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')