De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dan moet ik mijn fristi weer uitspugen en de fristi weer in het fristi pak doen enzoquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:40 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Loop achteruit en doe hetzelfde. Mss komt het dan weer terug?
Je loopt gwn achterquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:42 schreef speedking het volgende:
zo veellapo hunters op t laatst kwamen er 4 posts tegelijk.
Ik ben geen hunterquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:42 schreef speedking het volgende:
zo veellapo hunters op t laatst kwamen er 4 posts tegelijk.
En dan leg je het uit.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:42 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
dan moet ik mijn fristi weer uitspugen en de fristi weer in het fristi pak doen enzo
En moet ik mijn pirowetjes onderweg naar de koelkast omgekeerd doen en dan vraagt me moeder van ''wat de fack ben jij aan het doen?''
Snappie
Ja, ik bespaar de vernedering.. ik hou niet van vernederingenquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:43 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
En dan leg je het uit.
Kijk, het is maar hoe graag jij he wilt natuurlijk.
tot die piemelquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:44 schreef Plastic_zak het volgende:
Hoe diep mag een v-hals bij mannen zijn?
Ik heb wel 'ns dat ik naar de zolder loop om iets te pakken en dat ik dan boven ben en niet meer weet wat het was. Als ik dan weer beneden ben, komt het altijd weer terug.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:43 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, ik bespaar de vernedering.. ik hou niet van vernederingen
Tot je string.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:44 schreef Plastic_zak het volgende:
Zo herkenbaarquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:44 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Ik heb wel 'ns dat ik naar de zolder loop om iets te pakken en dat ik dan boven ben en niet meer weet wat het was. Als ik dan weer beneden ben, komt het altijd weer terug.Maargoed, ik heb ADHD, ik ren blijkbaar graag trappen.
het eerste knoopje op tepelhoogte.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:44 schreef Plastic_zak het volgende:
huh watquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:44 schreef coban het volgende:
IM A UGLY GIRL IN THIS UGLY WOOORLD
UNWANTED FACIAL HAIRRR
IMMA CREATION OF MICROOSOFT BLABLABLa
YOU SO UGLY YOU DISGUST ME
OEH AH OEH YEAHHAHH
LALALALA LAA IK KN DE LYRICS NIEET MEEEFRR
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |