Wat ga je de rest van de dag doen?quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:40 schreef yosander het volgende:
Alleen 's avonds en blijf d'r waarschijnlijk ook pitten
zomgggquote:
Studerenquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:41 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Wat ga je de rest van de dag doen?
Geen tijd voor mij jijquote:
Zal er niet inzitten, fakking veel leren jewaitsquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:44 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Geen tijd voor mij jijik denk anders kom je gezellig naar Utreg maaaaar dat kom je vast niet dan.
Ik wil ook wel naar Zwolle komen maar dat heeft ook weinig nut dan gok ikquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:45 schreef yosander het volgende:
[..]
Zal er niet inzitten, fakking veel leren jewaits
Je bent net student, je hoeft echt geen fuck te doen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:45 schreef yosander het volgende:
[..]
Zal er niet inzitten, fakking veel leren jewaits
Ik heb mijn eerste tentamen vrijdagquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:48 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Je bent net student, je hoeft echt geen fuck te doen.
!!!!quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:49 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik heb mijn eerste tentamen vrijdagen ik studeer farmacie, niet een of andere pretstudie
Niet aangesproken voelenquote:
quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:49 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik heb mijn eerste tentamen vrijdagen ik studeer farmacie, niet een of andere pretstudie
Ja, alleen die dingen komen je niet zomaar aanwaaienquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:51 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Gast, je hoeft daar alleen maar voor te weten, verbanden leggen of analyseren of wat dan ook, ho maar.
Ja twee dagen vrij per week wat is dezenquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:52 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Zo noem je mijn studie altijd.
Zwolle is koelquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:53 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik heb ontdekt dat ik mensen uit Zwolle wel mag, ook al vind ik Zwolle zelf helemaal niks. Mijn klasgenoot.
Drie schat, drie.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:56 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja twee dagen vrij per week wat is dezen
Nee, mensen uit Zwolle zijn koel. Zwolle zelf niet.quote:[..]
Zwolle is koel
Bedoel ikquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:58 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Drie schat, drie.![]()
[..]
Nee, mensen uit Zwolle zijn koel. Zwolle zelf niet.
Ik heb trouwenssalaris
nu ben ik weer rijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |