abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 juli 2002 @ 14:08:11 #51
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_4882510
Sjeng waar ben je mee bezig!? 3 dubbele fouten op breakpunt

Jammer maar dit valt me erg tegen

It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
pi_4882528
Balen Schalken maakt veel te veel onnodige fouten

Ik vind trouwens ook dat hij weinig overtuiging uitstraalt. Kijkt de hele tijd naar de grond...

pi_4882532
quote:
Op donderdag 04 juli 2002 14:09 schreef Nerd het volgende:
Balen Schalken maakt veel te veel onnodige fouten

Ik vind trouwens ook dat hij weinig overtuiging uitstraalt. Kijkt de hele tijd naar de grond...

Schalken kijkt áltijd naar de grond ...
Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
If you shake my hand better count your fingers ...
pi_4882576
Ik vrees dat het exit voor mijnheer sjeng is

Hoop niet dat kraai zich laat inspireren door sjeng

A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_4882589
Had het graag anders gezien, maar ik denk dat Hewitt toch net een maatje te groot is nu...
  donderdag 4 juli 2002 @ 14:15:25 #56
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_4882617
Het kan verkeren maar dan moet dat wel heeeel snel gebeuren Hewitt speelt natuurlijk ook wel gewoon erg sterk en heeft nog geen set verloren dus ja, maar als Schalken dan zelf fouten maakt die niet nodig zijn dan is dat extra pijnlijk
pi_4882621
Schamen hoeft Schalken zich zowiezo niet, zeker niet na zijn slechte periode zo spelend. Helaas ziet het er vandaag niet uit.
Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
If you shake my hand better count your fingers ...
pi_4882625
6-2 6-2
  donderdag 4 juli 2002 @ 14:21:43 #59
26025 habermas
niets van dat alles
pi_4882677
2-0 in sets 1-0 in games. Schalken heeft nog net zoveel als toen 'ie de baan opstapte...
[b]Austin Powers[/b]: Come again?[br][b]Alotta Fagina[/b]: Alotta Fagina[br][b]Austin Powers[/b]: Ahh, I'm sorry, I'm just not getting it. It sounded like your name was a lot of, uhm, nevermind!
pi_4882733
Eindelijk weer een game voor Schalken (laatste 6 games waren voor Hewitt) Stand 1-1 3de set
pi_4882820
KOM OP SJENG!!!
  donderdag 4 juli 2002 @ 14:38:11 #62
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_4882882
3-3 nu hopen dat hij iig 3 games pakt deze set 6-2 6-2 6-2 kan ik echt niet aan Hewitt raakt nu alles en speelt een nummer 1 waardig en aangezien Schalken niet in de top 10 staat kan hij tochnog met opgeheven hoofd Wimbledon verlaten, zeer knap 3 breakpoint weggewerkt en de game gepakt.

En van deze Hewitt zie ik Krajicek ook niet winnen maargoed eerst Malisse dat wordt nog een aardige Belgische kluif

[Dit bericht is gewijzigd door Machiel op 04-07-2002 14:41]

pi_4882890
Sjeng wat doe je nu al die dubbele fotuen zijn eigenlijk nergens voor ndig

Maar ja het feit dat je de kwartfinales hebt gehaald is natuurlijk al geweldig

pi_4882909
quote:
Op donderdag 04 juli 2002 14:38 schreef Machiel het volgende:
2-2 nu hopen dat hij iig 3 games pakt deze set 6-2 6-2 6-2 kan ik echt niet aan En van deze Hewitt zie ik Krajicek ook niet winnen maargoed eerst Malisse dat wordt nog een aardige Belgische kluif
Hewitt is volgens mij geen eens helemaal op zijn sterkst, maar Schalken maak gewoon te veel dubbele fouten, die hem punten kosten, en die Hewitt steeds maar weer vertrouwen geven...
pi_4882934
Nou die 3 games heeft 'ie nu iig
pi_4882986
Hewitt gaat nu ook foutjes maken, breekkansen voor Sjeng??
pi_4882995
Oops
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_4883025
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik Sjeng tot op dit moment geen seconde in staat heb gezien de wedstrijd te winnen.
OK, hij werkt net op knappe wijze drie breakpoints weg, maar dat is niet genoeg om de wedstrijd te draaien, laat staan te winnen.

Ik hoop natuurlijk het beste voor Sjeng, maar ik geloof er niet meer in.

Desondanks...knappe prestatie van Sjeng, hij komt in ieder geval de top 20 van de wereld binnen. Maar hij moet toch nog wat constanter worden om deze positie op de lange termijn vast te houden.

Terwijl ik dit schrijf - natuurlijk, is altijd zo als ik eens een wat langere post aan het schijven ben - zie ik dat Sjeng nog een goede game tegen Hewitt speelt, en maar net aan verliest. Toch...hij zal het vandaag niet redden. 36 Unforced errors is erg veel, helemaal tegen een constante speler als Hewitt.

Misschien volgend jaar?????

donderdag 4 juli 2002 @ 14:51:19 #69
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_4883054
quote:
Op donderdag 04 juli 2002 14:39 schreef starbrotheryvette het volgende:

[..]

Hewitt is volgens mij geen eens helemaal op zijn sterkst, maar Schalken maak gewoon te veel dubbele fouten, die hem punten kosten, en die Hewitt steeds maar weer vertrouwen geven...

Ja daarom heeftie nog geen set verloren natuurlijk omdat ie niet best speelt Hij groeit idd in de wedstrijd maar of Schalken nou fouten maakt of niet maakt Hewitt niet uit.
  donderdag 4 juli 2002 @ 14:51:43 #70
26025 habermas
niets van dat alles
pi_4883060
Op deze manier zien we Kraai iig wel snel verschijnen

Dat zal toch wel een wat minder eenzijdige pot worden mag ik hopen...

[b]Austin Powers[/b]: Come again?[br][b]Alotta Fagina[/b]: Alotta Fagina[br][b]Austin Powers[/b]: Ahh, I'm sorry, I'm just not getting it. It sounded like your name was a lot of, uhm, nevermind!
pi_4883063
Henman pakt de derde set met 6-4
pi_4883119
quote:
Op donderdag 04 juli 2002 14:51 schreef Machiel het volgende:

[..]

Ja daarom heeftie nog geen set verloren natuurlijk omdat ie niet best speelt Hij groeit idd in de wedstrijd maar of Schalken nou fouten maakt of niet maakt Hewitt niet uit.

nou toch wel, want Schalken heeft deze set al een stuk minder fouten gemaakt, en draait nu ook veel beter mee in de set.
  donderdag 4 juli 2002 @ 14:56:25 #73
26025 habermas
niets van dat alles
pi_4883123
Schalken serveert om in de webstrijd te blijven...
pi_4883134
15-30
pi_4883145
kom op Sjeng, je kunt het!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')