abonnement Unibet Coolblue
pi_102523893
Ben aan het sparen voor een tattoo waarschijnlijk een die de schouderbladen volgt. Ben er nog niet helemaal uit maar het moet in ieder geval naar de stijl zijn van bijvoorbeeld de anatomische tekeningen van bijvoorbeeld Da Vinci.

Het potje is nu gevuld met 1200e. en daar kan nog ruim wat bij. Ik ben dus op zoek naar tatoeëerders van een hoog kaliber een beetje zoals Markus van lux altera. Iemand suggesties?
pi_102538426
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 12:44 schreef theKiD het volgende:

[..]

Jij bent serieus? Je hebt weleens prutswerk gezien van mensen die goedkoop doen tattooeren, lekker op een zolderkamertje oid?
Liever 100 euro teveel betalen dan spijt :)
Ja en? Goedkoop is niet per definitie bagger! Mooie tattoo´s kunnen wel degelijk gezet worden voor een leuke prijs. Het gebrekkig (of niet) beheersen van de Nederlandse taal, een te kort verblijf in Nederland, een beginnende carrière, het niet bijster interessant vinden van geld of bureaucratische rompslomp zorgen ervoor dat er lui rondlopen die goedkoop zijn. Heeft niets te maken met een gebrekkige hygiëne of prutserig werk.

Je moet alleen wat meer zelf doen; verdiepen in tatoeëren, goed zoeken en voor de rest kom je er prima met een kritische blik en een gezond verstand. Kan je een smak geld besparen

Ik wilde eigenlijk alleen maar zeggen dat ik 150 euro gewoon best veel knaken vind :') zit ik nu een half betoog te typen om half 3 ´s nachts. bareuh :'(
pi_102539116
Geld besparen op iets waar je het meest lang spijt van kan krijgen zou ik niet doen. Liever meer betalen en meer zekerheid hebben wat betreft kwaliteit dan de kans op een tattoo die toch mooier gedaan had kunnen worden.
Faka G
pi_102540645
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 17:05 schreef GimmeGore het volgende:

[..]

Ligt er aan voor wat...

Kynst in Deventer is erg goed.
Eén met 'simpele' tekst, en één met twee wapens (als in: schilden), dus mooie detaillering is een pré...
pi_102541562
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 17:49 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Die op mijn rug is van Body Art in Deventer.
Hij is goed he.
Ben er 2 weken geleden ook geweest voor m'n eerste tattoo. :)
pi_102541568
quote:
3s.gif Op vrijdag 30 september 2011 02:37 schreef psaexorp het volgende:

[..]

Ja en? Goedkoop is niet per definitie bagger! Mooie tattoo´s kunnen wel degelijk gezet worden voor een leuke prijs. Het gebrekkig (of niet) beheersen van de Nederlandse taal, een te kort verblijf in Nederland, een beginnende carrière, het niet bijster interessant vinden van geld of bureaucratische rompslomp zorgen ervoor dat er lui rondlopen die goedkoop zijn. Heeft niets te maken met een gebrekkige hygiëne of prutserig werk.

Je moet alleen wat meer zelf doen; verdiepen in tatoeëren, goed zoeken en voor de rest kom je er prima met een kritische blik en een gezond verstand. Kan je een smak geld besparen

Ik wilde eigenlijk alleen maar zeggen dat ik 150 euro gewoon best veel knaken vind :') zit ik nu een half betoog te typen om half 3 ´s nachts. bareuh :'(
:')
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  vrijdag 30 september 2011 @ 13:40:42 #57
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_102548137
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 10:14 schreef SimtekF1 het volgende:

[..]

Hij is goed he.
Ben er 2 weken geleden ook geweest voor m'n eerste tattoo. :)
:Y O+ Echt super! November weer voor het inkleuren.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_102549589
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 13:40 schreef missbehavin het volgende:

[..]

:Y O+ Echt super! November weer voor het inkleuren.
Waarom pas in november?
pi_102550075
Waarschijnlijk drukte. ;)
pi_102550115
Net terug van Paul & Friends in Brussel voor mijn eerste tattoo!
1,5 uur mezelf laten pijnigen, maar het resultaat is super.

Brussel-20110930-00194.jpg

[ Bericht 28% gewijzigd door DonRaja op 30-09-2011 14:49:39 ]
BFF met GGMM
  vrijdag 30 september 2011 @ 15:10:36 #61
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_102550899
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 14:25 schreef 100% Tukker het volgende:

[..]

Waarom pas in november?
Zes weken helen he en 2 weken langer wachten omdat hij niet eerder kon. :)
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
  vrijdag 30 september 2011 @ 16:48:23 #62
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_102554029
quote:
6s.gif Op vrijdag 30 september 2011 14:43 schreef DonRaja het volgende:
Net terug van Paul & Friends in Brussel voor mijn eerste tattoo!
1,5 uur mezelf laten pijnigen, maar het resultaat is super.

[ afbeelding ]
Mooi! En au, zoveel zwart, lijkt me :)
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_102554826
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 16:48 schreef Turbomuis het volgende:

[..]

Mooi! En au, zoveel zwart, lijkt me :)
Aah dus dat is normaal dat het pijn doet, ik vond mezelf al een watje...
BFF met GGMM
pi_102555227
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 12:50 schreef GimmeGore het volgende:

[..]

Inderdaad, ik ken meerdere mensen die of genaaid zijn door een tattooeerder (dikke aanbetaling doen, uurtje lelijk lijnenwerk zetten, daarna met de noorderzon vertrekken, persoon in kwestie zit nu met een paar lelijke lijnen die nergens op lijken, zonder geld en de tattooeerder is nergens meer te bekennen, maar het totaal bedrag was zo lekker laag. Als het was afgemaakt)

Of gewoon vercrackte tattoo's. Mijn ex heeft voor 80 euro het oude Queen logo op zijn arm staan, maar het is me lelijk en de details zijn me slecht uitgewerkt.

Dan betaal ik liever 200 euro voor een half uurtje werk (tja, snelle tattooeerder) dat ik 100% zeker weet dat het goed is.
Dat was echt een gedrocht ja.
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 15:49 schreef withxhonor het volgende:
volledig genezen :D

[ afbeelding ]

spaarpotje vullen voor de volgende *O*
Nice! Waar heb je 'm laten zetten?
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  vrijdag 30 september 2011 @ 18:44:22 #65
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_102557115
quote:
6s.gif Op vrijdag 30 september 2011 17:12 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Aah dus dat is normaal dat het pijn doet, ik vond mezelf al een watje...
Ik vond het in eerste instantie niet echt pijnlijk, maar alsie dan een hele tijd op een heel klein stukje aan het krassen is omdat dat dicht moet, krijg je wel de neiging om te gaan slaan :)
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_102557414
quote:
2s.gif Op donderdag 29 september 2011 00:04 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Ik wist al 3 jaar dat ik hem wou, maar toen puntje bij paaltje kwam, twijfelde ik of er de rest van mijn leven mee rond wou lopen. Heb nu (bijna 2 jaar later) ben ik er nog steeds gelukkig mee.
dus is dat bij iedereen zo. ~:)

wat ik wil aangeven is dat je er gewoon goed over na moet denken, twijfel is gewoon een indicatie die je serieus moet nemen. en dan bedoel ik geen twijfel een paar dagen voor het zetten nadat je al jaren weet dat je hem wilde.

prijs vind ik tot op zekere hoogte wel een indicatie voor de kwaliteit, maar het is gewoon ook een kwestie van smaak (stijl vd tattoo-artist), ervaringen horen en tattoo's van anderen bekijken etc. ik zou dus niet alleen naar het (uur)tarief kijken dus, al zou ik wel een beetje argwaan krijgen als het uurtarief maar 50¤ ofzo zou zijn, dat dan weer wel. :s)
pi_102576230
quote:
2s.gif Op vrijdag 30 september 2011 17:25 schreef DevilsWhore het volgende:
Nice! Waar heb je 'm laten zetten?
Door Ian Saunders bij On Edge in Den Haag :)
high fives and stagedives
pi_102580632
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 18:56 schreef dawg het volgende:

[..]

dus is dat bij iedereen zo. ~:)

wat ik wil aangeven is dat je er gewoon goed over na moet denken, twijfel is gewoon een indicatie die je serieus moet nemen. en dan bedoel ik geen twijfel een paar dagen voor het zetten nadat je al jaren weet dat je hem wilde.

prijs vind ik tot op zekere hoogte wel een indicatie voor de kwaliteit, maar het is gewoon ook een kwestie van smaak (stijl vd tattoo-artist), ervaringen horen en tattoo's van anderen bekijken etc. ik zou dus niet alleen naar het (uur)tarief kijken dus, al zou ik wel een beetje argwaan krijgen als het uurtarief maar 50¤ ofzo zou zijn, dat dan weer wel. :s)
Dat zeg ik niet, maar twijfel is normaal. Maar twijfel alleen is niet genoeg om gelijk te zeggen dat je geen tat moet nemen, eerder dat je er goed over na moet denken.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 13:40:30 #69
277627 Seven.
We are Borg.
pi_102581520
Ik heb mijn afspraak met Ondrash verplaatst naar februari omdat ik in oktober geen vakantie op kan nemen. Mijn bestaande tribal (sterretjes) wordt dan verwerkt in een vleugel van een elfje die je van opzij ziet. Of het elfje dan rechtop zal staan of toch zal zitten met haar armen om d'r opgetrokken knieën te slaan ben ik nog niet over uit. Het elfje ben ikzelf overigens, de sterretjes krijgen allemaal een betekenis mee. Ik ben niet zo'n mens die gaat kniezen met d'r armen om d'r knieën dus ik neig naar fier rechtop. :P
Resistance is futile.
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 14:49:38 #70
313006 MrEarcheese
oceans bleed into the sky.
pi_102583036
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 15:49 schreef withxhonor het volgende:
volledig genezen :D

[ afbeelding ]

spaarpotje vullen voor de volgende *O*
Wauw, die blaadjes om die rozen heen zijn wel erg tof gedaan. Is weer eens wat anders dan standaard groen! Erg mooi. :)
A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.
pi_102601505
Ik wil binnenkort de handtekening van mijn vader op de zijkant van mijn linkerpols laten zetten. Dat moet dus strak gebeuren. Iemand een tip voor een goede -shop omgeving Amsterdam (en anders Dordrecht)?
  zondag 2 oktober 2011 @ 09:37:39 #72
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_102603827
zo ik ben gisteren geweest voor mijn 3e tattoo, een hart op mijn pols. Ik moet me er zelf aan herinneren dat ik van het leven moet houden,ik vergeet dat nogal eens omdat ik niet zo kapot ben van het leven,vandaar een hart op mijn slagader, als ik mn slagader voel,voel ik het hart kloppen, maw "love life" dat betekent het voor mij.

  zondag 2 oktober 2011 @ 09:46:10 #73
344250 75020
ik weet niet beter
pi_102603907
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 02:08 schreef eenleukenaam het volgende:
Ik wil binnenkort de handtekening van mijn vader op de zijkant van mijn linkerpols laten zetten. Dat moet dus strak gebeuren. Iemand een tip voor een goede -shop omgeving Amsterdam (en anders Dordrecht)?
Ik kom in Amsterdam zelf altijd bij Tattoo Palace in de Reguliersdwarsstraat. House of Tattoos op de Haarlemmerdijk is ook goed.
  zondag 2 oktober 2011 @ 12:17:14 #74
238141 SevD
Boventitel
pi_102606429
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 02:08 schreef eenleukenaam het volgende:
Ik wil binnenkort de handtekening van mijn vader op de zijkant van mijn linkerpols laten zetten. Dat moet dus strak gebeuren. Iemand een tip voor een goede -shop omgeving Amsterdam (en anders Dordrecht)?
Kom uit Dordt, ben zelf naar Gorinchem geweest bij Needle Art
pi_102647449
Eindelijk de foto's:

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')