Jammer maar dit valt me erg tegen
Ik vind trouwens ook dat hij weinig overtuiging uitstraalt. Kijkt de hele tijd naar de grond...
quote:Schalken kijkt áltijd naar de grond ...
Op donderdag 04 juli 2002 14:09 schreef Nerd het volgende:
BalenSchalken maakt veel te veel onnodige fouten
Ik vind trouwens ook dat hij weinig overtuiging uitstraalt. Kijkt de hele tijd naar de grond...
Hoop niet dat kraai zich laat inspireren door sjeng
En van deze Hewitt zie ik Krajicek ook niet winnen maargoed eerst Malisse dat wordt nog een aardige Belgische kluif ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Machiel op 04-07-2002 14:41]
Maar ja het feit dat je de kwartfinales hebt gehaald is natuurlijk al geweldig
quote:Hewitt is volgens mij geen eens helemaal op zijn sterkst, maar Schalken maak gewoon te veel dubbele fouten, die hem punten kosten, en die Hewitt steeds maar weer vertrouwen geven...
Op donderdag 04 juli 2002 14:38 schreef Machiel het volgende:
2-2 nu hopen dat hij iig 3 games pakt deze set 6-2 6-2 6-2 kan ik echt niet aanEn van deze Hewitt zie ik Krajicek ook niet winnen maargoed eerst Malisse dat wordt nog een aardige Belgische kluif
Ik hoop natuurlijk het beste voor Sjeng, maar ik geloof er niet meer in.
Desondanks...knappe prestatie van Sjeng, hij komt in ieder geval de top 20 van de wereld binnen. Maar hij moet toch nog wat constanter worden om deze positie op de lange termijn vast te houden.
Terwijl ik dit schrijf - natuurlijk, is altijd zo als ik eens een wat langere post aan het schijven ben - zie ik dat Sjeng nog een goede game tegen Hewitt speelt, en maar net aan verliest. Toch...hij zal het vandaag niet redden. 36 Unforced errors is erg veel, helemaal tegen een constante speler als Hewitt.
Misschien volgend jaar?????
quote:Ja daarom heeftie nog geen set verloren natuurlijk omdat ie niet best speelt
Op donderdag 04 juli 2002 14:39 schreef starbrotheryvette het volgende:[..]
Hewitt is volgens mij geen eens helemaal op zijn sterkst, maar Schalken maak gewoon te veel dubbele fouten, die hem punten kosten, en die Hewitt steeds maar weer vertrouwen geven...
Dat zal toch wel een wat minder eenzijdige pot worden mag ik hopen...
quote:nou toch wel, want Schalken heeft deze set al een stuk minder fouten gemaakt, en draait nu ook veel beter mee in de set.
Op donderdag 04 juli 2002 14:51 schreef Machiel het volgende:[..]
Ja daarom heeftie nog geen set verloren natuurlijk omdat ie niet best speelt
Hij groeit idd in de wedstrijd maar of Schalken nou fouten maakt of niet maakt Hewitt niet uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |