quote:Op woensdag 28 september 2011 12:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
HBO.
Goed topic.
Kutstudent, ouwe cursist, tijd voor een nieuw account.
Jij komt nooit langs zodat ik jou 's-avonds mee naar huis kan nemen.quote:Op woensdag 28 september 2011 12:33 schreef Heroinjunk het volgende:
Slecht hoor kutstudent, ik dacht dat ik je droomvrouw was.
Nee.quote:
quote:
quote:
Veel te ver weg.quote:Op woensdag 28 september 2011 12:38 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Jij komt nooit langs zodat ik jou 's-avonds mee naar huis kan nemen.
Ik kan wel even vanuit Delft mijn piemel uitrollen, dan haal ik Helmond wel en kan jij ermee spelen.quote:
Nee, dank je.quote:Op woensdag 28 september 2011 14:39 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik kan wel even vanuit Delft mijn piemel uitrollen, dan haal ik Helmond wel en kan jij ermee spelen.
Vanavond bbq dan?quote:Op woensdag 28 september 2011 14:48 schreef Heroinjunk het volgende:
Je mag wel naar Utrecht komen, ik lig in de zon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |