De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
arabische letter.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:30 schreef JApieman het volgende:
[..]
Hoezo steeds cijfers middenin je woorden.
Die foto staat op heel veel site's, er zijn zelfs bewerkingen van.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:29 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja, hoe de fuck komt die op die site.
Kan niet meer.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:30 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Edit die foto nou ik ben serieus.
3 is bepaalde klank die hollanders lkkr niet kunnenquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:30 schreef JApieman het volgende:
[..]
Hoezo steeds cijfers middenin je woorden.
Dat kan niet meerquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:30 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Edit die foto nou ik ben serieus.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die foto staat op heel veel site's, er zijn zelfs bewerkingen van.
[..]
Kan niet meer.
Even TR doen dan.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:31 schreef coban het volgende:
[..]
Dat kan niet meertopic is vol dan kan ik niks.
Ik kan wel "drie" zeggen hoor.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:31 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
3 is bepaalde klank die hollanders lkkr niet kunnen![]()
Zoals bijv salam 3alaikum,
Ha(ha) Jaquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:32 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ja is die zachte h
net zoals in mijn naam, hollanders spreken die kapotlelijk uit
Ja ikweetquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:32 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ja is die zachte h
net zoals in mijn naam, hollanders spreken die kapotlelijk uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |