Dat bepalen wij wel.quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:25 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, daar zit d'r haar lelijk.Als mijn haar lelijk zit, zie ik er ook niet uit.
Ik geef er wel een kusje op.quote:Op dinsdag 27 september 2011 01:09 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik ben gestoken op mijn buik door homomuggen.
???quote:Op dinsdag 27 september 2011 01:10 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Lekker op kapot gekraste bultjes en littekens.
Waarvan dan? Ik heb een sick litteken op m'n kin.quote:Op dinsdag 27 september 2011 01:14 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik heb die muggenbult kapot gekrast, plus ik heb een aantal littekens op m'n buik.
Geen idee eigenlijk.quote:Op dinsdag 27 september 2011 01:16 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Waarvan dan? Ik heb een sick litteken op m'n kin.
Hoe kan je uberhaupt littekens op je buik krijgen. Dat is echt zo'n gebied waar je nooit wondjes ofzo hebt.quote:
Ik heb toen een keer iets gehad waardoor ik een boel littekens op m'n buik heb, maar ik heb echt geen idee meer wat dat is.quote:Op dinsdag 27 september 2011 01:19 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Hoe kan je uberhaupt littekens op je buik krijgen. Dat is echt zo'n gebied waar je nooit wondjes ofzo hebt.Ik heb er trouwens wel een, ze hebben ooit mijn blinde darm eruit gesloopt.
Dat heet het maandelijkse feestje. Dat is alleen niet echt boven je heup als het goed is.quote:Op dinsdag 27 september 2011 01:20 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik heb toen een keer iets gehad waardoor ik een boel littekens op m'n buik heb, maar ik heb echt geen idee meer wat dat is.Ik ben wel enorm lomp, dus ik zal ongetwijfeld ergens tegenaan gelopen zijn.
Ik heb ook een enorme bloeduitstorting net boven m'n heup gehad, dus ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |