In godesnaam, waarom, waarom, waarom kopen vrouwen een spijkerbroek die 3 maten te lang is om vervolgens de pijpen om te slaan, soms tot "zomen" van wel 20cm.
Vinden ze dit mooi of zo? Ik persoonlijk vind het zwaaaar lelijk en enoorrrm truttig staan. Alsjeblieft, laat dat in vervolg!
En zelfs vrouwen van over de 50 doen het, ah verschrikkelijk.
tis gewoon weer iets ander! je hebt ook mensen die met te korte broeken lopen en dat vind ik geen gezicht!
quote:Als je het zo wilt noemen, ja.
Op woensdag 03 juli 2002 22:01 schreef MOD het volgende:
ZiJn DaT nIeT tYpIsCh BrEeZeR-SlEtJeS
Die was erg leuk, maar te lang en niet korter te vinden. Ik wilde eigenlijk m'n moeder hem korter laten maken, maar dan pas na hem een keer gewassen te hebben (ivm krimpen enzo). Toen dus eerst maar een keer aangetrokken met omgeslagen pijpen. En dat is eik nooit meer overgegaan (maar dus niet op hoog water hoogte want dat vind ik lelijk).
Maar verder is het gewoon mode geloof ik.
quote:ophouden met zeuren mag pas als het voorbij is, ok?
Op woensdag 03 juli 2002 22:02 schreef Roefoes het volgende:
Als je het zo wilt noemen, ja.
dat gezeik over die breezah-cultuur mag nu ook wel eens ophouden. even was leuk maar nu wordt het irritant!
(dat krijg je als broeken altijd en eeuwig te lang zijn of mijn benen te kort)
quote:NeE!
Op woensdag 03 juli 2002 22:01 schreef MOD het volgende:
ZiJn DaT nIeT tYpIsCh BrEeZeR-SlEtJeS
ik heb 2 broeken die al omgeslagen pijpen hebben, gewoon in dezelfde kleur als de rest en die krijg je ook niet los. ik heb ook nog een oude broek liggen, die ik niet meer mooi vind staat als die helemaal afgerold is, dus sla ik m om staat gewoon lekker vlot vind ik, en toevallig is het nog mode ook
de rest laat ik gewoon zoals ze zijn hoor...
quote:Laat het dan snel voorbij zijn. Dat gemekker is onderhand erger dan die sletten meisjes zelf.
Op woensdag 03 juli 2002 22:10 schreef hyperfuzz het volgende:[..]
ophouden met zeuren mag pas als het voorbij is, ok?
quote:nah jah..typisch weer een jongen die geen verstand van de mode heeft....zowat heel Nederland heeft dit...dus dan zijn wij (meiden) allemaal erg truttig?? yeah right!
Op woensdag 03 juli 2002 21:54 schreef Cheese het volgende:
Ik persoonlijk vind het zwaaaar lelijk en enoorrrm truttig staan. Alsjeblieft, laat dat in vervolg!
quote:Nou ik ken genoeg meiden (waaronder ikzelf) die dat niet doen
Op woensdag 03 juli 2002 22:19 schreef lightgirl het volgende:[..]
nah jah..typisch weer een jongen die geen verstand van de mode heeft....zowat heel Nederland heeft dit...dus dan zijn wij (meiden) allemaal erg truttig?? yeah right!
quote:tsja ik doe het ook niet dag in dag uit...maar goed om dan meteen te zeggen dat je truttig bent..:{
Op woensdag 03 juli 2002 22:23 schreef Mini_rulez het volgende:[..]
Nou ik ken genoeg meiden (waaronder ikzelf) die dat niet doen
![]()
Is vaak (oke niet altijd) maar een bepaald type dat dat doet
quote:Weet je, ik geef alleen mijn mening en ik geef geen ene fuck om mode, en dat jij dat ervan uitgaat dat "als iedereen het doet het automatisch mooi is", zegt wel wel weer genoeg. En hoezo heb ik geen verstand van mode? Ik word door vrouwen vaak om mijn mening gevraagd omdat ik juist mooie dingen waardeer. Maar dit dus niet. Mening.
Op woensdag 03 juli 2002 22:19 schreef lightgirl het volgende:nah jah..typisch weer een jongen die geen verstand van de mode heeft....zowat heel Nederland heeft dit...dus dan zijn wij (meiden) allemaal erg truttig?? yeah right!
En om meiden met omgeslagen broekspijpen meteen af te gaan schilderen als Breezer-drinkende-MSN-Sletjes is dus ook pure bullshit..
Soms is het ook verstandig om je mening voor jezelf te houden.. Aangezien sommige mensen zich door een mening op een negatieve manier aangesproken voelen..
quote:Ow.. jij bent dus iemand die geen rekening houdt met de gevoelens van een ander..
Op woensdag 03 juli 2002 22:43 schreef Cheese het volgende:
Tja, dat is hun probleem. Ik ga mijn mening niet voor me houden zeg. Daar is dit hele forum voor bedoeld ja
.
Maar ja, om nu te zeggen dat ik dan geen verstand heb van mode en te zeuren "iedereen doet het toch". Daar heb ik geen boodschap aan.
Maar goed, doet me goed dat toch meer mensen het niets vinden.
En trouwens.. ik snap niet waar jij je zo druk over maakt..
Laat die meiden toch mooi..
quote:Nee dit fenomeen komt vooral voor bij studentes.
Op woensdag 03 juli 2002 22:39 schreef DaRKoNe het volgende:
..En om meiden met omgeslagen broekspijpen meteen af te gaan schilderen als Breezer-drinkende-MSN-Sletjes is dus ook pure bullshit..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |