Xbox 360quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)
PS3quote::
Mister_Sm1th (Of Mister Sm1th 1 van de 2 ) (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
quote:KentdeBruin (kentdebruin)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
kaassoldaat (laucas)
c0sm0fifa (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Nu baal ik helemaal dat hij niet in FUT zit..quote:
Zouden die er ook niet meer inkomen?quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nu baal ik helemaal dat hij niet in FUT zit..
quote:
Als bij iedereen de individual chem 9 is dan speelt het optimaal. Volgens mij heeft alleen Vertonghen dat niet, maar dat moet je zelf even checken. Eriksen wellicht ook niet.quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:24 schreef n0ir het volgende:
http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#vyWVIRdubbwmU
Dit is mijn eerste team en ik heb geen geld meer over en ik heb geen zin om nog wat te verkopen, dus hier blijft het bij totdat ik de game kan spelen.
Ik heb dus 100 chem ondanks dat sommige spelers niet helemaal de goede formatie/positie hebben. Speelt mijn team nu zo goed als mogelijk is of zouden ze nog beter zijn als alle kaartjes 4-3-3 zijn?
Verthongen, Eriksen, maar ook Lens, Mertens, Assaidi en Sulejmani hebben maar 7 chem. Die vleugelspelers zijn zo duur op 4-3-3quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als bij iedereen de individual chem 9 is dan speelt het optimaal. Volgens mij heeft alleen Vertonghen dat niet, maar dat moet je zelf even checken. Eriksen wellicht ook niet.
100 chem is ook al erg goed hoor, zijn kleine dingetjes. 7 chem+ is weinig mis meequote:Op dinsdag 27 september 2011 17:33 schreef n0ir het volgende:
[..]
Verthongen, Eriksen, maar ook Lens, Mertens, Assaidi en Sulejmani hebben maar 7 chem. Die vleugelspelers zijn zo duur op 4-3-3.
Fuck ik hoopte dat het niet beter kon dan 100 maar blijkbaar kan ik nog wat verbeteren.
Tsja maar de perfectionist in mij hè!!quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
100 chem is ook al erg goed hoor, zijn kleine dingetjes. 7 chem+ is weinig mis mee
Ik vind Korea wel tof altijd. Ze hebben ook best goede aanvallers en middenvelders in alledrie de segmenten. Achterin is het wat lastig, natuurlijk.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:06 schreef zerokil het volgende:
Weet iemand een goede Comp/land
Opstelling 4-3-3
En max 10k budget.
Hij is goud ook idd.. maar je mag em ruilen voor die keeper als je wil..quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:10 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Moet die jongen kosten?
Ik heb zelf een 4-2-3-1 gouden keeper, 350 coins.
El Hamdaoui.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:31 schreef SuperHarregarre het volgende:
Nee, ik bedoel in FUT11 was de achtergrond volgens mij ook anders. In FUT12 zit er alleen een soort waas over.
Je kunt met Marokkanen ook een vet team maken volgens mij. Taarabt, Chamakh, Boussoufa, Belhanda, Assaidi, Benatia, Kharja, Hadji, El Kaddouri, Dirar, etc.
Denk dat dat mijn tweede project gaat worden.
Ja, dat postte ik hier een paar dagen geleden ook al. Vooral met Assaidi, Taarabt en Boussoufa is het tof en El Ham of Chamakh in de spits is ook niet verkeerd.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:31 schreef SuperHarregarre het volgende:
Nee, ik bedoel in FUT11 was de achtergrond volgens mij ook anders. In FUT12 zit er alleen een soort waas over.
Je kunt met Marokkanen ook een vet team maken volgens mij. Taarabt, Chamakh, Boussoufa, Belhanda, Assaidi, Benatia, Kharja, Hadji, El Kaddouri, Dirar, etc.
Denk dat dat mijn tweede project gaat worden.
Weet het niet hoor. ziet dat v persie op de PS3 vanaf 30.000 op te halen is. Was vorig jaar 7 a 8K. Ik verwacht dat gaandeweg het spel de prijzen wel gaan zakken. Vorig jaar was Malouda in aanvang ook 15K, en uiteindelijk nog maar 1.5K waard.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:44 schreef zerokil het volgende:
De echt goede spelers zullen wel wat duurder worden denk ik.
Maar de spelers van 75-80 en onbekende niet.
6.5K bod al, wtfquote:
Vorig jaar was Van Persie de eerste maanden ook 30K.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Weet het niet hoor. ziet dat v persie op de PS3 vanaf 30.000 op te halen is. Was vorig jaar 7 a 8K. Ik verwacht dat gaandeweg het spel de prijzen wel gaan zakken. Vorig jaar was Malouda in aanvang ook 15K, en uiteindelijk nog maar 1.5K waard.
Verkocht voor 15K..wtf..dan spoor je echt niet..15K voor NIF Hazard. Morgen komt de gewone versie uit en is hij binnen 2 dagen een paar K maxquote:
Dat is niet echt waar, want Van Persie IF zal voor 99% niet betaalbaar zijn. De 1% die hem wel kan betalen zal waarschijnlijk al met een duurdere spits dan de gewone Van Persie spelen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:10 schreef SuperHarregarre het volgende:
Hangt in grote lijnen ook af van de IF's die uitkomen later. Stel je koopt van Persie nu, en hij schiet er in de volgende pot vijf in, kun je 'm het beste weer zo snel mogelijk verkopen, want z'n IF zal vele malen meer waard worden en z'n oude ga je verlies op maken.
Heb net per ongeluk 600 coins vastgezet in shiny gold. Geen ramp, maar dat was m'n "speelbudget" na de aankoop van Douglas.Nu moet ik dus wachten tot iemand meer biedt of m'n tradepile een beetje gaat lopen.
Dat is ook weer waar, maar toch zie je daar bij de wat betaalbare spitsen verandering in. Neem een Eto'o bijvoorbeeld die voor mij in het begin echt onbetaalbaar was. Op een gegeven moment waren er drie of vier versies en toen was de goedkoopste eigenlijk een peuleschil om te betalen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:43 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat is niet echt waar, want Van Persie IF zal voor 99% niet betaalbaar zijn. De 1% die hem wel kan betalen zal waarschijnlijk al met een duurdere spits dan de gewone Van Persie spelen.
Haha, nee prass is ook 79, ben tevreden met deze. Toch tof van je.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:08 schreef m25 het volgende:
[..]
Hij is goud ook idd.. maar je mag em ruilen voor die keeper als je wil..
Precies, die UP is gevaarlijkquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:44 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar, maar toch zie je daar bij de wat betaalbare spitsen verandering in. Neem een Eto'o bijvoorbeeld die voor mij in het begin echt onbetaalbaar was. Op een gegeven moment waren er drie of vier versies en toen was de goedkoopste eigenlijk een peuleschil om te betalen.
Maar goed, het was meer iets om aan te denken, voor mensen die in dure spelers willen handelen. Stel je zet nu al je knaken in op een NIF-ster die 20k kost, als de IF niet in een veel duurder segment valt, zal de NIF gaan dalen. Helemaal funest is een UP natuurlijk. (Thiago Silva was goed voorbeeld in FUT 11) Edit: Krasic ook.
Snel snel via search kijken!quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:00 schreef zerokil het volgende:
Ik krijg IF naismith geboden op Hernandez wat moet ik doen?
Hoeveel is die Naismith waard?\
Heb nog maar 5 minuten!
Mooi teamquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:56 schreef KrAlex het volgende:
Heb mijn team met spelers uit Rusland afgemaakt. Nog even wachten en dan kan ik ermee spelen. =D
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#jxLwT4i2bbwye
Dude ik kon hem daar niet vinden.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:04 schreef Tim86 het volgende:
Dude
http://www.ultimatedb.nl/
Staat gewoon in de OP..
Hoezo niet? Hij staat er gewoon in..quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:04 schreef zerokil het volgende:
[..]
Dude ik kon hem daar niet vinden.
Ik zie ze altijd te laat.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:11 schreef Toefjes het volgende:
sowiezo kun je trade offers met vrij veel zekerheid rejecten. Slechts 1 keer een trade offer gehad waar ik welgeteld 300 coins wijzer van werd.
In 4321 te koop:quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:17 schreef WhatsTheSecret het volgende:
Heeft iemand nog wat 433 Eredivisie spelers te koop of te ruil? Ik zoek met name Tiendalli, Rosales, Vlaar, Fernandez en Cabral. Maar ook Fer en een Velthuizen zijn welkom. Het is op de 360. 4321 zou ik ook nog wel kunnen, maar dan betaal ik wel minder.
In wat voor team?quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:32 schreef Toekito het volgende:
Ik zoek nog een goede rechtshalf in 442, iemand de gouden tip?
Robben schijnt wel goed te zijn.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:32 schreef Toekito het volgende:
Ik zoek nog een goede rechtshalf in 442, iemand de gouden tip?
heb iets van 700 coins dus dat wordt hem niet.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Robben schijnt wel goed te zijn.
Je vraagt om een RM, maar het is wel handig om te weten in wat voor team hij gaat spelen..ik kan wel iemand uit Italië noemen maar met een Eredivisie team heb je daar weinig aanquote:
Oh zo bedoel je. Ik probeer een Premier League team te bouwen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je vraagt om een RM, maar het is wel handig om te weten in wat voor team hij gaat spelen..ik kan wel iemand uit Italië noemen maar met een Eredivisie team heb je daar weinig aan
quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:40 schreef Lindgren. het volgende:
Kutzooi.Per ongeluk m'n Elkeson voor 150-200 op de TP gezet.
Binnen 4 seconden was ie weg.
Haha, ja, blunders zijn kut. 1 keer perongeluk sneijder op de tradepile gezet, bieden vanaf 150, leverde 16K op, terwijl 23K gangbaar was, had m voor 25K gekocht. Of contracten perongeluk voor normale contracten op de tradepile zetten, terwijl het shiney blijken te zijn.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:40 schreef Lindgren. het volgende:
Kutzooi.Per ongeluk m'n Elkeson voor 150-200 op de TP gezet.
Binnen 4 seconden was ie weg.
Weet niet hoeveel geld je hebt, maar die Koreaan van Bolton heeft wel goede stats en is erg cheap. Of Albrighton van Villaquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:40 schreef Toekito het volgende:
[..]
Oh zo bedoel je. Ik probeer een Premier League team te bouwen.
Jammer net te laatquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Weet niet hoeveel geld je hebt, maar die Koreaan van Bolton heeft wel goede stats en is erg cheap
Lee Chung Yongquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Weet niet hoeveel geld je hebt, maar die Koreaan van Bolton heeft wel goede stats en is erg cheap. Of Albrighton van Villa
moraal, dribbel en schieten vond ik best redelijk dus vandaar mijn aankoop.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:49 schreef Tim86 het volgende:
Gera heeft matige stats..mist snelheid voor een RM imo
Hoezo weet je dat nu al zeker? Geblesseerd ofzo?quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:50 schreef Rijst het volgende:
[..]
Lee Chung YongHelaas komt er geen IF van hem dit jaar
Moraal?quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:52 schreef Toekito het volgende:
[..]
moraal, dribbel en schieten vond ik best redelijk dus vandaar mijn aankoop.
Been gebroken.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:55 schreef Thas het volgende:
[..]
Hoezo weet je dat nu al zeker? Geblesseerd ofzo?
Zag dacht ik ergens bij zo'n pool bij mij daar 50 staan ofzo. Maar kan ook verkeerd gekeken hebbenquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Moraal?
Iedereen heeft 80 moraal als er nog niet mee gespeeld is.
Zoek een speler op voor je eigen budget. Kijk voor hoeveel die gemiddeld op de markt staat. Bijvoorbeeld een speler die steeds weg gaat voor 2000 coins en je kan hem binnen halen voor 1500 moet je dat meteen doen. En dan erop zetten voor 2000/2200.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:08 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Wat is voor een beginner als mij nou een mooie speler om in te gaan handelen? Waar moet ik op letten?
Op die database site zie ik trouwens geen gemiddelde prijzen waarvoor spelers worden verkocht...
Kan kloppen. Moraal doet echter niet ter zake. Als een speler een moraal van 50 heeft, en hij maakt een " transfer" naar jouw elftal, begint deze weer opnieuw met een moraal van 80. Altijd.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:06 schreef Toekito het volgende:
[..]
Zag dacht ik ergens bij zo'n pool bij mij daar 50 staan ofzo. Maar kan ook verkeerd gekeken hebben
Nee, dat is niet waar, hij neemt zijn eigen moraal gewoon mee.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kan kloppen. Moraal doet echter niet ter zake. Als een speler een moraal van 50 heeft, en hij maakt een " transfer" naar jouw elftal, begint deze weer opnieuw met een moraal van 80. Altijd.
Geen idee. Test het.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:57 schreef JohnnyBGood het volgende:
Klopt het trouwens dat je je eigen card niet kan vinden op de auction (wel in de trade pile natuurlijk)
Zit vaak een korte periode tussen. Check over een paar minuutjes weer.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:57 schreef JohnnyBGood het volgende:
Klopt het trouwens dat je je eigen card niet kan vinden op de auction (wel in de trade pile natuurlijk)
Ik heb Frank de Boer vannacht voor 250 kunnen oppikken en had een manager 4-3-3 card gekocht, kostte me 1000 (xbox). Het lijkt me de enige manierquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:52 schreef WhatsTheSecret het volgende:
Wat is de (goedkoopste) manier om een Nederlande gouden 433 manager te krijgen?
Dito. Had alleen mazzel met 4-3-3 kaart voor 650.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:00 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ik heb Frank de Boer vannacht voor 250 kunnen oppikken en had een manager 4-3-3 card gekocht, kostte me 1000 (xbox). Het lijkt me de enige manier.
Ik had gisteren 15 seconden voor het aflopen van de auction 300c geboden op Castaignos, biedt zo'n hond net voor het eind 750quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:59 schreef eastclubber het volgende:
Net even een Castagnois voor 2700 verkocht gister voor 900 ingekocht.
Vorige editie niet, maakte standaard een elftal, verloor ik 50% van mn wedstrijden, moraal gedaald tot 30, kocht ik een nieuw elftal, en moraal was standaard 80 bij elke speler. Fitness wordt wel meegenomenquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, dat is niet waar, hij neemt zijn eigen moraal gewoon mee.
Soberzo.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:08 schreef Leanishibe het volgende:
Ik denk dat ik meer zin heb ik FUT dan de rest van de game.
Hoeveel is die knakker waard?quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:06 schreef Lindgren. het volgende:
Niemand geïnteresseerd in Juan Albín op PS3? Kost je 400 coins. Groetjes van Lindje.
Zoiets.79 dribbling, 76 pace. BBVA.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:09 schreef eastclubber het volgende:
[..]
Hoeveel is die knakker waard?
Bestaat 5k?quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:08 schreef Lindgren. het volgende:
Ik hoop écht, écht dat ik vannacht die 2,5k of 5k krijg. Nog geen een keer boven de 500 gehad..
Ik geloof dat er zelfs een daily gift van 50k bestaat.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:13 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Bestaat 5k?
Ik wil ook wel eens wat coins...
Nee, je verhaal klopt niet.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vorige editie niet, maakte standaard een elftal, verloor ik 50% van mn wedstrijden, moraal gedaald tot 30, kocht ik een nieuw elftal, en moraal was standaard 80 bij elke speler. Fitness wordt wel meegenomen
Eriksen is een formatie gewend waar ze met 10 man spelen?quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:26 schreef eastclubber het volgende:
Iemand interesse in Eriksen 4-2-1-2 (1300 coins) of Sigthorsson 4-4-1-1 2400 (coins) PS3
Eriksen kan allesquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:44 schreef Lux0rious het volgende:
[..]
Eriksen is een formatie gewend waar ze met 10 man spelen?
Gold packs wel. Wachten tot hij uit is, op je xbox/ps3 met microsoft points/ps dingen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:50 schreef Knuxie het volgende:
Niet mogelijk FUT Coins te kopen met ¤?
Of gold packs met ¤?
En dan heb je in de laatste 15 seconde niet 800 geboden?quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:04 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik had gisteren 15 seconden voor het aflopen van de auction 300c geboden op Castaignos, biedt zo'n hond net voor het eind 750.
Haddikniet.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:54 schreef KrAlex het volgende:
[..]
En dan heb je in de laatste 15 seconde niet 800 geboden?
Ik krijg hem morgen binnen, kan echt niet wachten hahaquote:Op woensdag 28 september 2011 00:15 schreef Rahl het volgende:
Zo, ik heb fifa 12 binnen. Zijn er al mensen die 'm online spelen op de Xbox hier?
Zie openingspostquote:Op woensdag 28 september 2011 00:15 schreef Rahl het volgende:
Zo, ik heb fifa 12 binnen. Zijn er al mensen die 'm online spelen op de Xbox hier?
wat een baas is dat. Mooiste was tijdens barca-real toen ze allemaal aan het vechten waren en hij zei: dit alles word u aangeboden door sport1quote:Op woensdag 28 september 2011 00:23 schreef GuRBuH het volgende:
Is het Nederlandse commentaar dit jaar van Sierd de Vos?![]()
Ik ook morgen, gezien dat het na 12en isquote:Op woensdag 28 september 2011 00:17 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik krijg hem morgen binnen, kan echt niet wachten haha
quote:Op woensdag 28 september 2011 00:30 schreef druide het volgende:
Het Arabische commentaar is dit jaar een welkome toevoeging. Beetje het Al-Jazeera gevoel.
Driesssssssquote:Op woensdag 28 september 2011 00:44 schreef GuRBuH het volgende:
Totw wel Dries geen Ricky. http://forum.ea.com/uk/posts/list/0/1032179.page#9611472
Nice man voor zo'n elftal ga ik ook. Maar ik heb 4-3-3 gekozen, slechte keuze?quote:Op woensdag 28 september 2011 00:53 schreef Lux0rious het volgende:
http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#b1gxsysHbbwRf
Probeer Jansen nog snel aan te schaffen voordat het spel in EU uitkomt.
Speelde FUT11 ook 4-3-3. Maar bij het openen van m'n beginpacks had ik wat Nederlandse spelers die formatie 4-3-2-1 hadden en ben daarom daarvoor gegaanquote:Op woensdag 28 september 2011 00:57 schreef Equites het volgende:
[..]
Nice man voor zo'n elftal ga ik ook. Maar ik heb 4-3-3 gekozen, slechte keuze?
Nou goede keus volgens mij, gold met 4-3-3 zijn schaars en die formaties zijn 4k+. Beetje jammer dit.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:59 schreef Lux0rious het volgende:
[..]
Speelde FUT11 ook 4-3-3. Maar bij het openen van m'n beginpacks had ik wat Nederlandse spelers die formatie 4-3-2-1 hadden en ben daarom daarvoor gegaan
Tis inderdaad een dure formatie. Zeker nu. Net als 4-2-1-2-1 volgens mij. 4-3-2-1 zit daar een beetje tussen in gelukkig. Niet de goedkoopste, maar ook niet onwijs duurquote:Op woensdag 28 september 2011 01:01 schreef Equites het volgende:
[..]
Nou goede keus volgens mij, gold met 4-3-3 zijn schaars en die formaties zijn 4k+. Beetje jammer dit.
Net als normaal gewoon om 2:00 denk ik?quote:Op woensdag 28 september 2011 01:18 schreef Tobi-wan het volgende:
Gewoon ogen open houden en je kan de speler met de goede formatie voor dezelfde prijs ophalen.
Vandaag geen bonus pakje meer?
Is te makkelijk naar mijn mening. Dan hoef je nooit meer bid tokens te kopen en groeit je kapitaal vanzelf.quote:Op woensdag 28 september 2011 01:34 schreef Equites het volgende:
Als EA gewoon aardig is doen ze standaard 1 daily om 2:00 uur snachts. Net als Blizzard met WOW heeft gedaan, geeft je toch weer een boost om FUT te spelen lijkt mij. En het houd de markt wat meer in balans.
Hee jij bent de barca-kenner. Waarom is Mascherano beter in Fifa terwijl Busquets in het echt altijd speelt?quote:Op woensdag 28 september 2011 02:01 schreef psychedelicate het volgende:
1000c + 100 tokens op mijn faggotaccount.
Omdat EA gewoon lui is en niets aan de rating van Masche heeft gedaan gok ikquote:Op woensdag 28 september 2011 02:02 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hee jij bent de barca-kenner. Waarom is Mascherano beter in Fifa terwijl Busquets in het echt altijd speelt?
Omdat Busquets door iedereen altijd wordt ondergewaardeerd. Bovendien speelt Mascherano de afgelopen paar maanden ook vrijwel altijd (zal misschien veranderen nu Puyol en Piqué weer terug zijn). Maar het underraten van Busquets is het belangrijkste punt. Net zoals Abidal, die het afgelopen seizoen de beste verdediger van Barcelona was en nog steeds maar 81 is, terwijl de rest van de verdediging minimaal 86 is.quote:Op woensdag 28 september 2011 02:02 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hee jij bent de barca-kenner. Waarom is Mascherano beter in Fifa terwijl Busquets in het echt altijd speelt?
Piqué is een keer of tachtigmiljoen zo goed als Abidal.quote:Op woensdag 28 september 2011 02:07 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Omdat Busquets door iedereen altijd wordt ondergewaardeerd. Bovendien speelt Mascherano de afgelopen paar maanden ook vrijwel altijd (zal misschien veranderen nu Puyol en Piqué weer terug zijn). Maar het underraten van Busquets is het belangrijkste punt. Net zoals Abidal, die het afgelopen seizoen de beste verdediger van Barcelona was en nog steeds maar 81 is, terwijl de rest van de verdediging minimaal 86 is.
De vervangers van Piqué en Puyol krijgen geen 86 rating, Abidal kan ook niet aan hen tippen.quote:Op woensdag 28 september 2011 02:11 schreef psychedelicate het volgende:
Afgelopen seizoen tijdens de afwezigheid van Puyol was Abidal veruit de beste verdediger. Dit seizoen presteert 'ie helaas weer wat minder.
86 hoeft ook niet per se, maar het feit dat een Albiol en Carvalho een hogere rating hebben dan Abidal is belachelijk. Maar goed, de lage rating wordt weer gecompenseerd door andere ratings in het team van Barça.quote:Op woensdag 28 september 2011 02:12 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
De vervangers van Piqué en Puyol krijgen geen 86 rating, Abidal kan ook niet aan hen tippen.
Puyol was afgelopen seizoen erg matig. Begint gewoon een jaartje ouder te worden. Abidal en Pique blonken echt uit achterin, die 81 van Abi slaat echt nergens op. Ben het alleen niet zo eens met de Busquets adoratie van Psychquote:Op woensdag 28 september 2011 02:12 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
De vervangers van Piqué en Puyol krijgen geen 86 rating, Abidal kan ook niet aan hen tippen.
nopequote:
Mensen zien niet wat hij allemaal doet en hoe goed hij het doet, ze zien enkel wat schwalbes tegen de slagers van Real Madrid. Hij is degene die veel vuil werk opknapt zodat Xavi en Iniesta kunnen doen wat ze doen. Z'n (short) passing is van hetzelfde niveau als dat van de twee bovengenoemde middenvelders, maar je ziet hem gewoon nooit een assist geven of een goal scoren. Helaas wordt hij de laatste tijd steeds achterin gezet.quote:Op woensdag 28 september 2011 02:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ben het alleen niet zo eens met de Busquets adoratie van Psych
Fer, Eriksen, Pietersquote:Op woensdag 28 september 2011 02:39 schreef Tobi-wan het volgende:
Ben maar even een eredivisie teampje aan het maken.
Dacht aan:
Mertens - De Jong (Matavz) - Sulejmani
? - Strootman - Janssen
? - Douglas - Vertongen - VdW
Mihaylov
Iemand tips?
Thompson had ik gisterenquote:Op woensdag 28 september 2011 03:17 schreef n0ir het volgende:
Daily gift was 250 coins, niet veel maar daardoor toch weer de Fitness Coach T. Shepherd kunnen kopen. Ik weet niet meer wie het zei, maar bohh, dat is inderdaad een lekker wijf.
Team naam: FC Twentequote:Op woensdag 28 september 2011 09:02 schreef LinQ het volgende:
FIFA 12 (X-Box 360)
Bestelnr. 862-58-973
Besteld: 15 aug
Verzonden 1 52.95
Besteld bij Wehkamp. Ik lees alleen maar spookverhalen over wehkamp m.b.t. levertijden, het zou toch niet waar zijn dat ik hem vandaag binnen krijg![]()
Mijn startteam is ook klaar, alleen de bank nog vullenMaar het start team moet toch langzaam aan de bank worden in de toekomst.
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#e594nc6CbbwXZ
Wow...your lucky day. Jij hoeft vandaag niet uit te kijken bij het overstekenquote:
NAC Breda...moet nog even aan de bak om iets moois te verzinnen, de spaarzame tijd die ik nu heb om te traden probeer ik optimaal te benuttenquote:Op woensdag 28 september 2011 09:21 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Hoe heten jullie allemaal dan? Ik heet MesQueUnCIub.
En als ik dit zou doen had je 6x een pakje met 78 als beste spelerquote:Op woensdag 28 september 2011 09:33 schreef zerokil het volgende:
Dit topic moet je zien!
(niet klikken voor de gevoelige pakjes kopers)
http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=42872
Dat heb ik nu dus ook. Ik heb 15K. Hiermee kan ik of handelen, of 2 pakjes van 7,5K. Maar ik ben bang dat er niet hoger dan 78 in zit. Dat heb ik namelijk bij FUT 11 alleen maar gehad op 1 keer na.quote:Op woensdag 28 september 2011 09:39 schreef mash_ het volgende:
[..]
En als ik dit zou doen had je 6x een pakje met 78 als beste speler
Wahaha ik wilde nog wakker blijven maar gelukkig niet gedaan. Ook mini bronze, jezus..quote:Op woensdag 28 september 2011 02:01 schreef Lindgren. het volgende:
Onge-fucking-lofelijk.Mini bronze pack. FUCK YEAH.
Noh.quote:Op woensdag 28 september 2011 09:33 schreef zerokil het volgende:
Dit topic moet je zien!
(niet klikken voor de gevoelige pakjes kopers)
http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=42872
Vind ik juist het allerleukste aan FUT hahaquote:Op woensdag 28 september 2011 10:01 schreef Alovenac het volgende:
Zodra ik FIFA12 haal, ook maar gelijk PSNCard van 20EU erbij als startkapitaal voor FUT. Geen zin in het eeuwig handelen in spelers.
Vorig jaar had ik er ook veel plezier in, maar dit jaar gaat hem dat niet worden ivm tijd.quote:Op woensdag 28 september 2011 10:05 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Vind ik juist het allerleukste aan FUT haha
Begrijp het. Ik had vorige keer 1x een pakje gekocht met geld. Toen had ik Lampard die ik voor 40K kwijt kon.quote:Op woensdag 28 september 2011 10:06 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Vorig jaar had ik er ook veel plezier in, maar dit jaar gaat hem dat niet worden ivm tijd.
Dus kies ik voor deze optie, al is het niet de leukste.
Das kut. Ik heb al 2x 2500 gehad :$quote:Op woensdag 28 september 2011 10:09 schreef mash_ het volgende:
Het beste wat ik tot nu toe van daily gift gekregen heb is 500 coinsBeetje kut dus want heb geen coins meer dus kan al 2 dagen niks meer doen.
Wat is het toch ook een kut spel soms.quote:Op woensdag 28 september 2011 10:11 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Das kut. Ik heb al 2x 2500 gehad :$
Vorig jaar had ik hetzelfde probleem, en heb toen ook wat gekocht...maar dan is het toch minder leuk om te spelen vind ik; het geeft mij extra plezier als ik hard gewerkt heb voor een team en bepaalde winst. Mijn persoonlijke mening, je bent gewaarschuwdquote:Op woensdag 28 september 2011 10:01 schreef Alovenac het volgende:
Zodra ik FIFA12 haal, ook maar gelijk PSNCard van 20EU erbij als startkapitaal voor FUT. Geen zin in het eeuwig handelen in spelers.
Kopen!quote:Op woensdag 28 september 2011 10:15 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
zal ik een goldpack kopen van 7,5K en dan 7,5 K overhouden voor handelen. Of zal ik het niet doen....pff keuzes
Gokken! ik zeg doen..quote:Op woensdag 28 september 2011 10:15 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
zal ik een goldpack kopen van 7,5K en dan 7,5 K overhouden voor handelen. Of zal ik het niet doen....pff keuzes
Heb je ook geen spelers meer dan? Gewoon proberen iemand te verkopen en terug te kopen voor minderquote:Op woensdag 28 september 2011 10:13 schreef mash_ het volgende:
[..]
Wat is het toch ook een kut spel soms.
quote:
haha waarom had ik dit al verwachtquote:
Niet hatenquote:Op woensdag 28 september 2011 09:14 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Team naam: FC Twente
Geen creativiteit
Ja, maar twente is niet goed gejat. Dan had het Ajax moeten zijn. Dan was het wel goed.quote:Op woensdag 28 september 2011 10:20 schreef LinQ het volgende:
[..]
Niet haten, Beter goed gejat dan slecht bedacht!
quote:Op woensdag 28 september 2011 10:22 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja, maar twente is niet goed gejat. Dan had het Ajax moeten zijn. Dan was het wel goed.
Ik gok omdat het spel wel uit is.quote:Op woensdag 28 september 2011 10:23 schreef Dopekoe het volgende:
[ link | afbeelding ]
Hoe kan een speler nu nog maar 3 contracten overhebben als het spel nog niet uit is ?
30e toch pas ?quote:Op woensdag 28 september 2011 10:23 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik gok omdat het spel wel uit is.
Ik zag gisteren al spelers bij auctions staan, waarvan de contracten volledig op waren.quote:
Houd ons op de hoogtequote:Op woensdag 28 september 2011 10:41 schreef Dopekoe het volgende:
Ga zo ook maar eens een premium gold pack kopen, wie weet heb ik ook eens geluk
Jij eerst danquote:Op woensdag 28 september 2011 10:41 schreef Dopekoe het volgende:
Ga zo ook maar eens een premium gold pack kopen, wie weet heb ik ook eens geluk
Statistisch gezien moet je alleen kopen als er rotzooi in zijn pakje zit, dan heb je meer kansen op een goed pakjequote:Op woensdag 28 september 2011 10:43 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Jij eerst danhaha wie weet volg ik. Aangezien ik nu eerst op een speler zit te hopen
Ja precies daar hangt me koop ook vanafquote:Op woensdag 28 september 2011 10:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Statistisch gezien moet je alleen kopen als er rotzooi in zijn pakje zit, dan heb je meer kansen op een goed pakje
Dan moet je wachten tot iemand zich hier meldt met de boodschap dat er rotzooi in zijn pakje zitquote:Op woensdag 28 september 2011 10:46 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Ja precies daar hangt me koop ook vanafhaha. Maar wat als hij zo een goed pakje koopt. Dan ben ik weer aan het balen dat ik niet op de knop drukte haha
Klopt niks vanquote:Op woensdag 28 september 2011 10:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Statistisch gezien moet je alleen kopen als er rotzooi in zijn pakje zit, dan heb je meer kansen op een goed pakje
Maar volgens mij zit er 99 van de 100 keer rotzooi inquote:Op woensdag 28 september 2011 10:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dan moet je wachten tot iemand zich hier meldt met de boodschap dat er rotzooi in zijn pakje zit
Bij blackjack, met meerdere mensen aan tafel, gaat dit niet opquote:Op woensdag 28 september 2011 10:51 schreef mash_ het volgende:
[..]
Klopt niks vanJe hebt altijd de zelfde kans op een goede speler.
Zelfde idee als in het casino. Als hij 100x achter elkaar op rood gekomen is. Dan is de kans dat hij op zwart komt gewoon nog 50%. Word niet groter omdat hij al zovaak op zwart gekomen is.
Is beetje het zelfde als bij die pakjes.
quote:Op woensdag 28 september 2011 10:52 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
gekocht maar nog niet durven kijken
want? al zitten er 1000 mensen aan 1 tafel. Blijft 50% hoor?quote:Op woensdag 28 september 2011 10:54 schreef LinQ het volgende:
[..]
Bij blackjack, met meerdere mensen aan tafel, gaat dit niet op
En ?quote:Op woensdag 28 september 2011 10:52 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
gekocht maar nog niet durven kijken
Dat is niet zo bij Blackjack. Aangezien je je tegenstanders kaarten krijgen die jij niet meer kan krijgen.quote:Op woensdag 28 september 2011 10:56 schreef mash_ het volgende:
[..]
want? al zitten er 1000 mensen aan 1 tafel. Blijft 50% hoor?
Bij die pakjes heb je waarschijnlijk 3% kans (of weet ik veel verzien het nu zelf) op een goede speler.
Dat zal altijd 3% blijven
Oh ik had het over roulettequote:Op woensdag 28 september 2011 11:00 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Dat is niet zo bij Blackjack. Aangezien je je tegenstanders kaarten krijgen die jij niet meer kan krijgen.
Dat komt omdat jij uitgaat van een autocorrelatie van 0. Als je 100 rood draait, wil dat niet zeggen dat je de volgende keer zwart draait. Dat klopt bij roulette, maar volgens mij hier niet. Ik ga wel uit autocorrelatie in dit spel. Namelijk: als mijn voorganger Cristiano Ronaldo in zijn pakje heeft, denk ik dat de Ronaldo's in die "batch" van pakjes (stel: per 100 pakjes 1 Ronaldo) op zijn, en de kans dat ik er dan nog eentje krijg is nihil...quote:Op woensdag 28 september 2011 10:51 schreef mash_ het volgende:
[..]
Klopt niks vanJe hebt altijd de zelfde kans op een goede speler.
Zelfde idee als in het casino. Als hij 100x achter elkaar op rood gekomen is. Dan is de kans dat hij op zwart komt gewoon nog 50%. Word niet groter omdat hij al zovaak op rood gekomen is.
Is beetje het zelfde als bij die pakjes.
Geen hol.quote:
Ik denk een fysio ofzo gespecialiseerd in HIP injuriesquote:Op woensdag 28 september 2011 11:03 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
J. Mccarthy HIP 10% wat is dat?
Verbeteren van Healing cards..quote:Op woensdag 28 september 2011 11:03 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Geen hol.
3 spelers er in 75, 76 en 77.
2 gewone gold contracten. 1 shiny contract gold en 1 silver contract.
Player passing +15
Espanyol Badge
Sevilla home kit
Player healing al injuries 4+
Dan heb je geen premium trouwens anders zouden er 3 shiny cards in zitten...quote:Op woensdag 28 september 2011 11:03 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Geen hol.
3 spelers er in 75, 76 en 77.
2 gewone gold contracten. 1 shiny contract gold en 1 silver contract.
Player passing +15
Espanyol Badge
Sevilla home kit
Player healing al injuries 4+
Home kit sevilla is shiny,quote:Op woensdag 28 september 2011 11:06 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Dan heb je geen premium trouwens anders zouden er 3 shiny cards in zitten...
Af en toe ontspannen is ook belangrijkquote:Op woensdag 28 september 2011 11:12 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Je moet ook werken op je werk! (heb hetzelfde probleem trouwens)
toch merk ik dat af en toe best lastigf is....gaat snel veel tijd in zitten hahaquote:Op woensdag 28 september 2011 11:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Af en toe ontspannen is ook belangrijk
Niet als je niet op de web app kunt hoor...quote:Op woensdag 28 september 2011 11:19 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
toch merk ik dat af en toe best lastigf is....gaat snel veel tijd in zitten haha
haha dan niet nee.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Niet als je niet op de web app kunt hoor...
ik moet niks.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:12 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Je moet ook werken op je werk! (heb hetzelfde probleem trouwens)
Heb gisteren al mn coins daar ook aan besteed. Shiny's kopen voor 400/450, en hopelijk zo morgen verkopen voor 700 ofzo. Volgens mij waren zo vorig jaar op een gegeven moment 1200/1300....quote:Op woensdag 28 september 2011 11:24 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
haha dan niet nee.
Maar ik kan het wel.
Ik ben nu shiny contracten aan het kopen. Denk dat als het spel uit is dat die wel ineens allemaal omhoog gaan
200 Kquote:Op woensdag 28 september 2011 11:30 schreef Confetti het volgende:
Gomez verkocht voor 200k![]()
Heb er opeens spijt van..zat meer in vrees ik.
precies...ik heb er heel veel al kunnen kopen sommige voor 350, 400 en 450...hoger ga ik nietquote:Op woensdag 28 september 2011 11:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Heb gisteren al mn coins daar ook aan besteed. Shiny's kopen voor 400/450, en hopelijk zo morgen verkopen voor 700 ofzo. Volgens mij waren zo vorig jaar op een gegeven moment 1200/1300....
Zeker...hopelijk gaat dat ook echt lukken...anders houd ik ze een paar dagen langer vast. De eerste dagen gaat er nog niet zo veel behoefte aan contracten zijn vermoed ik.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:35 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
heb nu alleen geen bidtokens meer haha...heb er nu stuk of 10. Toch als ik er 400 op pak steeds...Aardig inkomen toch
Amauri in 4-1-2-1-2 raakte ik voor 800c aan de straatstenen niet kwijt...quote:Op woensdag 28 september 2011 11:39 schreef Mallerd het volgende:
Handelen gaat opeens geweldig![]()
Bacuna binnen voor 300, Ryan (86 pace) binnen voor 300, Amauri binnen voor 600, worden allemaal veel meer waard.
Ikke wel iig...quote:Op woensdag 28 september 2011 11:47 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Krijg je ook die " Oops, something went wrong" ??
Ik ben er al tijdje in en blijf er inquote:Op woensdag 28 september 2011 11:54 schreef Lindgren. het volgende:
Ik kan er wel in.. Alleen heb ik er niks aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |