Nee, niks ervan.quote:
Ik ben autist ik snap al dat gedoe nietquote:Op woensdag 28 september 2011 22:51 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik houd misschien alleen iets vaker/te vaak mijn mond.
Ik zie dat ik de hoger machten aan mijn zijde hebt. Je wordt meteen gestraft omdat je mij zo aan de kant zet. Ik vermoed dat dit nog maar het begin is.quote:
Oh, life isn't that great. En dat wist ik.quote:Op woensdag 28 september 2011 22:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben autist ik snap al dat gedoe nieten daardoor loop ik zo veel dingen mis
Nee inderdaadquote:Op woensdag 28 september 2011 22:57 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oh, life isn't that great. En dat wist ik.
Nothing I can't handlequote:Op woensdag 28 september 2011 22:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie dat ik de hoger machten aan mijn zijde hebt. Je wordt meteen gestraft omdat je mij zo aan de kant zet. Ik vermoed dat dit nog maar het begin is.
Alsof zo'n teergevoelig meisje als jij zoveel aankan.quote:
Teergevoelig. Ik.quote:Op woensdag 28 september 2011 23:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alsof zo'n teergevoelig meisje als jij zoveel aankan.
quote:
Ik bierquote:Op woensdag 28 september 2011 23:26 schreef Tegan het volgende:
Ik heb zoete drop. De bijna geweldigste variant van drop dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
En tieten?quote:
Ik heb geen tieten dus ik welquote:Op woensdag 28 september 2011 23:34 schreef Tegan het volgende:
Ik heb niet zoveel met tieten van iemand anders.
En als ik ze nu eens lief heb?quote:
Okequote:Op woensdag 28 september 2011 23:49 schreef Tegan het volgende:
Je blijft maar mooi van mijn borsten af.
Mijn keel wil drop.quote:Op woensdag 28 september 2011 23:26 schreef Tegan het volgende:
Ik heb zoete drop. De bijna geweldigste variant van drop dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |