Al ruim 8 jaar hier, maar niet in de lijst.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/list_usertotals
Met jouw hartverwarmende persoonlijkheid vast wel!quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:17 schreef Kreator het volgende:
Ik ga maar eens in een andere reeks meeposten. Kijken of het klikt..
jouw schuldquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
Samzz had op een gegeven moment iets van 150 posts per dag gemiddeld....en dan alleen van Singles.....
Welke gaat het worden?quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:17 schreef Kreator het volgende:
Ik ga maar eens in een andere reeks meeposten. Kijken of het klikt..
OUD sc?quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Welke gaat het worden?
De echte inhoudloze gaan geloof ik naar Radio ONZ en de mensen die het hier te grof vindennaar de KSC
Alleen de introductie. Het onbreken van een leven was al voor mijn tijd.quote:
Ik zou je graag weer terug de baarmoeder intrappen zodat ze je af kunnen maken maar volgens mij is dat niet mogelijk.quote:
je kunt alsnog veel bereiken met een breinaald.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zou je graag weer terug de baarmoeder intrappen zodat ze je af kunnen maken maar volgens mij is dat niet mogelijk.
Oh gezellig. Daar zit Rocknijntje. Die is 14 dus dat is wel wat voor je.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
Alleen de introductie. Het onbreken van een leven was al voor mijn tijd.
Ik ga KSC es proberen.
Tof. Ik zat ondertussen de andere reeksen te bekijken, maar ik zie dat daar soms niet veel is veranderd.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh gezellig. Daar zit Rocknijntje. Die is 14 dus dat is wel wat voor je.
quote:
Same shit, different topic.quote:
Zoals krea laatst terecht opmerkte hebben mijn ouders de baby weggegooid en de nageboorten gehouden.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zou je graag weer terug de baarmoeder intrappen zodat ze je af kunnen maken maar volgens mij is dat niet mogelijk.
Het zelfvertrouwen spat er vanaf.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zoals krea laatst terecht opmerkte hebben mijn ouders de baby weggegooid en de nageboorten gehouden.
Ik blaak van het zelfvertrouwenquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het zelfvertrouwen spat er vanaf.
Zonde. Een barbecue is goed aan te steken met zo'n chubby baby...quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zoals krea laatst terecht opmerkte hebben mijn ouders de baby weggegooid en de nageboorten gehouden.
Fikt dat goed ja?quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:42 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Zonde. Een barbecue is goed aan te steken met zo'n chubby baby...
Een schizofreen is nooit alleen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik blaak van het zelfvertrouwen
Noem je mij nu dik?quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:42 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Zonde. Een barbecue is goed aan te steken met zo'n chubby baby...
Sorry Krea ik hoor je niet door de stemmen in mijn hoofd. Even wachten tot ik mijn medicijnen heb ingenomenquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
Een schizofreen is nooit alleen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |