They keyword being "verzin"?quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
een ridderorde, verheffing tot den adelstand, een afgietsel in goud, ik verzin wel iets
quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Ben benieuwd welke aparte fetisj deze heeft. Hoeden, make-up, pluche dieren...
Dat heeft met het weglopen van de vergrijsde massa te makenquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
een wedstrijdzwemmer, jammer dat G_E hier nooit meer komt.
15 jaar!
Weer de gemiddelde leeftijd omlaag...
Laten we The Vulture even roepen om daar achter te komenquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Lief zijn voor onze gast Graaf Erikquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben, in tegenstellig tot veel anderen, altijd vriendelijk geweest tegen nieuwelingen!quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:44 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Lief zijn voor onze gast Graaf Erik
Ik zie het punt niet in van het omlaag brenegn van de gemiddelde leeftijd, dat zorgt juist voor een frisse windquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
een wedstrijdzwemmer, jammer dat G_E hier nooit meer komt.
15 jaar!
Weer de gemiddelde leeftijd omlaag...
Vertel eens wat is jouw fetish?quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Omdat we eerder een aantal jongelingen in het topic hadden die eigenlijk stuk voor stuk wel een vreemde fetisj haddenquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:52 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
En vanwaar ga je er dan van uit dat ik wel een fetish zou hebben
Omdat er regelmatig mensen langskomen met euhm... afwijkende liefhebberijen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:52 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
En vanwaar ga je er dan van uit dat ik wel een fetish zou hebben
Vertel eensquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Omdat we eerder een aantal jongelingen in het topic hadden die eigenlijk stuk voor stuk wel een vreemde fetisj hadden.
Tha_Erik is net als ik een "oude ziel" helaas is het bij mij niet alleen bij mijn ziel geblevenquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb geen bijzondere fetisj. Ik ben wat dat betreft een ouderwetse romanticus denk ik.
Dat klinkt een beetje dreigendquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar wat je vooral moet weten is dat Steve en ik de leuke van het topic zijn. Verder zijn er mensen die we tolereren en mensen die we negeren.
Een gezonde waarschuwingquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:59 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat klinkt een beetje dreigend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |