They keyword being "verzin"?quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
een ridderorde, verheffing tot den adelstand, een afgietsel in goud, ik verzin wel iets
quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Ben benieuwd welke aparte fetisj deze heeft. Hoeden, make-up, pluche dieren...
Dat heeft met het weglopen van de vergrijsde massa te makenquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
een wedstrijdzwemmer, jammer dat G_E hier nooit meer komt.
15 jaar!
Weer de gemiddelde leeftijd omlaag...
Laten we The Vulture even roepen om daar achter te komenquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Lief zijn voor onze gast Graaf Erikquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben, in tegenstellig tot veel anderen, altijd vriendelijk geweest tegen nieuwelingen!quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:44 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Lief zijn voor onze gast Graaf Erik
Ik zie het punt niet in van het omlaag brenegn van de gemiddelde leeftijd, dat zorgt juist voor een frisse windquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
een wedstrijdzwemmer, jammer dat G_E hier nooit meer komt.
15 jaar!
Weer de gemiddelde leeftijd omlaag...
Vertel eens wat is jouw fetish?quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Omdat we eerder een aantal jongelingen in het topic hadden die eigenlijk stuk voor stuk wel een vreemde fetisj haddenquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:52 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
En vanwaar ga je er dan van uit dat ik wel een fetish zou hebben
Omdat er regelmatig mensen langskomen met euhm... afwijkende liefhebberijen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:52 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
En vanwaar ga je er dan van uit dat ik wel een fetish zou hebben
Vertel eensquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Omdat we eerder een aantal jongelingen in het topic hadden die eigenlijk stuk voor stuk wel een vreemde fetisj hadden.
Tha_Erik is net als ik een "oude ziel" helaas is het bij mij niet alleen bij mijn ziel geblevenquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb geen bijzondere fetisj. Ik ben wat dat betreft een ouderwetse romanticus denk ik.
Dat klinkt een beetje dreigendquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar wat je vooral moet weten is dat Steve en ik de leuke van het topic zijn. Verder zijn er mensen die we tolereren en mensen die we negeren.
Een gezonde waarschuwingquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:59 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat klinkt een beetje dreigend
Huh wat?quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:07 schreef Renesite het volgende:
Zag ik dat nou goed in de 'nieuwe topic' lijst? Pizza Pepperoni?
Hoiquote:
Niets?quote:
Ja.quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Zal ik gewoon nog een aflevering van Six Feet Under kijken?
Ken je klassiekers. Iets met bitchen toentertijd van -angel- en Patrick.quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat weet jij daar nou van, René, jij bent hier nooit.
S01E09 net gezien.quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:10 schreef Steve het volgende:
[..]
Ja.
Waar ben je nu? Qua afleveringen dan, je fysieke locatie interesseert me vrij weinig.
quote:
Bovendien, volgens mij was het voornamelijk Chipp toen, en maar zeer weinig jij.quote:
Ja, huuhuu...quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
[..]
Bovendien, volgens mij was het voornamelijk Chipp toen, en maar zeer weinig jij.
Was een kloon toen ik nog niet helemaal helemaal mijn kast uit was - zeg maarquote:
Twee dagen daarna was je gelukkig gewoon onder jezelf de flaming gay die je nu bent.quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Was een kloon toen ik nog niet helemaal helemaal mijn kast uit was - zeg maar!
Ik vlam. Bam.quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Twee dagen daarna was je gelukkig gewoon onder jezelf de flaming gay die je nu bent.
Was ik op zich wel... maar had geen haast om het daadwerkelijk voor íedereen maar eens klaar te maken. Er waren zeker mensen verbaasdquote:Op dinsdag 27 september 2011 16:17 schreef Steve het volgende:
Ik dacht dat je al heel lang uit de kast was.. Of ik dacht gewoon altijd al dat je homo was iig.
Niet. Als in het gebeurt niet.quote:
Ah. Bummer. Had je ook wel eens gelukkig willen zien zeg.quote:
Ouchquote:Op dinsdag 27 september 2011 16:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ah. Bummer. Had je ook wel eens gelukkig willen zien zeg.
Top.quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ouch! Zo ongelukkig ben ik niet op dit moment.
Ik ben gelukkigquote:Op dinsdag 27 september 2011 16:25 schreef Steve het volgende:
Zonder relatie of dates kun je ook gelukkig zijn, toch?
Ik las wel eens emo-gedichten en verhalen van Erikquote:Op dinsdag 27 september 2011 16:25 schreef Steve het volgende:
Zonder relatie of dates kun je ook gelukkig zijn, toch?
Heb je al serieuze dates gehad?quote:
Nee...quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik las wel eens emo-gedichten en verhalen van ErikEn dat is niet een teken van 100% happyness.
[..]
Heb je al serieuze dates gehad?
Ach ja, ik heb mijn momentenquote:Op dinsdag 27 september 2011 16:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik las wel eens emo-gedichten en verhalen van ErikEn dat is niet een teken van 100% happyness.
OKiedokie!quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ach ja, ik heb mijn momenten, maar over het algemeen ben ik niet ongelukkig op dit moment
.
Hij doet het vast nog steeds met Patriquequote:Op dinsdag 27 september 2011 16:32 schreef Steve het volgende:
Hoe is het met Renesite's date-en/of liefdesleven?
Ahumquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar wat je vooral moet weten is dat Steve en ik de leuke van het topic zijn. Verder zijn er mensen die we tolereren en mensen die we negeren.
Eigenlijk besteed je er nu aandacht aan en negeer je hem nietquote:
*vinkje zet bij CORVEE*quote:
Vast.quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hij doet het vast nog steeds met Patrique.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:38 schreef TheVulture het volgende:
Er is toch zo'n Fokkers-neuk-organogram wie het allemaal met wie gedaan heeft?
Boebiedoe's wie-neukt-wie lijst, maar die is niet compleet.quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:38 schreef TheVulture het volgende:
Zou steve er al tussenstaan?quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:38 schreef TheVulture het volgende:
Sgoedquote:
En was toch inaccuraat en fictief af en toe.quote:
Dat verbaast me meer dan dat het boebiedoe lijstje niet klopt.quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En was toch inaccuraat en fictief af en toe.
Ik stond er in en heb het nog nooit met een Foker gedaan
lolquote:Op dinsdag 27 september 2011 16:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat verbaast me meer dan dat het boebiedoe lijstje niet klopt.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zekerquote:Op dinsdag 27 september 2011 16:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er hier wel een paar die al meerdere Fokkers hebben versleten
quote:
Dat weet ik wel heel zeker. En dan ben ik degene met de reputatiequote:Op dinsdag 27 september 2011 16:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er hier wel een paar die al meerdere Fokkers hebben versleten
O je wil weer zo beginnen? Mij best hoorquote:Op dinsdag 27 september 2011 16:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nou, waar beginnen we?quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O je wil weer zo beginnen? Mij best hoor
Boehoe, het hele topic verzint verhalen over jequote:Op dinsdag 27 september 2011 16:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat weet ik wel heel zeker. En dan ben ik degene met de reputatieErg tekenend voor dit topic soms en over hoe mensen beelden vormen van iemand a.h.v. woorden/roddels van anderen
Ik ben lafjes vandaag. Zal wel aan mij liggen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:52 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
*pakt popcorn*
Of komt er niet zoiets?
Wellicht omdat het niet over die andere mensen ging?quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nou, waar beginnen we?
Cmon. Andere mensen vonden het wel grappig.
En Steve en mij.quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:53 schreef TheVulture het volgende:
Ang3l heeft alleen HeulMacho gehad
Jij kan ook niet zo goed popcorn maken in de magnetronquote:Op dinsdag 27 september 2011 16:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wellicht omdat het niet over die andere mensen ging?
En neuh, pizza... er is geen popcorn nodig want zoiets komt er niet.
Ik hou trouwens ook niet zo van popcornDie geur slaat op je adem.
Geef mij maar pizza(met geitenkaas en ruccola en pijnpoompitjes
)
Tegelijkertijd?quote:
Nu heb ik trek in pizzaquote:Op dinsdag 27 september 2011 16:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wellicht omdat het niet over die andere mensen ging?
En neuh, pizza... er is geen popcorn nodig want zoiets komt er niet.
Ik hou trouwens ook niet zo van popcornDie geur slaat op je adem.
Geef mij maar pizza(met geitenkaas en ruccola en pijnpoompitjes
)
Onder anderenquote:
Het is gewoon irritant dat iemand die hier net is meteen meent te kunnen concluderen dat ik veel fokkers gehad zou hebben. Van wie heeft ie dat dan? Want sinds de tijd dat hij hier is gaat het bij mij maar over 1 ding, en dat is mijn vriendjequote:Op dinsdag 27 september 2011 16:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Boehoe, het hele topic verzint verhalen over je!
, er zijn er veel meer die jou wel beter kennen hoor
.
Jullie lagen ook nog eens onder anderen?quote:
Mja. Ik ook. maar ik heb al een maaltijdsalade in de koelkast staan die vandaag op moetquote:
quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:53 schreef TheVulture het volgende:
Ang3l heeft alleen HeulMacho gehad
Misschien moet je niet te zwaar tillen aan internet op bepaalde vlakken. Lang geleden ben ik daarmee gestopt. Het is een hele verlichting gebleken. Just try it.quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is gewoon irritant dat iemand die hier net is meteen meent te kunnen concluderen dat ik veel fokkers gehad zou hebben. Van wie heeft ie dat dan? Want sinds de tijd dat hij hier is gaat het bij mij maar over 1 ding, en dat is mijn vriendjeDat vind ik gewoon, naast irritant dus, erg frappant.
Ik trek die conclusie toch ook niet over... laten we zeggen.. pizza Pepperoni... die ik ongeveer net zo vaak heb zien posten als dat Renesite mij heeft zien posten.
Niks boehoe. Ik uit gewoon mij irritatie over dat soort conclusies.
Ziet er leuker uit dan de dommel, maar het blijft kajakkenquote:Op dinsdag 27 september 2011 16:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
Volgende [HOMO]-meet graag hier. Gaan we allemaal zweven in bootjes op het water enzo
.
Het kwam op mij over alsof je zei dat heel het topic verhalen over je verzint. En dat is niet zo. Sure ik zeg grappend wel vaker dat wij het doen of zouden moeten doenquote:Op dinsdag 27 september 2011 16:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik til er niet zwaar aan. Ik zal er niet wakker van liggen. En straks druk ik op Alt-F4 en is het weg.quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Misschien moet je niet te zwaar tillen aan internet op bepaalde vlakken. Lang geleden ben ik daarmee gestopt. Het is een hele verlichting gebleken. Just try it.
Ok.quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik til er niet zwaar aan. Ik zal er niet wakker van liggen. En straks druk ik op Alt-F4 en is het weg.
maar ik irriteer me er nu aan, omdat het gewoonweg nergens op slaat en de sfeer (voor mij) absoluut niet bevordert.
Maar ti's leuk hoor, als de anderen er wel lol aan beleven. So be it. Ik vind er iig niets lolligs aan dit te moeten horen.
Mja, nu is ie gesettled en dus off the marketquote:
Dat zei ik niet, dat is jouw conclusie.quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het kwam op mij over alsof je zei dat heel het topic verhalen over je verzint.
Ik kan best tegen een stootje. maar een klein stootje 10.000x op dezelfde plek... dat kneust op dend uur ook (en ik kan t weten, heb m'n rib gekneusd door langdurig hoestenquote:En dat is niet zo. Sure ik zeg grappend wel vaker dat wij het doen of zouden moeten doen, maar ik hoop dat je daar dan wel tegen kan
.
nee, maar je ziet nu wel hoe dat nog steeds blijft. Ook bij mensen die me A niet kenne, B me misschien 5 regels hebben zien posten en C blijkbaar geen eigen mening kunnen vormen of iemand het voordeel van de twijfel kunnen geven.quote:Het zijn een aantal mensen volgens mij, die jou die reputatie aangepraat hebben. En de meesten daarvan posten hier niet eens meer.
Duh. De mensen die er toe doen niet nee. Maar dat neemt niet weg dat het bloedirritant is, en ontzettend des homo's. En blijkbaar dus ook des [HOMO]'s. Erg jammer.quote:Nou ja, ik wil alleen maar zeggen dat niet iedereen je een rondslettende sloerie vindt.
Jeetje... de spoeling wordt dun Erik. Bijna alle FOK! potentieeltjes zijn de markt uitgeprijsd. Helaas...quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mja, nu is ie gesettled en dus off the market. Ook nog eens met een leuke kerel
. Dus nu kan ik niet eens hopen dat het uitgaat!
Zeg, je hebt een opdracht hoor! Ga eens uitvinden wat de bedenkelijke fetisj van die Pizza isquote:
Ik zoek het ook niet zo op FOK!. De veel labiliteit en sociale awkwardness. Daar heb ik zelf al genoeg van.quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jeetje... de spoeling wordt dun Erik. Bijna alle FOK! potentieeltjes zijn de markt uitgeprijsd. Helaas...
Hou eens op met mij pesten zeg...quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:04 schreef TheVulture het volgende:
Ach Ang3l... ik heb de reputatie dat ik nieuwelingen pest en chronisch aan de ketting ligt... who cares
Jeetje. Je durft het wel te zeggen over al die FOK!kers in het HOMOtopicquote:Op dinsdag 27 september 2011 17:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zoek het ook niet zo op FOK!. De veel labiliteit en sociale awkwardness. Daar heb ik zelf al genoeg van.
Die eerste zou me niks kunnen bommen want dat is niet persoonlijk.quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:04 schreef TheVulture het volgende:
Ach Ang3l... ik heb de reputatie dat ik nieuwelingen pest en chronisch aan de ketting ligt... who cares
Hij moet eerst maar eens uit de kast komen, anders is het geen lang leven beschorenquote:Op dinsdag 27 september 2011 17:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mja, nu is ie gesettled en dus off the market. Ook nog eens met een leuke kerel
. Dus nu kan ik niet eens hopen dat het uitgaat!
Zie je... weer zo'n reputatie die werkelijk waar kant noch wal raaktquote:Op dinsdag 27 september 2011 17:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb de reputatie dat ik geweldig en bijna perfect ben. Is ook niet altijd makkelijk hoor!
Niet bewust. Maar soms scroll ik even. Helaars...quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Vergeet niet dan René vaker lurkt dan dat je zou denken, zo'n newb is ie niet.
Zie je! VALS! Want van chocolade krijg ik puistjesquote:Op dinsdag 27 september 2011 17:08 schreef Renesite het volgende:
* Renesite gaat toch even popcorn zoeken en voor Ang3l pepernoten met truffelchocolade.
Ik voel met 'm mee. David Fisher heeft het ook moeilijk met uitkomen voor zijn geaardheidquote:Op dinsdag 27 september 2011 17:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij moet eerst maar eens uit de kast komen, anders is het geen lang leven beschoren
Nu staat vanavond weer in de planning. We shall see. Eerst zien, dan geloven
Heb gisteren een halve zak opgegeten. Ik had het naar mijn zin op 't werkquote:Op dinsdag 27 september 2011 17:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zie je! VALS! Want van chocolade krijg ik puistjes
Dat was werkelijk makkelijker dan zeggen dat ik m'n moeder haar pincode driemaal fout had ingetoetstquote:Op dinsdag 27 september 2011 17:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik voel met 'm mee. David Fisher heeft het ook moeilijk met uitkomen voor zijn geaardheid.
Oh! Slettebak! Sloerieslet!quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zie je... weer zo'n reputatie die werkelijk waar kant noch wal raakt
Achteraf gezienquote:Op dinsdag 27 september 2011 17:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat was werkelijk makkelijker dan zeggen dat ik m'n moeder haar pincode driemaal fout had ingetoetst
Dan nog.quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb de reputatie dat ik geweldig en bijna perfect ben. Is ook niet altijd makkelijk hoor!
Ja, maar jij bent nog jongquote:Op dinsdag 27 september 2011 17:11 schreef Renesite het volgende:
Dat was werkelijk makkelijker dan zeggen dat ik m'n moeder haar pincode driemaal fout had ingetoetst
Ik kijk alleen USAquote:Op dinsdag 27 september 2011 17:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan nog.
En hier komt een train of thought:
Hij weet vats niet wie de D is, de barman.
Je weet wel wie!
En ik kwam e rgister achter dat ie lijkt op Robbie, van SYTYCD AUS
En daar kwam ik op...omdat ik gister bij Burn the floor zat en hij meedanste!ROBBIE
Keek jij AUS nou ook? Of alleen USA?
quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik voel met 'm mee. David Fisher heeft het ook moeilijk met uitkomen voor zijn geaardheid.
ow... Nou ja, daar zat Janette er van in. Ook leukquote:
Ik heb het op een blaadje geschreven en toen snel nara mijn kamer gerend.quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:11 schreef Renesite het volgende:
Ow...quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:13 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik heb het op een blaadje geschreven en toen snel nara mijn kamer gerend.
Ja. Alleen dan iets smaller, iets blanker en iets minder stoerquote:
Janette, is dat die latin-danseres? Die vond ik wel tofquote:Op dinsdag 27 september 2011 17:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ow... Nou ja, daar zat Janette er van in. Ook leuk
Ik vind het ook irritant, over mij verzinnen ze niet eens affairesquote:Op dinsdag 27 september 2011 16:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is gewoon irritant dat iemand die hier net is meteen meent te kunnen concluderen dat ik veel fokkers gehad zou hebben. Van wie heeft ie dat dan? Want sinds de tijd dat hij hier is gaat het bij mij maar over 1 ding, en dat is mijn vriendjeDat vind ik gewoon, naast irritant dus, erg frappant.
Ik trek die conclusie toch ook niet over... laten we zeggen.. pizza Pepperoni... die ik ongeveer net zo vaak heb zien posten als dat Renesite mij heeft zien posten.
En z'n moeder is ook niet z'n beste vriend en tevens collega in een enorme mannen wereld waar ie zich staande moet houdenquote:Op dinsdag 27 september 2011 17:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent nog jong. En je moeder is niet je machovriendenkring.
Heeft je pa vervolgens je hele rekening leeggehaald?quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:13 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jaquote:Op dinsdag 27 september 2011 17:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Janette, is dat die latin-danseres? Die vond ik wel tof.
Nee, later kwamen ze om te zeggen dat het ze niet uitmaaktquote:Op dinsdag 27 september 2011 17:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heeft je pa vervolgens je hele rekening leeggehaald?
quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:13 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Mja. Ik hoop 't ook. En ik vind het ook wel spannend, dus snap dat dat voor hem al helemaaaaaaaaaaal zo is. maar eens moet het er gewoon van komen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Hopelijk komt het allemaal goed vanavond.
Nou ja, dat zei ooit één iemand tegen me.quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Sommige mensen die mij zien denken dat ik macho ben..
Hebben het alleen over vrouwen, tieten, over 'moet je die zien' en over sex en wat hij voor beest is in bed.quote:
Kom je de deur door in je roze tutu.quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:27 schreef Ang3l het volgende:
Dus ik verwacht een reactie als de 2e van Renesite:
"Haha! Ik vind het normaal niets, maar bij jou vind ik het cool man!"
Of nou ja, cool... meer een "Maar jij bent gewoon dezelfde gebleven en normaal". Al haat ik het woord normaal wel een beetje in deze.
Ik denk egwoon dat die vriend eens een homo moet zien die gewoon "normaal" is en dat ie eens moet merken dat het echt niet allemaal van die stereotypes zijn zoals op tv en in series en films of reportages.
En dan mag ie DAARNA mij zien.....
Of met een leren petje en hesje, incl snorquote:Op dinsdag 27 september 2011 17:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kom je de deur door in je roze tutu.
'Haaaaaaaaaai boyssss'
Ach pleur toch opquote:
...quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach pleur toch opJij bent gayer than a handbag full of rainbows!
Your gayness can be seen from outer space!!
Echt, when you were born you fell out of Gay heaven, smacked into the gaytree, fell down and hit every gay branch on your way down. Then you landed on a gay guy... and you did him!
Johquote:Op dinsdag 27 september 2011 17:33 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
...
Waarom zou een handtas vol met regenbogen homo zijn?
Waarom Erik. Er zijn nog zoveel anderenquote:
dus deden we dat maar zelfquote:Op dinsdag 27 september 2011 17:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ik vind het ook irritant, over mij verzinnen ze niet eens affaires
Veel plezier met je eten!quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:53 schreef Renesite het volgende:
Nou dames, was leuk hier. Ik ga eten en daarna de komende 3 jaar niet meer terugkomen
Dag dag.quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:53 schreef Renesite het volgende:
Nou dames, was leuk hier. Ik ga eten en daarna de komende 3 jaar niet meer terugkomen
dikke doei van opaquote:Op dinsdag 27 september 2011 17:53 schreef Renesite het volgende:
Ik praat gewoon lekker mee over tieten en seks.quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:27 schreef Renesite het volgende:
Hebben het alleen over vrouwen, tieten, over 'moet je die zien' en over sex en wat hij voor beest is in bed.
I swear.
Ik zeg ook regelmatig, wanneer ze zich even verontschuldigen na 15min aan een stuk door over tieten te praten van de dame die net langs liep: 'Man, ik heb ook ogen, dat ziet er beter uit dan je ex'
quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:06 schreef Renesite het volgende:
Maarem... ik wordt ook geacht een fetish te hebben.
Maarrrrr..... ..... ....
Helaas.
opgedroogd?quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:10 schreef Steve het volgende:
[..]
Die is goed opgedroogd. Net als Matthew Lewis..
Zo issie inderdaad best leuk!quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:10 schreef Steve het volgende:
[..]
Die is goed opgedroogd. Net als Matthew Lewis..
Niet meer nat achter de oren.quote:
quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:18 schreef Steve het volgende:
[..]
Gedurende het ouder worden er mooier uit gaan zien.
Dank voor de ophelderingquote:
O ja, geen photoshopquote:
quote:
wees maar niet bang, die titel pakken ze je voorlopig niet meer afquote:Op woensdag 28 september 2011 00:47 schreef Breezerslet17 het volgende:
Bijgelezen, saai. Wannabe topicsletjes
voor mij hoef je je niets kwetsbaar op te stellen hoor, een beetje je pijn verbijten vind ik wel geilquote:Op woensdag 28 september 2011 00:55 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ok, gelukkig maar.. Anders moest ik weer mezelf kwetsbaar opstellen bij sommigen.
.
en dat ben je niet?quote:Op woensdag 28 september 2011 01:30 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ach als ik foto's van mezelf blijf posten denken mensen dat ik ijdel ben.
dat zeg ik ook nietquote:Op woensdag 28 september 2011 01:30 schreef Breezerslet17 het volgende:
Je mocht willen dat je zulke mooie ogen had..
precies, die 7 doodzonden zijn ZO achterhaaldquote:Op woensdag 28 september 2011 01:37 schreef Steve het volgende:
Iedereen is een beetje ijdel ja. Zolang je maar niet overdrijft, zoals dat bij zoveel dingen geldt.
Nudisten-/naturistencamping.quote:Op woensdag 28 september 2011 01:46 schreef Steve het volgende:
[..]
zie jij ooit mensen zo rondlopen dan?.
Ik wilde hem niet inkoppenquote:
Gelukkig niet, dan moet ik de hele dag dat geleuter aanhoren dat mijn ogen zo mooi zijn.quote:Op woensdag 28 september 2011 01:30 schreef Breezerslet17 het volgende:
Je mocht willen dat je zulke mooie ogen had..
Eensch.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind mijn ogen wel mooi. Zo, dat dat dan even duidelijk is.
Ik heb niet eens een complexquote:
Je bent wel complex.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een complex
Paul was ooit een grote liefde van mij, en we hebben nu nog wel licht vriendschappelijk contact. En ik gun hem absoluut zijn carrière.quote:Op woensdag 28 september 2011 07:51 schreef Vlarp het volgende:
TMM, waarom ben je zo gefascineerd door Paul?
Bij de stadhouderskade, tegenover het NH hotel.quote:Op woensdag 28 september 2011 13:15 schreef Breezerslet17 het volgende:
Tsja, wat een verschrikking...waar staat dat?
Dat heb ik van jou geleerd!quote:
Ik ben nooit zo van die enge carrieres.quote:Op woensdag 28 september 2011 12:29 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Paul was ooit een grote liefde van mij, en we hebben nu nog wel licht vriendschappelijk contact. En ik gun hem absoluut zijn carrière.
brandmerken is niet jouw dingquote:Op woensdag 28 september 2011 15:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben nooit zo van die enge carrieres.
Adolf gunde ik ook vrij weinig destijds.
Ik moet echt 26x kijken of het nou een jongen of een meisje isquote:Op woensdag 28 september 2011 13:15 schreef Breezerslet17 het volgende:
Tsja, wat een verschrikking...waar staat dat?
Nee niet echt. Was gister een docu over op TRL8quote:
Ik betwijfel 't.quote:Op woensdag 28 september 2011 16:07 schreef Steve het volgende:
Vanavond gaat 'ie weer een poging wagen?
wat was zijn excuus deze keerquote:Op woensdag 28 september 2011 16:39 schreef Ang3l het volgende:
Omdat ie 't net voor de derde keer wilde uitstellen... totdat ik kwaad werd.
zijn vriendje (36), waar hij al een bijna een half jaar een relatie mee heeftquote:Op woensdag 28 september 2011 17:03 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Hallo
Jullie proberen iemand uit de kast te laten komen die er nog niet zeker van is of hij dat wil, of interpeteer ik me jullie gesprek totaal verkeerd?
Dat is dan idd een ander verhaalquote:Op woensdag 28 september 2011 17:21 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
zijn vriendje (36), waar hij al een bijna een half jaar een relatie mee heeft
4 maandenquote:Op woensdag 28 september 2011 17:21 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
zijn vriendje (36), waar hij al een bijna een half jaar een relatie mee heeft
en hoe werd er gereageerd?quote:Op woensdag 28 september 2011 17:29 schreef Ang3l het volgende:
Soms helpt een beetje boos worden... zojuist heeft meneer hetero de allereerste (beste) vriend verteld dat ie op jongens valt en een vriend heeft
En zijn vriendje is kei heul trots op 'm
Goed, maar de komende maanden is hij afhankelijk van sondevoeding.quote:
quote:Op woensdag 28 september 2011 17:29 schreef Ang3l het volgende:
Soms helpt een beetje boos worden... zojuist heeft meneer hetero de allereerste (beste) vriend verteld dat ie op jongens valt en een vriend heeft
Op den duur word je toch een beetje oud voor alleen maar 18-jarigen he.quote:Op woensdag 28 september 2011 17:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
36(!) Ang3l, wat doe je?!
Ik viel altijd al op Jong van geest en niet op jong van lijf. Dat vind ik smerig in bedquote:Op woensdag 28 september 2011 17:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
36(!) Ang3l, wat doe je?!
Ja SAJquote:Op woensdag 28 september 2011 17:51 schreef Steve het volgende:
[..]
Op den duur word je toch een beetje oud voor alleen maar 18-jarigen he..
Ik wil niet weten hoe zijn vriendje denkt, maar hoe zijn vriend denktquote:Op woensdag 28 september 2011 17:29 schreef Ang3l het volgende:
quote:
Ik heb nimmer het bed gedeeld met een 18 jarige.quote:
Keukentafel, woonkamervloer, berenvel voor de openhaard...quote:Op woensdag 28 september 2011 18:27 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik heb nimmer het bed gedeeld met een 18 jarige.
Bank? Toilet? Ikea?quote:Op woensdag 28 september 2011 18:27 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik heb nimmer het bed gedeeld met een 18 jarige.
you did not have intercourse with a 18 year old?quote:
Zwemmen ging niet door. Dit was in de kantine van hun werkquote:Op woensdag 28 september 2011 18:20 schreef TheVulture het volgende:
hij zet zijn vriend wel gelijk voor het blok bij het omkleden bij het zwemmen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |